Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Ej, morem menjat blažilnike na qashqai-ju 2007 awd 4x4 150hp. kaj se priporoča, firma/model? raje bi nekaj kvalitetnega, ampak spet ne celo bogastvo za neke track kite, ker gre za suv oz. daily driving kripo. Očitno ne vem vozit ali pa preveč grdo vozim, ker se stabilizatorji menjujejo redno na tem avtu (1x na leto :mellow:). V 2 mesecih mi je uspelo uničit nov stabilizator, predvidevam, da zaradi dotrajanih blazilnikov in grde vožnje, avto ima 165kkm.
gledal sem nekaj v stilu bilstein b4, kyb excel-g. Monroe je kul?
 

Povezava do prispevka
Skynetz reče Pravkar:

A ima kdo od vas novo Octavio?

Sodelavec jo ima od jeseni. Pa od jeseni hodi po servisih, ker mu asistenčni sistemi ne delajo, ekrani se izklapljajo, avto piska za brezveze, background image se vidi na ekranu, ne izpišejo pa se podatki in meniji :D
Z uradnim uvoznikom ne prideta skupaj, ker ne priznajo napake :D 

Povezava do prispevka
obstek reče Pravkar:

Najbrž ne, ker se na dobavo čaka 9 mesecev. :D 

 

Pa dobro, saj je zunaj že več kot eno leto, lahko bi kdo že imel :) 

 

Počasi začenjam razmišljat o menjavi avta, ampak ko sem malo gledal trenutne cene me je kar slabo.

 

2.0 TDI DSG z dobro opremo si na 35k+, RS TDI 39k. Če ima manj kot 150 konjev nima niti multi link suspension zadaj, žalost.

 

Sem bil malo po različnih salonih prejšnji teden, pa me nič kej preveč ni prepričalo, najraje bi EV vzel, samo glede na trenutne cene nima smisla.

Povezava do prispevka
T7ank reče pred 2 minutama:

Sodelavec jo ima od jeseni. Pa od jeseni hodi po servisih, ker mu asistenčni sistemi ne delajo, ekrani se izklapljajo, avto piska za brezveze, background image se vidi na ekranu, ne izpišejo pa se podatki in meniji :D
Z uradnim uvoznikom ne prideta skupaj, ker ne priznajo napake :D 

Huh, sounds fun. To popolnoma verjamem drugače, ker ko sem imel en dan avto na testu se mi je skoraj vse to zgodilo. Piskalo mi je da nekdo ni pripet zadaj (bil sem sam v avtu), da asistenčni sistemi ne delajo, pol pa še da sovoznikov airbag ne deluje. Vse to v like 3h vožnje.

 

Ampak upam da bodo to rešili počasi, namreč je avto že več kot eno leto na cesti.

 

Gledal sem tudi Kio Ceed in ProCeed, ampak mi ni všeč da dizla v bistvu ni več. Hyundai podobna zgodba, pa tudi notri so kar so. Peugeot ima hudega novega 308, ki se sploh ne ve koliko bo stal in kdaj pride, pa tudi tam bodo motorji max 130 konjev. 

 

Renault Megane ima tudi samo še švoh dizla, bencinarja pa raje nebi.

 

A mislite da se bo situacija na trgu in cene kaj normalizirale čez kakšno leto, dve, ali bo samo še slabše?

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 1 minuto:

Huh, sounds fun. To popolnoma verjamem drugače, ker ko sem imel en dan avto na testu se mi je skoraj vse to zgodilo. Piskalo mi je da nekdo ni pripet zadaj (bil sem sam v avtu), da asistenčni sistemi ne delajo, pol pa še da sovoznikov airbag ne deluje. Vse to v like 3h vožnje.

 

Problem ni samo v Octavii, ampak se baje isto dogaja tudi v Golfu mk8 in Leonu (oz. vseh teh avtih, ki si delijo te dele :D )  

Če je pravi čas za nakup, ti ne vem rečt. Sam tudi gledam, da bi menjal, ampak so stvari preveč drage. Rabljeni avti iz nemčije so šli 5-7k gor (modele, ki jih spremljam. torej iz 12-15k na 18-22k).

Sorodnik dela v Nemčiji pri Audiju in pravi, da pomanjkanja še en čas ne bo konec.

Povezava do prispevka
DrMiha reče pred 1 uro:

pomoje bom metal kovanc al Bayon al i30

 

zanimivo. novi Tucson te pa ne vleče? meni je ravno ta pure secks. :D

 

Skynetz reče pred 5 urami:

A mislite da se bo situacija na trgu in cene kaj normalizirale čez kakšno leto, dve, ali bo samo še slabše?

