Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Pa kaj so prizadeti????

 

V Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) nasprotujejo znižanju obdavčitve avtomobilov, ki jo je predlagala vlada. Kot opozarjajo, bo z nižjim davkom potrošnike težje usmeriti v nakup okolju prijaznejših avtomobilov, hkrati pa bo v proračunu zazevala luknja. Poslance so zato pozvali, naj predloga novega zakona ne podprejo.

Povezava do prispevka

Če bo sploh v EU. BRZja ne bo, Toyota ni pa se nič črhnila.

 

Facelift je imel v Jamerka +5HP/+5NM in šekši red intake, v EU ga pa ni blo ker ne bi prišli z emisijami. Tale ima pa večji motor z manj HP/L.

 

Zgleda pa res noro hudo v sivi :D barvi. Tudi sam sem kr presenecen nad tem kar so zaenkrat pokazali. Zaenkrat zgleda da so popravili vse glavne stvari. +HP, +NM in tovarniski oil cooler. Zredil se je pa samo za 40kg. In je se zmeraj dobrih 200kg lazji od novega Golfeta. Pa se zmer pride na opcijski Prius dimenziji:mafija: 

 

uredilo bitje GTA
Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 49 minutami:

Nov Tiguan.

 

 

 

1:38

Prav žice se vidijo za park senzorji... Haha. 

Top. 

Edit: pa butaste tipke na volanu. Vsaj za glasnost so pustil fizični gumb za razliko od golfa. 

štimanje temp prek touchscreena, a so lahko še bolj bedni?

audi a3 ima tudi volume knob touchscreen, samo tam je vsaj okrogel in po zunanji strani swajpaš.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

štimanje temp prek touchscreena, a so lahko še bolj bedni?

audi a3 ima tudi volume knob touchscreen, samo tam je vsaj okrogel in po zunanji strani swajpaš.

 

V to smer gre avtoindustrija ja na žalost.

Baje pri VW študirajo o spremembi pri Golfu 8 glede tega. Verjetno facelift. 

Kolikor slišim je dosti pritožb strank glede tega.

Kdo pa se ne bi pritoževal? Gumb je eno. Ena touch površina pa drugo. Kaj je lažje za upravljat med vožnjo? 

 

Dokler ne bo zakonsko dovoljena avtonomna vožnja in sistemi le te izpiljeni do te mere, da lahko avto sam vozi bi jaz tak način upravljanja prepovedal.

To nima kaj delat v trenutnih avtomobilih. 

Ne da je nerodno. Je tudi nevarno! Zelo! Folk je že tako nepazljiv na cesti. 

Povezava do prispevka

Update za forda, prisel 12ga v slovenijo, 2 meseca preden sem mislil da bo, ze ves slinast kako se bom vozil, z dealerjem se zmeniva da se 16ga slisiva da ga pridem pogledat pa da se zmeniva vse. No kaj se je potem zgodilo pa mislim da vsi vemo. Blueballed totalno :D

uredilo bitje G.T.I.
Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 15 urami:

 

V to smer gre avtoindustrija ja na žalost.

Baje pri VW študirajo o spremembi pri Golfu 8 glede tega. Verjetno facelift. 

Kolikor slišim je dosti pritožb strank glede tega.

Kdo pa se ne bi pritoževal? Gumb je eno. Ena touch površina pa drugo. Kaj je lažje za upravljat med vožnjo? 

 

Dokler ne bo zakonsko dovoljena avtonomna vožnja in sistemi le te izpiljeni do te mere, da lahko avto sam vozi bi jaz tak način upravljanja prepovedal.

To nima kaj delat v trenutnih avtomobilih. 

Ne da je nerodno. Je tudi nevarno! Zelo! Folk je že tako nepazljiv na cesti. 

Kako jim to ni bilo jasno že ko so golf 8 načrtoval...

