Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

tomzzi reče pred 15 urami:

Bodo pa pri nas verjetno nekaj nižje kot v DE.

 

Pocakajmo na cenike. 

 

misliš? hm, močno dvomim. kvečjemu so avtomobili pri nas nekoliko dražji kot v Nemčiji, kar je glede na velikost slovenskega trga in njegovih zakonitosti kar logično.

 

G.T.I. reče pred 13 urami:

Zanimivo me je Mazda najbolj hladnega pri voznji pustila, res pa da sem vozil 120 konjsko. Je pa lepa ja.

 

Se kaj podobnega v tem razredu (Skoda Scala sm se ogledoval, samo ne vem ce mi je bolj vsec od teh treh)?

 

zanimivo, stvar okusa in voznih preferenc, verjetno. jaz se pa recimo še nikol v življenju nisem peljal lepše, kot zdaj dvakrat ali trikrat, ko sem šel s trojko na dve ali tri poti z 800km+ razdalje. nekje pri Benetkah sem kar zapadu v rahlo šofersko depresijo zaradi bližine Ljubljane in konca poti.

 

sicer vem, da se mi boš smejal, ampak a veš s katerim avtom sem se tudi peljal neverjetno lepo? Kia Xceed. sicer je bila polno opremljena z avtomatskim menjalnikom, ampak jezoskristos kakšen avto dobiš za 25k. :avadodo:

 

Matej24 reče pred 47 minutami:

 

Govoris o ICE izvedenki ali e-varianti? Primerjamo Mazdo 3 z klasicno Mokko alli CX-3 ali celo MX-30 z e-Mokko? 

 

Zanima me zakaj bi raje vzel Mazdo...res...

 

 

o navadni, bencinski izvedbi, primerjava vstopnega modela nove Mokke in nove CX3. 

iskreno povedano ti ne znam čist dobro odgovorit na to vprašanje. enostavno mi je blizu občutek s katerim sediš in voziš avto. celoten komplet, se pravi izgled, lega avtomobila, občutek pri vožnji, rahlo minimalistična notranjost,- vse ima neko naravno logiko.

 

če obožuješ vožnjo, se rad udobno pelješ in si bolj nedeljske sorte voznik (kar pač jaz sem, ker sem agresijo iz sebe izživel že pred časom) - potem sploh ne vem, kaj bi še lahko probal vozit v tem razredu, da bi mi izvabilo take občutke.

 

 

Povezava do prispevka

OK, se strinjam, kar obcutka pri voznji tice je Mazda (vsaj CX-3 in CX-5 ki sem ju vozil) res super, tu ni kaj za dodat. Zame osebno ima OPEL boljse sedeze od Mazde. recimo. Sicer pa ICE izvedb ne gledam toliko, ker ciljam na e-varianto.

 

Bo pa e-varianta Mokke ocitno cenejsa, z vecjim dosegom in predvsem "lepsa" od MX-30e, ki je IMHO precej ponesrecena izvedba e-SUV.

 

 

 

 

Povezava do prispevka
GTA reče pred 9 urami:

Redko kateri novi avto je lazji kot predhodnik. Se ena generacija, pa bo bosta M3 in M4 ze skoraj dve toni, kot M5

 

Jaz poznam vsaj par modelov kateri so v novi generaciji krepko lažji od predhodnika. ;)

Enega imam celo v lasti. Imel sem tudi prejšnjo generacijo.

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 4 urami:

 

misliš? hm, močno dvomim. kvečjemu so avtomobili pri nas nekoliko dražji kot v Nemčiji, kar je glede na velikost slovenskega trga in njegovih zakonitosti kar logično.

 

 

zanimivo, stvar okusa in voznih preferenc, verjetno. jaz se pa recimo še nikol v življenju nisem peljal lepše, kot zdaj dvakrat ali trikrat, ko sem šel s trojko na dve ali tri poti z 800km+ razdalje. nekje pri Benetkah sem kar zapadu v rahlo šofersko depresijo zaradi bližine Ljubljane in konca poti.

 

sicer vem, da se mi boš smejal, ampak a veš s katerim avtom sem se tudi peljal neverjetno lepo? Kia Xceed. sicer je bila polno opremljena z avtomatskim menjalnikom, ampak jezoskristos kakšen avto dobiš za 25k. :avadodo:

 

 

o navadni, bencinski izvedbi, primerjava vstopnega modela nove Mokke in nove CX3. 

iskreno povedano ti ne znam čist dobro odgovorit na to vprašanje. enostavno mi je blizu občutek s katerim sediš in voziš avto. celoten komplet, se pravi izgled, lega avtomobila, občutek pri vožnji, rahlo minimalistična notranjost,- vse ima neko naravno logiko.

 

če obožuješ vožnjo, se rad udobno pelješ in si bolj nedeljske sorte voznik (kar pač jaz sem, ker sem agresijo iz sebe izživel že pred časom) - potem sploh ne vem, kaj bi še lahko probal vozit v tem razredu, da bi mi izvabilo take občutke.

