Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

intimno_olje reče pred 16 minutami:

Kr nizke cene, sam kaj ma ona veloce vse felne počohane al kako lol

 

kaj to je bla neka voznica mogoče?

nc takega, klasicna obraba iz poslovnih najemov. Severnjaki majo vsaj papirje/servise in zgodovino znano. Te poskodbe niso nic proti kaksnim italjanskega/francoskega porekla, k v treh letih avto zjebejo do amena.

 

Cena je neto pricakovan bid na drazbi, brez davkarije/ddvja in dealerske marže. Koncni kupec bo za veloce odstel 30-35k

Povezava do prispevka
Lord Jocker reče pred 17 urami:

 

To bi tudi špilalo.

Bom mal pogledal, ampak se mi zdi da so mal dražji.

Čeprav, a niso ubistvu isti kot C4 samo z drugo obliko?

opremo primerjaj

C4 Picasso so znani, da jih lahko dobiš tolk da ne z vodometom zadi če hočeš

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 21 urami:

nc takega, klasicna obraba iz poslovnih najemov. Severnjaki majo vsaj papirje/servise in zgodovino znano. Te poskodbe niso nic proti kaksnim italjanskega/francoskega porekla, k v treh letih avto zjebejo do amena.

 

Cena je neto pricakovan bid na drazbi, brez davkarije/ddvja in dealerske marže. Koncni kupec bo za veloce odstel 30-35k

a morš met za te dražbe firmo (ki se ukvarja s tem) al lahko vsak sodeluje? poslovni najemi so znani še po tem, da izpustijo kakšen dražji zadnji servis (npr. bremze), ker vedo, da bo avto kmalu šel.

Povezava do prispevka

avto mora bit servisiran po servisni knjigi, da ga imajo v garanciji. Sicer good luck za to pr italjanih. po 2-3-4 letah ko se pogodbe iztecejo pa gre naprej. ce pride do okvare, se menja takrat ko je potrebno. Ne more se ena stranka z zanic premzami vozit okol, zato da firma k daje v poslovn najem prispara 100e. Itak se pa novi avtomobili ali leto stari dajejo v poslovn najem.  Vse kar ni normalna obraba pa itak stranka ekstra plača.

 

Na tej drazbi oz. bol al man na vseh se rabis registrirat kot dealer - firma. 

Povezava do prispevka
Lord Jocker reče pred 12 urami:

 

Ma ja, sej to. 

maš grand C4 picasso grand spacetourer po neki sprejemljivi ceni potem se pa že konča

sicer ma kr dobre ocene, razen težav z elektorniko ne poročajo o nekih hudih napakah. Ni tko kot espace ko motorji crkujejo

Verjetno bom tega vzel, mašina BlueHDi 120 z EAT6 menjalnikom naj bi bla kr solid. 

 

problem teh kombijev je da so... no kombiji.

Večina na rabljenem trgu je od podjetnikov etc in so jasno sfukani. Tisti ki pa niso so pa ful predragi za to kar so

Aja espace motorji crkujejo? Wat, katera modelska leta?

 

Drugač je kolega kupu c4 grand space yada yada in je menda pač edino kar je normalno za dobit.

 

Ja za kombije je pa itak, ker so novi bolano dragi, potem folk rabljene tud bolano drago prodaja :) Plus itak slovenija ma ful drage rabljene reči somehow. Good point glede podjetnikov. Mogu bi najt enga v kaki čudni konfiguraciji (3 vrste, 6 sedežev + mizica recimo), ki ni zanimiva za prevoznike, samo to bo pa itak drago ker ni nekaj variant na trgu.

 

Pennywis3 reče pred 1 uro:

 

Mogoče Peugeot 5008?

Vem, da ni MPV, ampak je precej prostorna zadeva.

A je 5-seater? Mogoče OP želi 5 seater :D Ker to je ponavadi selling point MPV vozil.

Povezava do prispevka
Berbasecks reče Dne, 20. 5. 2021 at 10:54:

 

seveda, basically FM oddajnik v kerga vtakneš USB. Je pa to bolj srednja do velika žalost.  Sploh recimo IT majo tolk onesnažene frekvence, da je blo to wishful thinking uporabljat. V Sloveniji je nekak šlo, sam je kurac kvaliteta glih tko.

