╭∩╮ Sanitarniinšpektor Objavljeno 27. maj 2021 Share Objavljeno 27. maj 2021 Me lepo bi blo ce bi nam pustili entuziasticni oldschool koticek Navedek Povezava do prispevka
bendeho Objavljeno 27. maj 2021 Share Objavljeno 27. maj 2021 tik pred tem sem da kupim bencinar skyactiv mazdo in sem šel guglat carbon build up in me je čisto zamorilo, pol bolje da kupim spet dizla, če jo mislim vozit dlje kot je garancija, egr, dpf vztrajniki ipd imam že vse naštudirano, tam vsaj motorja ne rabiš narazen dajati zaradi tega ogljika, + deaktivacija cilindrov in mild hybrid zadeve vidim kot potencialni problem v prihodnosti, najbolje da še jaz kupim tojoto 1.8 hsd Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Sanitarniinšpektor Objavljeno 27. maj 2021 Share Objavljeno 27. maj 2021 bendeho reče pred 25 minutami: sem šel guglat carbon build up Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 28. maj 2021 Share Objavljeno 28. maj 2021 Tukaj imas razlozeno kako lahko v veliki meri vsaj mitigiras tezave ki jih dobis pri direktnem vbrizgu bencinov. Spoiler alert: - oil catch can za preventivo - pucanje svinjarije z ventilov z blastanjem orehovih lusin ali pa kemicno ciscenje Navedek Povezava do prispevka
bendeho Objavljeno 28. maj 2021 Share Objavljeno 28. maj 2021 pa bojo to počeli boomerji, ki kupujejo zdaj bencinarje namesto dizlov, kao bencinar se pa nima kaj kvarit Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 28. maj 2021 Share Objavljeno 28. maj 2021 bendeho reče pred 15 urami: tik pred tem sem da kupim bencinar skyactiv mazdo in sem šel guglat carbon build up in me je čisto zamorilo, pol bolje da kupim spet dizla, če jo mislim vozit dlje kot je garancija, egr, dpf vztrajniki ipd imam že vse naštudirano, tam vsaj motorja ne rabiš narazen dajati zaradi tega ogljika, + deaktivacija cilindrov in mild hybrid zadeve vidim kot potencialni problem v prihodnosti, najbolje da še jaz kupim tojoto 1.8 hsd Ok hočeš rečt da si naštudiral in je 100% chance of engine failiure po 5 letih? Ker če to res bi bil že class action lawsuit zunaj. Če veš kaj bo narobe lahk preventivno daš spucat recimo. Jaz bi reku da je bistveno, da se ne zapsihiraš zarad nekih takih potencialnih težav. Škoda živca. Če pa tega ne moreš je pa mogoče boljše da vzameš operativni leasing z all inclusive opcijo pa boš mel skoz nov avto brez skrbi, seveda za nek denar. Navedek Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 28. maj 2021 Share Objavljeno 28. maj 2021 redko kdo motor narazn jemlje da saje spuce z ventilov Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 28. maj 2021 Share Objavljeno 28. maj 2021 PuskA reče pred 24 minutami: redko kdo motor narazn jemlje da saje spuce z ventilov No naj mi en razlož kolk motorjev crkne zarad tega no Ker me res zanima a je nek marginal issue al je serious broad issue. In če je slednje zakaj še ni blo recalla Navedek Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 28. maj 2021 Share Objavljeno 28. maj 2021 crkne crkne zelo malo, velik folka ma to zapacano pa sploh ne ve, dokler ne zacne avto resno kašljat. zelo odvisno tud od načina vožnje in števila prevoženih km. eni majo pr 150k ciste ventile drugi pr 60k ze orehe not tišijo. turbič mislim da je na GTIju pucal pr 300k Navedek Povezava do prispevka
