Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

bainit reče pred 23 urami:

maš ene tečaje za avtomehanika, k sploh niso dragi. fajn je, da znaš zraven še malo štromarije oz. greš na kakšen tečaj, če boš že delal.

avtoličarji so tudi iskani, če te že zanima.

 

https://www.siclj.si/usposabljanja-in-tecaji/mehanik/

 

problem je, ker te brez vsaj osnovnega znanja verjetno ne bo noben vzel, sploh če si 30+ in RES nimaš pojma. ker tudi če delaš zastonj, te bo naučil ene osnove, potem boš pa pač pobegnil drugam, ker pač manjka folka in firme jemljejo vse s pulzom. 

poznam kakšne k so se naučili sami, pač s poizkušanjem in yt videi alpa jih je fotr naučil, kaj je treba pazit, tut enega, k je začel kot mehanik s srednjo lesno recimo, sam on je zih šravfal že mal doma, k je pač s kmetov.

 

https://www.mojedelo.com/avtomehanik-mehanik-mz/d-496518?returnUrl=%2Fprosta-delovna-mesta%2Fnapredno-iskanje%3Fq%3Davtomehanik

(edit: ok, zgleda da gre tudi brez teh tečajev, vseeno so pa + točka)

 

Jaz osebno mislim, da bi se bilo dosti bolje izobraziti v popravljanju električnih prevoznih sredstev (ne samo avtov). Dosti bolje za prihodnost. V kolikor kdo želi ostati s klasičnimi avtomobili, pa bo potrebno zelo specializirano znanje (pomisli na čičota ki je eden izmed 3 v radiusu 500km ki zna nastavit fergazer za lamborginja :D) za nek normalen šiht.

Povezava do prispevka
leetspeek reče pred 40 minutami:

Jaz osebno mislim, da bi se bilo dosti bolje izobraziti v popravljanju električnih prevoznih sredstev (ne samo avtov). Dosti bolje za prihodnost. V kolikor kdo želi ostati s klasičnimi avtomobili, pa bo potrebno zelo specializirano znanje (pomisli na čičota ki je eden izmed 3 v radiusu 500km ki zna nastavit fergazer za lamborginja :D) za nek normalen šiht.

tega se že priučiš, če maš exp iz popravljanja običnih avtov in nekaj znanja avtoelektrike. tesla ima dost podobnih systemov kot obični avti razen pogonskega sklopa seveda. karoserija je tudi podobna in jo je treba klepat, če se razbiješ.

je sicer bolje za prihodnost, samo zaenkrat še prezgodaj.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 3 urami:

un trackpad so ful skritizirali, tudi infotainment na splošno.

kakšne probleme pa ima toyota, da se gre take fore? tudi codevelopment supre z bmw mi je bil sumljiv.

 

Kaj pa je narobe s tem interjerjem? Men ne zgleda star - pa če sem iskren ti novi "futuristični" interjerji v novejših s-klasah in sedmicah so tak šrot da sem bil prav zaprepaden da si mercedes upa dajat takšne materiale v avto. Sploh ta bleščeča plastika povsod se zelo slabo stara. Zna biti razlika v pristopu, japonci dosti raje izpopolnjujejo kot vse na novo z vsako verzijo - kot italjani :)

 

Glede toyote in bmw-ja. Toyota nima takšnega tipa avtomobila v naboru sploh. Za to da stestirajo vode in povpraševanje je valda 10000x bolje to narediti z minimalnimi stroški. Dodajanje popolnoma novega stila karoserije bi zahtevalo da toyota razvije čisto nov assembly line + ves research ki gre v motor in ostalo periferijo. Jaz bi naredil isto tbh in v kolikor se vidi dovolj zanimanja začel razmišljat o kaj bolj specifično toyota-developed :) En zanimiv detajl supre je, da je toyota odstranila en turbo, ker dva pomenita več vzdrževanja in ponavadi več problemov ko se avtomobil stara. Tako da se Toyotina filozofija ne omejuje samo na avtomobile narejene v njihovi tovarni :)

uredilo bitje leetspeek
Povezava do prispevka

ne, zdi se mi, da zadnje leta konkretno šparajo s kešom in tako z razvojem.

samo po drugi strani se pa taki avti baje ne prodajajo zelo. mislim da bo recimo TT šel, isto SLC. SL bo zaenkrat še ostal, ampak ne več s kovinsko streho.

