Skoči na vsebino

Katere družabne igre si lastite


Sadako

Priporočeni prispevki

Hehe ... ja, "Človek ne jezi se" vsi poznamo in praktično vsak ga ima doma. Da se pa narediti eno stvar ... igraš z drugačnimi pravili. V neki knjigi o igrah smo našli pravila za "Človek, ne nori!" ... in od takrat dalje vsakega, ki bi rad igral "Človek ne jezi se", raje naučim to. V osnovi je fora, da ima vsak v svoji začetni "hišici" vse različne barve in tudi na cilj mora spraviti vse različne (torej rdečega, modrega, rumenega in zelenega). In pol rata cel žur, ko imajo npr. trije igralci svojega zelenega strička zunaj ... ampak tu se potem koncept spremeni ... ni več "mojega" zelenega strička ... ko vržeš kocko, lahko premakneš kateregakoli zelenega strička ... ja, tudi tistega, ki ga je desni igralec ravnokar dal ven iz svoje hiške in je sedaj komaj nekaj polj pred tvojim ciljem.  Ali pa tistega, ki stoji ravno pred ciljem nekoga drugega in ga premakneš naprej .... :whistle::D Tudi, ko poješ enega strička, ga lahko daš nazaj v hišico komurkoli, ki ima trenutno zunaj to barvo. Približno tako gre vse skupaj ... in s temi pravili rata nek brezvezni "Človek ne jezi se" pravzaprav precej zabavna party igra ... če ni kaj boljšega pri roki seveda.

Povezava do prispevka

Gremo dalje

 

 

Gremo ne št. 3 (spodaj lestvica)

 

1 - AWFUL - defies game description

2 - VERY BAD - wont/ dont want to play again

3 - BAD - likely will not play again

4 - NOT SO GOOD - could play again

5 - MEDIOCRE - take it or leave it

6 - OK - will play if in the mood

7 - GOOD - usually willing to play

8 - VERY GOOD - enjoy and would suggest

9 - EXCELLENT - Enjoying it extremely

10 - OUTSTANDING / EPIC - I am hyped about playing, dream about it and think about this game often

 

Ok torej začnimo

 

3 - BAD - Category

DOMINE, UGANI KDO, MEMO

Mislm, veste kako je. Vrjetno je nefair, da to spada pod kategorijo "BAD" samo če se pogleda pod opis te št. 3, se vidi, da so to igre, ki jih načeloma ne želim več igrati. Mogoče bi jih lahko dal tudi odtenek višje samo evo lej pod 3 so.

Ugani kdo, legendarna igra v mladosti, kako je blo to fino, zdej pa je pač guessing game, lahk pogruntam kaj se mi statistično bolj splača vprašat (Kok oseb eliminiram če vprašam za spol, kok pa če za očala, plešo itd...) Vredu koncept za otroke, mogoče bi s svojimi otroci še igral. Z odraslim pa gotovo ne :D
Memo in Domine pa me tudi ne impresirata več. Prav sam pri seb čutim neke vrste elitizem ko to rečem, samo res ni mišljen tako, enostavno k maš polno omaro iger raje kaj drugega pa magar isto simpl potegneš ven. 

 

3,5 - (Med BAD in Not so Good)

JENGA, MIKADO

Dexterity games so lahko fun, Jenga in Mikado mi osebno nista med njimi. Pri Mikadu, maš uno foro. Premaknu si... nism premaknu...ja pa si... oziroma dej mi 5 minut da neki spravm vn res počasi pa tko k je treba. Jenga mi je pa v podobni kategoriji.

Kva pa vem spet, očitno mi res ni do teh iger heh.

 

4 - NOT SO GOOD

4 V VRSTO, ŠPANA, BOHNANZA...

Ma ja ne, 4 v vrsto, Špana in podobne, mi dajo vsaj neki za mislt, pa potem v bistvu vidš da ne niti tok in je spet vse skupi zelo casual za igrt in lahko rata predvidljivo in deterministično po eni strani. Neki zmag je, ker si nekoga outsmartu, dost jih je pa ker nasprotnik ni opazu da imaš na X poziciji 3 v vrsto in podobno. Špana je vrjetno bolj fun. Bohnanza....ha nism neki fan telih fižolčkov. Se mi zdi, da greš pri tej igri res through the motions.

 

4,5 - (Med Not so good in Mediocre)

Activity, Quoridor, Uno, Scrabble, Jungle Speed,Labyrinth, Zombie dice...

Dejmo it na hitr čez slednje. Quoridor je malce nad Špano in 4 v vrsto. Pri activityu, oz podobnih verzijah mi je pantomima itd hitro ratala nezanimiva. Mislm, sej je lahk fun za določeno družbo lahk se mi pa tut vleče k jara kača. Jungle speed, ne maram na s splošno iger, ki me silijo v to da neki naredim hitro (so določene real time zadeve, ki imajo zravn še kak twist k so bolj zanimive). To da se morm pa zagrebst za totem, ki je tudi že poletel komu proti glavi, mu prebl arkado, dobu praske od nohtov in podobne smeha vredne fore mi je pa malce mim. Labyrinth, v otroštvu mi je bil všeč, zdej mi je pa preveč simpl, Zombie Dice je pa vsej push your luck, tko da vrjetno najljubši od zgornjih samo ne morm lihk rečt, da se mi ga ne vem kok da igrt :D

 

5 - MEDIOCRE

Time Line inventions, Spirits of The Forest, Skull, Tarok, Šah, Cluedo, Kviz, Indian Summer....

