Skoči na vsebino

Protivladni protesti


Priporočeni prispevki

Ninđa reče pred 10 urami:

Lol kako financiranje zasebnih šol. Naj preživijo na trgu. Desničarji bi kar ustanavljali šole in jih obešali na proračun. Kje si to videl :D Gremo še privat podjetjem iz proračuna plačevat plače, pa si bo lahko vsak kar sam po svoje ustvarjal državni šiht. Komunizem s kapitalističnimi dobički.

 

Komunisti v Kambodži so razmišljali na podoben način, zato so pobili veliko izobražencev. Bili so mnenja, da naloga države vsekakor ni da skrbi za izobrazbo, saj si s tem totalitarna oblast koplje grob. Enako Fajonka vidi prihodnost v tem, da se izobrazbo izniči ter da stopnja izobraženosti pade na nivo afriške države. Zakaj misliš, da podpirajo ilegalne migracije in lažejo o humanitarni krizi v Veliki Kladuši?

 

Vse levičarske stranke v Sloveniji ne morejo preživeti brez slabo izobraženih ljudi, saj visoki izobraženci, 90% nas, podpiramo desno sredino. Kakršnikoli napadi na izobrazbo so agenda levičarskih struj. Primer: Jordan Peterson, Ben Shapiro.

 

Druga stvar. Know-how zaostanek Slovenije na high-tech področju je znan problem s katerim so se do sedaj spopadle samo desne stranke. Zakaj ga levičarji želijo omejiti in pljuvajo naravoslovju v obraz mi je neznanka. Torej govorimo o alarmantni situaciji, ki jo država lahko reši s subvencioniranjem, ampak jim kejnezijanska skrb za blaginjo države očitno odpove. Zanimivo. Kadar neoliberalec vidi, da bi tehnološka konkurenčnost države morala biti v interesu, je SD "kejnezijancem" seveda vse narobe. Ampak ja, saj se razume kdo ima prste v Primorski Univerzi in kakšne zadeve smo brali o SD v zvezi s tem poglavjem. Češnja na torti je bila, ko je sorodnik vidnejšega člana SD in zaposlenega na univerzi udaril študenta v obraz zaradi kandidature. Da ne omenjam, da je napadalec bil funkcionar v študentski organizaciji, kljub temu da ni bil študent, ampak le nek neizobražen nasilnež.

uredilo bitje sadhu sequencer
  • Groot, ki sir je 3
  • Ne me jebat 1
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 16 minutami:

Komunisti v Kambodži so razišljali na podoben način, zato so pobili veliko izobražencev. Bili so mnenja, da naloga države vsekakor ni da skrbi za izobrazbo, saj si s tem totalitarna oblast koplje grob. Enako Fajonka vidi prihodnost v tem, da se izobrazbo izniči ter da stopnja izobraženosti pade na nivo afriške države. Zakaj misliš, da podpirajo ilegalne migracije in lažejo o humanitarni krizi v Veliki Kladuši?

 

Vse levičarske stranke v Sloveniji ne morejo preživeti brez slabo izobraženih ljudi, saj visoki izobraženci, 90% nas, podpiramo desno sredino. Kakršnikoli napadi na izobrazbo so agenda levičarskih struj. Primer: Jordan Peterson, Ben Shapiro.

:avadodo: Master troll 

Povezava do prispevka
Ninđa reče pred 10 urami:

Lol kako financiranje zasebnih šol. Naj preživijo na trgu. Desničarji bi kar ustanavljali šole in jih obešali na proračun. Kje si to videl :D Gremo še privat podjetjem iz proračuna plačevat plače, pa si bo lahko vsak kar sam po svoje ustvarjal državni šiht. Komunizem s kapitalističnimi dobički.

 

Država financira izvajanje potrjenih programov, vse kar je ekstra šole same plačajo. Kot da bi reku da delajo na koncesijo, menim da je nekaj malega privat šol za slo prostor dobrih, izobrazba mora biti na nivoju ostalih, država ima popoln nadzor nad programom, opremo financirajo same. Postavijo nekaj konkurence okoliškim šolam da začnejo tudi  te bolj migati... Grede univerz nimam pojma kako deluje sistem... Laično bi rekel da je za slovenski prostor 1-3 univerze dovolj.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Chenier reče pred 20 minutami:

Ja ja, prehod na novo različico foruma je nekaj sjebal adblock ignore, pa mi je spet začelo kazat blockano ekipco

 

Ampak Sadhu je šel v deseto prestavo, zdaj ga res razvaljiva na 100 %

 

Lahko tudi prebereš nov odstavek v postu, ki sem ga dodal po tvojem odgovoru in poveš kaj o "good old days", ko je Janša bil v opoziciji in smo debelo gledali kaj se gre leva elita na Primorskem. Verjetno se spomniš in boš vsaj malo razmislil o resnosti mojega sporočila.

