Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Kaj mu pomaga, da je dober če je grd :D

 

Drugač moje mišljenje glede EV vagonov je tako. Mel bi ga za daily, da grem do šihta pa nazaj. Pa mogoče tut kdaj kej na morje itd. 
Poleg EV vagona pa bi imel zraven še gas guzlerja v obliki neke V8 mrcine, ki rohni in tuli kot najbolj izvežbana porno igrala v italjanskih pornakih iz 90ih. 

Temu primerno bi potem dosegel balans izpustov plinov/kurjenju benza ter poceni vožnji/tišini in mirnosti.

 

Sam na žalost nimam ekstra denarja, da bi si kot pleb kupil 2 avtomobila (od tega 60k za EV lol)

Povezava do prispevka
Bunnee reče Dne, 30. 9. 2021 at 13:43:

Ola dečki. S punco razmišljava o nakupu novega audija a3. Glede na to, da avta ne bova imela celo življenje, razmišljava tudi v tej smeri, kok težko oz. lahko bo prodat avto down the line, načeloma bi se ga znebila pred potekom garancije - 2 leti. Všeč nama je pravzaprav osnovni model, a baje gredo rabljeni s-line bolj v promet. Če bi se bi odločali za nakup rabljenega zadnjega modela a3, bi prej iskali s-line ali navadnega? Je pa nekje 5k eur razlike med s-line in navadnim. 

 

This

RAD!OACTIVE reče Dne, 30. 9. 2021 at 19:16:

kar ma klošar/osnovno opremo gre rabljen teško v promet

 

glej 2-3 leta rabljene pa mal bolj naložene, prvi lastnik je že spušil, crknt pa nima kej preveč (sreča 50 50)

 

"premium" znamke izgubijo več v prvih par letih na vrednosti.

 

2 leti starega dobiš tudi za pol cene novega lahko (pri bolj iskanih avtih izgubiš pa "samo" tretjino)

 

Kupi 2 leti starega in prodaj po 2 letih.

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 10 urami:

Kaj mu pomaga, da je dober če je grd :D

 

Drugač moje mišljenje glede EV vagonov je tako. Mel bi ga za daily, da grem do šihta pa nazaj. Pa mogoče tut kdaj kej na morje itd. 
Poleg EV vagona pa bi imel zraven še gas guzlerja v obliki neke V8 mrcine, ki rohni in tuli kot najbolj izvežbana porno igrala v italjanskih pornakih iz 90ih. 

Temu primerno bi potem dosegel balans izpustov plinov/kurjenju benza ter poceni vožnji/tišini in mirnosti.

 

Sam na žalost nimam ekstra denarja, da bi si kot pleb kupil 2 avtomobila (od tega 60k za EV lol)

Ja jaz bi tud mel ev za mestno jajcanje in tudi jaz nimam dnarja za 2 ali več avtov. V primeru da moram met samo enega ne bi zbral ev jajce nikoli upam da je to samoumevno. Najbolj fascinantno pa mi je dejstvo, da so vsi evji tudi super grdi. Kaj to obstaja prav kako pravilo da mora bit ev čimbolj grd drugace se ne kvalificira kot pravi ev?

 

zdaj pa prosim res dosti ker sem ze 3x povedal da majo ta jajca svojo temo

lp

Povezava do prispevka

Jaz sem dal na Astro K spredaj Textar diske in ploščice. Ploščice sem reklamiral. 

Diske sem pustil. Samo še vedno mi občasno cvilijo pri ustavljanju. Po moje so diski. Ali pa zadnje ploščice. Ne vem. 

Drugič bom vzel ATE. ;)

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 17 urami:

Samo še vedno mi občasno cvilijo pri ustavljanju.


Na domači Astri J in K so pri obeh bremze cvilile pri počasni vožnji/premikanju po parkirišču naprej/nazaj. little things that make us happy.
mogoče pa maš ultra grippy/drage keramične ploščice pa pač cvilijo dokler ne pridejo na delovno temperaturo.

Povezava do prispevka
T7ank reče pred 6 urami:


Na domači Astri J in K so pri obeh bremze cvilile pri počasni vožnji/premikanju po parkirišču naprej/nazaj. little things that make us happy.
mogoče pa maš ultra grippy/drage keramične ploščice pa pač cvilijo dokler ne pridejo na delovno temperaturo.

 

Na moji prejšnji Astri J niso. Tudi pri original kot pri kasneje ATE diskih in ploščicah. 

Ajde res občasno je kdaj pa kdaj zacvililo vendar je to normalno. 

