Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

ok, bom si drugic ustvaril mnenje na podlagi tega, kar nam industrija preko marketinga hoce potisnit dol po grlu, raznih youtube novinarjev in folka, ki misli, da je voznja avta nekaj kar naredis ob jutranjem prebiranju novic. vsekakor pa ne svojih lastnih izkusnjah.

 

teh fantomskih zastojev na avtocestah je cedalje vec in to tudi zato, ker folk fura na radarski tempomat in elektronika prepozno (in premocno zabremza), potem pa se prepocasi nazaj pospesi. folk pa itak boli kurac glavno da majo tablico na armaturki pa lahk gledajo youtube al zakaj pac rabis tko velik ekran sred armature.

Povezava do prispevka
Fuksija reče pred 14 minutami:

rekel si 'manjši avto', a nisi :D

mazdo mam na okol 7,5 pa se mi ne zdi da bi jo šparala, ajde na avtocesti jo držim na 130-140, jo pa tud rada pritisnem v klanec al pa okol ovinka

 

Aja no, my bad. Men touran se zmeri spada pod majhne :) ampak ja me zanima kolk spije tak avto dejansko. Pol sem slisal da je mel lahk liter vecjo porabo ker je bil cist nov... 

Povezava do prispevka
drevored reče pred 25 minutami:

ok, bom si drugic ustvaril mnenje na podlagi tega, kar nam industrija preko marketinga hoce potisnit dol po grlu, raznih youtube novinarjev in folka, ki misli, da je voznja avta nekaj kar naredis ob jutranjem prebiranju novic. vsekakor pa ne svojih lastnih izkusnjah.

 

teh fantomskih zastojev na avtocestah je cedalje vec in to tudi zato, ker folk fura na radarski tempomat in elektronika prepozno (in premocno zabremza), potem pa se prepocasi nazaj pospesi. folk pa itak boli kurac glavno da majo tablico na armaturki pa lahk gledajo youtube al zakaj pac rabis tko velik ekran sred armature.

mislim ti vozi kar in kakor ti paše, sam ne posploševat na vse

Povezava do prispevka
drevored reče pred 29 minutami:

ok, bom si drugic ustvaril mnenje na podlagi tega, kar nam industrija preko marketinga hoce potisnit dol po grlu, raznih youtube novinarjev in folka, ki misli, da je voznja avta nekaj kar naredis ob jutranjem prebiranju novic. vsekakor pa ne svojih lastnih izkusnjah.

 

teh fantomskih zastojev na avtocestah je cedalje vec in to tudi zato, ker folk fura na radarski tempomat in elektronika prepozno (in premocno zabremza), potem pa se prepocasi nazaj pospesi. folk pa itak boli kurac glavno da majo tablico na armaturki pa lahk gledajo youtube al zakaj pac rabis tko velik ekran sred armature.

Ahahahaah

 

Fantomski zastoji so zato, ker folk skoči ven iz desnega pasa pri 80-90 na levega (pospešijo seveda  kurc kaj) in morajo vsi bremzat ko budale.

 

In ker ma folk prekratko varnostno razdaljo. In potem vsi bremzajo ko glupi.

 

Ne mi govorit da je zarad radarjev, ker so ti fantomski zastoji že 10 let+, promet je pač zelo zgoščen v določenih sektorjih.

 

Best zdravilo za to je proper varnostna razdalja, da se lahko folk mirno vrine brez pretiranega bremzanja.

 

Also skor nihče ne uporablja radarja, občasno vidim koga, ampak zelo redko.

 

Folk niti navadnega tempomata ne uporablja. Ni mi jasno zakaj, ker precej manj trpijo noge na dolge relacije.

Povezava do prispevka
drevored reče pred 7 minutami:

ok, bom si drugic ustvaril mnenje na podlagi tega, kar nam industrija preko marketinga hoce potisnit dol po grlu, raznih youtube novinarjev in folka, ki misli, da je voznja avta nekaj kar naredis ob jutranjem prebiranju novic. vsekakor pa ne svojih lastnih izkusnjah.

