Sadako Objavljeno 1. september 2021 Avtor Share Objavljeno 1. september 2021 Mam na standbyju za lockdown 1 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 17. september 2021 Share Objavljeno 17. september 2021 (urejano) Nekaj novih novosti. Rune Stones Fletna in lepa deckbuilding igra v kateri nabiraš dragulje in kuješ artifakte. Igra ima zanimiv twist, vedno moraš igrati dve karti naenkrat, ampak nazaj dobiš pa samo šibkejšo. Sleeping Gods Kooperativna igra v kateri z ladjo raziskuješ skrivnosten svet. Igra je kampanjska in ima močno zgodbo. Zanimiva je mapa, ki je narejena v obliki knjige, samo obračaš strani in si na novi mapi. Tipična Ryan Laukat igra (Near and Far…), model vse špile razvije sam, tudi ilustrira jih sam. Xia Sandbox igra z vesoljskimi ladjicami z laserji. Machi Koro Legacy Machi Koro v Legacy izvedbi pač. Dobil že precej časa nazaj, ampak bomo šele zdaj začeli igrat. 5. oktober 2021 uredilo bitje ayrton79 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 17. september 2021 Share Objavljeno 17. september 2021 (urejano) Lepa Ayrton, maš tudi že lepo kolekcijo doma. Vedno lepo vedt, da so še drugi odvisniki tam naokoli ho ho 17. september 2021 uredilo bitje BlueSan 1 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 17. september 2021 Share Objavljeno 17. september 2021 (urejano) Ja, hvala, imam kar kolekcijo, pa upam, da se bo še konstantno večala Problem je samo v času, kako vse te špile preigrat. Čakat na penzijo 17. september 2021 uredilo bitje ayrton79 1 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 10. november 2021 Avtor Share Objavljeno 10. november 2021 (urejano) Mal updejta 7 wonders: Duel + Pantheon + Agora Odlična igra s kartami za dva igralca. Svetovna klasika polna cutthroat situacij. Razširitev sicer vzame malenkost strateškega planiranja, saj intervencija bogov lahko povsem obrne igro, a je zadeva še vedno super. Tudi Agora deluje na podoben princip, vendar z manj prelomnimi trenutki. 9/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: The Thames Murders & Other Cases co-op klasika za ljubitelje detektivskega genija. Primerna tudi za solo play. 10/10 Stone Age preprosta igra z zelo dopadljivim designom, ki temelji predvsem na cutthroat potezah. Zelo primerna za začetnike v svetu družabnih iger 7/10 Terraforming Mars + Prelude eurogame z domiselno mešanico sci-fija in znanosti s sicer nekaj pomanjkljivosti (design, element sreče). Dodatek malenkost pospeši uvodne generacije. 8/10 Castles of Burgundy klasika odlična za dva igralca 8/10 Brass Birmingham Precej kompleksna zadeva z daleč najlepšim production designom. Dopušča ogromno možnosti za razvoj in je morda bolj kot za "stratege" primerna za "taktičarje". Je napeta, zna pa pripeljati do anaylsis paralysis, sploh pri Railway fazi 9/10 Dead of Winter co-op postapokaliptična igra prežeta z gore humorjem. Co-op za dva igralca ni najbolj dodelan, za več igralcev je super. Priporočam igranje na hard. 8/10 Masnions of Madness + Horrific Journeys še ena zanimiva pustolovščina za raziskovanje paranormalnih primerov podprta z aplikacijo. Dodatka še nisem sprobal. 9/10 Dixit domišljija, branje misli, namigov ... Pravljično/pripovedovalni »pictionary«. Super zadevca, primerna za vse družbe. Izjemno lahka za naučit in neverjetno zabavna. 8/10 Air, Land & Sea luštna in kratka igra s kartami za dva igralca, preprosta v svoji kompleksnosti. 