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 59 minutami:

 

Država financira izvajanje potrjenih programov, vse kar je ekstra šole same plačajo. Kot da bi reku da delajo na koncesijo, menim da je nekaj malega privat šol za slo prostor dobrih, izobrazba mora biti na nivoju ostalih, država ima popoln nadzor nad programom, opremo financirajo same. Postavijo nekaj konkurence okoliškim šolam da začnejo tudi  te bolj migati... Grede univerz nimam pojma kako deluje sistem... Laično bi rekel da je za slovenski prostor 1-3 univerze dovolj.

 

Popolni izostanek privatnega šolstva je bila ena izmed najboljših pogruntavščin prejšnjega režima. Jaz osebno se začnem kar uizi penit okrog ust, ko začne nekdo razlagat o pozitivnih straneh zasebnih šol, še posebej, če se gre za ta frankensteinovski slovenski model kjer država plačuje zasebnim šolam. V javne šole bi moral začet metat velike količine denarja, ker državo z 2 milijonoma prebivalcev lahko reši samo ekonomija z visoko dodano vrednostjo.

 

Jaz v osnovi nimam problema z "neenakostjo". Razumljivo mi je, da so eni bolj zmožni za posel kot drugi. Jasno mi je, da se eni bolj "znajdejo" v lajfu kot drugi. Vem, da majo eni otroci bogate starše z vezami, ki jih kljub nesposobnosti spravijo do lagodnega življenja. Ampak iz nekega, meni mogoče nerazumljivega razloga, mi je pa absofuckinglutely pomembno, da imajo vsi otroci, od Črtomirja pa do Fikreta identične (dobre!) možnosti za svoj razvoj in doseganje potencialov. Pa nima veze ali se izobražuje inženirja, glasbenika, likovnika, vzgojitelja ali pa ekonomista.


Privatno šolstvo primarne in sekundarne ravni je po mojem mnenju levi pas do divje stratifikacije družbe v 2-3. generacijah, česar pa si, verjemite, vi ne želite. Tistim, ki to paše, ne izgubljajo časa na mnenjalniku.

 

Na terciarni stopnji je že malenkost drugače. Študent si že lažje izoblikuje interese in zanimanja, ter si potem tudi z lastno izbiro, odločitvami ter zanimanji lahko kroji prihodnost. Otroc v osnovni in srednji te možnosti nimajo.

 

Kar se pa tiče univerz: realno gledano se v slovenskem prostoru že 2 univerzi gužvata (UL, UM). UP je že totalno odveč (sori vsem alumnom), vse ostalo je pa navadna štancarija diplom ki razvrednoti papirje tud vsem ostalim diplomantom. Ena redkih izjem je pomoje IEDC iz Bleda, samo ajde.

 

uredilo bitje Skunky Lee
  • Račka +1 6
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Sudat reče pred 56 minutami:

 

Država financira izvajanje potrjenih programov, vse kar je ekstra šole same plačajo. Kot da bi reku da delajo na koncesijo, menim da je nekaj malega privat šol za slo prostor dobrih, izobrazba mora biti na nivoju ostalih, država ima popoln nadzor nad programom, opremo financirajo same. Postavijo nekaj konkurence okoliškim šolam da začnejo tudi  te bolj migati... Grede univerz nimam pojma kako deluje sistem... Laično bi rekel da je za slovenski prostor 1-3 univerze dovolj.


Zakaj? Je premalo državnih šol? Za vrtce npr. popolnoma razumem, da imajo nekateri privatni koncesijo. Seveda so privat šole dobre, kot vsaka diverziteta, samo ne na javne stroške. Kakšno konkurenco predstavljajo okoliškim šolam? A šole tekmujejo na prostem trgu? Javne šole morajo izpolnjevati standarde, ki jih določa država, drugače imajo problem, to je to. Na kakšen način gimnazja Bežigrad bolj miga na račun ŠKG? Smešen mi je ta argument, da država nadzira program, zato ga mora plačat. LOL, če se ne izvede minimalnih standardov, se pač na državni ravni ne prizna izobrazbe. Ne moreš kar nekaj po svoje. Pač s čurimuri izobrazbo ne moreš nadaljevati šolanja v državnih šolah oz. dobiti zaposlitve v organizaciji, ki zahteva državno priznano izobrazbo. Potem si pa lahko privatniki prizadevajo za nadaljnje vključevanje svojih učencev v družbo z matematiko/slovenščino/angleščino/... ali pa osem šolskih ur dnevno poučujejo verouk oz. meditacijo. Samo v drugem primeru bodo ti imeli toliko manjše možnosti kasnejše zaposlitve. Vsekakor naj pa karkoli od tega počnejo na lastne stroške, ker obstaja brezplačna javna alternativa.

