Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

hawa meyta reče Dne, 27. 8. 2021 at 11:45:

 

mimogrede, videl sem ponudbo za novo Corollo HB hybrid s kreditom preko ekosklada (brez pologa, 10 let / 200,00€ / mesec + nek kusur za pripravo vozila, stroške odobritve ipd). če delaš takšne dnevne razdalje, boš prinesel notri mesečni kredit s kilometrino.

 

tistih 15k pa raje vloži kam. ;)

 

Frend vzel tocno to. 

Zelo zadovoljen z avtom. S servisom je bil malo manj... 

 

Je pa tale generacija korole koncno lepa! 

Povezava do prispevka

Srno je zbil pa mu je uradni servis avto popravljal, pa so delal katastrofalne felerje. Sej so posegli japonci vmes, pa na koncu so stvari zrihtal. Ampak okus pa vseeno zagreni, sploh ker kupis nov avto, pri njih in potem ce furas tja pricakujes nek nivo usluge. 

Povezava do prispevka

@obstek če hočeš zvozit avto pol vzem novo Corollo tako kot so ti predlagali, če hočeš prišparat pa rabljeno auris oz. octavijo.

 

Če bi tako financiranje kot je zdaj za Corollo, bilo v štartu ko sem menjal, se zdajle nebi vozil z KIO (ki je drugače čisto super avto).

Povezava do prispevka

 

bainit reče Dne, 28. 8. 2021 at 11:57:

@obstek če se voziš po autobahnu, ne jemlji hibrid bencinskega motorja

pri avto lesce tut ne kupuj, ker ti samo uvažajo avte iz nemčije, tja ga greš pa lahko tut sam iskat (plačal boš par k manj, ne boš pa mogu lizinga obviously). pa za avtobahn bi jaz raje 2.0 dizel mašino s 150km, ampak bo tut ta najbrž kar dobra.

najboljša varianta je res imo ta octavia, ni pa to focus ;) . večja je v notranjosti, bolj stabilna na avtoputu, baje pa ni lih športna za vozit. v nemčiji jih maš dobesedno ko dreka, dost več od focusov pa še VAG je. na gnoju je brenta sicer nekaj pisala, da so jim službene pile olje ko žolne, ampak možno, da je bila to njihova napaka (ker jih novih nebi smeli preveč gonit).

pazi edino, da bo mela radarski tempomat.

To je meni glavni selling point - da mi uštimajo vse + da imajo po možnosti te avte že na parkingu za sprobat predno jih vzamem.

 

Uvoz si sam... pršparam 500€, mogoče 1k, samo imam pa cel vikend adijo, best case. Dam raje keš.

 

Also ker si kupu od firme veljajo določene garancije. Torej če se izkaže da je neki fucked so oni odgovorni.

 

bendeho reče Dne, 28. 8. 2021 at 12:53:

če imaš denar, potem predlagam ali nov ali rabljen avto s slovenskim poreklom, če nič ni za dobit pa nekaj sam kupiš iz nemčije, imaš precej več izbire na mobile.de, autoscout itd. 

tudi če focusa kupiš ali karkoli ti paše, res išči po nemčiji, 

oktavije so trenutno tako iskane, da se rabljenega potem že bolj splača passata vzet, nove pa stojijo nedokončane ker ni čipov, 40.000 škod čaka na komponente, takoj ko bo se dobava porihtala bo poplava rabljenih škod, trenutno pa imajo rabljene res previsoke cene, ker je več kupcev kot avtov

Zakaj slovensko poreklo? To je folk pr nas fuknjen na to, in so takšni avti dražji a 10%. Ampak fora da če je slovenski avto pomen da se je vozu po naših razfukanih cestah, če je dizel so ga verjetno na mrzlo terali (ker imamo razmeroma kratke razdalje) itd. Imho je slovensko poreklo minus v veliko primerih (ne vedno I guess, samo ne bi pa glih več plačal za to).