Povezava do prispevka

Z današnjim dnem mineva 10 let odkar sem dobil svojga Bimmerja :)
V tem času sem kot prvolastnik naredil točno 203.000 kilometrov, zamenjal nekaj gum, litrov olja, itd.
Nisem imel nobenih prometnih nesreč, niti plačal nobene kazni. Samo ene parkrat sem potrobil živalim na cesti.
 

Na nadaljnih 10 let (upam, da uspešne) vožnje! :mafija:

Spodaj je še ena fotka, slikana izpred desetih let in danes (ni se mi dalo dati gor kapce na gume :D)

 

10_let_voznje.jpg

Povezava do prispevka
G.T.I. reče pred 58 minutami:

Update za forda, prisel 12ga v slovenijo, 2 meseca preden sem mislil da bo, ze ves slinast kako se bom vozil, z dealerjem se zmeniva da se 16ga slisiva da ga pridem pogledat pa da se zmeniva vse. No kaj se je potem zgodilo pa mislim da vsi vemo. Blueballed totalno :D

Kaj se je zgodilo? Kak zanimiv ford al plebejski model?

Povezava do prispevka

Katere avtomobile vozijo slovenski milijonarji

 
 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avto   dodaj
Najbogatejši...   dodaj
Loris Požar dodaj
McLaren dodaj
Janez Ajlec dodaj
 
 
 
Čas branja: 7 min
 
4
 
17.11.2020  09:50  Dopolnjeno: 19.11.2020 08:57
 
Od fička do renault capturja, redkih porschejev in več milijonov evrov vrednega ferrarija.
 
Katere avtomobile vozijo slovenski milijonarji
Samo Login je lastnik enega najdražjih in najredkejši ferrarijev.
Foto: Ferrari
 
 

Več iz teme:  

 

 

Preberite tudi

 

Dragi avtomobili so že od nekdaj statusni simbol. Mnogi bodo dejali, da je drag avtomobil le iskanje pozornosti. Nekateri si ga res kupijo zato. Slovenski milijonarji pa hitrih, prestižnih in dragih avtomobilov najbrž ne kupujejo zaradi pozornosti. Te imajo že brez avtomobila dovolj. V nakup jih žene ljubezen do avtomobilov, dovršene tehnike, novih tehnologij in predvsem uživanja v vožnji. Dolgo so za najbolj prepoznavne jeklene konjičke slovenskih cest veljali enzo ferrari Lorisa Požarja, mercedes SLR mclaren pokojnega Janeza Ajleca in maybach Franca Riemerja. To pa so avtomobili, ki jih danes najdemo v garažah slovenskih milijonarjev:

Preberite tudi

Družina Login porscheji in ferrari

 

Loginovi so glede zasebnega življenja. A kot smo pisali že pred leti, se Samo Login z avtomobilom rad odpravi tudi na dirkališče. Na takratnem Youtube kanalu je na posnetkih po več dirkališčih vozil lotusa elise S. Siol ga je leta 2018 na hrvaškem Grobniku ujel v porscheju 911 GT2 RS weissach. Ta, najdražji avto, prodan v Sloveniji leta 2018 in za katerega je bilo treba odšteti med 400 in 430 tisočaki, je v lasti enega izmed sinov, ki prav tako kot oče goji strast do dirkanja. GT2 RS je najekstremnejša različica Porschejevega modela 911 – dirkalnik, prilagojen za cesto, ki je bil izdelan le v omejeni seriji.

Porsche.911.gt2.rs.2017.7-59592d3fe4095.jpg
Foto: HAEGELE.com/Porsche
Porsche 911 GT2 RS je dirkalnik prilagojen za cesto. Izdelali so jih le dobrih tisoč.
Lotus Elise 220 Sport
Foto: Stuart G W Price, www.S-P.tv
Avtomobili britanske znamke Lotus so na slovenskih cestah izredno redki. V Sloveniji sta bila do danes registrirana le dva lotusa elise sport 220.