Zdej me bo folk fentu, ker sm dal pod to skupino igre kot so Skull, če pa ne pa definitivno ker sm dal sm Šah, pa Tarok. Brez veze brati dalje a? :D

Včasih sem rad igral šah, tudi novodobno serijo The Queen's gambit sm z veseljem gledal in po svoje je Šah fascinanten in dandanes, če ga že igram vrjetno grem kak bullet mode itd. Ampak ni mi pa všeč, da:

- Če ga igraš z amaterji rata random slaughter, če ga igraš pa s folkom k ve kaj dela, je pa ali razvlečena zadeva ali pa META MODE openings, pattern recognitions itd. Imam prijatelje, ki obožujejo šah, štekam, ne pravim, da je v osnovi slaba igra, ampak meni do Šaha ni.

Time Line inventions, parkrat je fun, pol že poznaš. Podobno Kviz, čeprv morm rečt da boljše. Problem Kviza rata, da čez cajt ratajo dejstva napačna. Skull je tako ekstremno simpl da lahk sm rečm, da je res un filler filler game, ki pa meni ne da lihk ne vem kaj, ko ga igram.

 

5,5 - (Med Mediocre in OK)

Cel kup iger, bom naštel ene par: Battle Lore 2nd edition, Sheriff of Nottingham, Patchwork, Codenames, One Night Ultimate Warewolf, Friday, Hive, Incan Gold, Fog Of Love, Sushi Go...

Da naštejem, samo par bolj znanih. Pa spet da povdarim, to je samo moje mnenje. :) Da se dotakem par iger.
Sheriff of Nottingham. Simpatičen princip, marketing od Dice Towerja ohoho, ampak ja sej je simpatična tematika pa vse, samo ga ne jemljem kaj več kot party game in če še ni jasno do tega trenutka, so mi party games lahko ok mogoče celo dobri, ampak nisem pa en tistih, ki bi jih koval v nebo. Pri igrah rabim dostikrat nek izziv, nek občutek dosežka itd. Kar pa party games večinoma ne dajo. Zato party Games in Fillerji pri meni kaj visoko na tej lestvici ne bodo prišli. Ali pač?

Ista fora je s Codenames-i. Ista fora je z One Night Ultimate Warewolf, Fog of Love itd.

Friday recimo, ko ga obrnš zgubi zanimiv faktor, Battle Lore 2nd Edition mi pa res ni dal nikakršnega carskega občutka. Prvo kot prvo, ga je Fantasy Flight zelo mačehovsko podprl in ni bilo veliko fakcij itd, kar bi tako igro naredilo bolj zanimivo. Me ne moti niti, da je bolj simpl itd, samo bi mogl kej dodatnega narediti, da bi zame bila bolj zanimiva.

Če ma pa kdo še kako vprašanje tle, naj vpraša. Vrjetno tut v tej kategoriji dobim kako gnilo sadje v glavo če povem to na odru v srednjem veku :D

 

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

A tako hudo praviš? heh

Evo me nadaljujem 

 

1 - AWFUL - defies game description

2 - VERY BAD - wont/ dont want to play again

3 - BAD - likely will not play again

4 - NOT SO GOOD - could play again

5 - MEDIOCRE - take it or leave it

6 - OK - will play if in the mood

7 - GOOD - usually willing to play

8 - VERY GOOD - enjoy and would suggest

9 - EXCELLENT - Enjoying it extremely

10 - OUTSTANDING / EPIC - I am hyped about playing, dream about it and think about this game often

 

Ok torej začnimo

 

6 - OK - Category

Citadels (Spletke), Risk, The Mind, Mysterium, Domnion, Evolution Climate, Photosythesis, Ohanami, Azul, Roll Player, Hanabi, Clank!, Space Base, Bang: The Dice Game, Kami Sama, Arboretum, Pioneers, Hanamikoji...

Zdej počasi prehajamo v kategorije kjer je veliko iger, tako, da jih bom nekaj izpisal, pa ene par omenil. 
Risk je tu nostalgično in kot splošno (Risk ima več variant in večinoma so boljše kot base game - tako da recimo da tu spadajo slednji) V osnovi Risk ni ravno super game, je pa lahko delno tematski in zbuja nostalgijo.
Razne hitre igre kot Hanamikoji, The Mind, Hanabi, Bang: Dice Game in podobno mi ne dajo nekih presežkov in večinoma deluje kot nek ok filler, če je taka družba in igro zbere kdo drug. Hanamikoji sam po sebi se mi zdi, da je lep eleganten in enostaven design. Kot filler je super ampak mi je hitro ratal ponavljajoč, tako, da odigram eno/2 igri, potem imam pa dost. (kar vzame 10 minut max).
Azul, Dominion podobno, spet ne morm rečt, da je z igro posebi kaj narobe. Ni ampak mi tudi ne da nekega posebnega zadovoljstva. Dominion recimo, ki je boljši ima pa potem to ogromno abstraktnost in ko folk daje dol po 15 kart v nekih dolgih nizih. Ima replayability ampak me iskreno rečeno ne vleče kaj preveč, da bi igral. Podobna zgodba je z Roll playerjem. Enostavno mi je bil preveč abstraktn, v tem kar je naredil, tudi z expansionom.