Povezava do prispevka

glede slovenskega porekla, prečekiraj še par postov prej, kaj sem mu sploh komentiral, kakšne avte je linkal, razne aurise, v40, focuse, po niti ne ugodnih cenah, to je vse bivše službeno iz beneluks dražb kupljeno za male pare, lahko da je bilo razbito, da je šlo tako hitro na dražbo, če imaš srečo pa samo kratek lizing in potem spolirano in prebarvano da se sveti, prodaja se pa za isti denar, kot bi bil slovenski avto od fizične osebe, samo da slovenskih ta moment ni za dobiti, smo vsi navalili zaradi inflacije

in pokupili avte v zadnje pol leta, avtonet je izropan

 

drugo so razni nemški karavani passati ipd. kjer se dejansko splača uvoz, 2018 passat iz nemčije je itak še vedno best buy, čeprav so cene šle gor v zadnjih mesecih

 

Povezava do prispevka

ja ce smatras avto kot tool za od A do B pa da ti je vseen ce majo vsi sosedi istega :D s paseratijem ne mors falit

 

also pr mehankarju govoru z lastnikom novga golfa 8, 2.0tdi Rline, do januarja prevozu 24k km, imel 27 napak v racunalniku, pac software napake vecinoma pa dobre pol litra olja je blo treba nalit, da bo  pris do rednega servisa s celo masino.

 

pa ena best led matrix luc mu je svetla 90 stopinj na cesto nekam v travnik, so softwarsko poprajli

 

aja pa sred avstrije je fasu rdeco lucko za olje, avtovleka nazaj da so ga pol prklopli na obd pa zbrisali napako...

uredilo bitje PuskA
Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 1 uro:

To je meni glavni selling point - da mi uštimajo vse + da imajo po možnosti te avte že na parkingu za sprobat predno jih vzamem.

 

Uvoz si sam... pršparam 500€, mogoče 1k, samo imam pa cel vikend adijo, best case. Dam raje keš.

 

Also ker si kupu od firme veljajo določene garancije. Torej če se izkaže da je neki fucked so oni odgovorni.

2k minimalno pri uvozu, dobil info iz prve roke

gre ti pa en dan, najraje delovni (lahko tudi sobota sicer, samo majo omejen delovni čas)

meni so ponudili garancijo za bolj cheap focus 1 mesec na motor in mn3njalnik

opcijo maš tut razne junge sterne ipd. v nemčiji (to za mečko, so pa tudi drugi)

v eni slo avtohiši so men ponudili vožnjo samo tam po njihovem dvorišču oz. okoli po lokalnih cestah, nič kaj dosti

Povezava do prispevka

uvoz 2k kaj? lel

 

cca 300e je prevoz potem pa dmv,+ homolomo... sem kupu brez da bi sel gledat. Vseskup je blo manj k pecto. kk pa mislis da dilerji vlacijo avte dol? na drazbi pogleda slike in opis, naklika ceno, doda dmv, prevoz, pa par jurjev svoje provizije +22%ddv. dobesedno luft kupujes ce pri nas od dilerja vzames avto. automotive garancijo sklenes lahk sam, placas une tristo al kolk pa mas, dmv zrihtas prek edavkov, homologacijo+tehnicnega nardis v enmu dnevu oboje bol al manj nic dela, papirje poskeniras pa je to to. to je za 3-4 lete stare avte iz poslovnih najemov prek neke normalne (da ni turk s tremi razpadajocimi avti na parkiriscu) nemske avtohise. V kupoprodajno pogodbo ti napisejo stanje avta, unfallfrei itd, servise lahk preveris prek mreze uradnih servisov, vecinoma pa itak zato da imajo garancijo te prve 3 leta avto servisirajo po servisni knjigi. odvisno pa  je potem kaksen najemnik je prej vozil avto, najdes tud kake 3 leta stare karavane od knavfarjev, ki so odznotraj razjebani do amena, al pa tud avto brez praske pri 150k km. prodajalca zavezuje EU zakonodaja, ce te nategnejo mas neke opcije. ce se masina razleti po pol leta... pitaj boga :D

Povezava do prispevka

dilerji tuk računajo vse skup, raje več

pa na teh dražbah valda kupujejo najbolj poceni shitboxe (s tem, da so v franciji baje še ene dodatne mučke glede teh avtov)

 

valda se bolj splača it iskat direkt h švabom, saj na to sem ciljal

garancija pa tut ni lih neki, sem povedal, kaj so meni ponudili. s tem, da v enem mesecu ne gre nič.

 

jlpktnst reče pred 4 urami:

To je meni glavni selling point - da mi uštimajo vse + da imajo po možnosti te avte že na parkingu za sprobat predno jih vzamem.

 

Uvoz si sam... pršparam 500€, mogoče 1k, samo imam pa cel vikend adijo, best case. Dam raje keš.

 

Also ker si kupu od firme veljajo določene garancije. Torej če se izkaže da je neki fucked so oni odgovorni.