8/10 Great Western Trail + Trails to the North super zabavna s posrečeno tematiko; rančar na Divjem zahodu, ki prodaja krave. Tudi expension je fenomenalen in lepo nadgradi osnovno igro. 9/10 Fog of Love role play ljubezenskega razmerja. BIla mi je tako bedna, da je bila prva, ki sem jo prodal 2/10 Hanamikoji igra s kartami za dva, ki pa mi zaenkrat ni potegnila preveč, je pa res, da ji še nisem dal dovolj priložnosti 6/10 Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island super co-op avantura, ampak precej zajebana 8/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: Jack the Ripper & West End Adventures prvi 4. primeri so kampanjski o Jack the Ripperju. So malenkost drugačni, saj jih ne moreš razrešiti tako kot ostale in se bolj osredotočaš na lokacijo umora, priče in poročila mrliških oglednikov. Na eni strani precej kul, ker temelji na resničnih dogodkih (precej brutalno), ampak sam sem bolj fan "klasičnih" primerov 8/10 Chronicles of Crime + Noir : moderna različica Sherlocka, ki se igra za appom. Za moj okus zadeve potekajo prehitro in ne nudijo dovolj poglobljenega mozganja o primerih, je pa zanimiva izkušnja. Expension mi je dejansko še boljši in bi priporočal, da začnete z njim in se potem vrnete na osnovno igro. 6/10 Lost Cities mini klasika s karticami, ki presenetljivo ponudi precej zabave in mozganja v svoji preprostosti. 7/10 Through the Ages definitivno najbolj kompleksna in tudi najdaljša igra, ki sem jo do sedaj igral. Proti koncu 2. agea in predvsem v 3. postane zadeva morda malenkost neobladljiva za planiranje, ampak kljub temu igra ponudi ogromno. Super za bolj zahtevne igralce namiznih iger 8/10 The Voyages of Marco Polo glede na to, da sem fan iger z zgodovinsko tematiko se mi dopade, je pa res da je precej zajebana kar se tiče samega razvoja. Igra se namreč konča, ko se šele dobro začne. Mogoče je kakšna runda premalo, poleg tega so nekateri liki malenkost močnejši kot drugi. Odlična v 4. 8/10 Concordia + Aegyptus/Crete + Gallia/Corsica + Concordia - Venus: eurogame s tematiko rimskega imperija, ki temelji na karticah. Precej zabavna zadeva, ki je zelo enostavna za naučiti, a precej zakomplicirana za masterat. Še posebej težko je slediti točkam in igraš bolj po občutku kako narazen si si z nasprotniki. Dodatni mapi sem si kupil, ker večinoma igrava v dva in so bolj tight. Venus še nisem sprobal. 8/10 Ekec pekec kurji drekec: simpatična verzija spomina primerna tudi za najmlajše 6/10 Grand Austria Hotel: odlična za 2 igralca, v več še nisem sprobal. Klasični eurogame, ki dopušča ogromno poti do zmage, tako da so si igre, ki jih igrate med seboj precej različne. 8/10 Blue Moon City: zaenkrat jo še nisem preigral dovolj, ampak gre za neko "3D" variatno Lost Cities. Posledično je tako kot omenjena preprosta v svoji kompleksnosti. 6/10 Rhino Hero: Super Battle: sinko je nad gradnjo stolpov navdušen pa tudi meni ni švoh. Fajn za mladež, da se malo vadi v prostorski predstavi, potrpežljivosti in mirni roki. 6/10 Santiago de Cuba: lahkoten špil z zelo ličnim artom, ki sede, če je treba kdaj kaj odigrati na hitro. 6/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: Carlton House & Queen's Park: drugi iz serije. Klasični primeri, kjer so ustvarjalci v igro dodali detajlen načrt hiše/park, po kateri se išče namige + kampanijo na koncu primerov. Ponovno zelo napeto in živce kravžljajoče. 9/10 Architects of the West Kingdom: nadgradnja Stone Age. Klasična worker placement zadeva with a twist, ki ponuja zanimiv nabor akcij. Morda malo prekratka. 7/10 Carcassone: včeraj odigral prvič. Težko se je vrniti po heavy eurogamih na nekaj tako preprostega kot je Carcassone. Verjetno, če bi jo igral bolj na začetku kariere bi mi ta svetovno znana klasika bolj dogajala, a je kar je. 5/10 Twilight Struggle: odigral natanko enkrat in začutil, da mi ta klasika s hladno vojno tematiko ne bo dogajala. Prevelik struggle in muka, ki se je vlekla skozi 5 ur. Verjamem, da bi mi čez čas zagotovo bolj prirasla k srcu, a nimam časa, ker je toliko drugih vrhunskih iger za sprobat. 4/10 Spirit Island: fajn coop. Je trajalo kar par iger preden nama je dejansko uspelo zmagati, kar mi je pri coop igrah super, da niso takoj same kljukce. Zaenkrat mi je bil Robinson Crusoe malenkost boljši, a verjamem, da bo Spirit Island po še nekaj odigranih igrah in različnih scenarijih zrastel po lestvici. 