Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Ej a Toyota pr nas prodaja Camry ekvivalent? 

Nvm, sem našel na toyota.si 

 

Ampak ne me jebat - pr nas je 34k (39k USD) EUR, v US pa 28k USD lol

Sem hotu predlagat najbolj poceni toyoto, ker so tanki od avtov - pa vidim zakaj niso tolk popularni pr nas. Čist previsoka cena :D

uredilo bitje leetspeek
Povezava do prispevka

A kdo ve kako je z menjavo olja v menjalniku. Dons sem peljal avto na uradni servis, ker sem mel vpoklic in me klice serviser, da je treba nujno menjat olje v menjalniku. In kao more bit originalno. Cena 100e. Sem reku, da mi bo moj mehanik rajs zamenjal, ker 100e mi je mal velik. Pa zdej berem na netu, da to dejansko ni tak strosek. 
 

A so hotl od mene kej dodatnih dinckov, ker zadeve zarad vpoklica so bile zame brezplacna. 
 

Aja, so mi pa prodal servis klime, polnjenje in menjavo filtra od klime za 50e. A je to velik? 😁

uredilo bitje Lord Baltimore
Povezava do prispevka
Lord Baltimore reče pred 58 minutami:

A kdo ve kako je z menjavo olja v menjalniku. Dons sem peljal avto na uradni servis, ker sem mel vpoklic in me klice serviser, da je treba nujno menjat olje v menjalniku. In kao more bit originalno. Cena 100e. Sem reku, da mi bo moj mehanik rajs zamenjal, ker 100e mi je mal velik. Pa zdej berem na netu, da to dejansko ni tak strosek. 
 

A so hotl od mene kej dodatnih dinckov, ker zadeve zarad vpoklica so bile zame brezplacna. 
 

Aja, so mi pa prodal servis klime, polnjenje in menjavo filtra od klime za 50e. A je to velik? 😁

 

A je povedal zakaj je nujno? 100 EUR je v redu cena kajti, olje je verjetno rahlo dražje od onega za motor.

Tudi za klimo 50 EUR je poceni, sploh če so polnili in zamenjali filter- Če bi bili nateguni, bi bila tolk samo diagnoza stanja.

 

Kolk imaš kilometrov? Naj bi vsakih 50-60k menjal. Pa eni odsvetujejo ker naj bi s tem omogočil flush nabrane umazanije in se lahko "pokvari" še bolj. Zato tudi pomembno kako ga zamenjajo. Bodisi večkrat doliješ/izpustiš, bodisi uporabiš za to početje mašino (Tim Eckart metoda).

 

 

 

 

Povezava do prispevka

lahk bi povedal ker avto ane. ce je rocni menjalnik ne menjat olja, se posebi ce mas nek shitbox. klima, ce je do zdaj delala so te oropali 50 eur jebiga. kolk je to dost al mal verjetno odvisno kolk dnarja mas.

 

ne razumem zakaj bi sli delat neki na tvoje stroske, ce si pripeljal avto na vpoklic.

Povezava do prispevka
drevored reče pred 49 minutami:

lahk bi povedal ker avto ane. ce je rocni menjalnik ne menjat olja, se posebi ce mas nek shitbox. klima, ce je do zdaj delala so te oropali 50 eur jebiga. kolk je to dost al mal verjetno odvisno kolk dnarja mas.

 

ne razumem zakaj bi sli delat neki na tvoje stroske, ce si pripeljal avto na vpoklic.

 

Toyota Avensis 2.2 2006 letnik pa 280k prevoženih 

 

Za klimo sem vedu, da jo bo treba mal poservisirat, sčistit filter zarad bakterij, sploh zdej zarad in dojenčka.. pa glede na to, da mi res mori hodit do mehanikov in je bil avto ravno na servisu tistih 50e tud ni tak strošek.  Ni bila pa servisirana vsaj 6 let, če ne še več. 

 

Za olje menjalnika se bom pa pozanimal pri mojem mehaniku, sam glede na to, da sem ga mel 14 dni nazaj pri njemu na servisu pred tehničnim in ni nič reku se mi zdi da je ok in so me na servisu želel namamit :D 

 

So mi pa brezplačno poštimal še par tehnikalij in malenkosti kar mi je tud kul. 

uredilo bitje Lord Baltimore
Povezava do prispevka
drevored reče pred 25 minutami:

ker ni treba?

pa zakaj ni treba?

 

Dobr, če je shitbox vozilo, ki stane manj od bicikla in popravljaš minimalno (če je treba uporabiš silver tape za fix), potem se absolutno strinjam.

Drugač normalno, da olje se stara - izgubi mazalne sposobnosti in tudi umaže se od mikro-opilkov od mehanske obrabe menjalnika. Ko ga izpustiš se definitivno opazi razlika v primerjavi z novim.

