Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

tik pred tem sem da kupim bencinar skyactiv mazdo in sem šel guglat carbon build up in me je čisto zamorilo, pol bolje da kupim spet dizla, če jo mislim vozit dlje kot je garancija, egr, dpf vztrajniki ipd imam že vse naštudirano, tam vsaj motorja ne rabiš narazen dajati zaradi tega ogljika, 

+ deaktivacija cilindrov in mild hybrid zadeve vidim kot potencialni problem v prihodnosti,

najbolje da še jaz kupim tojoto 1.8 hsd

Povezava do prispevka

Tukaj imas razlozeno kako lahko v veliki meri vsaj mitigiras tezave ki jih dobis pri direktnem vbrizgu bencinov. 

 

Spoiler alert:

- oil catch can za preventivo

- pucanje svinjarije z ventilov z blastanjem orehovih lusin ali pa kemicno ciscenje

 

Povezava do prispevka
bendeho reče pred 15 urami:

tik pred tem sem da kupim bencinar skyactiv mazdo in sem šel guglat carbon build up in me je čisto zamorilo, pol bolje da kupim spet dizla, če jo mislim vozit dlje kot je garancija, egr, dpf vztrajniki ipd imam že vse naštudirano, tam vsaj motorja ne rabiš narazen dajati zaradi tega ogljika, 

+ deaktivacija cilindrov in mild hybrid zadeve vidim kot potencialni problem v prihodnosti,

najbolje da še jaz kupim tojoto 1.8 hsd

 

Ok hočeš rečt da si naštudiral in je 100% chance of engine failiure po 5 letih? Ker če to res bi bil že class action lawsuit zunaj. Če veš kaj bo narobe lahk preventivno daš spucat recimo.

 

Jaz bi reku da je bistveno, da se ne zapsihiraš zarad nekih takih potencialnih težav. Škoda živca.

 

Če pa tega ne moreš je pa mogoče boljše da vzameš operativni leasing z all inclusive opcijo pa boš mel skoz nov avto brez skrbi, seveda za nek denar.

Povezava do prispevka

crkne crkne zelo malo, velik folka ma to zapacano pa sploh ne ve, dokler ne zacne avto resno kašljat. zelo odvisno tud od načina vožnje in števila prevoženih km. eni majo pr 150k ciste ventile drugi pr 60k ze orehe not tišijo. turbič mislim da je na GTIju pucal pr 300k

Povezava do prispevka
bendeho reče pred 19 urami:

tik pred tem sem da kupim bencinar skyactiv mazdo in sem šel guglat carbon build up in me je čisto zamorilo, pol bolje da kupim spet dizla, če jo mislim vozit dlje kot je garancija, egr, dpf vztrajniki ipd imam že vse naštudirano, tam vsaj motorja ne rabiš narazen dajati zaradi tega ogljika, 

+ deaktivacija cilindrov in mild hybrid zadeve vidim kot potencialni problem v prihodnosti,

najbolje da še jaz kupim tojoto 1.8 hsd

 

Vsekakor pa manj sitnosti kot pri dizlih kjer imaš potencialno več delov da se zapaca:
injektorji
erg
dpf

 

pa še bencin je cenejši kot nafta + porabe so tam tam že

Povezava do prispevka
intimno_olje reče pred 57 minutami:

Bencinarja vsaj lahko teraš, medtem ko se dizl ustavi pri 4k rpm oz. že prej

Če ni turbo bencinar pol itak nima nekega haska :D

 

Res je da dizl gre sam do 4 - 4.5k rpm sam pa ga navor poseka pol ko si enkrat 3, 4 prestava :D

 

 

Povezava do prispevka
PuskA reče Dne, 20. 5. 2021 at 13:05:

Cena je neto pricakovan bid na drazbi, brez davkarije/ddvja in dealerske marže. Koncni kupec bo za veloce odstel 30-35k

 

Glede adese ja... bi sam to dodal da na koncu ko zmagaš dražbo, pa ko vse poračunaš in vidiš da je na avtonetu cena praktično identična, ti na koncu še prodajalec noče avta prodat in te odjebe...