mr.killer Objavljeno 28. maj 2021 Share Objavljeno 28. maj 2021 bendeho reče pred 19 urami: tik pred tem sem da kupim bencinar skyactiv mazdo in sem šel guglat carbon build up in me je čisto zamorilo, pol bolje da kupim spet dizla, če jo mislim vozit dlje kot je garancija, egr, dpf vztrajniki ipd imam že vse naštudirano, tam vsaj motorja ne rabiš narazen dajati zaradi tega ogljika, + deaktivacija cilindrov in mild hybrid zadeve vidim kot potencialni problem v prihodnosti, najbolje da še jaz kupim tojoto 1.8 hsd Vsekakor pa manj sitnosti kot pri dizlih kjer imaš potencialno več delov da se zapaca: injektorji erg dpf pa še bencin je cenejši kot nafta + porabe so tam tam že 1 Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Če bencinarja teraš bo še vedno porabil 3-4l več kot pa primerljiv dizl. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Sanitarniinšpektor Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 -wicked- reče pred 49 minutami: Če bencinarja teraš bo še vedno porabil 3-4l več kot pa primerljiv dizl. Bencinarja vsaj lahko teraš, medtem ko se dizl ustavi pri 4k rpm oz. že prej Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 intimno_olje reče pred 57 minutami: Bencinarja vsaj lahko teraš, medtem ko se dizl ustavi pri 4k rpm oz. že prej Če ni turbo bencinar pol itak nima nekega haska Res je da dizl gre sam do 4 - 4.5k rpm sam pa ga navor poseka pol ko si enkrat 3, 4 prestava Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Sanitarniinšpektor Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Tadey reče pred 50 minutami: Če ni turbo bencinar pol itak nima nekega haska Tole ni turbo bencinar Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 intimno_olje reče pred 1 minuto: Tole ni turbo bencinar Ja sam tud ni 1.8 ali 2.0 po možnosti kak cvt menjalnik haha Poje pa lepo Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Sanitarniinšpektor Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Tadey reče pred 1 minuto: Poje pa lepo Res bolan avto, si vidu do kod se vrti? Do 9k rpm, tega ne dobiš drugje kot bencinar atmosferc velikanska mašina 1 Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 intimno_olje reče Pravkar: Res bolan avto, si vidu do kod se vrti? Do 9k rpm, tega ne dobiš drugje kot bencinar atmosferc velikanska mašina Nor avto... Tazga atmosferca se nebi branu haha Kr kocine pokonc Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Sanitarniinšpektor Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Tadey reče pred 10 minutami: Nor avto... Tazga atmosferca se nebi branu haha Kr kocine pokonc na bencinski v matching modri barvi v svojem naravnem okolju 1 Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 intimno_olje reče pred 4 urami: Bencinarja vsaj lahko teraš, medtem ko se dizl ustavi pri 4k rpm oz. že prej Kaj ti ti pove? Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Sanitarniinšpektor Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 -wicked- reče pred 16 minutami: Kaj ti ti pove? da je dizl za traktorje in delovno mašinerijo 2 Navedek Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 pa za ogrevanje Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Vidim da se tud tuki počas prihaja na okus Sicer sem včeri občudoval novo supro, ki jo imajo razstavljeno v Aleji. Bi blo za kak krog po obvoznici! Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 PuskA reče Dne, 20. 5. 2021 at 13:05: Cena je neto pricakovan bid na drazbi, brez davkarije/ddvja in dealerske marže. Koncni kupec bo za veloce odstel 30-35k Glede adese ja... bi sam to dodal da na koncu ko zmagaš dražbo, pa ko vse poračunaš in vidiš da je na avtonetu cena praktično identična, ti na koncu še prodajalec noče avta prodat in te odjebe... Navedek Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 ja, do kurca drazba je, ze ene 5 avtov nism dobu. Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Prodajalci imajo previsoke cene v glavi... Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 30. maj 2021 Share Objavljeno 30. maj 2021 Sunset Orange Nurći edition Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 30. maj 2021 Share Objavljeno 30. maj 2021 Kot da bi eno formulo prpalu. Ko je bla formula še formula. Navedek Povezava do prispevka