Pri K mi tudi niso cvilile original. Sem pa moral prednje diske menjat pred cca 10k km, ker so se uničili. Bili so zreli za menjavo. 

Od takrat naprej se občasno pojavlja cviljenje. 

Ploščice niso keramične. Po reklamaciji Textar ploščic sem dal prednje nazaj original opel/GM. Zadaj je vse original. Edin spredaj so ostali Textar diski. 

Bodo pa kmalu tudi zadnji diski za zamenjat in tudi ploščice so že pri koncu. Saj sedaj je cviljenje bolj ali manj prenehalo. 

 

Sem pa pred kratkim dobil eno piksno plastidipa oziroma full dip-a za probo na krom letvici maske. 

Me je pa vreme zafrknilo. Sedaj ne morem nič probat. 

S folijo sem se matral vendar ni dobro prijela in moraš imet tudi nekaj izkušenj. 

Tako, da s folijo ne bom čaral, ker bo na konc grdo. 

Po vsej verjetnosti pa bom pustil krom kot je mišljeno original. 

 

Drugače kako ste zadovoljni z Astro K?

Bencinar, dizel?

Jaz nekih problemov nimam. Motor dela super. Občasno je kakšen čriček. Je pa podvozje dokaj "trdo". 

Manjše neravnine sploh poleti ne požira lepo in dokaj strese avto. 

Ampak ni panike. 

Se pa vozi zato odlično in ima dobro lego na cesti.

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka

To, da ketna zaruži je dokaj normalno. 

Biturbo praviš. Fajn. 160KM al kolk je že imela?

Meni to že več kot 50k km in zaenkrat vse dela normalno. Ja amaturka je dolga ja. Sklopka je tudi fajn mehka ja. Sem se navadu. 

Meni je volan ok. Mogoče bi lahko dal malce več feedbacka ampak je ok. 

Zanimivo glede zvočnikov. Sam sem nor na dober audio in se mi zdi audio sistem v astri dober. Definitivno ne smeti. 

 

Potegne avto dobro ja. Moja je 136KM in sem glede tega zadovoljen. 

Ste dobili kakšno pismo domov o vpoklicu?

Glede emisij? Baje software update. Ne priporočam saj poveča porabo in dpf se večkrat puca na tank. Pa moč bi se znala zmanjšat.

 

Kolk je kaj porabe pri vaši? Po BC.

Je pa dokaj varčen motor ja.

 

Edit kakšno barvo imate?

Moja je siva in bom še jaz sive lase dobil. Tako občutljive barve še nisem imel. Pragovi so že skor brez barve. 

Verjetno prehitro ovinke polagam. :mafija:

Ne saj ne. Ne divjam po regionalkah. 

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka

Oni tommzi celi navdušen nad astro in išče Astra pajdaše :D

1.4 bencin 125hp (to so mašine, ki so bile v prodaji čisto nazačetku K serije). Pelje so kul za normalen avto, nobenih težav drugače. Razen sedaj smo morali neki senzor zamenjat, ker je javljalo napako na ABSu in se je avto v neki service mode postavljal in limitral obrate. Izklop in vklop je pomagal. 

Drugače pa nekak ne upam z njim preveč divjat, ker volan ne daje nekega feedbacka (isto na J modelu). Pa obratov kar ni konec, koga tiščiš do konca, bi se motor kar vrtel, pa mu ne sfali. Mi je že včasih grozno poslušat kak visoko grejo obrati :D Pa ful se čuti da je lahko avto. Naš je temno siv, ni težav z barvo.

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 22 urami:

To, da ketna zaruži je dokaj normalno. 

Biturbo praviš. Fajn. 160KM al kolk je že imela?

Meni to že več kot 50k km in zaenkrat vse dela normalno. Ja amaturka je dolga ja. Sklopka je tudi fajn mehka ja. Sem se navadu. 

Meni je volan ok. Mogoče bi lahko dal malce več feedbacka ampak je ok. 

Zanimivo glede zvočnikov. Sam sem nor na dober audio in se mi zdi audio sistem v astri dober. Definitivno ne smeti. 

 

Potegne avto dobro ja. Moja je 136KM in sem glede tega zadovoljen. 

Ste dobili kakšno pismo domov o vpoklicu?

Glede emisij? Baje software update. Ne priporočam saj poveča porabo in dpf se večkrat puca na tank. Pa moč bi se znala zmanjšat.

 

Kolk je kaj porabe pri vaši? Po BC.

Je pa dokaj varčen motor ja.

 

Edit kakšno barvo imate?

Moja je siva in bom še jaz sive lase dobil. Tako občutljive barve še nisem imel. Pragovi so že skor brez barve. 