 

 

 

Ne mislim ampak vem. 

Poznam dosti dobro ople že vsaj 15 let. In ja pri nas bo cenejša. ;)

 

Edit:

 

Mazda bo dobila nov motor. Ali pa že je. 

Sigurno pa je od teh treh najzaneslivejša v primerjavi z Leonom ali Focusom.

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 53 minutami:

 

Mazda bo dobila nov motor. Ali pa že je. 

Sigurno pa je od teh treh najzaneslivejša v primerjavi z Leonom ali Focusom.

 

A niso bile Mazde pred časom znane po tem, da so rjavele / gnile kot banane? Ali je to zgolj stereotip / napačna informacija ali je res pa so "problem" odpravili?

uredilo bitje erted45
Povezava do prispevka

 

erted45 reče pred 1 minuto:

 

Se mi je zdelo. Sprašujem, ker je po mojem 90 % ljudi, s katerimi sem se pogovarjal, zagnalo vik in krik "joj samo Mazde ne, to ti bo v nekaj letih zgnila".

Dejansko ne vem kako je z novimi modeli glede rje. Po moje ni krize. 

Čeprav sem nekje zasledil o nekih problemih glede rje na novejših modelih. Govorim za nekje 5 let nazaj. 

 

Povezava do prispevka
G.T.I. reče Dne, 24. 9. 2020 at 19:02:

Kupujem avto, odlocam se med novim Leonom FR, Focusom ST line in Mazdo 3.

Ko sm sel na voznje se mi je Leon najbolj dopadel. Ima kdo kaksne izkusnje in priporocila?

Leon model, najcenej servis in deli ter kakovost izdelave. (nemci) Ford je soliden in pred Mazdo. Mazda daleč najslabša, drag servis, dragi deli, slab performans motorjev.

Povezava do prispevka
Car reče Pravkar:

Leon model, najcenej servis in deli ter kakovost izdelave. (nemci) Ford je soliden in pred Mazdo. Mazda daleč najslabša, drag servis, dragi deli, slab performans motorjev.

 

Ne mi o nemcih in kakovosti izdelave. ;) Pa Leon uporablja jasno tehniko VW-ja. 

Vsi vemo kako jim je padla kvaliteta. ;) Še ne dolgo nazaj je imel VW en kup problemov z motorji TSI. 

Pa glede servisov samo  tiho. 

Sodelavcu je na novem Tiguanu zmanjkala hladilna in so jo morali na prvem servisu doliti. So mu rekli, da je to normalno. Halo? 

Isto glede olja.

To so njegove izkušnje. 

Za njih je normalno, da ga spije med servisi. Jaz ga ne rabim dolivati niti kapljice. Servise delam na 20.000 in ne na 30.000 ali leto dni.

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 43 minutami:

 

Ne mi o nemcih in kakovosti izdelave. ;) Pa Leon uporablja jasno tehniko VW-ja. 

Vsi vemo kako jim je padla kvaliteta. ;) Še ne dolgo nazaj je imel VW en kup problemov z motorji TSI. 

Pa glede servisov samo  tiho. 

Sodelavcu je na novem Tiguanu zmanjkala hladilna in so jo morali na prvem servisu doliti. So mu rekli, da je to normalno. Halo? 

Isto glede olja.

To so njegove izkušnje. 

Za njih je normalno, da ga spije med servisi. Jaz ga ne rabim dolivati niti kapljice. Servise delam na 20.000 in ne na 30.000 ali leto dni.

Ne ti men glede japoncev, deli se ekskluzivno z japonske naročajo. Četudi rabiš šrauf za odbijač, ti servis nov odbijač z japonske naroč in še štrihanje. In šraufi so nestandardni pr Japoncih. Mazda ima tradicionalno podhranjene motorje. Kvaliteta izdelave, oblika in ergonomija pr mazdi je na visokem nivoju, a vse preplačaš. Ford je še najbolj soliden. Pa če smo pri VW, največ težav vVW skupini je pri VW in Audiju, najmanj pri Škodi in Seatu. Napake, ki si jih naštel so bile na VW avtih. ;) Škoda in Seat imata precej manj takih serijskih napač.

Povezava do prispevka

Ne vem kaj misli s tem. 

 

@Car

Internet pravi drugače. 

No pa ne bi se preveč prerekal saj mi to ni v interesu. Seat in Škoda uporabljata tehnologijo VW-ja. Torej so tudi motorji enaki. Ali pač ne?

Pa ne mislim, da so avtomobili zdaj za odpis. 

Ampak ne govor mi več o nemcih in kakovosti izdelave, ker niso več nič boljši od konkurence.

V določenih primerih celo slabši. Določeni.

 

Ampak pustimo to. Se mi ne ljubi prerekat.

