ayrton79 Objavljeno 12. april 2023 Share Objavljeno 12. april 2023 (urejano) Povsod isto, vidim 12. april 2023 uredilo bitje ayrton79 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 17. april 2023 Avtor Share Objavljeno 17. april 2023 (urejano) Po dolgem casu noro produktivna nedelja: Quacks of Quiedlenberg Spirit Island Zombi Teenz Terraforming Mars Oh yeah 😎 17. april 2023 uredilo bitje Sadako Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 17. april 2023 Share Objavljeno 17. april 2023 Ej zombie kidz je out of print, dej mi nek naslov da igram z nečakinjami. Danes dobim search for planet x, skull king in 6 nimmt. Zadnji dve bom probal kako gre s tamalimi. Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 17. april 2023 Avtor Share Objavljeno 17. april 2023 Quacks of Quiedlenberg 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 17. april 2023 Share Objavljeno 17. april 2023 (urejano) Nice nice. Pr men pa v petk igrali The King is Dead Battle Line Smash Up Hah 17. april 2023 uredilo bitje BlueSan Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 28. april 2023 Share Objavljeno 28. april 2023 Da malo objavim, igrali blood rage danes. Je kul, ampak sem pričakoval več glede na ves hype. Navedek Povezava do prispevka
ThePek Objavljeno 29. april 2023 Share Objavljeno 29. april 2023 Blood Rage je bil prvi "serious" nakup po Catanu in je tudi nas pustil nekam hladne. Je pa pričakovanje razkritja kart med pomembnih fajtom res dobro. Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 29. april 2023 Share Objavljeno 29. april 2023 Dobr špil ni pa top. Bi bil moj povzetek Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 29. april 2023 Share Objavljeno 29. april 2023 Meni je blo kislo to, da ne moreš napadat folka kar tako, moraš čakat da pillagajo, totalno neintuitivno in nerealno. Podobno kot pri kemet, če ima nekdo enote zunaj mesta (da jih nima sploh v igri), ga ne moreš napast (uno zasedanje piramid je zelo weak). Kao če ni vojske v mestu ne moreš nič. Pa če se zasedejo vsa mesta v enem kraju ne moreš napast niti ko je pillage, torej ne moreš cockblockat questov, ki so sami po sebi tudi malo weak. Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 29. april 2023 Share Objavljeno 29. april 2023 Ti si bolj za Europa Universalis. Realno vojskovanje casus beli za vojno pa to? Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 29. april 2023 Share Objavljeno 29. april 2023 (urejano) Ma ne rabi bit realno vojskovanje, samo ne da imam vojsko zraven enemy vojske in ga ne morem napast because reasons. Drugače pa fajtanje mi je v Mariji RES dobro narejeno. @mangoforatango kaj poznaš kak game kjer lahko po želji napadeš nasprotnika? Kaka igra ki ima dve besedi v naslovu in prva je kot nek nadimek za markota ali morje po italijansko, kej takega iščem. 29. april 2023 uredilo bitje Vse_je_najslabse 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 29. april 2023 Share Objavljeno 29. april 2023 (urejano) Mare Nostrum: Empires? Ti naštejem še druge: Twilight Imperium IV edition Europa Universalis: The Price of Power Axis and Allies War Room Eclipse 2nd Edition Shogun Black Rose Wars Game of Thrones: 2nd Edition Successors Falling Sky Sem šel samo malo čez mojo kolekcijo. Pri vseh zgornjih lahk napadaš nasprotnika po želji. P.S. Imam tudi Mario. Dobra izbira 29. april 2023 uredilo bitje BlueSan 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 29. april 2023 Share Objavljeno 29. april 2023 Ma Maria mi je poleg Gaia project (pa mogoče spirit island) najboljša igra so far. Kaj je drugače tebi blo res res dobro? Btw, Inis bi ful igral, si probal? Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 29. april 2023 Share Objavljeno 29. april 2023 Sem probal. Vredu spil. Area control. Mesanca raznih Kemetov, Blood Rageov in podobnih. Veliko stvari je meni dobrih. Odvisnon kaj bi rad in za koliko igralcev. Navedek Povezava do prispevka