Verjetno prehitro ovinke polagam. :mafija:

Ne saj ne. Ne divjam po regionalkah. 

 

nek vpoklic je bil edino pri zavorah, en stikalo al neki, ostalo pa nič. zvok je res slab, možno da maš kak upgrade, k naša je čist iz začetka k ni blo nobenega premium sistema za doplačilo. npr infinity v insigniji špila dost bolš

 

image.png.20dbee84d3b711e507ea777406383418.png

 

poraba po bcju je pa tle nek, to se mtka fura kek, šparovc

 

barva je pa tista plava pa une twotone 18zoll felge, še ena glupost k niso bidirectional, tko da so na eni strani kraki naprej na drugi pa nazaj :D

uredilo bitje RAD!OACTIVE
Povezava do prispevka

@T7ank

Nisem navdušen. Ne iščem pajdašev. :D

Ople vozim že 15 let. Tako, da jih dobro poznam. Tako pluse kot minuse. Torej nimate problemov z 1.4 motorjem? Bilo je kar nekaj kritik na ta motor v povezavi z ročnim menjalnikom (LSPI).

To naj bi v letu 2017 "odpravili" z novim oljem.

Zanimivo opažanje glede volana. Z Astro J sem prevozil 220K km v 8 letih. In jo dobro poznam. Astro K imam od 2017 in definitivno opazim razliko. Še vedno ni "športno" naravnan volan ampak nekaj več feedbacka pa je kot pri J. Tudi bolj direkten je. Saj okretna je. Bolj kot Golf recimo. Jaz se z njo upam vozit tudi dokaj hitro čez ovinke.

Morda je pa to krivec za moje pragove in pomanjkanje barve na teh. :D Vseeno pa redko grem po regionalkah več kot 10km/h nad omejitvijo.

Je pa res, da je zelo lahek avto. Če je bila Astra J pretežka je ta prelahka. Za v sneg je boljša Astra J.

 

Res največja kritika je barva! Tako občutljive barve še nisem imel. Pri 100k km in so pragovi že brez barve.

 

@RAD!OACTIVE

dizli so imeli vpoklic ja. Nekaj v zvezi glavnega cilindra. Se je nanašalo tudi na sklopko. Imajo nov "vpoklic" za vse dizle. Ni pa obvezen se mi zdi. 

Drugače nimam boljšega avdio sistema. Moja je 2017 in naročena po svoji želji po konfiguratorju. Nisem dodal boljšega sistema pa mi je ok. Se mi zdi zelo ok za "stock" pa imam doma dobro avdio opremo. 

Ta screenshot je star. Te aplikacije itak ni več. 

Moja troši več. Verjetno odvisno kako voziš in predvsem kje. Jaz samo regionalke in z nekaj vzpona. 

 

@bainit

To je bila opel onstar aplikacija/spletna stran. 

 

Prilagam sliko pragov. Ni najboljša vendar se dokaj dobro vidi kje je problem. 

 

20210801_161705.jpg

Screenshot_20211009-095610_Drivvo.jpg

Povezava do prispevka

lol, dobra poraba. no joke je res nizka. ne vem kak se ti to nosiš skozi ovinke glede na to kako nizko porabo imaš :P naš avg je med 6.3-6.8l, večkrat se zgodi tudi 7.0-7.5, redko pa pade na relacijskih vožnjah na 5.8 (ob kakšni vožnji po megli).

imamo pa zdaj pri bajti tudi insignio  dizla, samo se še ga nisem najbolj navadil, ker je komaj kak mesec. na daljše razdalje po AC je res dobra poraba, se opazi, da v 6.prestavi pri ~160kmh motor dela na samo ~2krpm. mogoče je insignia malo neodzivna pa težko jo v mestu držiš na nekih normalnih obratih, ker se imo motor noče vrtet visoko. ful me moti, ko je nonstop v območju med 1.5-2krpm, višje pa je pune preglasen motor, v teh nizkih obratih pod 2k pa se vse trosi pa ruži. očitno ima tako čudno (imo mestu neprimerno) prestavno razmerje. doma nimamo avta, ko bi se želel tak nizko vrtet. vem da se VAG dosti vozi tak nizko, sam rajši motore držim na vsaj 2-2.5krpm, ker so tam  odzivni pa ne doni v avtu in se ne trosi vse. seveda pa se vsak sam odloči kak bo fural svoj avto.

Povezava do prispevka

Kater motor? Ker meni tudi pri 1200 rpm na primer nič ne trese pa ruži.

Je pa res, da najraje vozim na tam 2k rpm. Plus minus 500. Kar je nad  2500-3000 itak nima smisla.