Povezava do prispevka
Skunky Lee reče pred 28 minutami:

Popolni izostanek privatnega šolstva je bila ena izmed najboljših pogruntavščin prejšnjega režima. Jaz osebno se začnem kar uizi penit okrog ust, ko začne nekdo razlagat o pozitivnih straneh zasebnih šol, še posebej, če se gre za ta frankensteinovski slovenski model kjer država plačuje zasebnim šolam.

 

Privatno šolstvo je pri ponudbi izrednega študija veliko bolj fleksibilno, pa se lahko ti peniš kolikor hočeš.

Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče Pravkar:

 

Privatno šolstvo je pri ponudbi izrednega študija veliko bolj fleksibilno, pa se lahko ti peniš kolikor hočeš.

 

To ti dam čist prav.

Ko lahko zraven 8 urnega delavnika zasviram kurcu, plačam par jurjev ter usput poberem diplomo iz AME, je to zagotovo bolj fleksibilno od študija na kakšni od univerz.

 

Kvaliteta diplomanta je pač v drugem planu.

Povezava do prispevka
Skunky Lee reče pred 18 minutami:

To ti dam čist prav.

Ko lahko zraven 8 urnega delavnika zasviram kurcu, plačam par jurjev ter usput poberem diplomo iz AME, je to zagotovo bolj fleksibilno od študija na kakšni od univerz.

 

Kvaliteta diplomanta je pač v drugem planu.

 

Kvaliteta izrednega diplomanta je na povsem enakem nivoju kot kvaliteta rednega, včasih celo na višjem, to ni nobena skrivnost. Ne vem kaj si mislil z 8-urnim delavnikom, dvomim da je z 8-urnim delavnikom možno diplomirati na katerikoli fakulteti, dejstvo je da ljudje večinoma pustijo službo in gredo izredno študirat. Ali pa imajo polovični delovni čas. Zakaj pa misliš, da pustijo službo? Zato ker so delali in našparali za študij, zato lahko leto dni berejo knjige v miru na lastne stroške. Povsem enako kot diplomant, ki se na rednem študiju ni zajebaval v 3krasne z žurkami na račun davkoplačevalcev, ampak je poprijel za znanje, ki mu ga davkoplačevalec plačuje, zato lahko po diplomi narodu uslugo vrne. Mindblown za socialiste.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
Skunky Lee reče pred 40 minutami:

 

Popolni izostanek privatnega šolstva je bila ena izmed najboljših pogruntavščin prejšnjega režima. Jaz osebno se začnem kar uizi penit okrog ust, ko začne nekdo razlagat o pozitivnih straneh zasebnih šol, še posebej, če se gre za ta frankensteinovski slovenski model kjer država plačuje zasebnim šolam. V javne šole bi moral začet metat velike količine denarja, ker državo z 2 milijonoma prebivalcev lahko reši samo ekonomija z visoko dodano vrednostjo.

 

Jaz v osnovi nimam problema z "neenakostjo". Razumljivo mi je, da so eni bolj zmožni za posel kot drugi. Jasno mi je, da se eni bolj "znajdejo" v lajfu kot drugi. Vem, da majo eni otroci bogate starše z vezami, ki jih kljub nesposobnosti spravijo do lagodnega življenja. Ampak iz nekega, meni mogoče nerazumljivega razloga, mi je pa absofuckinglutely pomembno, da imajo vsi otroci, od Črtomirja pa do Fikreta identične (dobre!) možnosti za svoj razvoj in doseganje potencialov. Pa nima veze ali se izobražuje inženirja, glasbenika, likovnika, vzgojitelja ali pa ekonomista.


Privatno šolstvo primarne in sekundarne ravni je po mojem mnenju levi pas do divje stratifikacije družbe v 2-3. generacijah, česar pa si, verjemite, vi ne želite. Tistim, ki to paše, ne izgubljajo časa na mnenjalniku.