Clank! pa je vrjetno dejansko zanimivo, da mi ni bolj všeč. Deck building = cool, tematska povezava = cool. Ampak način na katerega je vse skupi narejen, mi ni pa nič posebnega, oziroma vrjetno bi rabil več od same igre. Imam tudi expansion, ki je še zapakiran, mogoče bi mi tist spremenil mnenje. Kdo ve, folk s katerim smo ga igrali, ga ima načeloma raje kot jaz.

 

6,5 - (Med OK in GOOD)

7 Wonders Duel, Roll for The Galaxy, Battleline, HighSociety, Dixit, Iwari, Making of a President 1986, High Society,  Santorini, For Sale, Awkward Guests, Blitzkrieg, Chronicles of Crime, Captain Sonar, Kepler 3042, Mission Red Planet, High Society...

Tuki je kar nekaj sicer dobrih iger, težko rečem, da niso, ampak znova zame ne naredijo dovolj.

7 Wonders Duel, Santorini. V osnovi super, ampak spet zame skoraj že filler igre. Battleline recimo mi je prav tako všeč, ampak spet zame filler.
Captain Sonar dojemam bolj kot neke vrste party igro, podobno Awkward guests, čeprv ma dobre koncepte ma par zadev, ki bi jih lahko bolje poštimali. Recimo tisto izmenjevanje kart z določenimi osebami. Chronicles of Crime recimo sploh težko dojemam kot igro, bolj kot neko "zgodbo", če mi igra na koncu reče kok dobro sem opravil nalogo....
Je pa carski 3D koncept itd, samo to je pa to.
High Society recimo mi je top party game, če se ga igra na točke. Mi recimo ga igramo tako, da tisti, ki izgubi = dobi - 3 točke, ostali pa tok kokr pač naberejo. Ampak sem ga igral že tokrat, da je za neki cajta dost in bo tale 6,5 kr ok.
Dixit pa sem na začetku vidu, kot slabša verzija Mysteriuma, zdej vidim pa stvar obratno. 

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

7 - (GOOD)

7 Wonders, Shadows over Camelot, Raiders of The North Sea, Ticket to Ride, Magic The Gathering, Le Havre, Court of The Dead, Ethnos, Spartacus, Marvel Champions, Dinogenics, Wingspan, Orleans, Scythe, Tapestry, Concordia, Argent The Consortium, Thunder Alley...

Počas bi bilo smiselno da začnem delat manjše skupine. Pod 7 pade zame ogromno iger. 7 - Good games. Bom za ene par povedu par besed.
Ethnos si zasluži omembno, kot ena od iger, ki sem jih res ogromno preigral z družino. Da ravno dovolj za misliti, in je dovolj preprosta da različni tipi igralcev najdejo v njej nekaj kar jim je všeč. Osebno bi si želel mogoče grafično prevetritev in kak expansion, ampak na splošno, se mi zdi vredna omembe.
7 Wonders, vidim kaj ljudi privlači. Simplističnost, možnost več različnih poti, "card drafting", in pa tematika, ki potem da neko celovito podobo.
Scythe resnici na ljubo razn arta ne vidim od kje tak presežek za nekatere. Meni je vredu špil, hkrati pa je to to. Priznam, tudi sam sem pričakoval malce več tematskosti, pa ni bilo ne.
Le Havre je igra, ki bi jo rad več v prihodnje igral. Občutek je, kot da se celo igro "utapljaš" in probaš splavati na gladino, je pa tudi izjemno "dolgotrajna" in ko prideš do ene 4 igralcev je to že počasi no go, za to kar igra je, oziroma na kak način je postavljena. 
Orleans bag building je ok koncept, zbavavna mini uganka, ampak spet jaz dostikrat rabim pri igrah neko tematsko povezavo, da se bolj vživim in mi igra da boljšo izkušnjo.
Court of The Dead morm več sprobat.

Spartacus bi mogu prv en review narest, da bi razložil moje mnenje. 

Tapestry je tipična Jamey usmeritev v zadnjih letih. Igra je kot nek mini flipper, kjer vsaka poteza sproži bonus in poveča endorfine. Solid game, ampak morm rečt, da sam vidim, tudi kar nekaj mehanskih težav in pa manjko tematike (vsi poznamo Civ building model)

Pol so tu še oversized buildings, ki naj bi služili svojemu namenu, pa mehanike, first comes, first serves, ki se mi zdi da v igri brez menjavanja vrstnega reda rata rahlo problematična. Plus random meti kock za bonuse itd itd....