mangoforatango Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 (urejano) Mare Nostrum Ampak ima realno to, kar ti v Blood Rage manjka. BR je dokaj euroish. Imas pa se vsaj Cyclades, Fief: France 1429, 1775 Rebellion, 878 Vikings, Triumph & Tragedy, War of Whispers, Battle for Rokugan, Fire in the Lake, Rising Sun, Ethnos, kar ni ze BlueSan napisal in kar imam. 1. maj 2023 uredilo bitje mangoforatango Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 Rising Sun je meni top, ga imam, samo vprašanje če bi bil njemu všeč :D Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 1. maj 2023 Share Objavljeno 1. maj 2023 Ta grupa neki dissa rising sun. Drugače war of whispers se mi zdi da ni imel neke veze s temi igrami, ker je fora čisto drugje. Navedek Povezava do prispevka
mangoforatango Objavljeno 2. maj 2023 Share Objavljeno 2. maj 2023 (urejano) BlueSan reče pred 12 urami: Rising Sun je meni top, ga imam, samo vprašanje če bi bil njemu všeč Rising Sun meni ni bil prevec vsec, je pa area control, kjer ni takih omejitev, kakor v Blood Rage. @Vse_je_najslabse nobena med nastetimi igrami si ni lih enaka z drugimi. So zelo razlicne, gre pa pri vseh za nek area control in lahko napadas, kjer ces. 2. maj 2023 uredilo bitje mangoforatango Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 2. maj 2023 Share Objavljeno 2. maj 2023 (urejano) mangoforatango reče pred 3 urami: Rising Sun meni ni bil prevec vsec, je pa area control, kjer ni takih omejitev, kakor v Blood Rage. @Vse_je_najslabse nobena med nastetimi igrami si ni lih enaka z drugimi. So zelo razlicne, gre pa pri vseh za nek area control in lahko napadas, kjer ces. To je res, ampak vsem tem igram je lastno da obstajaš "ti", da imaš svojo vojsko, katero poveljuješ in če ona zmaga, ti zmagaš. Pri WoW si "ti" zgolj nek igralec stav v ozadju in nimaš svoje vojske, ampak upravljaš z več z njimi in mogoče ti je v interesu da ta vojska izgubi igro. To je meni kr faktor, ki spremeni poanto igre in imam drugačen filing kot pri drugih igrah, ko hočeš bit čim močnejši in porejpat mapo. V tem oziru mi je igra bolj podobna Citadels kot Kemet al Blood rage recimo, ki ni fora v strategiji vojskovanja (ki je lastna tem battle igram in je pri WoW res minimalna), ampak v branju namere nasprotnikov in skrivanju lastne. Btw razmišljam da bi kupil Through the ages: A new story of civilization. 2. maj 2023 uredilo bitje Vse_je_najslabse Navedek Povezava do prispevka