 

teh fantomskih zastojev na avtocestah je cedalje vec in to tudi zato, ker folk fura na radarski tempomat in elektronika prepozno (in premocno zabremza), potem pa se prepocasi nazaj pospesi. folk pa itak boli kurac glavno da majo tablico na armaturki pa lahk gledajo youtube al zakaj pac rabis tko velik ekran sred armature.

 

Sej zastopim tvoj gnev. 

Tud jaz sem oldschool. Ne rabim gadgetov v avtu, ne sledim trendom, sem proti downsizingu in sem za atmosferce. 

Ampak potem vidis se v trenu oka lahko vse spremeni. 

 

Povezava do prispevka
Kinetic reče pred 15 urami:

Pod 6 ? KAKO? :)

Jst sem mel avtocesto 120-140 pa mal lj gužve semafor do semaforja. 

Pa se mi je zdel mal velik, recimo če bi se fuuuul lepo pelu bi mel verjetn kake sedem pa pol, sam pod 6?

Bil je nov :)

 

DSG pa pazi to - izklaplju je cilindre :D

 

haha

Povezava do prispevka
Kinetic reče pred 6 urami:

 

Kaj pa je mel sploh se za izklopit????? :)

 

A ni to ze itak sam tricilindrc??? :)

Ej ne... 4 cilindrc je.. 

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=117

 

Ej samo 2 valjni način je imel... Me je presenetlo :D

 

Active Cylinder Management (ACT) -  Whenever possible, ACT deactivates the two inner cylinders. It always does this at times when power demand is low. The deactivation function operates within an engine speed range of 1,400 to 4,000 rpm and at vehicle speeds up to 80MPH. The driver is made aware of the barely perceptible changeover from four to two-cylinder operation by the "2 cylinder mode" notification in the instrument display.

 

Ker letnik je pa bil tvoj? Tale je čisto nov bil 2021 :D

 

 

Povezava do prispevka
Kinetic reče pred 30 minutami:

aaaaa ok. 4 cilindrc, makes sense.

Bil je nov nov, 2 mesca nazaj, se pravi 2021, pa ni bil dsg, pa zdel se mi je da nikamor ne gre. Je mel pa ostalo res vso vso opremo, totalno naloadan. Nekih 150 konjev.

Toj pa res... Če hočeš da se premakne gas na polne :D

Sam sm mel deda zravnm... Pol se pa bolj jajcaš :D

 

Pa voljo do življenja mi je jemal :confused:

Nekak ne zastopim folka k se s tem sprijazne - manjko konjušnice in navora.

uredilo bitje Tadey
Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 17 urami:

Foter vozi dizle 20 let. Kein problem. Jaz vozim dizla zdej 3 leta, glede mašine bp. Bencinarji so bli tud ok, za preživet, samo po AC je blo vedno gnilo zarad visokih obratov. Če maš turbo maš pa itak iste probleme kot dizel. Zakaj hudiča bi imeli samo dizli cheap shit elemente? Imajo vsi motorji :D Ne vem od kje ti ideja da je glede na tip goriva drugače. Imajo pač vsaki svoje prednosti in slabosti. Osebno si želim mogoče probat te mazdine čudodelne mašine, samo verjetno ne bo kaj iz tega.

Starejsi dizli so bili dokaj neproblematicni (ok odvisno od tipa motorja). 1.9TDI pa 2.4 TD od Volvota sta recimo super vzdrzljiva.
Problem so novejsi in vse, ki jih poznam imajo take ali drugacne probleme.
Strinjam se da so teli turbo bencinci tudi bolj tako tako in da navadnemu atmosfercu manjka navora.

Pac rabljen 3 leta + in nad 100 000km je zame dokaj rizicno. Ker taki avtomobili so se vedno dragi poleg tezav, ki te lahko doletijo.

