Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Lepi Šime reče pred 34 minutami:

A vi to kje vidite na avtih, da vam vklopi čiščenje DPF? Ker jaz nikoli nisem zasledil :nicjasno:

 

Meni se to prikaže na ekranu med števci:

 

image.png.768ed6d92d0e29e656ab7c393e81bbfb.png

 

(je fajn, ker ti kaže koliko je DPF poln, posledično lahko oceniš, kako dolgo se bo čistil)

 

Imam pa tudi knof za ročno pucanje. Toyota je namreč imela težave, ker so se ti filtri zabasali, zato so (med drugim) dodali knof za ročno čiščenje.

 

Sem pa opazil, da če je avto parkiran ko čisti DPF kar sam od sebe navije obrate na ~1600 RPM.

Povezava do prispevka
S_Adriano reče pred 5 urami:

Al pa maš bencinarja in teh problemov nimaš

Novejši imajo že vsi. GPF. Take so zahteve.

 

Lepi Šime reče pred 5 urami:

A vi to kje vidite na avtih, da vam vklopi čiščenje DPF? Ker jaz nikoli nisem zasledil :nicjasno:

 

Ja se vidi. Če ti voziš in spustiš gas pri normalni vožnji trenutna poraba pade na 0.0 ker zapre dovod goriva.

Ko pa se puca pa je vedno ponavadi tam 2-2.5 tudi ob spuščenem gasu. 

Itak tudi nenormalno poskoči trenutna poraba ko malo bolj na gas pritisneš. Meni tudi do 25l/100 km. 

Se pa med drugim opazi tudi po drugačnem zvoku motorja in odzivnosti pedala. 

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 21 urami:

 

Saj ne rabiš na polno tiščat. Meni se normalno spuca že pri "normalni" hitrosti. 

Pomembno je, da obrate držiš nad 2000 in da voziš če se le da nad 50km/h. Vsaj tako je za opla omenjeno v navodilih. 

Pač ko se vklopi čiščenje. Z pritiskanjem na gas ga ne boš vklopil. 

Druga varianta je prisilni zagon čiščenja preko računalnika. Ampak to je res zadnja možnost. 

Meni se je spet danes zjutraj vkloplo. Že drugič na ta tank. 

K sreči na pol poti tako, da je bilo dovolj časa, da je tudi zaključil normalno. 

Težko je držat obrate na 2k v tem start-stop prometu. No way. Če bi bil manual maybe sklopka pa bulaš, samo na avtomatiku pa ni tok simple. Rabiš en del ceste brez prometa (če ni glih AC), ker sicer slejkoprej križišče/odcep in nekdo bremza do ustavljanja. GARANT. Mogoče sredi noči...

 

Smoki reče pred 22 urami:

 

20min pa ne bo trajalo, max 10min. Karavanig gor in dol ene 2x,3x pa bo. Al pa podaljsas do DRG. 

 

Men ponavadi zazene ciscenje na rondoju v Otiskem vrhu in mi ga do odcepa za Trbonje spuce. Vcasih ze prej.

No pač nevem v vsakem primeru je annoying go se parkiraš in ugotoviš da še dela. PRi prometu ki ga imamo meni sploh ni tako očitno kdaj se vklopi dokler se ne ustavim.

 

Lepi Šime reče pred 20 urami:

A vi to kje vidite na avtih, da vam vklopi čiščenje DPF? Ker jaz nikoli nisem zasledil :nicjasno:

Moj recimo nima, tudi med vožnjo če ne bulam ali stojim na mestu ne opazim. REcimo ko parkiraš vidiš da start stop noče ugasnit avta (samo ni 100% nujno da je to). Plus vročina izpod avta - ko daš nogo ven te skor zažge po tacah ko dela. Prav čuti se vročina od spodaj.

Povezava do prispevka
S_Adriano reče pred 23 urami:

Ja ampak verjetno nima istih lastnosti da se mora tolko čistit itd. kot dizel. Pa verjetno je precej manjša možnost da se zašopa

 

Priznam da o tem ne vem dosti zato sprašujem

Na novejših bencinarjih ni nobene indikacije da se čisti. 

 

Niti povišani obrati niso ali pa da bi bil zvok kaj drugačen. 

Povezava do prispevka

Opel Astre J imajo to tako urejeno, da se vklopi grelec ogledal in zadnje sipe, ko se uklopi ciscenje PDF. To se vidi v OBC kjer se med porabniki izpise "Rear Defrost". 