mangoforatango Objavljeno 2. maj 2023 Share Objavljeno 2. maj 2023 To imas prav glede WoW in sem jo tbh ravno zaradi te razlike do ostalih area control iger tudi kupil. Meni je kr intriguing. Through the Ages imo ne rabis prevec razmisljat - nabavi to tudi jaz gledam vsaj ze dobrih 5 let za nabavit. Ce bi imela solo mode, bi ze nabavil. Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 2. maj 2023 Share Objavljeno 2. maj 2023 (urejano) Uh to sem rabu slišat, imam že trd kurac. Čeprav vidim da niti za dva ni tolko dober tko da ne vem s kom bi to igral realno. Ti imaš že tako preveč neigranih iger. 2. maj 2023 uredilo bitje Vse_je_najslabse Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 8. maj 2023 Share Objavljeno 8. maj 2023 (urejano) Sam glede "vojn" v Through The Ages ne preveč pričakovat. Sicer pa hud špil 8. maj 2023 uredilo bitje BlueSan Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 8. maj 2023 Share Objavljeno 8. maj 2023 Ma ne bom si ga kupu k mi bo škatla sam prah nabirala. V bistvu bom kupoval solo, kej s punco za igrat (cascadia), lahkotne igre za kake random frende in te party game za žurke. Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 8. maj 2023 Share Objavljeno 8. maj 2023 Pol pa kupi kak Nemo's War al pa Legendary Encounters Allien. 7th Continent, Tainted grail, spirit Island 1 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 30. maj 2023 Share Objavljeno 30. maj 2023 Kdaj bomo vse tole preigral res ne vem? Rojstni dan je bil, pa seveda sem si sam kupil nekaj stvari, ker brez tega pač ne gre Amerigo Stefan Feld. Poseljuješ otoke, gradiš trading poste in žanješ razne dobrine. Igra ima zanimiv koncept določevanja akcij, ki so na voljo. V poseben stolp zmečeš vse kocke, stolp pa je narejen tako, da vse kocke ne padejo ven. Na koncu so na voljo samo akcije kock, ki so padle ven. Igra oddaja zelo podoben vibe kot Castles of Burgundy, prav čutijo se isti geni. Bitoku V starodavnem japonskem gozdu se poteguješ za naslednika Velikega duha. Igra je baje kar kompleksna. Je pa zanimivo, da je imela igra na začetku drugačno naslovnico, ki pa so jo naknadno spremenili, saj je preevč spominjala na naslovnico igre Equinox. Škoda, stara naslovnica je stokrat boljša kot nova. Hanamikoji in Hokkaido Dve krajši igri. V eni tekmuješ za naklonjenost gejš, v drugi pa širiš svoje ozemlje. Hansa Teutonica "Najboljši eurogame vseh časov" sem nekje prebral nek tagline. Hansa je bilo združenje trgovcev, ki je skrbelo, da so bile trgovske poti varne in da je vse potekalo tako kot je treba. Ali nekaj takega. Po Nemčiji razpošiljaš svoje trgovce, v mestih zasedaš tržnice in tako dalje in tako naprej. Bigbox vsebuje tudi dve dodatni mapi, tako da, če nam v Nemčiji postane dolgčas, gremo lahko v Vzhodno Nemčijo. Ali pa v Britanijo. In the year of the Dragon Še ena Feldova klasika, preden jo spremeni v City colekšen. Raiders of Scythia Raiders of the North Seas v1.5. Igra je v osnovi enaka, vkomponirani pa so še nekateri elementi dodatkov. Zanimiv worker placement. Polovico lokacije je ves čas zasedenih. Imaš samo enega vorkerja, ki ga pošlješ na neko prazno lokacijo, izvedeš akcijo, potem pa z neke druge lokacije vorkerja vzameš dol, izvedeš še tisto akcijo in imaš spet svojega vorkerja. Hvala tamalima nečakinjama . Trajan Še en Stefan Feld. Tole je velikokrat omenjeno kot njegov najboljši špil. Bomo videli. 3 Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 30. maj 2023 Avtor Share Objavljeno 30. maj 2023 Hude pridobitve. Sploh Trajan me zanima. Sicer pa RIP Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 30. maj 2023 Share Objavljeno 30. maj 2023 No dej še kake ocene in vtise ko boš kej igral (kek). Jaz sem kupil dodatek za Spirit island Jagged earth, Fallout z dodatkom atomic bonds (zgleda ful smeh, sem jo samo postavil in šel čez pravila), Search for planet x in ravnokar prinesu domov: 1 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 