 

žal bo, kar se cen tiče, le še slabše. proizvajalci se izgovarjajo na vse višje cene materialov in stroškov dela. kar je sicer po eni strani res, a po drugi strani raznorazni 'odpadni menedžerji' pri prestopih iz ene v drugo znamko tudi radi povedo, kako se presežek sredstev vlaga v razvoj novih hibridnih in električnih pogonov (kar je sicer edino prav), a pri tem tonamenski denar, ki ga dobivajo notri od državnih razvojnih davčnih olajšav kanalizirajo v odplačevanje emisijskih kuponov/kazni. :D

 

skratka, kupec z višjo ceno avtomobila servisira znamko pri nadaljnem razvoju, denar ki ga dobi od države pa namenja delno za poplačevanje emisij, delno pa za bogatenje.

 

T7ank reče pred 5 urami:

Z uradnim uvoznikom ne prideta skupaj, ker ne priznajo napake :D 

 

priznam, meni bi se strgalo. da dam 30+ za avto in me potem tako rade volje jebejo v glavo. ne vem, če bi se znal zadržat in gosposko odit iz te bitke.

 

tudi zato sem čedalje bolj navdušen nad Toyoto, ker sta že dva uporabnika tukaj opozorila, da so se ob nekih povišanih tonih hitro javili direktno Japonci in rešili situacijo.

 

tako se dela, to je najboljša možna reklama. strošek popravila je pa za takšno znamko tako minoren, da ne morejo plačat niti 10s TV oglasa s tem denarjem. a v bistvu se takšna informacija iz tretje roke dobesedno zažre v človekovo percepcijo. :)

 

 

uredilo bitje hawa meyta
Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 44 minutami:

žal bo, kar se cen tiče, le še slabše. proizvajalci se izgovarjajo na vse višje cene materialov in stroškov dela. kar je sicer po eni strani res, a po drugi strani raznorazni 'odpadni menedžerji' pri prestopih iz ene v drugo znamko tudi radi povedo, kako se presežek sredstev vlaga v razvoj novih hibridnih in električnih pogonov (kar je sicer edino prav), a pri tem tonamenski denar, ki ga dobivajo notri od državnih razvojnih davčnih olajšav kanalizirajo v odplačevanje emisijskih kuponov/kazni. :D

 

skratka, kupec z višjo ceno avtomobila servisira znamko pri nadaljnem razvoju, denar ki ga dobi od države pa namenja delno za poplačevanje emisij, delno pa za bogatenje.

 

Tudi meni se tko zdi ja, glih danes sem na redditu bral nek post, da naj bi BMW in Daimler umetno zadržala manjšo proizvodnjo, tudi po rešenih teževah s čipi, zato da bodo lahko umetno naredili večje povpraševanje od zalog in obdržali visoke cene. Čista kraja.

 

Že par mesecev se sprašujem kaj naredit, al zamenjat avto zdej, ali pa počakat 2 leti vsaj, ampak se mi zdi da bodo takrat samo še višje cene, moj avto bo pa problem prodat takrat zaradi km.. Res nisi pameten kaj naredit danes.

Povezava do prispevka
T7ank reče pred 6 urami:

Ej, morem menjat blažilnike na qashqai-ju 2007 awd 4x4 150hp. kaj se priporoča, firma/model? raje bi nekaj kvalitetnega, ampak spet ne celo bogastvo za neke track kite, ker gre za suv oz. daily driving kripo. Očitno ne vem vozit ali pa preveč grdo vozim, ker se stabilizatorji menjujejo redno na tem avtu (1x na leto :mellow:). V 2 mesecih mi je uspelo uničit nov stabilizator, predvidevam, da zaradi dotrajanih blazilnikov in grde vožnje, avto ima 165kkm.
gledal sem nekaj v stilu bilstein b4, kyb excel-g. Monroe je kul?
 

 

kako si pa vedel da je to zanic? na mtkinem kashkaju je zacelo podvozje prav grde glasove spuscat tko da bo treba neki nardit. kolk si placal za te stabilizatorje?

Povezava do prispevka
drevored reče pred 12 urami:

 

kako si pa vedel da je to zanic? na mtkinem kashkaju je zacelo podvozje prav grde glasove spuscat tko da bo treba neki nardit. kolk si placal za te stabilizatorje?