Povezava do prispevka

Sploh pa je problem, ce delas 50k letno. Raje kupim novega Ceeda, Corollo itd. za 17k eur. Volan, asistencne sisteme, klimo in garancijo ima. Ok, ce dobim testnega ali res malo vozenega (do 50k km) do 3 leta starega, potem se. 

Rizicno mi je kupovati polno opremljene  dizle stare 5 let, sploh pa za 13-15 jurjev eur. Mogoce bi bilo vse ok, ampak ce bi mi spet nagajal kot Cmaksi, bi bilo to res frustrirajoce. Ne mors na siht, prilagajanje, picke materne. 

Povezava do prispevka
bendeho reče pred 5 urami:

pa res dobiš ceed ali korolo za 17 tisoč pa, da ni 3 valjnik? ne se preveč zanašati na oglase iz avtonet in cenike, to je lahko vse zastarelo in mimo in je gor samo za bait, treba v salon poklicat, kaj se dejansko dobi in kdaj

Lol, imaš prav. Na Kia ceniku čisto druge cene kot na avtonetu. 

Povezava do prispevka

Toyota pa avtomatik... nimaš kej falit.

 

Kar se tiče pa cen je pa itak fejst od prodajalca odvisno pa avtohiše kok popusta ti da. Tudi to je res da na keš avto bo zmeri dražji ko na lizing. Za Kio vem da nimajo nobene rezerve in se ne moreš baš nešto pogajat (razen za kakšne letne/zimske, vinjeto, gumi tepihe...)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15545132&display=Toyota Corolla Sedan Executive 1.8 pure secks, pa še fetiš mam na rdeče https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16415023&display=Toyota Corolla STYLE 2.0

 

Sej vem da me boste spljuval... ampak tanovi 308 SW: https://www.topgear.com/car-news/hybrid/new-peugeot-308-sw-estate hud ko pes (vedno so mi bile všeč ostre linije na avtomobilih)

uredilo bitje viAgra
Povezava do prispevka
obstek reče pred 15 urami:

Lol, imaš prav. Na Kia ceniku čisto druge cene kot na avtonetu. 

Kia cenik je tam sam zato, da lahko rečejo kolk popusta so dali pa da te zavarovalnica lahko pol nategne kolk je avto vreden. Noben se ne proda dejansko po taki ceni, imo je avto.net boljše vodilo.

Povezava do prispevka
Kinetic reče Dne, 9. 8. 2021 at 21:14:

 

dej dej, mel sem novega tourana za nadomestnega pa ni žrl pod 9

1.5 benz

normalna uporaba, nobenih zlorab po avtobanu in podobno

ja lepše vozi al nekaj

 

men 2003 focus 1.6 ni žrl 9 lol; od ta starih 2.0 mazda 6 bencinar 2011 letnik ne žre 9

uredilo bitje AdamSmit
Povezava do prispevka

traktorje kr ne kupvat manj ko 2.0 :D a je sploh kaka omembe vredna razlika v porabi med 1.6 pa 2.0tdi? 1.5 dcija pa 1.6 tdija sm pac tam na 2500 mogu sukat da ni bil obcutek kot v nepremicnini, pr 2.0 je pa isto dobrih 500 obratov manj, pac navor.

 

sam jebes traktorje lol. dsg superb 2.0 190ps. das polngas, salta dol 3 prestave nabije obrate na 4500 pa gre avto npr. "100enot" (namisljene enote glede na feelse powerja za volanom) Pol malenkost popustis gas, avto salta gor eno prestavo, gre na 3500 obratov, malj manj tuli in je isto nekje "100enot". Pol spet salta gor pa pade na 2500 obratov, a se zmerm powerja isto "100enot". Pa spet das gas, avto salta dol dve prestavi pa zacne tulit pri 4000+ a gre bolj al manj isto, ko ce nebi saltal pa z navorom potisnu avto naprej.