 



 


 

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

Dalje

 

1 - AWFUL - defies game description

2 - VERY BAD - wont/ dont want to play again

3 - BAD - likely will not play again

4 - NOT SO GOOD - could play again

5 - MEDIOCRE - take it or leave it

6 - OK - will play if in the mood

7 - GOOD - usually willing to play

8 - VERY GOOD - enjoy and would suggest

9 - EXCELLENT - Enjoying it extremely

10 - OUTSTANDING / EPIC - I am hyped about playing, dream about it and think about this game often



7,5 - (Med GOOD in VERY GOOD)

Mansions of Madness 2nd Edition, KanBan, Xia Legends of a Drift System, Heroes of Air Land and Sea, Diplomacy, Root, Hannibal and Hamilcar, Falling Sky, Viticulture, Power Grid, REX, Legendary Encounters, Great Western Trail...

Bom ločil na par "sekcij:

- Great Western Trail, Viticulture, Power Grid so pač Euro Games ki so mehansko gledano res lepe igre. Dejansko cenim design, elegantnost pri Power Gridu morm posebi izpostaviti mehaniko Auction-a in ma dinamičnega marketa. In pri vseh treh čutiš neko tematsko povezavo, kar če izpostavim še enkrat mi je zelo pomembno pri igrah.
- Diplomacy ima nekaj simplistično elegantnih rešitev, pa hkrati nekaj mehansko manj elegantnih in kot sama igra in pa dejstvo, da lahko vzame cel dan in je res v polnem sijaju s polnim številom igralcev lahko hitro zgubi na čaru. Če temu dodaš še dejstvo, da ima igra player elimination, kar je en največjih zločinov kar jih lahko narediš pri designu v tem času sploh če je igra tako dolga, da ima igra veliko DIPLOMACIJE, backstabbing for in podobnih zadev....ni težko videti zakaj jo določeni prezirajo oziroma ne želijo igrati.
Pri meni pa morm rečt, da se nas zbere 7 vsak dobi svoj klobuh (od Ruske kučme, do Habsburške čelade, Napolenovega klobuka, angleškega cilindra, Turškga turbana itd... skratka. Že atmosfera je ta prava.

Potem dodamo par house rulov
a) Močno omejen čas pogovorov med rundami (par minut in se zmanjšuje s časom)

b) Omejeno število rund (z negotovim koncem - imamo X št rund in potem proti koncu je lahko vsaka runda zadnja in nihče ne ve točno kdaj, to potem prinese dodatne izdaje, ko folk ne ve kdaj mogoče stopiti ven iz koalicije saj zmaga lahko zgolj 1, hkrati pa prepreči da bi bilo preveč eliminacij pred koncem oziroma, da bi se igra zavlekla v nedogled).

- Legendary Encounters moram izpostavt kot res tematsko dober deck building sistem in skoraj da edino igro, ki sem jo pripravljen odigrat celo solo.
- Xia Legends of a Drift system in Heroes of Air, Land and Sea sta oba večji igre, kjer ima celotna izkušnja prednost pred določenimi mehanskimi zadevami. Recimo Xia ima kar nekaj randomnessa ampak če vzameš igro na zelo tak adventure način je vse ok, hkrati pa priznam da sem obe premalo igral. Ko imaš toliko iger je takele spravt na mizo kar izziv. Se pa veselim še enkrat igrati obe (Xia močno priporočam expansion)

- Pa da omenim še Falling Sky - COIN game ni za vse. Ne čaki narobe sem rekel. COIN igre niso za večino. Heavy game, izjemno convoluted, kot pripravo na igro recimo sem si spisal mislim da 8 strani pa še potem sem se konstanto lovil in gledal reference, ker je res fiddly. Ampak ej ma pa kar nekaj dobrih stvari. Tuki smo se pa vsi strinjali. Ta asimetričen način igranja (živjo Root tukaj) pa drugačen pristop do "vojne". Sem vesel, da lahk rečem, da sem sprobal COIN in da imam COIN ampak če ne igraš tega redno, je pa to res en mini podvig haha
 

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

8,0 - (VERY GOOD - enjoy and would suggest)

Twilight Struggle, Barrage, 7th Continent, Kemet, Star Wars: Rebellion, Blood Rage, Kings Dilemma, Castles of Burgundy

Všeč mi je ta sistem ocenjevanja z BGGja ker da malce več oprijemljivosti vsemu skupaj. To zgoraj, so igre, ki bi jih priporočil ljudem, da jih ali sprobajo, oziroma, če so tak tip igralca vzamejo.
- Ljudem, ki imajo radi mehanike, victory point salads itd bi priporočil Casltes of Burgundy
- Za Mid weight Euro fane, moje priporočilo Barrage. Plus res mi je všeč tematika.

- Za Area control loverje Blood Rage (plus I like drafting)

- 7th continent, to moram res spravit nazaj na mizo enkrat (pa imam še tok expansionov in vse) Sej so določene stvari, ki so mal grindanje oziroma ponavljojoče (nabiranje energije = hrane tebe gledam).
Ampak ta občutek raziskovanja tega velikega kontinenta in pa struggle... (rad imam struggle v igrah hah) je pa nice. 
- Twilight Struggle. Tuki me prosim poslušajte vsi, ki ste "on the fence" glede te igre. Jo igram prvič. Ok všeč mi je sistem ampak ok. Bi ji dal 7. Jo igram še enkrat. Podobno. Potem si pa dam dol aplikacijo in igram igro proti AI-ju ko grem službeno v tujino al kej (dejansko sm jo 90% cajta igral, ko sem potoval z letali, vlaki... čakal v čakalnici...) In počasi pogruntam foro.
Poznavanje kart in opcij = igri doda ogromno količino strategije, ki jo na začetku enostavno ni. Na začetku igraš, pa ti tip spusti karto, k ti converta Japonsko.... al pa Kubanska kriza itd itd...