 

Na terciarni stopnji je že malenkost drugače. Študent si že lažje izoblikuje interese in zanimanja, ter si potem tudi z lastno izbiro, odločitvami ter zanimanji lahko kroji prihodnost. Otroc v osnovni in srednji te možnosti nimajo.

 

Kar se pa tiče univerz: realno gledano se v slovenskem prostoru že 2 univerzi gužvata (UL, UM). UP je že totalno odveč (sori vsem alumnom), vse ostalo je pa navadna štancarija diplom ki razvrednoti papirje tud vsem ostalim diplomantom. Ena redkih izjem je pomoje IEDC iz Bleda, samo ajde.

 

 

 

Ninđa reče pred 22 minutami:


Zakaj? Je premalo državnih šol? Za vrtce npr. popolnoma razumem, da imajo nekateri privatni koncesijo. Seveda so privat šole dobre, kot vsaka diverziteta, samo ne na javne stroške. Kakšno konkurenco predstavljajo okoliškim šolam? A šole tekmujejo na prostem trgu? Javne šole morajo izpolnjevati standarde, ki jih določa država, drugače imajo problem, to je to. Na kakšen način gimnazja Bežigrad bolj miga na račun ŠKG? Smešen mi je ta argument, da država nadzira program, zato ga mora plačat. LOL, če se ne izvede minimalnih standardov, se pač na državni ravni ne prizna izobrazbe. Ne moreš kar nekaj po svoje. Pač s čurimuri izobrazbo ne moreš nadaljevati šolanja v državnih šolah oz. dobiti zaposlitve v organizaciji, ki zahteva državno priznano izobrazbo. Potem si pa lahko privatniki prizadevajo za nadaljnje vključevanje svojih učencev v družbo z matematiko/slovenščino/angleščino/... ali pa osem šolskih ur dnevno poučujejo verouk oz. meditacijo. Samo v drugem primeru bodo ti imeli toliko manjše možnosti kasnejše zaposlitve. Vsekakor naj pa karkoli od tega počnejo na lastne stroške, ker obstaja brezplačna javna alternativa.

 

Privatno šolstvo v sloveniji ima dve plati, eno so šole, kot so valfdorska in montesori programi, druga stran so šole, ki so nastale pod okriljem RKC. Te šole izvajajo identičen program kot ekvivalentne javne šole. Nastale so zaradi želje staršev da šole poleg javnega programa ponuidijo še dodatne neobvezne vsebine, ki jih financirajo sami (o denarju kasneje). Potreba po tem se je pojavila tudi zato ker nekaterih vsebin niso mogli izvajati v javnih zavodih - ala verouk, lahko pa jih izvajajo v svojih prostorih. Tu je zraven še veliko dodatne vsebine, ki ni povezana z vero, razne vzgojne vsmeritve ipd. ki jih javne šole enostavno ne ponujajo.

V te zasebne šole je lahko sprejet vsak ne glede na vse, niso nobeni elitni krožki namenjeni samo poveličanim (verjetno imaš v mislih privat šolstvo v angliji ali zda), imajo zagotovljene solidarnostne mehanizme po katerih se dodatne program financira vpisanim, ki si jih ne morejo privoščit (ves te finance zagotovi zavod). Država ima tako z šolo nižje stroške kot z svojo, javno varijanto (ker plača le program, opreme pa ne).

Glede konkurence in kakovosti dela pa poznam situacijo iz prve roke, v Istri je bila v preteklosti le ena (slovenska) splošna gimnazija. Srednje šole med seboj tekmujejo za število vpisanih dijakov, saj si tako zagotovijo sredstva. V začetku 90 let je bila ustanovljena še druga splošna gimnazija v Istri in v Vipavi so odprli Škofijsko gimnazijo. Te tri šole so na tem prostoru začele tekmovati za dijake in način dela se je v Kopru zelo spremenil, saj ni bilo več samoumevno da se gimnazijci vpišejo k njim. Še slabša je bila situacija v Ajdovščini, kjer je bila alternativa toliko bližje, vse več dijakov pa se je odločalo za drugačne programe v Gorici in Ljubljani. https://www.lokalne-ajdovscina.si/article/2018062809553399/ne_spreglejte_subvencij_za_gimnazijce_na_srednji_soli_veno_pilon_ajdovscina/ 

Verjamem da je v LJ zadeva drugačna, ker je alterantiv že tako nešteto.

