Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

(2) Pooblaščena uradna oseba lahko prepove nadaljnjo vožnjo in izloči iz prometa tudi motorna ali priklopna vozila, ki ne izpolnjujejo drugih predpisanih pogojev za vožnjo v cestnem prometu, če bi to lahko vplivalo na varnost prometa.

(4) Pooblaščena uradna oseba, ki izloči iz prometa vozilo iz prvega ali drugega odstavka tega člena, lahko odvzame registrske oziroma preizkusne tablice, skladno z določbami zakona, ki ureja motorna vozila.

(1) Izločitev vozila traja toliko časa, dokler se ne odpravijo razlogi, zaradi katerih je bila odrejena, ali se pridobi ustrezno dovoljenje.

 

 ok našel, se pravi so napisali tak zakon, da lahko poberejo tablice

 

Povezava do prispevka

spredaj ST X coiloverji nima nastavljivega camberja , nimam namena kupovati camber plates vsaj nekaj let še ne, ko bodo teli coiloverji začeli popuščati rja/amortizerji računam na nekako 5-6 let delovanja si bom privoščil verjetno KW V3 ali ST XTA verzijo oba imata 

spredaj nastavljiv camber, ta ki jim imam sedaj uporablja stock zgornjo "kapo" kot tudi nima nastavljanja amortizerjev.  ST XTA je 1500e medtem ko inox KW V3 so preko 2000e, ampak po mojem mnenju je solidno vzmetenje in solidne gume 

dobra naložba glede na to da za par jurjev konkretno spremeniš obnašanje avta na bolje... 

 

sedaj je po optiki spredaj previs -0.7 in zadaj kar -2.7 kar je absolutno preveč za daily driverja ter občasne izlete na Jezerko ali baško grapo... nekako idealno zame kakor sem se pozanimal bi bilo -1.7 spredaj ter -1.1 zadaj

sedaj se mi 2 cm gume zadaj sploh ne dotika tal in je oprijem zato zagotovo slabši tudi po ovinkih, tako da bom nastavil na -1 in spremljal temperaturo po kakšni bolj agresivni vožnji ;)

 

Povezava do prispevka

ajde en challenge. kateri avto je na desni strani, kjer izstopi ženska? Zadaj se vidi verjetno Regero, vprašanje je za avto na desni.

 

Če je na sliki zadnje kolo/felna potem gre verjetno za nekega 2-seaterja. Možno pa je tudi, da gre za prednje kolo, ampak potem se morajo vrata verjetno odpirat navzgor.

 

https://www.reddit.com/r/tdu3/comments/hizc56/_/

 

https://media.tenor.com/videos/4c6dcc8b68411093e392f66dae89b0cf/mp4

https://media.tenor.com/videos/39f575a570e64a584c66147737e1bd4b/mp4

 

uredilo bitje T7ank
Povezava do prispevka
Paljo se ruga reče pred 14 urami:

Sej Swift Sport + vsi modi in si s ceno tam nekje, kolkr je bla tvoja Honda.

 

ja sej v hondo je tud že šlo neki keša :) 

coiloverji 950, feltne in gume 1300, keramika 700, camber kit 300...

mašino bom pustil stock nekaj časa me je mikala hondata na nekih 205hp pa bodo težave na tehničnem zaradi plinov in kakor sem prebral

je stock sklopka precej švoh glede navora tako da to ostane nedotaknjeno... bom pa takoj ko je izven garancije peljal h car avdio empire 

da zamenjajo vse zvočnike ter v prtlažnik en konkreten basovc... računam na okoli 1-1.5k... 

 

sej nič ne rečem če primerjam swifta 2007 in civica je civic zagotovo hitrejši o tem ni dvoma po ovinkih swift ne pride blizu vsaj mk1 ne

pri hondi mi je do sedaj samo enkrat zadnji konec postal nemiren brzina 130+ in močno zaviranje v blag ovinek, sicer se glede na ceno avta in za kaj je

namenjen pelje hudičevo dobro po ovinkih, z tem vzmetenjem je sploh uživancija razlika med stock in coiloverji je ogromna,  tudi fedri sami niso pretrdi za vsakdanjo rabo

7k spredaj in 5k zadaj, čeprav pridejo dnevi ko bi se rad peljal bolj udobno in preklinjam naše razfukane ceste ;)

 

v bistvu glavna razlika, ki jo lahko dam med swiftom in civicom, pri swiftu so bile brzine manjše ter vedno si nekako vedel koliko imaš oprijema če si pretiraval ti je avto vedno "povedal" da se bližaš limitu in te ni bilo strah da te bo naenkrat odneslo nekam... pri hondi nimam takega občutka ali se drži bolje kot si jaz upam zvozit ovinek, ali pa je avto nagnjen k temu da naenkrat izgubi oprijem brez predhodnih znakov, ne vem še :P swifta se je dalo terat varno... oba sta bila na coiloverjih samo da swift je imel mnogo trše fedre in je bila vožnja precej brutalna...

pozna se medosna po ovinkih swift: 238cm honda: 270cm 

Povezava do prispevka

Da ne grem gledat prvo celega neta, vprašam tukaj. Ima kdo kakšne informacije o tem zadnjem ford focus st, če ima folk z njimi kakšne težave? So prisotne kakšne večje porodne težave (ker je čisto nova serija) ali je bolje počakat še nekaj mesecev, da se ti problemi potencialno porihtajo z novem letniku (če so seveda sploh obstajali)?
Ne vem, če je že v Slo dobavljiv, ampak nekatere države so dobile še automatik verzijo. sam bi sicer vzel manual.

2020-ford-focus-st-wagon-costs-more-than-skoda-octavia-rs-looks-sporty_1.jpg

Povezava do prispevka

na autoscoutu sem pač dal najdražji naprej. en outlier je bil 47, drugi pa tam okoli 40k oz. malo manj

a boš kupu novega al malo rabljenega (en kup jih je tam, recimo okoli 30k)

 

https://www.autoscout24.de/angebote/ford-focus-turnier-st-styling-paket-2-3-ecoboost-pano-benzin-blau-1e3d76f3-b1b0-411b-ba59-56d7b12620df?cldtidx=3&cldtsrc=listPage

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...