 

Insignia pa itak ni mestni avto. 

Pa vožnja pod 2000 oziroma 1500 je itak matranje avta. 

 

Je 2.0 dizel ali novi 1.5?

 

Povezava do prispevka

Astre so super avtki, ce nisi zahteven voznik in rad vidis nizko porabo. Njihov 1,7 cDTI motor z 110KM je cista zmaga.

 

Vozil 6 let Astro Classic II, 6 let Astro J, edino K sem vozil zgolj 2x sluzbeno po par sto km, vec ne. Dobra nadgradnja, sploh boljsa zvocna izolacija in notranjost sta me prepricali.

 

Classic II se vedno v pogonu, jo je odkupil en sorodnik, se malo pa jih bo stela 20, prevozenih 200k km pa se vedno gre BP. Traktor od avta, z njo res prides povsod in te zlepa ne pusti na cedilu. 

 

Astra J ST gre od hise cez slab mesec, 300k km prevozenih, gre kot urca. ce bi bilo po moje je ne bi menjal, ampak je treba it s casom, kaj cmo. Izredni servis je videla le 1x, menjava 2 grelnih sveck, to je pa to. Ta avto bo sel se enkrat toliko BP z normalnim voznikom. 

 

Ta nova se mi sicer dopade, ma so prepozni, pride sele Q1/22 pa se to se zarad elektronike ne ve kako in kaj tocno. Tako da bom moral po 12letih menjat znamko. 

Povezava do prispevka

tomzzi 2.0d  insignia. Smoki dobro si napisal. Za normalno vožnjo so odlični avti to. Za novo L generacijo pa bomo videli kako bo. malo sem skeptičen, ker so zdaj francozi razvijalci platforme. nekak so mi francoski avti premehki in se mi vse zdi nekam zluftano. bomo probali pa vidli. Upanje še ostaja :D 

uredilo bitje T7ank
Povezava do prispevka

Čudno to, da ne laufa lepo pod 2k. Moja laufa tudi pri 1200 brez kakšnega tresenja, ropotanja. 

Je pa res, da je 1.6cdti (136KM). Ampak kot pravim jo vozim na vsaj 1800-2200. Tukaj ima tudi največji navor se mi zdi. Kar je nad 2800-3000 je itak brezveze. Dizel pač. 

 

Astre so čist ok ja. Saj K je dokaj agilna, okretna tako, da ni problema tudi hitreje zvozit ovinke.

 

Novo sem tudi jaz imel v planu. Pač to bi zvozil še kakšno leto, dve potem pa menjal. 

Saj to, da je na platformi francozev še ne pomeni, da se bo avtomobil vozil tudi kot "francoz". :D Pri astri so francozi dali kot izgleda oplu dost proste roke kar se tiče designa. Pa tudi nekaj tehnike je ostalo še oplove (matrični led so oplovi). 

Tako, da upam da bodo imeli tudi pri podvozju nekaj fore in prilagodili po svoje. Saj testi prototipov novinarjev obetajo. Ampak prototip je prototip. 

Me zanimajo mnenja produkcijskega avta. 

Tej testi bodo verjetno kmalu.

Nemci so med drugim že objavili uradne cenike. 

https://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/astra-l/downloads/DE_Astra_Preisliste_MY2200_web.pdf

https://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/astra-l/downloads/DE_Astra-Hybrid_Preisliste_MY2200_web.pdf

 

Srednja oprema 1.2 turbo 130 PS 8 stopenjski avtomatik cca 30.000€. Ultimate najvišja oprema z istim motorjem in menjalnikom pa 35.580€. :rofl:

Osnovni model 22.470€. 

Najmočnejši hibrid in najvišja oprema pa 44.400€. :sick: Kao od države dobiš ene 7k€ dol. 

Dobro se cenijo. Oziroma so vsem šle cene gor. Ne samo oplu. 

Samo tega ne bo noben kupil po takšnih cenah. Po moje lahko samo še zaprejo vse skupaj pa bomo rabljene kupovali. 

Samo bo tudi teh enkrat zmanjkalo. 

Tako, da me je kar minilo vse skupaj ko sem videl uradne cenike. 

Pri nas bo itak nekaj cenejša vendar spet največ 2-4k€ cenejša. Še vedno preveč.

 

Pa razlika je tudi v samem videzu med opremami. Večja kot je bilo včasih. 

 

astra_10.png

astra_11.png

astra_13.png

 

Tako, da lahko po takih cenah mene kot redno stranko 15 let pozabijo. Mogoče če bodo spustil cene. Kar bodo morali saj noben ne bo dal 30k€ za astro. 

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...