30. maj 2023 Share Objavljeno 30. maj 2023 (urejano) ayrton79 reče pred 14 urami: Kdaj bomo vse tole preigral res ne vem? Rojstni dan je bil, pa seveda sem si sam kupil nekaj stvari, ker brez tega pač ne gre Amerigo Stefan Feld. Poseljuješ otoke, gradiš trading poste in žanješ razne dobrine. Igra ima zanimiv koncept določevanja akcij, ki so na voljo. V poseben stolp zmečeš vse kocke, stolp pa je narejen tako, da vse kocke ne padejo ven. Na koncu so na voljo samo akcije kock, ki so padle ven. Igra oddaja zelo podoben vibe kot Castles of Burgundy, prav čutijo se isti geni. Bitoku V starodavnem japonskem gozdu se poteguješ za naslednika Velikega duha. Igra je baje kar kompleksna. Je pa zanimivo, da je imela igra na začetku drugačno naslovnico, ki pa so jo naknadno spremenili, saj je preevč spominjala na naslovnico igre Equinox. Škoda, stara naslovnica je stokrat boljša kot nova. Hanamikoji in Hokkaido Dve krajši igri. V eni tekmuješ za naklonjenost gejš, v drugi pa širiš svoje ozemlje. Hansa Teutonica "Najboljši eurogame vseh časov" sem nekje prebral nek tagline. Hansa je bilo združenje trgovcev, ki je skrbelo, da so bile trgovske poti varne in da je vse potekalo tako kot je treba. Ali nekaj takega. Po Nemčiji razpošiljaš svoje trgovce, v mestih zasedaš tržnice in tako dalje in tako naprej. Bigbox vsebuje tudi dve dodatni mapi, tako da, če nam v Nemčiji postane dolgčas, gremo lahko v Vzhodno Nemčijo. Ali pa v Britanijo. In the year of the Dragon Še ena Feldova klasika, preden jo spremeni v City colekšen. Raiders of Scythia Raiders of the North Seas v1.5. Igra je v osnovi enaka, vkomponirani pa so še nekateri elementi dodatkov. Zanimiv worker placement. Polovico lokacije je ves čas zasedenih. Imaš samo enega vorkerja, ki ga pošlješ na neko prazno lokacijo, izvedeš akcijo, potem pa z neke druge lokacije vorkerja vzameš dol, izvedeš še tisto akcijo in imaš spet svojega vorkerja. Hvala tamalima nečakinjama . Trajan Še en Stefan Feld. Tole je velikokrat omenjeno kot njegov najboljši špil. Bomo videli. In the year in Hanso imam tudi jaz, Hanso planiram igrati v "kratkem" Mi smo nazadnje igrali Black Rose Wars 30. maj 2023 uredilo bitje BlueSan Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 3. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 3. junij 2023 (urejano) Da ne bo slučajno kdo mislil, da sem clean 7 wonders: Duel + Pantheon + Agora Odlična igra s kartami za dva igralca. Svetovna klasika polna cutthroat situacij. Razširitev sicer vzame malenkost strateškega planiranja, saj intervencija bogov lahko povsem obrne igro, a je zadeva še vedno super. Tudi Agora deluje na podoben princip, vendar z manj prelomnimi trenutki. 9/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: The Thames Murders & Other Cases co-op klasika za ljubitelje detektivskega genija. Primerna tudi za solo play. 10/10 Stone Age preprosta igra z zelo dopadljivim designom, ki temelji predvsem na cutthroat potezah. Zelo primerna za začetnike v svetu družabnih iger 7/10 Terraforming Mars + Prelude eurogame z domiselno mešanico sci-fija in znanosti s sicer nekaj pomanjkljivosti (design, element sreče). Dodatek malenkost pospeši uvodne generacije. 