 

Konec prvega leta od kar imam avto opažam (~90-100kkm), da se včasih na AC ne umiri zibanje, ko kje prevozim večje grbine s hitrostjo. Zdaj pa se je to začelo dogajat še na navadni cesti. Zunanji robi desne gume so pobrani (kao simptom, da je lahko tisti blažilniki zanič). Če je to res od blažilnika ali ne, ne morem trdit. Ampak guma je bila pred 2mesecema še dokaj OK, ko se je menjaval stabilizator in končnik. Tudi na zadnjem tehničnem sem vprašal kaj mislijo, pa so rekli, da bo počasi ta stran za zamenjat, spredaj in zadaj.

2 meseca nazaj ko sta se oba stabilizatorja menjala je bilo vse vredu, potem pa je kar naenkrat postala desna stran slaba, spet pokat in ružit na slabi cesti. Dosti več je tudi zibanja, tak da more bit skoraj ziher blažilnik.

Nisem še plačal blažilnikov. So pa cene od 40-50€ za zadnji komad, 60-100€ za sprednji komad. Prvo tu sprašujem katero firmo/model blažilnikov naročit, ker sem pripravljen dati več, ampak ne vem kaj vzet. Bilstein B4 pa je 70-90€ zadnji komad in 100-150€ sprednji.

Morem začet malo bolj pozorno gledat kaj mi montirajo na servisu v avtu, ker se na tem QQ nonstop menjujejo deli na podvozju. Podvozje na QQ je slabo dimenzionirano in nonstop nekaj škripa/poka. Kot pravim stabilizatorje menjam 1x na leto. Roke sem tudi že menjaval 2x. Pri bremzah grejo diski tudi na vsako leto in pol :D Zdaj se že na 4 setu v 120kkm od kar imam avto.
tak da na QQ maš kar nekaj delov podvozja ko niso dovolj dobro narejeni. folk ma še z antirollbarom probleme, da škripa na nosilcih. na srečo tega nimam oz. še nisem opazil.

 

Povezava do prispevka
T7ank reče pred 29 minutami:

 

Konec prvega leta od kar imam avto opažam (~90-100kkm), da se včasih na AC ne umiri zibanje, ko kje prevozim večje grbine s hitrostjo. Zdaj pa se je to začelo dogajat še na navadni cesti. Zunanji robi desne gume so pobrani (kao simptom, da je lahko tisti blažilniki zanič). Če je to res od blažilnika ali ne, ne morem trdit. Ampak guma je bila pred 2mesecema še dokaj OK, ko se je menjaval stabilizator in končnik. Tudi na zadnjem tehničnem sem vprašal kaj mislijo, pa so rekli, da bo počasi ta stran za zamenjat, spredaj in zadaj.

2 meseca nazaj ko sta se oba stabilizatorja menjala je bilo vse vredu, potem pa je kar naenkrat postala desna stran slaba, spet pokat in ružit na slabi cesti. Dosti več je tudi zibanja, tak da more bit skoraj ziher blažilnik.

Nisem še plačal blažilnikov. So pa cene od 40-50€ za zadnji komad, 60-100€ za sprednji komad. Prvo tu sprašujem katero firmo/model blažilnikov naročit, ker sem pripravljen dati več, ampak ne vem kaj vzet. Bilstein B4 pa je 70-90€ zadnji komad in 100-150€ sprednji.

Morem začet malo bolj pozorno gledat kaj mi montirajo na servisu v avtu, ker se na tem QQ nonstop menjujejo deli na podvozju. Podvozje na QQ je slabo dimenzionirano in nonstop nekaj škripa/poka. Kot pravim stabilizatorje menjam 1x na leto. Roke sem tudi že menjaval 2x. Pri bremzah grejo diski tudi na vsako leto in pol :D Zdaj se že na 4 setu v 120kkm od kar imam avto.
tak da na QQ maš kar nekaj delov podvozja ko niso dovolj dobro narejeni. folk ma še z antirollbarom probleme, da škripa na nosilcih. na srečo tega nimam oz. še nisem opazil.

 

 

Mogoče so pa vzmeti. Tipično, če avto potisneš in se preveč gunca 

Povezava do prispevka
bendeho reče pred 4 urami:

katero firmo diskov pa daješ? kaj se pa zgodi, se skrivijo? to ni normalno

 

Kar pač dajo na servisu, saj pravim, da bom treba verjetno začet gledat kaj se gor montira oz. se prej zmenit. Vmes so bili gor enkrat od TRW koluti pa je bil en čas mir. ampak so se tudi zvili. na ostalih avtih jih zaradi obrabe menjavamo =P

predvidevam, da torej ni nobenega priporočila katero firmo/model blažilnikov izbrat. 