7/10 War of the Ring (second edition): nisem še preigral Merlin: nisem še preigral Forum Trajanum: nisem še preigral Newton: nisem še preigral The Taverns of Tiefenthal: nisem še preigral Tako, material za dolge zimske večere in lockdown se nabira. PS podčrtanih ni več v moji kolekciji. 11. november 2021 uredilo bitje Sadako 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 11. november 2021 Share Objavljeno 11. november 2021 Nice malce zanemarjamo carsko temo :D Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 12. november 2021 Share Objavljeno 12. november 2021 (urejano) Tale tema je res nadcarska. Jaz grem velikokrat kar malo skozi njo Nimam pa jaz osebno nič novega in zatorej tudi nič ne napišem. Se pa približujem koncu Pandemic Season 0 kampanije. Res je dobra, zanimiva, ravno prav drugačna od ostalih dveh... 1A. Napišem kaj več, ko jo končam. 12. november 2021 uredilo bitje ayrton79 1 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 24. november 2021 Avtor Share Objavljeno 24. november 2021 Bodo kje kakšni dobri deali za vikend, da bomo mel kej za v temo pisat? Navedek Povezava do prispevka
ThePek Objavljeno 25. november 2021 Share Objavljeno 25. november 2021 Moja kolekcija je precej borna, pa precej solo usmerjena: 6 Nimmt! Aerion Arboretun Arkham Horror LCG (+ The Dunwich Legacy) Blood Rage Catan Codenames The Crew A Fake Artist Goes To New York Friday Galaxy Trucker Gravity Warfare King Of Tokyo Klask Letter Jam Love Letter Mage Knight (+ THe Lost Legion) The Mind Patchwork Sprawlopolis Sylvion Twisty Little Passages Under Falling Skies Wavelength Yinsh 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Kitoslav Objavljeno 4. december 2021 Share Objavljeno 4. december 2021 Santorini Small World Suburbia Gardens of Babylon Tang Garden Kingdom Builder (Big Box) Dwar7s Winter Dwar7s Fall Dwar7s Spring Widower's Wood + par lastnih prototipov 2 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 25. december 2021 Share Objavljeno 25. december 2021 Vesel Božič, fellow gamers. 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 25. december 2021 Share Objavljeno 25. december 2021 Enako. Hvala Božiček za lost ruins of Arnak in 4 Gods. Bomo sprobal ane Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 25. december 2021 Share Objavljeno 25. december 2021 (urejano) Uu, lepo. Meni pa ni letos prinesel nobene igre, mi je prinesel pa voljo, da sem po enem letu dokončal barvanje Conana. Kar je tudi super, saj mi je šlo na živce, da je bilo eno leto pol figur pobarvanih, pol pa ne. Ni profesionalno, sem pa več kot zadovoljen. Ja, pa fotka je bolj tko tko, ker je moj telefon pač piece of crap 25. december 2021 uredilo bitje ayrton79 2 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 25. december 2021 Share Objavljeno 25. december 2021 Niceeeee Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 26. december 2021 Avtor Share Objavljeno 26. december 2021 (urejano) 7 wonders: Duel + Pantheon + Agora Odlična igra s kartami za dva igralca. Svetovna klasika polna cutthroat situacij. Razširitev sicer vzame malenkost strateškega planiranja, saj intervencija bogov lahko povsem obrne igro, a je zadeva še vedno super. Tudi Agora deluje na podoben princip, vendar z manj prelomnimi trenutki. 9/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: The Thames Murders & Other Cases co-op klasika za ljubitelje detektivskega genija. Primerna tudi za solo play. 10/10 Stone Age preprosta igra z zelo dopadljivim designom, ki temelji predvsem na cutthroat potezah. Zelo primerna za začetnike v svetu družabnih iger 7/10 Terraforming Mars + Prelude eurogame z domiselno mešanico sci-fija in znanosti s sicer nekaj pomanjkljivosti (design, element sreče). Dodatek malenkost pospeši uvodne generacije. 