Povezava do prispevka
mr.killer reče Dne, 28. 5. 2021 at 13:39:

 

Vsekakor pa manj sitnosti kot pri dizlih kjer imaš potencialno več delov da se zapaca:
injektorji
erg
dpf

 

pa še bencin je cenejši kot nafta + porabe so tam tam že

Injektorji, če kupuješ VAG grupo in določene motorje (in letnike) PSA grupe. EGR in DPF se lahko veliko težavam izogneš s samim načinom vožnje, kar velja tudi za carbon build up pri mazdinih sky active motorjih. Pač moraš avto pritisnit vsake toliko časa in ga ne matrat v ultra nizkih obratih.

Poraba med bencinarjem in dizlom pa ni niti najmanj tam tam, sploh pa ne pri večjem in težjem avtu.

 

Tisti, ki imate za dnevno vožnjo veselje tišat avto nad 4k obratov, pa ne vem kaj naj vam rečem. Meni je bila taka vožnja prej s švoh bencinarjem, ki je sicer povsem lepo prišel do 6,5k obratov, naporna. Občasno ti že nariše nasmešek na obraz, ob vsakodnevni vožnji na šiht in nazaj je pa kvečjemu nadležno. Mi je dizel z vsem navorom v srednjih obratih neprimerljivo bolj udoben.

Povezava do prispevka
Brenta reče pred 20 minutami:

Tisti, ki imate za dnevno vožnjo veselje tišat avto nad 4k obratov, pa ne vem kaj naj vam rečem. Meni je bila taka vožnja prej s švoh bencinarjem, ki je sicer povsem lepo prišel do 6,5k obratov, naporna. Občasno ti že nariše nasmešek na obraz, ob vsakodnevni vožnji na šiht in nazaj je pa kvečjemu nadležno. Mi je dizel z vsem navorom v srednjih obratih neprimerljivo bolj udoben.

Se strinjam. Jaz mam turbo bencinarja 1.4 120hp ročni menjalnik. Ko se peljem v službo in nazaj ob hladnem motorju sploh ne grem nad 3k rpm. Mam cca. 7km v sluzbo in nazaj, večinoma itak vozim s kolesom. Probam pa avto spravit v obrate vsaj recimo 1x na tedn oz. 2 tedna. Števec mi kaže redline tam pri 7k in črtkano pri 6.5k ampak v resnici vseka limiter pri okrog 6200. Ne vem če je to alfa quirk ampak tako je. 
 

Sicer pa ga nima nobenega smisla sploh tiščat do več kot 5k zaradi groznega rev hanga. To izredno zamerim temu avtu, to je očitno še ena “super” lastnost modernih avtov z ročnim menjalnikom za uravnavanje emisij. Pretty much to dela avto neuporabn oz. precej manj zabaven za neko zlo dinamično vožnjo, čeprav je motor drugače dober, lega na cesti pa prav tako. 
 

Očitno nas bodo prisilili v nakup avtomatikov, izjema je verjetno kak nov bmw m3 in se par drugih hardcore športnikov. Tile švohnejši moderni bencinski mlinčki z rev hangom so obup…

 

Downshift z rev matchanjem ni problem, problem je v višjih obratih šaltat gor brez da bi uničeval sklopko oz. čakal 3 minute da obrati končno padejo za nežno spuščanje sklopke brez obrabe. Probal sem tudi že double declutch ampak brez vsakega efekta. Kolkor opažam maš samo 2 opciji, vožnjo v nizkih obratih oz. čakanje s stisnjeno sklopko da obrati padejo, kar traja po več sekund. 
 

Že do 5k rpm to traja dolgo, sweetspot je mogoče 4k, ampak se vedno precej žalostno da kupiš bencinarja, ki se vrti do 6,5 in lahko gres v praksi brez zlo opaznega rev hanga do 4k. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...