Konkurenca vedno deluje spodbujevalno menim da je dobro da imamo nekoliko raznoliko ponudbo na tem področju, če te pa skrbi kakovost šolanja si lahko pogledaš rezultate mature in tekmovanj :D

Povezava do prispevka

@Sudat

 

Tu zdaj midva trčiva ob različne ideologije, zarad katerih se verjetno ne bova nikoli strinjala, kljub temu, da ti dam v nekaterih aspektih prav.

V kolikor želi RKC ponujat dodatne vsebine, ki jih javno šolstvo ne, imajo vso pravico to počet izven šolskih prostorov z različnimi oblikami dopolnilnih dejavnosti. Tudi sam sem hodil na verouk v župnišče. Z vlačenjem raznoraznih ideologij v proces splošnega izobraževanja jaz nikol ne bom pomirjen, pa naj ga izvaja RKC ali Islamska skupnost.

 

Zagovarjam tezo, da naj bo javni del šolstva (torej t.i. baseline) čimbolj kvaliteten in egalitaren po vsej Sloveniji. V mojem fantazijskem svetu bi morala Slovenija dijaku v Črnomlju omogočat popolnoma isto kvaliteto izobrazbe in možnost razvoja kot pa dijaku v Dravogradu.

Raznorazni verouki ter ostale... Vzgojne usmeritve, kot si se izrazil, pa naj seveda tudi obstajajo. Vsak starš ima bolj ali manj pravico vzgajat v duhu, kot si sam želi, in vsaka ustanova naj ima pravico vzpostavit dodatne dejavnosti za ljudi, ki za to kažejo interes. Ampak ne v šolskem sistemu, in ne iz državne malhe.

 

Kar se pa tiče situacije, kot si jo opisal na z gimnazijami, je podoben primer. Razumem, kako je pojav "zasebne" šole (poleg še ene državne šole, če te prav razumem - ne poznam situacije, ki jo opisuješ) dvignil kvaliteto sekundarne ravni v tem območju, ne strinjam se pa s tem, kako je do tega prišlo. Namesto tega da se je vzpostavljalo konkurenco, bi moralo pristojno ministrstvo opazit, da način dela na koprski gimnaziji ni učinkovit in poseči v proces ter to korigirat.


Preden karkoli rečeš - se zavedam, da so to divje pobožne želje. Again, tako bi po moje moralo bit, mi je jasno pa da je nerealno :lol:

uredilo bitje Skunky Lee
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Navedek

Te šole izvajajo identičen program kot ekvivalentne javne šole

Te šole izvajajo identitečn program na papirju.

Znanje osmošolcev na konkretno waldorfski šoli je v primerjavi z osmošolci na javnih šolah katastrofalno - od slovenščine, do biologije, fizike itd. Edino kar jim dokaj dobro gre je nemščina.

Učitelji na waldorfski šoli so lahko skoraj kdorkoli, zaradi pomanjkanja kadrov imajo pa tudi sistem, da te en učitelj uči več predmetov, in tako profesorji slovenščine učijo še kemijo ali športno vzgojo, čeprav so pač profesorji slovenščine. Prav tako ne uporabljajo učbenikov, kar sicer ne bi bila kakšna tragika, ampak alternativa učbenikom so "hand-made" učbeniki, ki jih učenci delajo sami.

 

Učencem na waldorfski šoli je do 5. razreda prav tako prepovedano igrati nogomet, ker je žoga okrogla, okroglost simbolizira energijo in tako mladi ljudje ne smejo energije brcati "proč od sebe". Prav tako se mladim ljudem ne sme preveč razvijati spodnji del telesa, ampak bolj zgornji, zato je nogomet primeren šele od 5. razreda naprej, ko so že dovolj veliki.

 

Navedek

Nastale so zaradi želje staršev da šole poleg javnega programa ponuidijo še dodatne neobvezne vsebine, ki jih financirajo sami

No, waldorfska šola v slo. ni prišla zaradi tega. Prav tako se ti "ekstra" programi, ki bi se morali izvajati "izven rednega pouka", ne izvajajo dejansko izven rednega pouka, ampak so del rednega pouka. Od jutranjega pozdrava soncu, do pretakanja energij in še česa.