8/10 Castles of Burgundy klasika odlična za dva igralca 9/10 Brass Birmingham Precej kompleksna zadeva z daleč najlepšim production designom. Dopušča ogromno možnosti za razvoj in je morda bolj kot za "stratege" primerna za "taktičarje". Je napeta, zna pa pripeljati do anaylsis paralysis, sploh pri Railway fazi 9/10 Dead of Winter co-op postapokaliptična igra prežeta z gore humorjem. Co-op za dva igralca ni najbolj dodelan, za več igralcev je super. Priporočam igranje na hard. 7/10 Masnions of Madness + Horrific Journeys še ena zanimiva pustolovščina za raziskovanje paranormalnih primerov podprta z aplikacijo. Dodatka še nisem sprobal. 9/10 Dixit domišljija, branje misli, namigov ... Pravljično/pripovedovalni »pictionary«. Super zadevca, primerna za vse družbe. Izjemno lahka za naučit in neverjetno zabavna. 8/10 Air, Land & Sea luštna in kratka igra s kartami za dva igralca, preprosta v svoji kompleksnosti. 8/10 Great Western Trail + The Rails to the North super zabavna s posrečeno tematiko; rančar na Divjem zahodu, ki prodaja krave. Tudi expension je fenomenalen in lepo nadgradi osnovno igro. 9/10 Fog of Love role play ljubezenskega razmerja. BIla mi je tako bedna, da je bila prva, ki sem jo prodal 2/10 Hanamikoji igra s kartami za dva, ki pa mi zaenkrat ni potegnila preveč, je pa res, da ji še nisem dal dovolj priložnosti 6/10 Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island super co-op avantura, ampak precej zajebana 8/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: Jack the Ripper & West End Adventures prvi 4. primeri so kampanjski o Jack the Ripperju. So malenkost drugačni, saj jih ne moreš razrešiti tako kot ostale in se bolj osredotočaš na lokacijo umora, priče in poročila mrliških oglednikov. Na eni strani precej kul, ker temelji na resničnih dogodkih (precej brutalno), ampak sam sem bolj fan "klasičnih" primerov 8/10 Chronicles of Crime + Noir : moderna različica Sherlocka, ki se igra za appom. Za moj okus zadeve potekajo prehitro in ne nudijo dovolj poglobljenega mozganja o primerih, je pa zanimiva izkušnja. Expension mi je dejansko še boljši in bi priporočal, da začnete z njim in se potem vrnete na osnovno igro. 6/10 Lost Cities: mini klasika s karticami, ki presenetljivo ponudi precej zabave in mozganja v svoji preprostosti. 7/10 Through the Ages: definitivno najbolj kompleksna in tudi najdaljša igra, ki sem jo do sedaj igral. Proti koncu 2. agea in predvsem v 3. postane zadeva morda malenkost neobladljiva za planiranje, ampak kljub temu igra ponudi ogromno. Super za bolj zahtevne igralce namiznih iger 8/10 The Voyages of Marco Polo glede na to, da sem fan iger z zgodovinsko tematiko se mi dopade, je pa res da je precej zajebana kar se tiče samega razvoja. Igra se namreč konča, ko se šele dobro začne. Mogoče je kakšna runda premalo, poleg tega so nekateri liki malenkost močnejši kot drugi. Odlična v 4. 9/10 Concordia + Aegyptus/Crete + Gallia/Corsica + Concordia - Salsa: eurogame s tematiko rimskega imperija, ki temelji na karticah. Precej zabavna zadeva, ki je zelo enostavna za naučiti, a precej zakomplicirana za masterat. Še posebej težko je slediti točkam in igraš bolj po občutku kako narazen si si z nasprotniki. Dodatni mapi sem si kupil, ker večinoma igrava v dva in so bolj tight. Salse še nisem sprobal. 8/10 Chicken Cha Cha Cha: simpatična verzija spomina primerna tudi za najmlajše 5/10 Grand Austria Hotel: odlična za 2 igralca, v več še nisem sprobal. Klasični eurogame, ki dopušča ogromno poti do zmage, tako da so si igre, ki jih igrate med seboj precej različne. 9/10 Blue Moon City: zaenkrat jo še nisem preigral dovolj, ampak gre za neko "3D" variatno Lost Cities. Posledično je tako kot omenjena preprosta v svoji kompleksnosti. 