In potem začetni salty moment in drek feeling spremeni v I see what you did there in nicely played. To je tak tip igre. Preigrati jo moraš mal večkrat APLIKACIJA je zato super. Potem pa šele poštekaš foro.

- King's Dilemmo dam tukile zaradi ideje in fore. Hkrati bi jih lahk zbil pol točke ali točko zaradi samega načina igranja ampak evo jo IZPOSTAVLJAM. Super koncept, škoda k določene stvari niso malce drugačne.

- Kemet za vse tiste k mate radi overall brawl. Tuki je pa res k v filmu Battle Royale.

- Star Wars: Rebellion, morm igrati več ampak nicely done FF 

Povezava do prispevka

Dalje, da neham čim prej spammat temo


1 - AWFUL - defies game description

2 - VERY BAD - wont/ dont want to play again

3 - BAD - likely will not play again

4 - NOT SO GOOD - could play again

5 - MEDIOCRE - take it or leave it

6 - OK - will play if in the mood

7 - GOOD - usually willing to play

8 - VERY GOOD - enjoy and would suggest

9 - EXCELLENT - Enjoying it extremely

10 - OUTSTANDING / EPIC - I am hyped about playing, dream about it and think about this game often


8,5 - (VERY GOOD do EXCELLENT )

Gaia Project, Tainted Grail, Maria, Nemesis, Age of Steam, Eclipse: Second Dawn for the Galaxy, Cosmic Encounter, Die Macher, Battle Star Galactica, Android Netrunner, Shogun

- Tainted Grail nismo še uspeli odigrati kampanije. Po eni strani je manj grand kot 7th continent v smislu mape, pa bolj grand v smislu zgodbe. Ima podobno mehansko foro vračanja, le da tokrat v smislu Menihrjov, ki jih moraš konstantno prižigat in pa znova moraš skrbeti za svojo energijo. Branje iz knjige oz še boljše preko aplikacije je lahko zanimivo tematsko, če pa ne paziš oz. si zapomniš kaj si že naredil tudi ponavljujoče. Podobno bi si po koncu kampanije / kampanij zaslužul review. Fight sistem mi je všeč, pa po drugi strani problematičen. Pa mi je navlkjub vsemu zgornjem trenutno na te oceni. Morda zda nekaj pasti ali pa ne bomo videli, definitivno pa je fun times ko se igra.
- Nemesis, če nadaljujem z Awakened Realms je all about experience in pa tematika. Zato sem šel tudi barvati figure in ni mi žal. Enkrat nekoga zapreš v sobo skupaj z Allienom, drugič zbežiš z escape podom. Mehanika noise-a (clank style improved) je kul in všeč mi je da vsaj ena semi cooperativna igra deluje. 

- Age of steam je meni neverjetno clean design in pa če imaš dost map tut super replayability. Tematskost je recimo da tu, a mehansko je igra super.

- Battle star Galacitca. Letos sem obubožal, ko sem kupil base game + 2 expansiona, hvalabogu pa istočasno prodal svoj base game tako, da sem si nekako opravičil vse skupaj. V kolikor bi igra ne bi bila dobra, tega jasno ne bi šel delat. Vrjetno je še boljša, ker sem gledal serijo. Shadows over camelot je intro v hidden traitor, Battle Star Galacitica pa potem do dvigne v nek tense game. 

- Shogun. Action programming mi je všeč, tematika mi je všeč. Cube tower zakaj ne...

- Die Macher. Carska tematika, solid mehanike I guess.

- Gaia Project. Tematika je maska, mehanike so game. Očitno dobre mehanike heh.

- Cosmic Encounter pa obratno od Gaia Project pa ne, da nima mehanik itd., samo enostavno gre za Chaos role playing game. Kjer sem mel nekaj najbolj funny trenutov za mizo. Kako je že blo. Tip je bil drek in valda z drekom ne morš bit na istem planetu, tip je golfufal sam ga nisi smel dobit da goljufa. Tip je zmagu, če je zgubu in podobne nonesense fore. 

- Eclipse. Še formiram misli in pospravljam mizo od prejšne igre, pospravljal jo bom še nekaj tednov. Morm večkrat igrt, gre lahk navzgor ali navzdol.