8/10 Castles of Burgundy klasika odlična za dva igralca 8/10 Brass Birmingham Precej kompleksna zadeva z daleč najlepšim production designom. Dopušča ogromno možnosti za razvoj in je morda bolj kot za "stratege" primerna za "taktičarje". Je napeta, zna pa pripeljati do anaylsis paralysis, sploh pri Railway fazi 9/10 Dead of Winter co-op postapokaliptična igra prežeta z gore humorjem. Co-op za dva igralca ni najbolj dodelan, za več igralcev je super. Priporočam igranje na hard. 8/10 Masnions of Madness + Horrific Journeys še ena zanimiva pustolovščina za raziskovanje paranormalnih primerov podprta z aplikacijo. Dodatka še nisem sprobal. 9/10 Dixit domišljija, branje misli, namigov ... Pravljično/pripovedovalni »pictionary«. Super zadevca, primerna za vse družbe. Izjemno lahka za naučit in neverjetno zabavna. 8/10 Air, Land & Sea luštna in kratka igra s kartami za dva igralca, preprosta v svoji kompleksnosti. 8/10 Great Western Trail + Trails to the North super zabavna s posrečeno tematiko; rančar na Divjem zahodu, ki prodaja krave. Tudi expension je fenomenalen in lepo nadgradi osnovno igro. 9/10 Fog of Love role play ljubezenskega razmerja. BIla mi je tako bedna, da je bila prva, ki sem jo prodal 2/10 Hanamikoji igra s kartami za dva, ki pa mi zaenkrat ni potegnila preveč, je pa res, da ji še nisem dal dovolj priložnosti 6/10 Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island super co-op avantura, ampak precej zajebana 8/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: Jack the Ripper & West End Adventures prvi 4. primeri so kampanjski o Jack the Ripperju. So malenkost drugačni, saj jih ne moreš razrešiti tako kot ostale in se bolj osredotočaš na lokacijo umora, priče in poročila mrliških oglednikov. Na eni strani precej kul, ker temelji na resničnih dogodkih (precej brutalno), ampak sam sem bolj fan "klasičnih" primerov 8/10 Chronicles of Crime + Noir : moderna različica Sherlocka, ki se igra za appom. Za moj okus zadeve potekajo prehitro in ne nudijo dovolj poglobljenega mozganja o primerih, je pa zanimiva izkušnja. Expension mi je dejansko še boljši in bi priporočal, da začnete z njim in se potem vrnete na osnovno igro. 6/10 Lost Cities: mini klasika s karticami, ki presenetljivo ponudi precej zabave in mozganja v svoji preprostosti. 7/10 Through the Ages: definitivno najbolj kompleksna in tudi najdaljša igra, ki sem jo do sedaj igral. Proti koncu 2. agea in predvsem v 3. postane zadeva morda malenkost neobladljiva za planiranje, ampak kljub temu igra ponudi ogromno. Super za bolj zahtevne igralce namiznih iger 8/10 The Voyages of Marco Polo glede na to, da sem fan iger z zgodovinsko tematiko se mi dopade, je pa res da je precej zajebana kar se tiče samega razvoja. Igra se namreč konča, ko se šele dobro začne. Mogoče je kakšna runda premalo, poleg tega so nekateri liki malenkost močnejši kot drugi. Odlična v 4. 9/10 Concordia + Aegyptus/Crete + Gallia/Corsica + Concordia - Venus: eurogame s tematiko rimskega imperija, ki temelji na karticah. Precej zabavna zadeva, ki je zelo enostavna za naučiti, a precej zakomplicirana za masterat. Še posebej težko je slediti točkam in igraš bolj po občutku kako narazen si si z nasprotniki. Dodatni mapi sem si kupil, ker večinoma igrava v dva in so bolj tight. Venus še nisem sprobal. 8/10 Ekec pekec kurji drekec: simpatična verzija spomina primerna tudi za najmlajše 6/10 Grand Austria Hotel: odlična za 2 igralca, v več še nisem sprobal. Klasični eurogame, ki dopušča ogromno poti do zmage, tako da so si igre, ki jih igrate med seboj precej različne. 9/10 Blue Moon City: zaenkrat jo še nisem preigral dovolj, ampak gre za neko "3D" variatno Lost Cities. Posledično je tako kot omenjena preprosta v svoji kompleksnosti. 6/10 Rhino Hero: Super Battle: sinko je nad gradnjo stolpov navdušen pa tudi meni ni švoh. Fajn za mladež, da se malo vadi v prostorski predstavi, potrpežljivosti in mirni roki. 6/10 Santiago de Cuba: lahkoten špil z zelo ličnim artom, ki sede, če je treba kdaj kaj odigrati na hitro. 