5/10 Rhino Hero: Super Battle: sinko je nad gradnjo stolpov navdušen pa tudi meni ni švoh. Fajn za mladež, da se malo vadi v prostorski predstavi, potrpežljivosti in mirni roki. 6/10 Santiago de Cuba: lahkoten špil z zelo ličnim artom, ki sede, če je treba kdaj kaj odigrati na hitro. 6/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: Carlton House & Queen's Park: drugi iz serije. Klasični primeri, kjer so ustvarjalci v igro dodali detajlen načrt hiše/park, po kateri se išče namige + kampanijo na koncu primerov. Ponovno zelo napeto in živce kravžljajoče. 9/10 Architects of the West Kingdom: nadgradnja Stone Age. Klasična worker placement zadeva with a twist, ki ponuja zanimiv nabor akcij. Morda malo prekratka. 7/10 Carcassone: včeraj odigral prvič. Težko se je vrniti po heavy eurogamih na nekaj tako preprostega kot je Carcassone. Verjetno, če bi jo igral bolj na začetku kariere bi mi ta svetovno znana klasika bolj dogajala, a je kar je. 5/10 Twilight Struggle: odigral natanko enkrat in začutil, da mi ta klasika s hladno vojno tematiko ne bo dogajala. Prevelik struggle in muka, ki se je vlekla skozi 5 ur. Verjamem, da bi mi čez čas zagotovo bolj prirasla k srcu, a nimam časa, ker je toliko drugih vrhunskih iger za sprobat. 4/10 Spirit Island: fajn coop. Je trajalo kar par iger preden nama je dejansko uspelo zmagati, kar mi je pri coop igrah super, da niso takoj same kljukce. Zaenkrat mi je bil Robinson Crusoe malenkost boljši, a verjamem, da bo Spirit Island po še nekaj odigranih igrah in različnih scenarijih zrastel po lestvici. 7/10 The Taverns of Tiefenthal: tematika (srednjeveška krčma), kocke in vibe se mi zelo dopadejo, a igra ne ponudi neke prave globine. Vsi igralci namreč igrajo precej enako, veliko po je odvisno od zadnjega meta oz. zadnje runde. 7/10 Merlin + Queenie 1 & 2: do sedaj igral samo enkrat tako, da težko podam neko relevantno oceno. Noro se mi dopade art in igra kljub kockam in z njimi povezano srečo ponuja nebroj možnosti za izvedbo akcij. 7/10 Catan Junior: fino za uvajanje otrok v svet družabnih iger, da se spoznavajo z raznimi mehanikami. 5/10 War of the Ring (second edition): počasi ugotavljam, da nisem ravno fan pretirano dolgih iger, ki niso euro. Je pa špil noro avtentičen v smislu knjižne oz. filmske adaptacije, a za moj okus premalo tekoč. 6/10 Newton + Great Discoveries: trenutno je Simone Luciani moj najljubši ustvarjalec namiznih iger in tudi Newton e mi je dopadel iz prve. Tako kot ostale njegove, ki sem jih preigral, je tudi dotična izjemno tight. Nemalo možnosti in želja, a premalo turnov. 7/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: The Baker Street Irregulars: Trenutno zadnja v seriji meni tako ljubega detektiva in zaenkrat tudi najboljša. Klasični in izjemno domiselni primeri, ki kravžljajo možgane in ponudijo nesluteno mero zadovoljstva ob rešitvi. Priporočam, da začnete s to serijo. 10/10 Dune Imperium: glede na ves hype in trenutni rang na bgg, moram reči, da sem bil kar malo razočaran. Nekako ne najdem flowa in igra mi je premalo tekoča. Tudi nizko točkovanje se mi ne dopade, je pa špil tako kot borba za Arrakis tight za popizdit. Mi pa noro dogaja solo varianta. 7/10 Gaia Project: po dolgem času me je špil povlekel tako močno, da sem ga igral par dni zapored. Nore mehanike in raznolikost. Dopade se mi tudi goofy space design, ki gre nekaterim v nos. Skratka heavy euro game za sladokusce. 