- Android Netrunner. Igra za katero sm zapravil največ denarja. Carsko, da sem nanjo naletel, ko so zadeve počas začele it out of print. Asimetrični 2 player game. Kok je carsko igrt če si folk vzame čas,

naredi svoje decke, naredi mini turnir itd. (mhm morm organizirat enkrat)

- U Maria. Meni mali GEM. 3 player wargame. Brez veze, da govorim, pejte si pogledat. Edini razlog, da deluje, ker en igralec (Prus) igra Shizofrenično (pomeni igra obe strani oz... morte čekirat da razumete)

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

 


1 - AWFUL - defies game description

2 - VERY BAD - wont/ dont want to play again

3 - BAD - likely will not play again

4 - NOT SO GOOD - could play again

5 - MEDIOCRE - take it or leave it

6 - OK - will play if in the mood

7 - GOOD - usually willing to play

8 - VERY GOOD - enjoy and would suggest

9 - EXCELLENT - Enjoying it extremely

10 - OUTSTANDING / EPIC - I am hyped about playing, dream about it and think about this game often


- (EXCELLENT )

Memoir 44 (overlord), Axis and Allies: Anniversary Edition, Brass: Birmingham, Game of Thrones, Through The Ages: New Story of Civilizatio, Claustrophobia 1643, Terraforming Mars  

- Dejmo začeti pri Memoir 44 in A&A. Če smo iskreni nobena od teh dveh iger ni mehansko gledano nek presežek. Zelo poenostavljeno, dosti random tako da tuki je vse zgolj in samo na družbi in experience, ki ga te dve igri prineseta.
Memoir 44 (overlord scarnios) - tuki govorim zgolj in samo o Overlord scenarijih, pomeni 4 igralci proti 4. igralcem kjer so 3 generali, en pa vrhnovni poveljnik. Vsakič znova je carsko.

Axis and Allies isto, mal goljufamo, dosti house rule stvari, da naredimo vsako fakcijo posebno s svojimi abilityi in če smo iskreni velik replayability te dvi igri nimata.
Za Memoir imam par overlord map (ampak sej itak smo do sedaj samo 2x igrali. 8 ljudi zbrat ni simpl). Axis and Allies ima pa bolj kot ne statično začetno postavitev ampak isto igramo 1x na 2 leti ravno dovolj, da je fresh.
- Through the ages je super igra, nism si mislu, da mi bo civ game brez mape lahko tok všeč. Expansiona še nisem probal, imam ga pa doma. 

- Claustrophobia 1643 je bila prav tako lepo presenečenje. Asimetričnost obeh fakcij, unikatni stil in po svoje celo tematika bi lahk rekel. 

- Terraforming Mars pomoje ne rabm omenjat kaj preveč. Morm si dobit playmat...

- Brass: Birmingham. Rekel sem da imam rad Struggle v igrah (M. Wallace s svojim kredit sistemom vedno da mal tega feelinga.) Čeprav zgleda abstraktno, mi ta industrijska revolucija očitno leži, oziroma se mi zdi da jo dobro implementira. Spet izjemno clean design in pa dosti za razmišljat. Vsakič znova pozabm zakaj mi je že tok carski, dokler ga ne igram spet.

- Game of Thrones. Statična postavitev, ampak za GoT fane drugače itak ne more bit. Backstabbing alliances. Imamo en houserule, ki mi je vrjetno pomagal izboljšat experience.

Vsak igralec dobi listke svojih barv. In pred vsako rundo imajo igralci točno 1-2 minuti da pošljejo "raven-a" natanko enemu izmed igralcev. Komu je njihova težka odločitev. Kaj bodo napisali v tisti minuti, dveh je njihova težka odločitev.
Potem pa imajo vsi igralci, ki so prejeli kakršnokoli pismo, samo 1 minuto da na SAMO 1 izmed njih tudi odgovorijo. Komu spet... je vprašanje. In če ti ne odgovori? Se strinja? Ti zameri? Bo izvedel strategijo kot si si zamislil? Po drugi strani pa, kaj ti garantira, da jo bo, to je konc koncev Got. 

Priceless stuff, ko gremo na koncu runde čez vse listke. :D

 

 

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

9,5 - (EXCELLENT do OUTSTANDING/EPIC )

Rising sun, War of The Ring, Summoner Wars

- Rising sun, pismu ja, očitno sem eden od teh k mu ta igra res leži. Edina stvar, ki mi ni najbolj ok, je sistem alliance-ov. Zato mamo tuki "house rule" da je Auction sistem, ko folk zbira alliance. (Spet a, preveč house rule-ov ? :P)
House rule gre nekako takole. Namesto, da se folk spajdaši skupaj, že predno se runda začne, gremo po sistemu auctiona in potem se igralec, ki je originalno ponudil alliance (1st player pa potem v turn orderju) odloči, ali bo slednjega sprejel ali ne. Na ta način malce eliminiramo to, da je določen folk bolj glasn, pa agresivn pr sklepanju slednjih in ima vsak svojo šanso z YENi to dobiti.
Drugače pa mi je všeč customiziranje svojega klana, najbolj pa = sistem bojevanja SKUPAJ z overall vrstnim redom bitk. Tuki potem pride do dosti guess worka, blefiranja, prilagajanja in pa na splošno naštudirat, kje hočeš sodelovat v bitkah in kaj hočeš iz njih izvleči. Res mi je zanimiv ta sistem in mislim, da marsikdo podceni Rising sun kot simplistično butanje glav v japonskih provincah in skeptično pogleda tiste bogate miniature, češ da je fora v igri samo to da lepo zgleda. Ej zgleda pa res lepo. 