6/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: Carlton House & Queen's Park: drugi iz serije. Klasični primeri, kjer so ustvarjalci v igro dodali detajlen načrt hiše/park, po kateri se išče namige + kampanijo na koncu primerov. Ponovno zelo napeto in živce kravžljajoče. 9/10 Architects of the West Kingdom: nadgradnja Stone Age. Klasična worker placement zadeva with a twist, ki ponuja zanimiv nabor akcij. Morda malo prekratka. 7/10 Carcassone: včeraj odigral prvič. Težko se je vrniti po heavy eurogamih na nekaj tako preprostega kot je Carcassone. Verjetno, če bi jo igral bolj na začetku kariere bi mi ta svetovno znana klasika bolj dogajala, a je kar je. 5/10 Twilight Struggle: odigral natanko enkrat in začutil, da mi ta klasika s hladno vojno tematiko ne bo dogajala. Prevelik struggle in muka, ki se je vlekla skozi 5 ur. Verjamem, da bi mi čez čas zagotovo bolj prirasla k srcu, a nimam časa, ker je toliko drugih vrhunskih iger za sprobat. 4/10 Spirit Island: fajn coop. Je trajalo kar par iger preden nama je dejansko uspelo zmagati, kar mi je pri coop igrah super, da niso takoj same kljukce. Zaenkrat mi je bil Robinson Crusoe malenkost boljši, a verjamem, da bo Spirit Island po še nekaj odigranih igrah in različnih scenarijih zrastel po lestvici. 7/10 The Taverns of Tiefenthal: tematika (srednjeveška krčma), kocke in vibe se mi zelo dopadejo, a igra ne ponudi neke prave globine. Vsi igralci namreč igrajo precej enako, veliko po je odvisno od zadnjega meta oz. zadnje runde. 7/10 Merlin: do sedaj igral samo enkrat tako, da težko podam neko relevantno oceno. Noro se mi dopade art in igra kljub kockam in z njimi povezano srečo ponuja nebroj možnosti za izvedbo akcij. 7/10 Catan Junior: fino za uvajanje otrok v svet družabnih iger, da se spoznavajo z raznimi mehanikami. 5/10 War of the Ring (second edition): nisem še preigral Forum Trajanum: nisem še preigral Newton: nisem še preigral Sherlock Holmes Consultive Detective: The Baker Street Irregulars: nisem še preigral Gaia Project: nisem še preigral 1. januar 2022 uredilo bitje Sadako 2 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 26. december 2021 Share Objavljeno 26. december 2021 (urejano) Sam toliko droppam by da omenim, da smo s kolegi za veseli december kupili Nemesis in Blood Rage. Sprobali smo samo Nemesis in še to samo eno igro... ...nazadnje sem se imel tako cool, ko je izšel Diablo 3 in smo se z istimi kolegi dobili pri enemu doma z laptopi, naredili improviziran lan-party preko battle.neta in v dveh dneh in dveh večerih 3x obrnili špil Nenormalno cool game, najboljši kar sem jih sprobal do zdaj, komaj čakam da se spet dobimo. Highlight večera je bil ko je kolega out of the blue najprej svinjsko zabackstabbal enega drugega da je crknil ko kos dreka - namesto da bi prišel pomagat tepsti aliena je v sobo fuknil granato hehe - potem je začizal še mene (pokvaril mi je sobo, spizdil in me pustil samega z alienom), nato je uspel crkniti še sam... Nakar obrne svoj objective card in je imel nekaj čisto tretjega za cilj, sploh mu ni bilo treba ubiti kogarkoli, samo nek research bi moral narediti pa še neko malenkost - Zakaj si naju oba ubil?? - Ker še ne poznam pravil in je to bolj na ziher. Tale špil bo še petarda, prov čutim da bo Drgač pa vsem ostalim srečenega, veselega in zdravega 2022 26. december 2021 uredilo bitje Galko 1 3 Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 27. december 2021 Share Objavljeno 27. december 2021 Evo maš moj attention Javi kak bo druga runda! Sem šel celo pogooglat pa zna bit da mi bo všeč. Ko bom v penziji bom mel cajt.. Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 30. december 2021 Share Objavljeno 30. december 2021 Nemesis je kul v tem topicu na prejšnih straneh moje pobarvane miniature Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 31. december 2021 Share Objavljeno 31. december 2021 Lepo praznujte vsi. Se beremo naslednje leto. Srečno! 1 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 31. december 2021 Avtor Share Objavljeno 31. december 2021 Cin cin Navedek Povezava do prispevka