 

 

 

 

 

 

Povezava do prispevka
Sektor 13 reče Dne, 11. 8. 2021 at 9:47:

Starejsi dizli so bili dokaj neproblematicni (ok odvisno od tipa motorja). 1.9TDI pa 2.4 TD od Volvota sta recimo super vzdrzljiva.
Problem so novejsi in vse, ki jih poznam imajo take ali drugacne probleme.
Strinjam se da so teli turbo bencinci tudi bolj tako tako in da navadnemu atmosfercu manjka navora.

Pac rabljen 3 leta + in nad 100 000km je zame dokaj rizicno. Ker taki avtomobili so se vedno dragi poleg tezav, ki te lahko doletijo.

Oh nevem no, a imaš kako statistiko?

 

Meni je do zdej od pizdarij crknu samo haldex sistem, ki je itak dost garbage. Pa še mastno ti zaračunajo ta prekleti 4motion.

 

Mal študiram da so to rožnata očala kak so starejši avti držali in to. Kolikor je meni znano so novejši precej bolj zanesljivi overall. Servisi so bolj redko, bolj udobni so itd.

 

Edin minus pri modernem avtu je, da so začeli tlačit cheap consumer elektroniko not in to jih tepe. Treba je naredit en modularen način (android auto je to kindof, samo ne čisto), tako da ta del avta ne zastara po 3 letih (kot smart fridge kjer ti nehajo dajat update in si v riti).

 

obstek reče Dne, 11. 8. 2021 at 12:17:

Sploh pa je problem, ce delas 50k letno. Raje kupim novega Ceeda, Corollo itd. za 17k eur. Volan, asistencne sisteme, klimo in garancijo ima. Ok, ce dobim testnega ali res malo vozenega (do 50k km) do 3 leta starega, potem se. 

Rizicno mi je kupovati polno opremljene  dizle stare 5 let, sploh pa za 13-15 jurjev eur. Mogoce bi bilo vse ok, ampak ce bi mi spet nagajal kot Cmaksi, bi bilo to res frustrirajoce. Ne mors na siht, prilagajanje, picke materne. 

Če delaš 50k letno se sploh ne splača novega avta. Kupiš 2-3 leta starega in prodaš po 2-3 letih.

 

Ceed je dost nizek rang avta, če si tolk na cesti. Osebno --- če se bi vozu 50k na leto (sem se 40k eno leto in sem ravno zato kupu kar mam) bi si nabavu proper avto. Itak si lahko s potnimi stroški pokriješ. Če si ne moreš potem pa raje ne delaj tok km. Point being, da si boš v crap avtu zjebal: hrbet, noge pa še kaj + bolj utrujen boš. Po možnosti letiš s ceste če zaspiš in se ubiješ. Imho vredno dat mal več če praktično živiš na cesti.

 

 

PuskA reče pred 2 urama:

traktorje kr ne kupvat manj ko 2.0 :D a je sploh kaka omembe vredna razlika v porabi med 1.6 pa 2.0tdi? 1.5 dcija pa 1.6 tdija sm pac tam na 2500 mogu sukat da ni bil obcutek kot v nepremicnini, pr 2.0 je pa isto dobrih 500 obratov manj, pac navor.

 

sam jebes traktorje lol. dsg superb 2.0 190ps. das polngas, salta dol 3 prestave nabije obrate na 4500 pa gre avto npr. "100enot" (namisljene enote glede na feelse powerja za volanom) Pol malenkost popustis gas, avto salta gor eno prestavo, gre na 3500 obratov, malj manj tuli in je isto nekje "100enot". Pol spet salta gor pa pade na 2500 obratov, a se zmerm powerja isto "100enot". Pa spet das gas, avto salta dol dve prestavi pa zacne tulit pri 4000+ a gre bolj al manj isto, ko ce nebi saltal pa z navorom potisnu avto naprej.

 

 

 

 

Hahah, to kar govoriš dela tud passerati, čisto ista govna. Samo se navadiš kako morš prtisnit in kdaj, pa gre večinoma tako kot hočeš. Also kadarkol lahk preklopiš na semi manual mode in "rešiš" situacijo. Večinoma.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...