 

Zakaj jih inšpekcija nikoli ne obišče, ne vem, ampak zaenkrat zaradi takih bedarij niso nasrkali. Nasrkajo edino učenci, ki po zaključku, če šolanja nato ne nadaljujejo na waldorfski gimanziji, nafukajo do daske. Waldorfska šola, kakor se na njej trenutno izvaja učni proces, bi morala biti bolj kot ne v banovcih. (ampak saj podobno je tudi v mnogih privat domovih upokojencev, kjer določena dela opravljajo ljudje brez ustrezne izobrazbe, brez zahtevanih doseženih kompetenc in izpolnjenih normativov, prehrana je še slabša kot v javnih itd., a nihče za zdaj ni bil v težavah, ker bi prišla inšpekcija in ukrepala)

uredilo bitje Sovir
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 46 minutami:

Kvaliteta izrednega diplomanta je na povsem enakem nivoju kot kvaliteta rednega, včasih celo na višjem, to ni nobena skrivnost. 

Sem tik pred oddajo doktorata in zelo intimno vpet v študijski prostor, v zadnjih letih veliko pomagal pri presoji zaključnih del, zraven tega pa sem jih kar nekaj lektoriral za dodaten evro. 

 

Ugotovitve:

— Izrednim študentom se za cirka 80 % bolj gleda skozi prste na izpitih.

— Izredni študenti se velikokrat vpišejo zaradi tega, ker delodajalec forsira ("vsi ostali na firmi imajo 7. stopnjo, počasi boš rabil tudi ti - slišal za par takih zgodb), zato gredo samo linearno pot do konca brez enega procenta ljubezni do področja.

— Od rednih študentov sem sicer videl slabe diplome, ampak od izrednih sem videl tudi ogromno kupljenih in v bistvu polovično sestavljenih iz rezultatov brezvezne ankete na ravni osnovne šole.

— Tudi sam sem dobil nekaj ponudb, če napišem diplomsko delo xy osebi, brez izjeme vsi samo izredni študentje. Dvomim, da se je taka oseba po moji zavrnitvi usedla in sama napisala, pomoje so iskali ghost writerja naprej.

— ...

 

Da ne bo pomote, ne glorificiram rednih študentov, nivo več programov v Sloveniji v LJ in MB je pod vsako možno ravnjo sprejemljivega. Sam kaki izredni študenti pridejo skozi, to pa bi bilo mene kot mentorja in oddelek iskreno sram. Žal nisem vpet v zakulisje, da bi vedel zagotovo, ampak sem skoraj prepričan, da se na ravni univerz interno forsira, da se tem ljudem konkretno gleda skoz prste. 

 

Najbolj bedno pa je, da taki izredni študentje celostno prizadenejo sliko "izrednega študenta", ki je potem (izven doktorskih programov) med profesorji že a priori privzet kot nek odpadnik, zato si mora rispekt šele pridobiti.  

  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Sovir reče pred 15 minutami:

Te šole izvajajo identitečn program na papirju.

Znanje osmošolcev na konkretno waldorfski šoli je v primerjavi z osmošolci na javnih šolah katastrofalno - od slovenščine, do biologije, fizike itd. Edino kar jim dokaj dobro gre je nemščina.

Učitelji na waldorfski šoli so lahko skoraj kdorkoli, zaradi pomanjkanja kadrov imajo pa tudi sistem, da te en učitelj uči več predmetov, in tako profesorji slovenščine učijo še kemijo ali športno vzgojo, čeprav so pač profesorji slovenščine. Prav tako ne uporabljajo učbenikov, kar sicer ne bi bila kakšna tragika, ampak alternativa učbenikom so "hand-made" učbeniki, ki jih učenci delajo sami.

Se strinjam. Identičen je na papirju, v realnosti pa se uporablja celo interne učbenike, ki niso bili potrjeni. Hand-made učbeniki so samo ekstrem tega pojava :D.

 

Drugače "en učitelj več predmetov" system je dejansko uveljavljen v več država EU (od sosed denimo v Italiji). Meni je tak način katastrofa, konkretno jezikoslovec v Italiji lahko komot poučuje zgodovino in geografijo, čeprav je na faksu ni videl, yolo style. 

Povezava do prispevka

@Chenier

 

V primeru, da si to res doživel, potem očitno ugotavljamo da obstajajo tako slabe kot odlične privatne ustanove za izreden študij. Na nekaterih profesorji mentorji odobrijo naravnost debilen naslov diplomske in skropucalo od vsebine, poznam primere, medtem ko na drugih vse vržejo v smeti in tako na 50 izrednih študentov diplomirata 2 v istem izrednem programu (zopet poznam primere). Se pravi imamo dobre in slabe izobraževalne ustanove. News at 11? Mislim, da jih boš našel v ZDA, Tanzaniji, Švedski, kjerkoli.