 

EDIT: malo pogooglaj Qashqai wrapped discs. še 2.gen (torej trenutna verzija avta) ima te probleme :D  all this after 14 years :D folku pozvije diske tudi pred 10kkm. 

uredilo bitje T7ank
Povezava do prispevka
T7ank reče pred 1 uro:

 

Kar pač dajo na servisu, saj pravim, da bom treba verjetno začet gledat kaj se gor montira oz. se prej zmenit. Vmes so bili gor enkrat od TRW koluti pa je bil en čas mir. ampak so se tudi zvili. na ostalih avtih jih zaradi obrabe menjavamo =P

predvidevam, da torej ni nobenega priporočila katero firmo/model blažilnikov izbrat. 

 

EDIT: malo pogooglaj Qashqai wrapped discs. še 2.gen (torej trenutna verzija avta) ima te probleme :D  all this after 14 years :D folku pozvije diske tudi pred 10kkm. 

Lahko je tudi napaka na materialu, meni je mehanik zamenjal tovarniške diske (prva vgradnja) z novimi enake firme kot je bila tovarniško, in mi je začelo prav tako trest po cca 10k km. Sem reklamiral in dobil nove.

Povezava do prispevka
bendeho reče pred 22 urami:

kyb vzemi, so ok, dal na 2 audija in eno škodo komplet kyb, zaenkrat ni težav, firma je japonska, izdelani so na češkem,

če bi rad šparal probaj motointegrator.de,

nekje imam še eno kodo za nek popust če boš rabil

@T7ank 

si zgrešil moj post, proti 14 let starim bodo kyb ok, kar boš dal več denarja bo brezveze, ker ti nič ne garantira daljše življenjske dobe za nek 2x dražji bilstein,

raje ti naj en mehanik dobro pregleda in pove če še kaj drugega sproti pametno zamenjati za to razliko, mogoče vsaj kake ležaje amortizerja?

 

vzmeti pa vsaj jaz imam na škodi s 375 tisoč in audiju s 300 tisoč kilometri še prve in ne vem, a je to pametno kar zamenjati iz preventive tako zgodaj

 

drugače pa kak qashqai forum kot omenjaš najdi, pa je verjetno debata suspension problems, pa which shocks should I choose itd.

 

za diske pa priporočam da naslednjič nabaviš ATE, na bmwslo vsi hvalijo in sem še sam potem zmeraj dal na avto to firmo

Povezava do prispevka
T7ank reče pred 5 urami:

 

Kar pač dajo na servisu, saj pravim, da bom treba verjetno začet gledat kaj se gor montira oz. se prej zmenit. Vmes so bili gor enkrat od TRW koluti pa je bil en čas mir. ampak so se tudi zvili. na ostalih avtih jih zaradi obrabe menjavamo =P

predvidevam, da torej ni nobenega priporočila katero firmo/model blažilnikov izbrat. 

 

EDIT: malo pogooglaj Qashqai wrapped discs. še 2.gen (torej trenutna verzija avta) ima te probleme :D  all this after 14 years :D folku pozvije diske tudi pred 10kkm. 

Imaš kakšne težave s tresenjem ob menjavi diskov, tudi takoj ko so novi?

Jaz sem imela pri prejšnjem avtomobilu težave po prvi menjavi diskov, ko so na servisu dali nek kitajski cheapshit, ki se je instantno zvil. In po tem tudi po menjavi z novimi ni bilo OK in je nonstop treslo, dokler nisem zamenjala še rok.

 

Če si menjal končnik, a si naredil optiko? Radiranje gum je lahko simptom zanič blažilcev, ampak če ti radira le eno, potem dvomim. Čeprav pri omenjenih km je lahko tudi to, odvisno po kakšnih cestah voziš, ampak karkoli boš nabavil bo OK (monroe ali kyb sta oba preverjena, bilstein mi ni logično zakaj bi bil toliko dražji). Ampak poleg blažilcev zamenjaj še vzmeti, ne koštajo ful da bi tu šparal. Kje kupuješ dele? Če v SLO, ti takoj priporočam, da rajši preveriš tole, ker potrošna roba je pri naših eurotonih/bartogih/ipd do konca OVERRATED, sploh diske in ploščice računajo kot zlatarji: https://www.autodoc.si/

 

Drugače so pa tile problemi s podvozjem en živ jajc. Lahko zamenjaš, pa bo še slabše, z aftermarket deli ni nobene garancije :/

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...