https://www.hotcars.com/audi-discontinues-tt/

 

zanimivo, da se ne losajo še raznih a4 cabrio, C, E, S cabrio itd., če je to res.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

ne, zdi se mi, da zadnje leta konkretno šparajo s kešom in tako z razvojem.

samo po drugi strani se pa taki avti baje ne prodajajo zelo. mislim da bo recimo TT šel, isto SLC. SL bo zaenkrat še ostal, ampak ne več s kovinsko streho.

https://www.hotcars.com/audi-discontinues-tt/

 

zanimivo, da se ne losajo še raznih a4 cabrio, C, E, S cabrio itd., če je to res.

zna bit banalen razlog - da odrezat streho ni tolk zajebano :D Al pa (kar je verjetno bolj res) obstaja trg - recimo v kaliforniji je vsak 2 avto kabrio.

Povezava do prispevka
T7ank reče pred 4 urami:

Zna priporočat kdo koga za keramični premaz vetrobranskega stekla? Ne rabim premaza celega avta, ker je preveč star, da bi se mi to splačalo.

https://www.mimovrste.com/sredstva-za-ciscenje-avta/rain-x-sredstvo-za-odboj-vode-rain-x-rain-repellent-200-ml?gclid=CjwKCAjw26H3BRB2EiwAy32zhSIXO04JbnTt6ffCbLRaFgWhYgahzFwu9dNVHWyuGcQWu1Sb6Hit4BoC-a0QAvD_BwE

Povezava do prispevka

Ne vem, če bi to mazal na steklo. Zato me zanima storitev za keramični premaz. V Slo je samo ena trgovina, ki ima Gtechniq. Sem se odločil, da naredim sam. Na koncu sem naročil kar prek ebaya iz UK, ker je najceneje, da ne zabušim ur in dnevov za iskanje. Slovenci se grdo obnašajo in so extra predragi, Nemci tega očtino ne smejo prodajat, ker niti ne ponujajo na uradni strani, niti nisem mogel naročit v DE paketa,  uradni britanski shop ima poštnino 3x višjo kot je vrednost vsegaskup, Hrvati pa so bili druga najboljša opcija :D Gtechniq G1+G2+G4 sem vzel na koncu

uredilo bitje T7ank
Povezava do prispevka
bainit reče pred 2 urama:

baje ma tesla model y konkretne težave s kvaliteto. ne vem zakaj ne porihtajo tega.

https://www.thedrive.com/news/34144/the-tesla-model-y-is-already-a-quality-nightmare-report

 

Dobesedno v prvem stavku:

 

Navedek

It's not surprising that when you attempt to make a brand new car, as fast as possible, in a tent, in the desert, with a pandemic happening, not everything goes to plan.

 

Kot majhna firma (v kontekstu proizvajalcev avtomobilov) nimajo časa/denarja za proper QA, glede na to koliko časa gre v razvoj takšne tehnologije bi rekel da še dobro kontrolirajo kvaliteto (govorim kot nekdo ki ni največji fan Tesel). Se pa spomnim folka ki dela profesionalne teardowne in so bili čist navdušeni nad Teslo - tako da zna bit da novinar nima pojma al pa je sam omejeno na trenutni (nov) model / situacijo.

 

 

uredilo bitje leetspeek
Povezava do prispevka

true, po drugi strani pa delajo model S že od ~2012 in bi se v tem času lahko že kaj naučili.

sicer je prav, da uvajajo nove modele (sploh SUV, pickup), lahko bi pa tudi najeli kakšne zunanje consultante za kvaliteto (recimo tega čičota na zgornjem posnetku).

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

https://www.thedrive.com/accelerator/32296/the-dual-axis-steering-in-mercedes-amgs-new-f1-car-is-legal-but-mind-blowing

 

ne vem a je že blo al ne. bodite pozorni na volan v videu :avadodo:

on-the-fly spreminjanje toe (a sta kolesi čist vzporedni al sta mal v konus), da se na ravninah kolesa kao ne hladijo (na ravnini jih da tako, da niso več vzporedna, zaradi česar je več trenja)

lahko tudi kaj za hitrejšo vožnjo v ovinke (ko kolesa malo strižejo) oz. hitrejšo vožnjo po ravnini (ko sta kolesi vzporedni) - ravno kontra kot zgoraj torej

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...