Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

tako. če se ti znotraj naredi led, je nekaj že hudo narobe in ni samo vlagica iz lufta.

 

predvsem počekiraj pod pragovi, če se ti kje kopiči voda. meni pri zadnjih vratih tesnilo ne drži več in mi ob daljšem dežju teče vse na prag, preden sem to dojel sem celo plesen imel spodaj. rezultat tega, absolutni led znotraj od pravih pogojih.

Povezava do prispevka
smarnca reče pred 9 urami:

Jst sm vlago dobil noter ker sem prekrivalo za prednjo šipo vedno vrgel v prtljažnik ko je bilo še polno ledu gor. In čez dan se je led stopil in evo lepo se je vpilo v blago. Vsaj pomoje no.

 

Kolk časa pa pustim ta pesek noter? Pa kolkrat ga je treba menjat?

 

 

Pusti ga toliko časa, dokler se ne napije vode. To boš videl, ko bo ratal malo bolj kamen oblike.

uredilo bitje Lepi Šime
Povezava do prispevka

vprašal sem zato ker sem imel težave dobiti feltne za zimske gume, čakanja pri vulkanizerjih mi gredo na jetra ter običajno 

ne očistitijo peste in ne uporabljajo navornih ključev zato imam raje zimske gume na drugih platiščih in zamenjam sam, pa spotoma še

malo pregledam podvozje če je vse ok, mi je uspelo dobiti set zimskih novih zimskih feltn za 400e z homologacijo tako da sm safe

Povezava do prispevka
Zodd reče pred 13 urami:

vprašal sem zato ker sem imel težave dobiti feltne za zimske gume, čakanja pri vulkanizerjih mi gredo na jetra ter običajno 

ne očistitijo peste in ne uporabljajo navornih ključev zato imam raje zimske gume na drugih platiščih in zamenjam sam, pa spotoma še

malo pregledam podvozje če je vse ok, mi je uspelo dobiti set zimskih novih zimskih feltn za 400e z homologacijo tako da sm safe

 Isto delam jaz. Iz istih razlogov. Edino vsako drugo leto je fajn it k vulkanizerju, da ti zbalansira feltne. Sej potem lahko še zmeraj vzameš dol, očistiš in zategneš z momentnim ključem.

Povezava do prispevka
seventhson reče pred 17 urami:

 Isto delam jaz. Iz istih razlogov. Edino vsako drugo leto je fajn it k vulkanizerju, da ti zbalansira feltne. Sej potem lahko še zmeraj vzameš dol, očistiš in zategneš z momentnim ključem.

 

Jaz tudi delam tako, najbolj poceni ko vse skupaj poračunaš.

 

Ni mi pa jasno, zakaj vulkanizer vsake toliko svetuje balansiranje pnevmatik (no, razen zato, da zasluži), če so vseskozi na istih platiščih? Kakšen smisel ima? Meni je namreč svetoval enako.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

ce ti ne odpade kaka utez bi eno centriranje moralo drzat lajftajm gume. razen ce mas res neenakomerno obrabo.  ni zdej to, da ti avto zacne opletat na cesti zarad necentriranosti, samo malo trosi volan pri dolocenih hitrostih. se posebi dandanes k je tehnologija napredovala in so felge in gume dost enakomerne iz tovarne.

Povezava do prispevka
Flaming_C reče pred 1 uro:

Question za uporabnike avtomatskih menjalnikov 

 

Stojite v koloni,na semaforju,whatever,se ne premikate 

 

Pustite menjalnik v D ali prestavite v N? 

 

 

Menda se lahko začne pregrevat olje v menjalniku,sploh poleti 

 

jst dam v N 

menda je res bolse kot da pustis v D 

Povezava do prispevka
GTA reče pred 1 uro:

Zodd, kaksno imas razmerje ciscenja vs fun voznje?:D 

rad mam spucan avto, še rajsi se vozim... ampak sem sit jezerskega 😆 čakam da se zapeljem v baško grapo proti tolminu oz čez rakitno v cerknico... 

je pa sitno priznam da ravno spucaš avto v nulo no sej zato sem prodal hondo ker se mi je mešalo , in se potem zapelješ 300metrov in je avto totalno usran ker imajo  kmetavzi podaljške svojih

z gnojem nafukanih dvorišč na javnih površinah... jebem jim mater posrano... in sem raje hondo menjal za avto ki ga je mnogo lažje čistiti kot pa da bi mi en dan odneslo pokrovko in bi kakemu kmetiču še kaj naredil...

pa itak delajo kanalizacijo in se bo sranje vleklo še najmanj 2.5 let....