Mam nekje v kleti in je garbage :D Kvaliteta zvoka je poden. Pa tudi v SLO so totalno onesnažene frekvence. V LJ nisem našel ene čiste, tudi tisto ko je blo kao čisto je pa vleklo neko sranje iz italije/hrvaške. Gor pri nas v sg pa podobno vleče sranje iz avstrije samo je malenkost bolj čisto. Plus če se voziš daljše razdalje se menjajo proste frekvence in si spet pečen... uglavnem fukneš not avtoradio in je. @Lord Baltimore

uredilo bitje jlpktnst
Povezava do prispevka
Fuksija reče pred 7 urami:

opremo primerjaj

C4 Picasso so znani, da jih lahko dobiš tolk da ne z vodometom zadi če hočeš

 

To je res. Pa na trgu jih je mali miljon v vseh mogočih konfiguracijah.

 

jlpktnst reče pred 4 urami:

Aja espace motorji crkujejo? Wat, katera modelska leta?

 

Drugač je kolega kupu c4 grand space yada yada in je menda pač edino kar je normalno za dobit.

 

Ja za kombije je pa itak, ker so novi bolano dragi, potem folk rabljene tud bolano drago prodaja :) Plus itak slovenija ma ful drage rabljene reči somehow. Good point glede podjetnikov. Mogu bi najt enga v kaki čudni konfiguraciji (3 vrste, 6 sedežev + mizica recimo), ki ni zanimiva za prevoznike, samo to bo pa itak drago ker ni nekaj variant na trgu.

 

A je 5-seater? Mogoče OP želi 5 seater :D Ker to je ponavadi selling point MPV vozil.

 

Slišal sem predvsem za te nove (2015 - ) letnike z twin turbo dCi 160 in EDC6 menjalnikom 

dCi 130 so baje vredu, ampak so samo ročni menjalniki

Zdej kolk je to res... ne vem. Grem po forumih etc. mal je težko najt kaj več ker ga ne prodajajo v UK in pol ni velik materiala v angleščini

 

Ni nujno da je 5 seater, bolj pomembno mi je da ima veliko placa v prtlažniku. MPV-je gledam ravno zato ker so kombiji mal precenjeni. 

Zdej sem gledal pa bi bil tut kak Grand Scenic uredu za moje potrebe. 

 

Povezava do prispevka

Mogoče je bilo tole vprašanje že odgovorjeno ampak če gledaš MPV-je, kaj pa kakšen Berlingo oz. kateri izmed njegovih klonov (Rifter, Proace City Verso in Combo)? Ali pa, da ne bo samo PSA, kakšen Caddy (čeprav so ti že dražji)?

 

EDIT: zdaj vidim, da praviš, da so kombiji precenjeni. Disregard torej :)

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 8 urami:

nemce mate tu:

 

https://autobid.de/en/home

 

Ok se pravi, da bi hotel si spedenat avto preko te strani. Ali moram potem kontaktirat kakšnega dilerja? Kako pa je z kreditom pri takih avkcijah ali je to čisto vseeno? 

Sem namreč čisto brez izkušenj pri kreditih (lucky me) in zdej mau gledam, da bi vzel nekje 10k krede + prodajo zdejšnjega avta (cca 8k), da bi menjal za nekaj živahnega

Povezava do prispevka

najdes dilerja ki jemlje iz autobida, najlaze ce poklices okol po bliznjih autodilerjih k nemce prodajajo pa vprasas... leasing ti zrihta diler, das polog pa pokazes placilno listo... avkcija se pa placa z dnarjem takoj.... na koncu tko al tko prides na avtonet ceno

uredilo bitje PuskA
Povezava do prispevka
MorskaGlista reče Dne, 18. 5. 2021 at 23:03:

 

To, da za 50k po AC na leto rabiš nujno dizla je precej retro razmišljanje.