 

Seveda, ce vklopis odtajanje rocno, to ne pomeni avtomatskega zagona ciscenja DPF filtra. :) 

 

Pa tudi sicer se vsaj pri Oplu ta zagon ciscenja opazi med voznjo, avto obcasno "cukne-pokaslja" ob hitrem spuscanju pedalke za plin, pa poraba kr poskoci za 1L v casu ciscenja. Avto se na semaforju ne ugasne v Start/Stop sistemu med ciscenjem filtra. Ce pa se ciscenje izvaja na mestu in ne med voznjo se pa zacne iz auspuha tako kadit, da ocividci prd HOferjem klicejo gasilce mislec, da se bo avto uzgal. True story. Never again ciscenje DPF filtra pred trgovskim centrom.

 

Tko da ja, jaz sem ze tko zverziran, da zaznam vsakic, ko se vklopi tole ciscenje DPF, po 6-letih kar vozim avto sem ga pac toliko navajen, da vsak zvok/dogodek "izven normale" opazim/slisim.

 

 

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 25 minutami:

Honda gre v ekstreme. Enkrat na polno "rižasta" varianta. Sedaj spet kontra in dokaj boring design. 

Vsekakor pa boljše kot prejšnja generacija katera je kot sem omenil bila fejst "rižasta". 

 

Mislim, da Honda samo spet tipa trg. Oziroma bolj išče svoj kotiček med proizvajalci.

 

Meni je pa ravno zdej boljša od tiste riževine, ki je bila v prejšnjih generacijah

Povezava do prispevka
S_Adriano reče Dne, 19. 10. 2021 at 11:14:

 

Fak no kaj mi je to bolan stroj res (čeprav nisem into terenci). Ampak če bi bil bogat in mel res višek placa bi pa tale stroj nabavu v trenutku :wub:

 

Tale avto je kr divji. To je pol direktna konkurenca Wranglerja.

Men je bolj hud kot wrangler.

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 8 urami:

Bi lahko bilo res, samo ni.

 

Ker če bi bilo res "da so morali podražiti" ne bi imeli proizvajalci norih dobičkov.

 

Pa imajo nore dobičke, višje kot kdarkoli prej. Torej je razlog za podražitve točno to. Money grab.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 22 urami:

Bi lahko bilo res, samo ni.

 

Ker če bi bilo res "da so morali podražiti" ne bi imeli proizvajalci norih dobičkov.

 

Pa imajo nore dobičke, višje kot kdarkoli prej. Torej je razlog za podražitve točno to. Money grab.

Dost preprosto je. Cene avtomobilov so se podrazile zaradi sledecih zadev:

- Kolicina denarja v obtoku se je bolj povecala od nase produktivnosti

- Zaradi manjka cipov so proizvajalci raje delali drazje, kot pa cenejse avte

- Emisijske in varnostne zadeve drazijo razvoj

- Vsak avto mora sedaj imeti vec osnovne opreme, kot pa jo je imeli se 10 let nazaj nalispan visji razred

Povezava do prispevka
GTA reče pred 3 urami:

Dost preprosto je. Cene avtomobilov so se podrazile zaradi sledecih zadev:

- Kolicina denarja v obtoku se je bolj povecala od nase produktivnosti

- Zaradi manjka cipov so proizvajalci raje delali drazje, kot pa cenejse avte

- Emisijske in varnostne zadeve drazijo razvoj

- Vsak avto mora sedaj imeti vec osnovne opreme, kot pa jo je imeli se 10 let nazaj nalispan visji razred

 

Ma ja, recimo :)

 

Ampak v resnici pa dražijo ker lahko.

uredilo bitje jlpktnst
Povezava do prispevka

Glede emisij so se določene znamke že popolnoma odpovedale klasičnim motorjem oziroma napovedale prehod na elektriko še pred 2030. 

Glede osnovne opreme je že res, da je danes več serijsko vključeno kot pred leti. 

Je pa tudi verjetno res, da so stroški proizvodnje in razvoj sedaj cenejši. 

V avtomobilih je vse manj gumbov. Posledično komponent. Znamke se združujejo kar še dodatno niža stroške proizvodnje, razvoja.

To pomeni, da recimo sedaj Opel, Citroen, Peugeot in da ne naštevam vseh znamk pod kožo uporabljajo enake komponente. Torej?

Jasno nižji stroški. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...