Brenta Objavljeno 1. junij 2021 Share Objavljeno 1. junij 2021 mr.killer reče Dne, 28. 5. 2021 at 13:39: Vsekakor pa manj sitnosti kot pri dizlih kjer imaš potencialno več delov da se zapaca: injektorji erg dpf pa še bencin je cenejši kot nafta + porabe so tam tam že Injektorji, če kupuješ VAG grupo in določene motorje (in letnike) PSA grupe. EGR in DPF se lahko veliko težavam izogneš s samim načinom vožnje, kar velja tudi za carbon build up pri mazdinih sky active motorjih. Pač moraš avto pritisnit vsake toliko časa in ga ne matrat v ultra nizkih obratih. Poraba med bencinarjem in dizlom pa ni niti najmanj tam tam, sploh pa ne pri večjem in težjem avtu. Tisti, ki imate za dnevno vožnjo veselje tišat avto nad 4k obratov, pa ne vem kaj naj vam rečem. Meni je bila taka vožnja prej s švoh bencinarjem, ki je sicer povsem lepo prišel do 6,5k obratov, naporna. Občasno ti že nariše nasmešek na obraz, ob vsakodnevni vožnji na šiht in nazaj je pa kvečjemu nadležno. Mi je dizel z vsem navorom v srednjih obratih neprimerljivo bolj udoben. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Sanitarniinšpektor Objavljeno 1. junij 2021 Share Objavljeno 1. junij 2021 Brenta reče pred 20 minutami: Tisti, ki imate za dnevno vožnjo veselje tišat avto nad 4k obratov, pa ne vem kaj naj vam rečem. Meni je bila taka vožnja prej s švoh bencinarjem, ki je sicer povsem lepo prišel do 6,5k obratov, naporna. Občasno ti že nariše nasmešek na obraz, ob vsakodnevni vožnji na šiht in nazaj je pa kvečjemu nadležno. Mi je dizel z vsem navorom v srednjih obratih neprimerljivo bolj udoben. Se strinjam. Jaz mam turbo bencinarja 1.4 120hp ročni menjalnik. Ko se peljem v službo in nazaj ob hladnem motorju sploh ne grem nad 3k rpm. Mam cca. 7km v sluzbo in nazaj, večinoma itak vozim s kolesom. Probam pa avto spravit v obrate vsaj recimo 1x na tedn oz. 2 tedna. Števec mi kaže redline tam pri 7k in črtkano pri 6.5k ampak v resnici vseka limiter pri okrog 6200. Ne vem če je to alfa quirk ampak tako je. Sicer pa ga nima nobenega smisla sploh tiščat do več kot 5k zaradi groznega rev hanga. To izredno zamerim temu avtu, to je očitno še ena “super” lastnost modernih avtov z ročnim menjalnikom za uravnavanje emisij. Pretty much to dela avto neuporabn oz. precej manj zabaven za neko zlo dinamično vožnjo, čeprav je motor drugače dober, lega na cesti pa prav tako. Očitno nas bodo prisilili v nakup avtomatikov, izjema je verjetno kak nov bmw m3 in se par drugih hardcore športnikov. Tile švohnejši moderni bencinski mlinčki z rev hangom so obup… Downshift z rev matchanjem ni problem, problem je v višjih obratih šaltat gor brez da bi uničeval sklopko oz. čakal 3 minute da obrati končno padejo za nežno spuščanje sklopke brez obrabe. Probal sem tudi že double declutch ampak brez vsakega efekta. Kolkor opažam maš samo 2 opciji, vožnjo v nizkih obratih oz. čakanje s stisnjeno sklopko da obrati padejo, kar traja po več sekund. Že do 5k rpm to traja dolgo, sweetspot je mogoče 4k, ampak se vedno precej žalostno da kupiš bencinarja, ki se vrti do 6,5 in lahko gres v praksi brez zlo opaznega rev hanga do 4k. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.