 

Težava je, da si večina izrednih diplomantov domišlja, da je diploma seminarska naloga in se jim ne sanja o akademskem pomenu tega kar študirajo, saj se obnašajo kot da so šli na nek krožek. Precej znan vzorec iz polnih učilnic 1. letnikov vseh državnih fakultet v Sloveniji.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
Sudat reče pred 1 uro:

V te zasebne šole je lahko sprejet vsak ne glede na vse, niso nobeni elitni krožki namenjeni samo poveličanim (verjetno imaš v mislih privat šolstvo v angliji ali zda)


Pa se lahko ta vsak npr. na ŠKG odpove  verouku, molitvi pred poukom, obšolskim aktivnostim kot so maše in festival v Stični, romarsko usmerjenim "strokovnim ekskurzijam", itd. in hkrati dobi garancijo proti izključevanju s strani učiteljev in dijakov? Ker v nasprotnem primeru na takšno šolo ni v nobenem primeru sprejet ravno čisto vsak, oz. je sprejet samo formalno, dejansko pa ne.
 

Sovir reče pred 48 minutami:

Znanje osmošolcev na konkretno waldorfski šoli je v primerjavi z osmošolci na javnih šolah katastrofalno


To sicer ni čisto res. Bivša punca je bila v OŠ na Waldorfski pa je javno gimnazijo delala kot nič in bila na koncu zlata maturantka. Morda izjema, ki potrjuje pravilo. Se pa zakomplicira pri dijakih, ki so, vsaj na začetku, potrebovali dodatno leto priprav na maturo, da so uspeli končati šolo. Na začetku Waldorfske gimnazije so na gimnaziji učili kar osnovnošolski učitelji, kar je lolj svoje vrste.

@Chenier
 

Kar se tiče privat desnih fakultet se meni zdi dosti zgovorno, da je sošolec iz gimnazije, ki je imel probleme res čisto pri vseh predmetih, popravci in graje, sicer fejst dečko, ne nek luftar, diplomiral na Evropski pravni fakulteti kot nič. Mislim, da je bil celo prvi diplomant v našem razredu gimnazijskih sošolcev :rofl:

 

uredilo bitje Ninđa
Povezava do prispevka

Če se vpišeš na neko tematsko šolo potem pač sprejmeš njihov progrma, če je del tega romanje, pač tudi to.

 

Na vsaki šoli je najbolj pomebno na kakšnega učitelja naletiš.

 

Na Waldorfski imajo še vedno 5. letnik, ki je namenjen pripravi na maturo, lahko se pa odločiš na začetku 4., da greš direkt in imaš potem dodaten pouk. V tujini sicer priznajo WŠ zaključni projekt v 4. letniku kot maturo.

Povezava do prispevka
Bessie reče Pravkar:

Če se vpišeš na neko tematsko šolo potem pač sprejmeš njihov progrma, če je del tega romanje, pač tudi to.

 

Na vsaki šoli je najbolj pomebno na kakšnega učitelja naletiš.

 

Na Waldorfski imajo še vedno 5. letnik, ki je namenjen pripravi na maturo, lahko se pa odločiš na začetku 4., da greš direkt in imaš potem dodaten pouk. V tujini sicer priznajo WŠ zaključni projekt v 4. letniku kot maturo.

Ja ne, ker morajo imeti in izvajati isti redni učni program, ki ga sprejema ministrstvo za izobraževanje in se enako izvaja v vsaki osnovni šoli; tukaj je problem, v katerega se usajam; romanje je lahko tisti dodaten program, ki se izvaja poleg rednega učnega načrta, sam v praksi je pač daleč od tega

Povezava do prispevka

Zakaj ne, če se vpišeš na tako šolo kjer je del dodatnega programa romanje, ki ga verjetno posebej plačuješ, potem sprejmeš program, ne rabiš pa bit zato veren. Men se zdi to logično.

Verjetno tudi podpišejo starši kakšno pogodbo v zvezi s tem.

uredilo bitje Bessie
Povezava do prispevka
Ninđa reče pred 9 minutami:

Pa se lahko ta vsak npr. na ŠKG odpove  verouku, molitvi pred poukom, obšolskim aktivnostim kot so maše in festival v Stični, romarsko usmerjenim "strokovnim ekskurzijam", itd. in hkrati dobi garancijo proti izključevanju s strani učiteljev in dijakov? Ker v nasprotnem primeru na takšno šolo ni v nobenem primeru sprejet ravno čisto vsak, oz. je sprejet samo formalno, dejansko pa ne.