 

še malo hondice :P

122526295_3729451653731607_2259071227734

121193112_3692268124116627_7309413560071

104097524_3333677036642406_8382550948916

103405446_3333677143309062_3276818795083

 

Hondica se je peljala super (potem ko je bila na gewindah)

ampak yaris je čisto druga vrsta živalice mnogo lažje je voziti hitro, bolj surovo je vse skupaj

nobene turbo luknje avto je cel bolj čvrst bremze se nikoli ne pregrejejo, isto kot honda je v osnovi podkrnarjen kar imam jaz osebno raje

ker sem bolj "usrane" sorte :P sedeži so svetlobna leta boljši, in še stvar ki sem jo hondi najbolj zameril menjalnik je v toyoti absolutno čudovit...

vizualno pa mislim da je yaris nekaj razredov za hondo, ampak sami občutki v vožnji se ne dajo primerjati radia sploh ne uporabljam tako lepo brenči izpuh...

 

142245080_3981103078566462_7440304989662

uredilo bitje Gost
Povezava do prispevka

gumijaste dele predvsem tesnila okoli vrat se lahko zmehčajo zaradi olja krown, zato jih predhodno zaščitijo z silikonskim sprejem ali voskom, potem dodobra namočijo celo podvozje in vse votle dele, tja kamor ne more priti

zvrta luknjo, meni je zvrtal 3 luknje na vsako stran v pragove, zadaj če nima prostora pa pobere luči dol in podobno, narejeno je vrhunsko, notri nisem videl 1 kapljice,  nič umazano, zunaj pa nekaj dni kaplja od avto in tudi karoserija je mastna ampak po kakšnih dveh pranjih se zadeva umiri, tip priporoča da se po postopku podvozja ne pere (jaz podvozja nisem pral nikoli)...  skratka vrhunski odnos postopek traja cca 1h počakaš v čakalnici, jaz sem plačal 90e :P

drugo leto se naredi vizualni pregled čez 2 leti pa se postopek ponovi...

uredilo bitje Gost
Povezava do prispevka
Flaming_C reče pred 10 urami:

Question za uporabnike avtomatskih menjalnikov 

 

Stojite v koloni,na semaforju,whatever,se ne premikate 

 

Pustite menjalnik v D ali prestavite v N? 

 

 

Menda se lahko začne pregrevat olje v menjalniku,sploh poleti 

Meni je cel point kombincije, ki sem jo nabavu, da avto vozi mene, ne da avto vozim jaz. Tako da mu prepuščam čimveč. Edino auto stop izklopim ponavadi ker je itak crap za mašino + rad se prizadeto ugasne kadar hočem speljat. Pogosto stojim samo par sekund.

Povezava do prispevka

Kakšna ideja glede sledečega problema:

 

Škoda Yeti, 2014, 1.2 tsi. Avto pripeljan domov, BP. Danes štimam bluetooth povezavo za telefon, uro v avtu in radio. V nekem trenutku ugasne radio, nato crkne vsa elektronika. Ključ je bil ves čas v kontaktni ključavnici. Kontakt deluje, avto pa se ne zažene, ne deluje več nobena elektronska zadeva (okna, ogledala, radio...). Izklopil sem akumulator za nekaj časa, po ponovnem priklopu se je avtu še bolj skockalo. Recimo okno se na pol odpre, ogledala se na pol poklopijo, sredinski meni med števcema nekaj časa deluje, potem zmrzne, centralna konzola (radio, klima) pa je še vedno mrtva. Sprobal zadevo z obema ključema, odklepal, zaklepal, ni vraga da spravim hudiča nazaj v življenje. Ne vžge pa da ga jebeš.

 

Še kaka ideja? Priklop na kompjuter?  Obredni sežig? 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...