 

V družinski garaži pa naj bi imeli še porsche 911 GT3 RS – milejšo dirkaško različico redne ponudbe Porscheja z atmosferskim motorjem, zelo redek lotus elise sport 220 ter porsche macan GTS, ki so prav tako v lasti enega izmed sinov. Z izjemo macana gre za uživaške avtomobile, s katerimi se lastniki odpravljajo tudi na dirkališča. Po govoricah v slovenski avtomobilski skupnosti pa naj bi bil še eden 911 GT2 RS v lasti Sama Logina. Še največ je o avtomobilih leta 2017 v intervjuju za revijo Ona plus povedala Iza Sia Login. Na Cipru je takrat vozila renaulta capturja, priznala pa je, da ji je všeč range rover evoque: »Kupi si ga, saj si ga lahko, mi pravijo. Enkrat na teden se peljem v mesto na biotržnico ali pa še to ne. In za to naj imam evoqua? Ne. Ne potrebujem ga, to je stran metanje denarja. Če bom kdaj ugotovila, da ga potrebujem, si ga bom pa brez slabe vesti kupila.«

Ferrari za izbrance v lasti Sama Logina

Ferrari FXX-K Evo
Foto: Ferrari
Po namigu enega izmed bralcev ima Samo Login v lasti tudi izredno redkega ferrarija fxx-k evo. Podatki na spletu to potrjujejo. To je dirkalna različica najdražjega Ferrarijevega modela laferrari, katerih so izdelali le 40. Gre za hibridni dirkalnik oziroma raziskovalni projekt s 6,2-litrskim 12-valjnikom ter elektromotorjem s skupno sistemsko močjo 772 kilovatov oziroma 1.050 konjskih moči. Avto je del enega najbolj ekskluzivnih klubov - Ferrarijevega progama XX, katerega člani lahko postanejo le izbranci. Tisti, ki jih povabi Ferrari. Fxx-k evo je mogoče voziti le po dirkališčih, vendar ne v dirkaških serijah. Ferrari Sama Logina nosi številko 37.
Ferrari FXX-K Evo
Foto: Ferrari
Avtomobile hrani in vzdržuje Ferrari, skrbi tudi za logistiko, lastniki pa se lahko z njimi po znanih svetovnih dirkališčih zapeljejo večkrat na leto na posebnih dogodkih. Zanje pripelje še ekipo, ki zagotovi doživetje dirkača formule 1. Najpomembnejše Ferrarijeve stranke lahko tako sodelujejo pri razvoju avtomobila. Uradna cena ni znana. Novi ferrari fxx-k brez davkov naj bi leta 2017 stal 2,2 milijona evrov. Aerodinamična nadgradnja evo pa dodatnih 250 tisoč evrov. Končno ceno ocenjujejo na okoli tri milijone evrov. Trenutno so naprodaj trije rabljeni, cene se gibljejo med 3,5 in 3,7 milijona evrov.

Boštjan Šifrar zbira mercedese

 

Škofjeloški podjetnik Boštjan Šifrar, lastnik Sibo Group, je velik ljubitelj avtomobilov. Kot nam je priznal pred leti, je imel v lasti več vozil znamke BMW in športnih mercedes-benzov z oznako AMG. Vozni park naj bi bil vreden dva milijona evrov. V vmesnem času je zbirko še obogatil. V ospredju so trije mercedesi AMG. Najredkejši med njimi je Mercedesov superšportnik SLS AMG, duhovni naslednik SL 300, z vrati, ki se dvigajo kot galebja krila. V zbirki sta tudi luksuzni S63 AMG coupe, za katerega je leta 2016 odštel 289 tisoč evrov, ter AMG-GT S.

Mercedes-Benz SLS AMG GT, Exterieur Mercedes-Benz SLS AMG GT, exterior
Foto: Daimler AG - Global Communicatio
Mercedes-Benz SLS AMG so izdelovali med leti 2010 in 2014. Prepoznaven je po vratih, ki se dvigujejo kot galebja krila.
Poslovni avto leta 2019, testne voznje; Center varne voznje Vransko, Slovenija, 07.05.2019, Foto: Jure Makovec
Foto: Jure Makovec
Damian Merlak je v svojo garažo letos dodal rdečega BMW Z4.