 

Povezava do prispevka
bendeho reče pred 17 urami:

glede slovenskega porekla, prečekiraj še par postov prej, kaj sem mu sploh komentiral, kakšne avte je linkal, razne aurise, v40, focuse, po niti ne ugodnih cenah, to je vse bivše službeno iz beneluks dražb kupljeno za male pare, lahko da je bilo razbito, da je šlo tako hitro na dražbo, če imaš srečo pa samo kratek lizing in potem spolirano in prebarvano da se sveti, prodaja se pa za isti denar, kot bi bil slovenski avto od fizične osebe, samo da slovenskih ta moment ni za dobiti, smo vsi navalili zaradi inflacije

in pokupili avte v zadnje pol leta, avtonet je izropan

 

drugo so razni nemški karavani passati ipd. kjer se dejansko splača uvoz, 2018 passat iz nemčije je itak še vedno best buy, čeprav so cene šle gor v zadnjih mesecih

 

Agreed, sem mel tunnel vision na passat variante.

 

PuskA reče pred 17 urami:

ja ce smatras avto kot tool za od A do B pa da ti je vseen ce majo vsi sosedi istega :D s paseratijem ne mors falit

 

also pr mehankarju govoru z lastnikom novga golfa 8, 2.0tdi Rline, do januarja prevozu 24k km, imel 27 napak v racunalniku, pac software napake vecinoma pa dobre pol litra olja je blo treba nalit, da bo  pris do rednega servisa s celo masino.

 

pa ena best led matrix luc mu je svetla 90 stopinj na cesto nekam v travnik, so softwarsko poprajli

 

aja pa sred avstrije je fasu rdeco lucko za olje, avtovleka nazaj da so ga pol prklopli na obd pa zbrisali napako...

Tazadnja serija od VW je itak katastrofa tudi v drugih pogledih - touchscreen ala tesla wadafak

 

bainit reče pred 16 urami:

2k minimalno pri uvozu, dobil info iz prve roke

gre ti pa en dan, najraje delovni (lahko tudi sobota sicer, samo majo omejen delovni čas)

meni so ponudili garancijo za bolj cheap focus 1 mesec na motor in mn3njalnik

opcijo maš tut razne junge sterne ipd. v nemčiji (to za mečko, so pa tudi drugi)

v eni slo avtohiši so men ponudili vožnjo samo tam po njihovem dvorišču oz. okoli po lokalnih cestah, nič kaj dosti

No nevem, kolk se ti pač da jebat. Lhko pa prideš gor in je tisto kar si gledal garbage. Ali pa ti prpeljejo in ugotoviš da je nekaj narobe, potem se pa jajcaj gor pa dol. Meni gre za to, da se zavarujem pred problemi in to da če gre kaj narobe ne drkam potem jaz sem pa tja. Sem pripravljen plačat to, jebiga. Nimam živca za tako.

 

Glede čistega dnarja mate valda prav :D Samo nismo vsi ljudje na izi, meni je to pač brutal stres, da bi moral sam rihtat. Čir na želodcu tud ni poceni :D

Povezava do prispevka

Prva predstavitev Opel Astre L v živo. 

Lepo! Prtljažnika 420L. Je pa mogoče na račun večjega prtljažnika malce manj placa zadaj. Zame osebno več kot dovolj. 

Se pa takole dela notranjost! Velik lepše in predvsem bolj ergonomično in varno kot pri Golfu 8 recimo kjer je vse "digitalno". 

Opel pač še vedno daje prednost ergonomiji in varnosti pred modnim trendom. 

 

 

Povezava do prispevka
Pennywis3 reče pred 6 urami:

Ta dobre dražbe so zaprtega tipa, ne boš gledal brez dostopa, sam za firme...

ja ampak avti so predstavljeni isto, te drazbe odprte so pravzaprav posredniki za une zaprte drazbe, ce na adesi pogledas bos videl avte iz athlona in arvala itd... iste avte najdes na vec borzah pa vsak posrednih svojo provizijo pokasira...

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 11 urami:

ja ampak avti so predstavljeni isto, te drazbe odprte so pravzaprav posredniki za une zaprte drazbe, ce na adesi pogledas bos videl avte iz athlona in arvala itd... iste avte najdes na vec borzah pa vsak posrednih svojo provizijo pokasira...

 

Možno, čeprav jaz avtov, ki mi jih posrednik posreduje nikoli ne vidim na odprtih dražbah.

Mogoče uporabljajo kakšne čudne dražbe idk.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...