 

Glede Toyote, cen in servisov ti pa lahko povem, da je, ko sem kupoval nov avto bila Toyota najcenejša izbira s primerljivo opremo (poleg dejstva, da je hibrid, primerjal sem z dizli) in je daleč najcenejša za vzdrževanje kar se rednih servisov tiče od vseh mojih dosedanjih vozil. Tako da ne vem, na čem bazirajo tvoje trditve.

 

Toyota mi je ljuba, saj sem si lastil Toyoto Yaris in je the shit (še vedno v družinski lasti). Tako da razmišljam tudi o karavanski in hibridni različici Corolle. Iz finančnega vidika je seveda trenutno lažje kupiti 3 leta starega dizla, jebi ga. Po spritmonitor je povprečna poraba dizelskega Golfa 5,6 litra na sto km, hibridne Corolle pa 5,2 litra. Na avtocesti zmaga dizel, življenska doba dizelskega motorja je najbrž daljša.

 

Bi bil pa vesel, če deliš svojo izkušnjo nakupa in vzdrževanja. :) Sam namreč še nisem imel niti dizla, niti hibrida. Tako da mi je primerjava vzdrževanja čisto tuja.

 

Link do primerjave porabe: https://www.zurnal24.si/avto/testi/hibrid-ali-dizel-dobili-smo-zmagovalca-351905

 

Pure secks Toyota Corolla: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16315550&display=Toyota Corolla TS Hybrid 1.8 VVT-i Sol Avt. - SLOVENSKO VOZILO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

uredilo bitje obstek
Povezava do prispevka
obstek reče pred 29 minutami:

 

Toyota mi je ljuba, saj sem si lastil Toyoto Yaris in je the shit (še vedno v družinski lasti). Tako da razmišljam tudi o karavanski in hibridni različici Corolle. Iz finančnega vidika je seveda trenutno lažje kupiti 3 leta starega dizla, jebi ga. Po spritmonitor je povprečna poraba dizelskega Golfa 5,6 litra na sto km, hibridne Corolle pa 5,2 litra. Na avtocesti zmaga dizel, življenska doba dizelskega motorja je najbrž daljša.

 

Bi bil pa vesel, če deliš svojo izkušnjo nakupa in vzdrževanja. :) Sam namreč še nisem imel niti dizla, niti hibrida. Tako da mi je primerjava vzdrževanja čisto tuja.

 

Link do primerjave porabe: https://www.zurnal24.si/avto/testi/hibrid-ali-dizel-dobili-smo-zmagovalca-351905

 

Pure secks Toyota Corolla: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16315550&display=Toyota Corolla TS Hybrid 1.8 VVT-i Sol Avt. - SLOVENSKO VOZILO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaz bi rekel, da je daljša življenjska doba hibrida (razen baterije, ampak je itak 10 let garancije, nova je pa nekje 2400€ za Aurisa hibrid, če jim tam pustiš staro).

 

Tukaj je treba upoštevati, da se cene baterij nižajo, vprašanje je, kakšen bo strošek menjave čez par let. Poleg tega je vedno več shopov, ki ti menjajo samo posamezne uničene celice.

 

Računati moraš, da je hibrid v Corolli 1.8 oz 2.0 Atkinson, zelo nenavit in neobremenjen, še posebej zaradi CVT menjalnika, zaradi katerega motor vedno dela v idealnem režimu in ni nikdar neprimerno obremenjen (kar pri klasičnem menjalniku je, ker je njegov režim delovanja vedno omejen z dolžinami prestav). Nadalje nimaš nobenih glede okvar kritičnih delov, ni sklopke, zaganjača, vztrajnika, menjalnika. Iz vsega tega sklepam, da je manj možnosti okvar. Zdaj kar se elektronike tiče pa nikdar ne veš, lahko še pri vsakem avtu pokvari. Poleg tega ima avto verigo, torej odpade menjava jermenov. Zavore se ne trošijo skoraj nič, ker je veliko zaviranja z rekuperacijo, pri meni so diski in ploščice pri 105.000 km praktično novi, pa ne vozim počasi.