10/10 Dragon's Breath: enostavna in simpatična igra za tiste najmlajše, ki šele vstopajo v svet družabnih iger. Z njeno pomočjo bodo izpilili predvsem mehaniko predvidevanja, zraven pa razvili tudi finomotorične skille. 3/10 Zombie Kidz Evolution: fantastična legacy igra prav tako namenjena najmlajšim. Zombiji, misije in kuverte presenečenja; what's there not to like 5/10 Forum Trajanum: prava solata točkovanja v Feldovem stilu, ki kljub svoji kompleksnosti in malim morjem možnosti na turnu teče precej lepo. 7/10 Gentes: odličen art in tudi sama igra me je izjemno pozitivno presenetila glede na to, da jo popreje nisem poznal. Fina kombinacija deck buildinga in nekega kvazi worker placementa 8/10 Lost Ruins of Arnak: pred kakšnim letom izjemno popularna igra, ki kombinira worker placement, resource menagement in deck building. Izjemno preprosta za naučiti se in igrati; le malenkost nad entry level. Posledično zame morda celo preveč preprosta, a kljub temu zelo zabavna ter precej boljša z višjim številom igralcev. Fina tudi za solo. 7/10 Colt Express: še ena primerna predvsem za igranje z mularijo oz. otvoritev ali zaključek board game večera 4/10 Gugong: precej spominja na Great Wstern Trail tako po designu kot po mehanikah. Morda bi jo označil kar za okrnjeni GWT z nekaj razlikami. Igra, ki se je naučite dokaj preprosto in poteka zelo tekoče in kjer se mi najbolj dopade worker placement mehanika z izmenjavo kart. 7/10 Village: morda ji še nisem dal dovolj priložnosti, a me po prvih dveh igrah ni več poklicala. Sicer pa gre za klasiko, kjer ima worker placement rahel twist (akcije ti dejansko ni potrebno izvesti). Velik plus pri življenju v srednjeveški vasici je prcanje vsemogočne katoliške institucije. 6/10 Sushi Go Party: fina zadevščina za sproščeno igro in ljubitelje sushija. Dopušča kar nekaj variacij igre in je primerna za takrat, ko paše odigrati nekaj na hitro. 6/10 Underwater Cities: Suchy se pri meni trmo vzpenja po lestvici designerjev in tudi Underwater Cities ne razočara. Tako kot pri večini njegovih špilov je na voljo nebroj odločitev, ki mi nemalokrat paralizirajo možgan. Ampak vseeno zelo kul špil. 8/10 Praga Caput Regni: meni še bolj ljuba kot zgoraj opisana. Ogromen board, z veliko možnosti, ki te kaj hitro lahko zavedejo, Izpolnil bi namreč rad vse želje kralja, a žal ne gre. Ima tudi nekaj gibljivih delov, ki dodajo k prdukcijski vrednosti in uživanciji v špilu. 9/10 Raccoon Robbers: simpatična zadevica za mladež kjer kot rakun plezate po stavbah in napredujete proti zakladu smeti. 4/10 Zombie Teenz Evolution: nadaljevanje Tobie Kidz. Fajn legacy game za mladež z malenkost spremenjenim gameplayom, novimi liki, misijami in superpowerji. Tako kot pri predhodniku je največji draž odpiranje novih kuvert. 5/10 Ticket to Ride: Europe - 15th Anniversary: sine je nor na vlake tako da je bilo nujno kupiti za smešno nizko ceno. Ogromna mapa in nasploh zelo dodelan dizajn. Igra pa zelo primerna za entry level v svet boardgejmanja. 6/10 Tzolk'in The Mayan Calendar: shelf of shame Santa Maria + American Kingdoms: shelf of shame Bonfire: shelf of shame Golem: shelf of shame Crown of Emara shelf of shame Everdell: shelf of shame Coimbra shelf of shame Marco Polo II: In The Service of the Khan: shelf of shame 3. junij 2023 uredilo bitje Sadako 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.