- War of The Ring. Uf moj prvi paint projekt, ko sem se odločil, da bom začel barvati miniature, ker A) nism prenesel tistih rdeče/modrih blobov na mapi, B) je bila igra tako epska. Kdor je rekel WoR in the box je seveda zadel žebljico na glavico. Epsko in lepo nakazuje struggle good guysov po tem da so dobesedno v "Hang for dear life" mode. Bad guysi pa v konstantni paranoji, kje je prstan.
In potem kok moči razporedit in usmeriti kam, koga it iskat za vojno, kdaj iti v bitki in kje in kdaj napredovati s prstanom oz. ga iskati.

In potem enostavn sistem kock, ki ti pomaga sprejemati te odločitve, sistem kart in special characterjev, ki dodajo tematiko vsemu skupaj.
Epic.
- Summoner Wars. Z bratom sva vzela igro na Dominikansko republiko in jo igrala dnevno. Folk je pršu zravn in igral zravn. Naredil smo online turnirje, naredil smo real life turnirje. Kjer je vsak zbral eno fakcijo in jo poizkusil popeljati na sam vrh. Enostavn sistem, tuki je tvoj deck, to je tvoja rasa, igra drugače kot druge in push your luck s kockami.
Moja najbolj igrana igra. Imam več kot 100 iger tega za seboj, imam vseh 16 fakcij in oba summonerja od vsake (Všeč mi je da so omejili in niso šli v neskončnost) Zdej prihajajo letos z reprintom in 2nd editionom, za tiste, ki jih bo zanimalo. 

Sem sicer gledal, pa mi art ni lihk všeč (kidsy). Ampak evo isto, zame en skritih draguljev. Je pa res, da je drugače če to igro igraš samo casual kot pač eno bitko proti X igralcu. Ali dejansko igraš turnir :)

 

10. - (OUTSTANDING/EPIC)

TI4

Yes Jake, imaš prav. Imam narejen lesen okvir za galaxijo, galaxijo naredimo iz 4. ringov po posebnm fair postopku, imamo svoj sistem izbere rase in imamo svoja pravila "komuniciranja" podobno kot pri GoT, da se eliminirajo alpha playerji, in izenačijo opcije. (ko tkole berm res izpade geekish lol) In potem se vsakič znova začne svoja zgodba, ki ima ponavadi epic ending.
Expansion imam doma, še nisem utegnil igrati (hvala Covid-19). 

 

Silver Coin? Svojih valda ne morm ocenit, gre pa v vedno boljšo smer in je dodobra drugačen kokr se ga spomniš Sadako. Adventure Euro :)

 

Je pa tudi kar nekaj iger, ki jih imam na polici in jih še nisem igral, pa me zanima, kam bodo segle 

 

Tako to bo nekako to

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

Ko je tarok na 5, se podere ceu moj sistem, od iger z kartami ne vem če obstaja boljša... (bo povedal folk, ki igra tudi bridge, js ne) Zdej si zasejal seme dvoma vame, kaj če iz mene govori samo nostalgija?

Ne vem če spada sem ker je RP game, ampak D&D z tapravo družbo zna tudi bit kr top tier. V 5e so me sicer bojne mehanike nekoliko razočarale...

Povezava do prispevka

Poznam folk, ki jim je Hanabi top game pa igrajo vse vrste iger, tudi heavy. Folk je različen, moj list je valid in dober samo zame in mogoče tiste k majo podobn okus. Za marsikoga druzga lahk pa totalne smeti Tako da ne sekiraj se za tvoj Tarok. Če pa še nisi veliko iger igral, potem pa probaj pa boš videl, če se bo kaj spremenilo ali ne.

Tudi meni je bil svoje dneve Risk top

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Sadako reče pred 12 urami:

Saj jaz tudi nisem že kar nekaj časa nič odigral, igre se pa kar kopičijo lol

 

Jaz sem naletel na majčkn problem s prostorom, še dobro, da sem nekaj prodajal, pa vseglih bomo mogu nekaj novega prostora zavzeti in nameniti za tole.

 

Za primer: 

- Clourdspire stvari (zavzamejo kr neki placa)

- Terraforming Mars Bix Box (mi bo isto napram prej več placa zavzel kokr mi ga je Terraforming Mars prej)

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

Novi updejt:

 

7 wonders: Duel + Pantheon + Agora Odlična igra s kartami za dva igralca. Svetovna klasika polna cutthroat situacij. Razširitev sicer vzame malenkost strateškega planiranja, saj intervencija bogov lahko povsem obrne igro, a je zadeva še vedno super. Tudi Agora deluje na podoben princip, vendar z manj prelomnimi trenutki.  9/10

Sherlock Holmes Consultive Detective: The Thames Murders & Other Cases co-op klasika za ljubitelje detektivskega genija. Primerna tudi za solo play. 10/10

Stone Age preprosta igra z zelo dopadljivim designom, ki temelji predvsem na cutthroat potezah. Zelo primerna za začetnike v svetu družabnih iger 7/10

Terraforming Mars + Prelude eurogame z domiselno mešanico sci-fija in znanosti s sicer nekaj pomanjkljivosti (design, element sreče). Dodatek malenkost pospeši uvodne generacije. 8/10

Castles of Burgundy klasika odlična za dva igralca 8/10

Brass Birmingham Precej kompleksna zadeva z daleč najlepšim production designom. Dopušča ogromno možnosti za razvoj in je morda bolj kot za "stratege" primerna za "taktičarje". Je napeta, zna pa pripeljati do anaylsis paralysis, sploh pri Railway fazi 9/10