Zdaj je na šoli ena muslimanka, ker sem njeno družino učil slovenščino. Mislim, da pač formalno mora bit prisotna med molitvami in na raznih strokovnih ekskurzijah z romarskim pridihom, seveda ne muslimansko-romarskih (ko ni korone se ve) 

Povezava do prispevka

Drugače ob začetku pouka ni molitev, ampak je misel dneva :D Že v mojih časih so to spremenili. Res ne vem, kaj si predstavljate pod ŠKG... No, vem, sem spoznal par ljudi, ki so mnenja, da tja hodijo bodoče nune in duhovniki.

Verouk je tudi kar drugačen, kot si ga predstavljate. V tretjem letniku smo npr. imeli pregled vseh verstev, zgodovina in filozofija le teh. V četrtem letniku so neka etična vprašanja, npr. splav. Za prvi letnik se sploh ne spomnim, ampak se mi zdi, da smo imel nekakšno etiko, lite verzijo, da ni blo prehudo. Drugi letnik edino smo šli skozi celo Biblijo, ampak spet kot diskusija.

 

Pa festival v Stični ni neka obveznost, ampak gre vsak prostovoljno. Osebno se nikoli nisem udeležil. Mislim, da sta bili obvezni dve/tri maše na leto. Namesto pouka. Pa še to jih je pol prešprical.

Pa ne vem, kaj naj bi bile romarske usmerjene strokovno ekskurzije?!? Mislim, wtf?!? A to je tista fora, ko gredo v 4. letniku v Rim, pa si pogledajo vse antične cerkve, Kolosej se pa preskoči oz. "pejte v prostem času", ker je vrsta pač dolga 2-3 ure :D

uredilo bitje JediEagle
Povezava do prispevka
Bessie reče pred 24 minutami:

Če se vpišeš na neko tematsko šolo potem pač sprejmeš njihov progrma, če je del tega romanje, pač tudi to.


Se strinjam, lahko dajo tudi birmo kot pogoj za vpis. Samo naj jih financira RKC ne pa proračun. Cerkev je pri nas ločena od države do te mere, da lahko samovoljno ravna kontra covid ukrepom. Razen, kadar je treba zahtevat kak denar.

 

Tudi Waldorfska lahko komot izvaja svoj new age program. Samo naj to plačujejo starši sami, dijakom pa naj se prizna vpis na fakultete na podlagi opravljene mature. Ali pa naj naredijo še Waldorfske fakse in Waldorfske šihte, pa bo stvar rešena.

 

Država se nima kaj vmešavati v to kako po obvezni osnovni šoli otroci nadaljujejo svoje šolanje. Lahko pa postavi pogoje in na podlagi njih garantira, da izobrazba ustreza standardom. Diploma ni nič drugega kot garancija delodajalcu, da si dosegel določen minimum, ki ga je predpostavila država. Verjetno bi bila za kakšna delovna mesta še bolj primerna diploma kakega cerkvenega faksa s čisto ekstra programom in ti naj potem zaposljujejo te ljudi. Ne morejo pa takšni diplomanti jokat, da niso primerni npr. za delovna mesta v javnem sektorju, ker ima država določene standarde okrog tega koga zaposljuje in oni teh standardov ne izpolnjujejo. Privat seveda lahko zaposljuješ kogar želiš.

Povezava do prispevka
JediEagle reče pred 5 minutami:

Drugače ob začetku pouka ni molitev, ampak je misel dneva :D Že v mojih časih so to spremenili. Res ne vem, kaj si predstavljate pod ŠKG... No, vem, sem spoznal par ljudi, ki so mnenja, da tja hodijo bodoče nune in duhovniki.

Verouk je tudi kar drugačen, kot si ga predstavljate. V tretjem letniku smo npr. imeli pregled vseh verstev, zgodovina in filozofija le teh. V četrtem letniku so neka etična vprašanja, npr. splav. Za prvi letnik se sploh ne spomnim, ampak se mi zdi, da smo imel nekakšno etiko, lite verzijo, da ni blo prehudo. Drugi letnik edino smo šli skozi celo Biblijo, ampak spet kot diskusija.

No, pol je pa molitev na koncu dneva, Irak/Iran :DDrugače pa itak vsak pozna koga, ki je iz ŠKG in nam je verjetno vsem jasno, da je kvalitetna šola. TBH jaz kot humanist sem na marsikaj jelly, da nisem bil deležen na svoji šoli, zelo zelo dobra podpora humanistiki. No, sem pa na naši gimnaziji bil deležen vsaj proper predavanj o marksizmu, tako da se pogliha :D 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...