Damian Merlak razmišlja o bentleyju

 

Kriptomilijonar Damian Merlak je velik navdušenec nad Teslo. Bil je eden izmed prvih Slovencev s teslo model S, ki si jo je kupil, ko je zaslužil prvi milijon. Čeprav je velik privrženec Tesle, se navdušuje tudi nad klasičnimi bencinskimi avtomobili. Teslo je pred leti prodal, nam je priznal, zasebno vozi mercedesa CLA 45 AMG in cadillaca escalada. Ta je na evropskih, še posebej pa slovenskih cestah prava redkost. Letos je v svojo zbirko dodal še BMW Z4 M40i. Še lani je razmišljal o nakupu tesle model 3, vendar se za nakup nato ni odločil. Glede sanjskega avta pravi tako: »V zadnjem času razmišljam o bentleyju continental GT, bomo videli, ali se odločim za nakup.«

Cadillac Escalade EU
Foto: Cadillac
Ameriški cadillac escalade je zaradi svoje velikosti in ogromnega 6,2-litrskega osemvaljnega motorja na evropski cestah prava redkost.

Luka Dončić: od fička do maseratija

Luka Doncic Akrapovic Porsche 911 turbo S
Foto: www.lukadoncic.com
Luka Dončić je predelavo izpušnega sistema porsche 911 turbo S zaupal Akrapoviču.

 

Košarkarska zvezda Luka Dončić je ljubitelj športnih avtomobilov. V času igranja za Real Madrid je vozil sponzorskega audija RS7. Še pred selitvijo čez lužo je vozil tudi porsche panamero v svetlo sijoči modri barvi. Po Sloveniji se vozi s porschejem 911 turbo S, kot je dejal v enem od intervjujev, njegovim sanjskim avtom iz otroštva. V ZDA lastniki drage avtomobile pogosto nadgradijo in jih oblečejo v zaščitne folije, kar, kot kaže, veseli tudi Dončića. Na porsche 911 turbo S je dodal spojler z modela GT3 RS, Akrapoviču pa je zaupal predelavo izpušnega sistema.

Kot kaže, je avtomobila iz ZDA pripeljal v Slovenijo. Siol ga je ujel v oranžnem in predelanem Mercedesovem GLE 63 S AMG kupe s floridsko registrsko oznako, mi pa smo ga opazili v sivem audiju RS7 s tablicami iz Teksasa. V njegovi lasti naj bi bil še maserati grancabrio MC ter zastava 750 (znan tudi kot fičko), ki ga je dobil za 18. rojstni dan. Na družabnem omrežju Instagram ga je videti tudi v ameriškem starodobniku ford bronco.

Maserati-GranCabrio-MC-5fa17d2b24e8b.jpg
Foto: Maserati
V ZDA se je Luka Dončić nekaj časa vozil z maseratijem grancabrio MC.

Goran Dragić ne pretirava

 

Slovenski košarkar Goran Dragić si je v času igranja za Phoenix Suns privoščil belega osemvaljnega mercedes-benza CLS 550. Z več avtomobili ne pretirava, saj vedno misli tudi na prihodnost. »Najpomembnejše mi je, da je udoben, prostoren, dobrodošla so tudi drsna vrata, skratka, da je prijazen do družine, prav nič pa mi ne pomeni to, da bi imel denimo kak drag športni avto,« je dejal za Dnevnik. Želje po kakšnih ferrarijih ali lamborghinijih pravi, da je že prerasel. V ZDA je imel nekaj časa na razpolago cadillaca escalada in mercedesa ML. Dlje časa ima v lasti mercedesa C63 AMG coupe iz leta 2011, za katerega je v enem od intervjujev za NBA dejal, da je njegov najljubši avto.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupe
Foto: Mercedes-Benz
Goran Dragić je še v času igranja za Phoenix Sun kupil rdečega mercedesa C63 AMG kupe s črnimi platišči.
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...