Dead of WInter co-op postapokaliptična igra prežeta z gore humorjem. Co-op za dva igralca ni najbolj dodelan, za več igralcev je super. Priporočam igranje na hard. 8/10

Masnions of Madness + Horrific Journeys še ena zanimiva pustolovščina za raziskovanje paranormalnih primerov podprta z aplikacijo. Dodatka še nisem sprobal. 9/10

Dixit domišljija, branje misli, namigov ... Pravljično/pripovedovalni »pictionary«. Super zadevca, primerna za vse družbe. Izjemno lahka za naučit in neverjetno zabavna. 8/10

Air, Land & Sea luštna in kratka igra s kartami za dva igralca, preprosta v svoji kompleksnosti. 8/10

Great Western Trail + Trails to the North super zabavna s posrečeno tematiko; rančar na Divjem zahodu, ki prodaja krave. Tudi expension je fenomenalen in lepo nadgradi osnovno igro.  9/10

Fog of Love role play ljubezenskega razmerja. BIla mi je tako bedna, da je bila prva, ki sem jo prodal 2/10

Hanamikoji igra s kartami za dva, ki pa mi zaenkrat ni potegnila preveč, je pa res, da ji še nisem dal dovolj priložnosti 6/10

Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island super co-op avantura, ampak precej zajebana 8/10

Sherlock Holmes Consultive Detective: Jack the Ripper & West End Adventures prvi 4. primeri so kampanjski o Jack the Ripperju. So malenkost drugačni, saj jih ne moreš razrešiti tako kot ostale in se bolj osredotočaš na lokacijo umora, priče in poročila mrliških oglednikov. Na eni strani precej kul, ker temelji na resničnih dogodkih (precej brutalno), ampak sam sem bolj fan "klasičnih" primerov 8/10

Chronicles of Crime + Noir : moderna različica Sherlocka, ki se igra za appom. Za moj okus zadeve potekajo prehitro in ne nudijo dovolj poglobljenega mozganja o primerih, je pa zanimiva izkušnja. Expension mi je dejansko še boljši in bi priporočal, da začnete z njim in se potem vrnete na osnovno igro. 6/10

Lost Cities mini klasika s karticami, ki presenetljivo ponudi precej zabave in mozganja v svoji preprostosti. 7/10

Through the Ages definitivno najbolj kompleksna in tudi najdaljša igra, ki sem jo do sedaj igral. Proti koncu 2. agea in predvsem v 3. postane zadeva morda malenkost neobladljiva za planiranje, ampak kljub temu igra ponudi ogromno. Super za bolj zahtevne igralce namiznih iger 8/10

The Voyages of Marco Polo glede na to, da sem fan iger z zgodovinsko tematiko se mi dopade, je pa res da je precej zajebana kar se tiče samega razvoja. Igra se namreč konča, ko se šele dobro začne. Mogoče je kakšna runda premalo, poleg tega so nekateri liki malenkost močnejši kot drugi. Odlična v 4. 8/10

Concordia + Aegyptus/Crete + Gallia/Corsica + Concordia - Venus: eurogame s tematiko rimskega imperija, ki temelji na karticah. Precej zabavna zadeva, ki je zelo enostavna za naučiti, a precej zakomplicirana za masterat. Še posebej težko je slediti točkam in igraš bolj po občutku kako narazen si si z nasprotniki. Dodatni mapi sem si kupil, ker večinoma igrava v dva in so bolj tight. Venus še nisem sprobal. 7/10

Ekec pekec kurji drekec: simpatična verzija spomina primerna tudi za najmlajše 6/10

Grand Austria Hotel: odlična za 2 igralca, v več še nisem sprobal. Klasični eurogame, ki dopušča ogromno poti do zmage, tako da so si igre, ki jih igrate med seboj precej različne. 8/10

Blue Moon City: zaenkrat jo še nisem preigral dovolj, ampak gre za neko "3D" variatno Lost Cities. Posledično je tako kot omenjena preprosta v svoji kompleksnosti. 7/10

Rhino Hero: Super Battle: sinko je nad gradnjo stolpov navdušen pa tudi meni ni švoh. Fajn za mladež, da se malo vadi v prostorski predstavi, potrpežljivosti in mirni roki. 6/10

Santiago de Cuba: lahkoten špil z zelo ličnim artom, ki sede, če je treba kdaj kaj odigrati na hitro. 6/10

Sherlock Holmes Consultive Detective: Carlton House & Queen's Park: drugi iz serije. Klasični primeri, kjer so ustvarjalci v igro dodali detajlen načrt hiše/park, po kateri se išče namige + kampanijo na koncu primerov. Ponovno zelo napeto in živce kravžljajoče. 9/10

Architects of the West Kingdom: nadgradnja Stone Age. Klasična worker placement zadeva, ki ponuja zanimiv nabor akcij. Morda malo prekratka. 8/10

Carcassone: nisem še preigral :D

Twilight Struggle: nisem še preigral :D

Spirit Island: nisem še preigral :D

War of the Ring (second edition): nisem še preigral :D

uredilo bitje Sadako
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...