 

Jaz osebno itak ne bi vzel nobenga od naštetih. Če pa že pa bi Mazdo z novim motorjem skyactiv-x.

Seat je ugoden dokler ne greš v konfigurator. 

Potem pa ni več toliko ugoden. 

Mazda 3 z skyactiv-x motorjem (180KM) ni nič dražja od Leona 150KM. 

Pa še od opreme ima kar Leon trenutno recimo še ne ponuja. Matrični led žarometi na primer.

Povezava do prispevka
Car reče pred 2 urama:

Ne ti men glede japoncev, deli se ekskluzivno z japonske naročajo. Četudi rabiš šrauf za odbijač, ti servis nov odbijač z japonske naroč in še štrihanje. In šraufi so nestandardni pr Japoncih. Mazda ima tradicionalno podhranjene motorje. Kvaliteta izdelave, oblika in ergonomija pr mazdi je na visokem nivoju, a vse preplačaš. Ford je še najbolj soliden. Pa če smo pri VW, največ težav vVW skupini je pri VW in Audiju, najmanj pri Škodi in Seatu. Napake, ki si jih naštel so bile na VW avtih. ;) Škoda in Seat imata precej manj takih serijskih napač.

 

Za Japonca sem en pant za prtljažni vrata + barvanje + 2 sraufa + montažo plačal 23€ tako da nekaj ful nestandardno in iz japonske dvomim, da je.

Povezava do prispevka

Nisi nam razkril model in letnik avtomobila. Golf 2 in Škoda Favorit se dajo tud cenej kot 23€ limarijo spedenat.

 

Na živce mi gre enačenje, češ VW je isto Seat, Škoda, Audi. Že dolgo ne več. Kar spomnite se poznavalci, da je prvi Seat Leon 1.9TDI imel edini motor z 180KS (posebna serija 1.9 TDI blokov in svoj lastni mapping) in lsd pri prednjem pogonu. Pa Škoda nikoli ni imela resnejših problemov z 2.0TDI motorji, ker so vedeli, kje bo težava z turbinami in so uporabili drugačne (preizkušene) turibne. Medtem ko so kupci 2.0 TDI motorjev pri VW in Audi bili poizkusni zajčki (beta testerji) novih tehnologij. Pač je tko, da vozila VW so za maso ozr. beta testerje, ki se pol pizdijo nad banalnimi napačami. V Škode in Seat se sedaj vgrajujejo porodnih napak odpravljene mašine in ostale rešitve. Tudi Audi se je pridužil k tej politiki, da raje počakajo, da VW sort out stuff in se pol vgradi. Sej se ne čudim štorijam o nezanesljivosti VW, ker pač nekdo mora potestirat na mass scale njihove tehnološke rešitve. Tako se sedaj dodaja z ID.3 elektrificirano tehnologijo. Sorted out stuff bojo dobila Seat in Škoda. Audi ima svoj elektro stuff.

uredilo bitje Car
Povezava do prispevka
Car reče pred 11 urami:

Na živce mi gre enačenje, češ VW je isto Seat, Škoda, Audi

Mha to je po mojem misljeno bolj da rezervni deli pasejo med sabo.

 

Foter je mehanik v penziji in tu pa tam se kaj posraufa pri teh starih avtih. In je ogromno rezervnih delov enakih celo med konkurencnimi znamkami. Ne vem egr senzor od fiata pase na opel ipd (gre pac za isti motor).

uredilo bitje andrejus
Povezava do prispevka

Evo danes sem probal Meguiar's Hybrid Ceramic Wax, ker je idealno vreme za to. Žal malo manj za fotke.

Kaj pa vem... Saj voda odlično odteka in avtu daje dobro globino barvi in sijaj. Vendar...

Stvar stane cca 20€. Je velika plastenka in je za par nanosov. Pa vseeno se mi zdi kakšen cenejši produkt boljši. Oziroma dobiš več za svoj denar. 

 

Rezultat pa niti ni slab.

 

IMG_20200927_142902.thumb.jpg.71bc0eb53a0641021210bfafb55eb62c.jpg

IMG_20200927_143453.jpg

IMG_20200927_143050.jpg

MVIMG_20200927_142932.jpg

Povezava do prispevka
erted45 reče Dne, 25. 9. 2020 at 21:42:

Ko ste že pri Fordu, sem opazil, da je Ford iz cenika Focusa odstranil 1.5 turbo bencinski motor in ga nadomestil z 1.0 blagim hibridom s 125 ali 155 KM. Mnenja? Je kdo sprobal kakšen blagi hibrid, kako se to sploh pelje?

Sem sel na test drive focusa 125

Po pravici povedano sm bil kr skepticen, ampak ko sem ga dejansko probal, je mogoce najbolj poskocen in responsive od vseh treh.

 

Vbistvu sem se potem odlocil da bom najverjetneje vzel Focusa 155 ST line. Precej opreme in zelo lepo se pelje plus reviewi zelo dobri.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...