Mrhovinar Objavljeno 1. januar 2022 Share Objavljeno 1. januar 2022 Ubongo? Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 1. januar 2022 Avtor Share Objavljeno 1. januar 2022 Nope, pinacolada. 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 1. januar 2022 Share Objavljeno 1. januar 2022 (urejano) Srečnga pa zdravga al kako Danes mamo celo družabni večer, igramo Lost Ruins of Arnak med drugim, tako, da se veselim spodaj pa po dolgem času updatan seznam Da Malce updatam s turkizno, tiste stvari k jih nazadnje ni bilo. Ene par jih je šlo tut ven s kolekcije. 4 Gods 7th Continent (+ What Goes Up must come down + Facing The Elements + The Icy Mage + The Forbidden Sanctuary + Swamp of Madness) 7 Wonders (+ expansion: Leaders)7 Wonders Duel (+Parthenon expansion)Age of Steam (Eagle-Gryphon Deluxe 2019 version + 2 map expansions)Android Netrunner (+ shitload of expansions + playmats & accessories)Ankh: Gods of Egypt (+ shitload of expansions + playmat)Arboretum (2nd Edition) Awkward Guests (KS Edition)Axis & Allies: Anniversary Edition Azul Bang: The Dice Game Battle Line Battlestar Galactica (+ Pegasus in Daybreak expansion) Black Rose Wars (KS Edition)Blitzkrieg Blokus Blood Rage Brass Birmingham Captain Sonar Castles of Burgundy (20th Anniversary) Century: Golem Edition Chronicles of Crime (+ expansions: Welcome to Redwood, Noir) Clank! (+ expansion: Sunken Treasures)Claustrophobia 1643Cloudspire (+ expansioni) Codenames Codenames: Pictures ColorettoConcordia Cosmic Encounter: (English 2011 edition + expansions Cosmic Incursion, Conflict, Dominion)Court of The Dead (Bone Faction) Detective: City of Angels (+ expansion Smoke & Mirrors & Bullets over Hollywood) Die Macher (Limited Edition) Diplomacy (Avalon Hill 50th Anniversary) Dixit Dixit:OdysseyDominant Species: Marine Dominion Eclipse: Second Dawn for The Galaxy (+ Worlds afar collection) Ethnos Falling Sky Formula D Gaia Project Galaxy Trucker Game of Thrones 2nd Edition (+ Mother of Dragons + Game Mat) Go Great Western Trail Hanamikoji Hannibal & Hamilcar (Phalanx Edition) High Society (Osprey English Edition) Heroes of Air, Land & Sea ( + shitload of expansions) Kami Sama (KS Edition + expansion: The Awakened) Kan Ban (Driver's Edition) Kemet: (+ Ta seti Expansion)King's Dilemma Le Havre Legendary Encounters: AllienLost Ruins of Arnak Magic Maze Making of a President: 1960 Maria Marvel Champions Memoir 44 (2 main boxes + operation overlord + overlord scenarios:The Battles of Khalkin-Gol, Through Jungle & Desert) Nemesis (KS edition + shitload of Expansions + game mat)Nemesis Lockdown (+ expansions + mat) Ohanami Orleans (+ expansion: Trade & Intrigue)PandemicPAX Pamir: Second Edition PhotosynthesisPolar Bar (s tamalim 4 letnikom začenjava mal gamat :P) Power Grid (+ China/ Korea Expansion) Project ELITE KS version REX: Final Days of The Empire Rising Sun (KS edition + expansions: Kami Unbound, Monster Pack, Daimyo Invasion) Robinson Crusoe Root Russian Railroads (English edition + expansion) Scythe (+ expansions: The Wind Gambit, Encounters) Shadows over Camelot (+ expansion: Merlin's Company) Sheriff of Nottingham ShogunSilver Coin: Age of Monster Hunters (Ajde zdej k mam proper box napišem :P) Smash Up! (+ The Bigger Geekier Box & shitload of expansions) Space Base Spirit Island (+ expansion: Branch & Claw) Spirits of The Forest (KS Edition) Spletke (+ Temno mesto)Star Wars: Rebellion (+ Rise of the Empire) Stockpile (Epic Edition)Successors (4th Edition)Summoner Wars (+ Shitload of Expansions)Summoner Wars: Alliances Tainted Grail (+ expansions: Monsters of Avalon in drugi) Terraforming Mars (+ expansions: Prelude, Turmoil + big box exp) The Castles of Burgundy (20th