 

Cene servisov imaš točno določene, majhen servis me pride na uradnem servisu točno 182€, vsak drugi servis, ki je "večji", je 240€, velik na vsakih 75.000km pa 370€. To je to. Za primerjavo, za Škodo TDI 1.4 je bil mali servis 300€, velik z menjavo jermenov pa 850€, tukaj ni računice v prid dizlu. Pa še menjave sklopke in vztrajnika ni v tej ceni, kar je slej ko prej neizogibno.

 

Poraba (realna) na nekje 50% ac in 50% regionalke malo pod 5l poleti in 5.5l pozimi (velika razlika glede na temperaturo okolja, ker se pozimi bencinski motor dlje ogreva in mraz vpliva na performance baterije, zimske gume imajo večji upor). Same regionalke poleti prideš komot na 3.5 do 4l. Polno naložen pozimi za na smučanje, truga na strehi in pes v kletki plus vsa prtljaga, hitrost po avtocesti 130-140 po števcu, relacija KP - Livigno je poraba 6l. Več kot toliko nisem nikdar imel.

 

Minus je, da je avto zelo dolgočasen, prevozno sredstvo od A do B, nobenega užitka v vožnji, čeprav je lega v redu zaradi 50-50 razporeditve teže, ker zadaj kompenzira teža baterije. Pač učinkovita zanesljiva sterilna japonska tehnologija 😁 nova Corolla je dosti boljša za peljat od mojega, na splošno so novejše Toyote dosti bolj dinamične.

 

Za enkrat v 105.000 km nisem imel niti enega samega problema, razen, da se nekje zadaj levo sliši nek piš vetra, ma nisem siguren, kaj bi bilo, možno da se sliši upor vetra v pokrovčku od rezervoarja, ker je avto drugače zelo tih.

 

Doma imamo tudi Yarisa hibrida, tudi nikdar nobenega problema, edino ena silikonska podložka je počila na pantu prtljažnika. Strošek celega panta, barvanja in menjave na uradnem servisu je bil 25€.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
obstek reče pred 1 uro:

 

Toyota mi je ljuba, saj sem si lastil Toyoto Yaris in je the shit (še vedno v družinski lasti). Tako da razmišljam tudi o karavanski in hibridni različici Corolle. Iz finančnega vidika je seveda trenutno lažje kupiti 3 leta starega dizla, jebi ga. Po spritmonitor je povprečna poraba dizelskega Golfa 5,6 litra na sto km, hibridne Corolle pa 5,2 litra. Na avtocesti zmaga dizel, življenska doba dizelskega motorja je najbrž daljša.

 

Bi bil pa vesel, če deliš svojo izkušnjo nakupa in vzdrževanja. :) Sam namreč še nisem imel niti dizla, niti hibrida. Tako da mi je primerjava vzdrževanja čisto tuja.

 

Link do primerjave porabe: https://www.zurnal24.si/avto/testi/hibrid-ali-dizel-dobili-smo-zmagovalca-351905

 

Pure secks Toyota Corolla: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16315550&display=Toyota Corolla TS Hybrid 1.8 VVT-i Sol Avt. - SLOVENSKO VOZILO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ne. Prius motor je praktično netežaven in preprost. Redkost, da se kaj pokvari.  Dizli so preveč komplicirani. 

Povezava do prispevka
Fuksija reče pred 8 minutami:

tbh nisem pogledala, sam za na avtocesto ima imo kr smisel zaradi udobja in glasnosti

 

Ma itak, sej ne vem, zakaj bi nekdo vzel 1.8 za tistega jurja razlike v ceni, nima smisla. Pa še 2.0 lahko vleče prikolico 850kg, 1.8 je omejen na 345kg, se pravi nič prikolice (zaradi tega meni stoji doma prikolica za peljat motor, ker avto ni homologiran za vlec tako težo čeprav bi zmogel, Američani vlečejo s Priusi celo barke in jadralna letala). Kupi kdo?

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

Toyote so carske ker imajo vse po vrsti (edino za Jarisa nisem sure) direkten in posreden vbrizg bencina in s tem preprecis precej jebe, ki jo dozivis pri veliki vecini preostalih znamk

 

Is Carbon Buildup a Problem With Direct-Injection Engines? » AutoGuide.com  News 

uredilo bitje GTA
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...