Anniversary which comes with expansions)The Great Wall Ticket To Ride EuropeTime of Crisis: Roman Empire in TurmoilThrough the Ages: New Story of Civilization (+ New Leaders and Wonders exp)Totemic Tragedy LooperTsukuyumi Full Moon Down (+ loads of expansions)Twilight Imperium III Twilight Imperium IV Twilight Struggle (Deluxe Edition GMT) Two Rooms & a Boom (Handmade -_-)Vindication (KS version + Leaders and Alliances expansion) Viticulture Essential Edition (+ expansion Tuscany)War of The RingWar of The Ring (Anniversary Edition + 2 expansions)WatergateWelcome To... WingSpan Xia: Legends of a Drift System ( + expansion Embers of a Forsaken star) Zombie Dice 1. januar 2022 uredilo bitje BlueSan 1 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 1. januar 2022 Avtor Share Objavljeno 1. januar 2022 Congrats za unikat v zbirki Men je deda mraz prinesel Dune Imperium Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 1. januar 2022 Share Objavljeno 1. januar 2022 Sadako reče pred 1 uro: Congrats za unikat v zbirki Men je deda mraz prinesel Dune Imperium U nice poročaj prosim, ker si bom vrjetno tut jst omislil Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 12. januar 2022 Share Objavljeno 12. januar 2022 Končali 2 legacy igri. Machi Koro Legacy. Meni je bila zabavna. Deset rund, v vsaki novi rundi nek mini expansion, tako da se igra vseskozi širi. Po vsaki rundi se zmagovalec tudi odloči katera izmed dveh novih kart bo prišla v igro naslednjo rundo. Meni je bila zelo všeč in zabavna, pa še zmagal sem Pa še tako je narejen špil, da ga sedaj lahko igraš naprej kot navaden Machi Koro. Pandemic Legacy Season 0 Ta prequel se dogaja v 60 letih med hladno vojno. Sem brez besed. Kako se vsi trije deli zgodbovno prepletajo med sabo. Kako so vsi trije deli v bistvu enaki, pa vseeno tako zelo različni. Ne morem se odločiti, kateri Season mi je sploh najljubši. Ne morem verjeti, da se teh Legacy Pandemicov nisem lotil prej in sem skos odlašal. Pa še to me je potem en prijatelj prepričal, da sva probala. Resnično upam, da bodo naredili še kakšen del. Sam imam odlično idejo za prequel od Season 0 in za Season 3 (oziroma 2,5) . 1 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 14. januar 2022 Avtor Share Objavljeno 14. januar 2022 Jaz sem zagrizel v Gaia Project in sem trenutno navdušen kot že dolgo ne. 1 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 15. januar 2022 Avtor Share Objavljeno 15. januar 2022 (urejano) BlueSan reče Dne, 1. 1. 2022 at 12:10: U nice poročaj prosim, ker si bom vrjetno tut jst omislil Za enkrat sem odigral 4* in nisem najbolj navdušen sploh na vs hype. - Nekako se mi zdi celotna stvar precej ne povezana in zelo tight. Tudi končna zmaga zaradi nizkega stevila točk ni zelo satisfying. + Po drugi strani je pa true to its origin, ker je bila bitka za prevlado na planetu Arakkis tudi precej tight in so odločale malenkosti. Je pa res, da sem igral zgolj v dva in premalokrat za še boljšo oceno. 15. januar 2022 uredilo bitje Sadako Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 15. januar 2022 Share Objavljeno 15. januar 2022 Mhm bomo se vidl potem. Gaia project je pa dobra ja 🙂 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 28. januar 2022 Share Objavljeno 28. januar 2022 (urejano) Kickstarter prinesel. Na hitro, v mestu tako ali drugače prihajaš do robe in popotnikov, ki jo in jih nato po Temni poti dostavljaš v sosedna mesta. Sem pa malo razočaran. Res je, da sem naročil navadno verzijo in ne deluxe, ampak da je špil brez inserta mi pa ne gre v glavo. Poleg tega je notri samo nekaj majhnih plastičnih vrečkic, niti približno dovolj za vse karte in tokene, ki jih je drugače kar veliko. Zraven so tudi sleevi, ki pa jih premalo in dveh reference kart ne moerš sleevat. Ccccccccccc ejejej ..... 28. januar 2022 uredilo bitje ayrton79 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.