 

Mene bolj zanima zakaj so na servisu priporočili nujno menjavo.

uredilo bitje AtÍka
Povezava do prispevka

 

drevored reče pred 1 uro:

ker ni treba?

 

AtÍka reče pred 55 minutami:

pa zakaj ni treba?

 

Dobr, če je shitbox vozilo, ki stane manj od bicikla in popravljaš minimalno (če je treba uporabiš silver tape za fix), potem se absolutno strinjam.

Drugač normalno, da olje se stara - izgubi mazalne sposobnosti in tudi umaže se od mikro-opilkov od mehanske obrabe menjalnika. Ko ga izpustiš se definitivno opazi razlika v primerjavi z novim.

 

Mene bolj zanima zakaj so na servisu priporočili nujno menjavo.

 

bainit reče pred 41 minutami:

avtomatiki se afaik hitreje kvarijo, če ne mn3njaš olja


Ker nimam pojma vprašam. Drevored ni dal odgovora, grem pogooglat. Najdem točno kontra napisano. 
https://www.total.co.uk/check-change-gear-oil-filter#:~:text=Manual gearboxes usually require a,same time as your oil.
 

Navedek
  • Manual gearboxes usually require a gearbox oil change every 30,000 to 50,000 mi (48,000 to 80,000 km).
  • Automatic gearboxes usually have gear oil change intervals of between 60,000 to 100,000 mi (96,000 to 160,000 km)

Kaj zdaj? Zakaj ni treba menjat olja pri ročnem? Dejansko me zanima, ker na Totalovi strani piše, da ga je treba menjaš še prej kot v avtomatiku.

Potem pa je tu še tretji poglej in sicer Jaguarjev. Pri novih Jaguarjih (avtomatikih) sploh ni možno menjat olja, baje naj ne bi bilo potrebno. Imajo pa na podnu posebej eno sito kamor naj bi padali "mikro-opilki".

Povezava do prispevka

pac ne poznam folka k bi menjal olje v rocnem menjalniku, tud ponavad ni not v manualu oziroma so tak dolgi intervali, da ti je pol ze vseeno.

 

to govorim za normalne aka shitbox avte

 

jaz osebno sem menjal na hondi pri 250k pa ni blo razlike k me je zanimalo (interval je na 120k se mi zdi). miata je mela mal bolj tight in obcutljiv gearbox je tud mela menjavo olja in spet tezko govorimo o neki izboljsavi.

Povezava do prispevka
foofighter reče pred 1 uro:

Na Audiju A4 2011 moram narediti velik servis (zobati jermen)... Pozna kdo v LJ ali okolici dobrega serviserja za to? Pa okvirno ceno? 

Poznam sam je 45 km stran od LJ, mi je menjal na 2008 audiju a4 2.0 tdi pred ene 4imi leti. Cena je odvisna a vzames original kose ali ne, a kupis Sam na www ali ti servis dobavi kose itd. Kolk imaš pa kilometrov, interval je 210.000 km če je 2.0 tdi.

Povezava do prispevka

V rocnem menjalniku se lahko menja kot preventiva oziroma ce je avto ze star (pa se kaj vreden) ali pa ce je posebej predpisano - kar pa vecinoma ni.

Pri avtomatiku se nujno drzis predpisanih rokov za menjavo olja.

 

Ce je narejen odpoklic, bi morali olje menjati brezplacno.

 

Na mojem sem ga menjal (star 20 let), ko smo menjali pogonske gredi - pa ni potem bilo tako drago. Se pa pozna, prej se je malo bolj zatikal.

Povezava do prispevka

Kolikor gledam bi se naj olje v ročnem menjalniku menjavalo prej kot avtomatikom, kar ima smisel glede na konstrukcijo. Pri ročnih menjalnikih se naj bi menjavalo olje vsake 30-60k km oz na 20k ali manj pri zelo grobi uporabi (dirkanje). Po moje je zmeda mešanica starih priporočil (kdaj menjat olje) in napredka v tehnologiji menjalnikov in kvalitete olj. Bi pa menjal olje v menjalniku in diferencialu vsaj vsake 50k km na avtu ki ga ne sovražim :D Pri avtomatikih pa menjam olje ko čutim da začenja bolj sunkovito menjavat oz. na okoli 80-100k km. Pri avtomobilih, ki so izpostavljeni bolj .. intenzivni .. obrabi pa menjavaš (motorno, zavorno) na 3-4 trackdaye ostalo pa glede na avto in relativno obrabo. Če si 5x v istem dnevu falil prestavo pa fajn zagrindal bo verjetno fajn menjat olje v menjalniku, da opilki ne poškodujejo ostalih zobnikov.

 

100e za olje v menjalniku se sliši malo dosti ja, lahko pa da maš nesrečo in avto rabi neko specialno olje oz. rabi dosti olja. Se splača preverit preden obsojamo :) Se spomnim, da sem videl da nekateri avtomatski menjalniki z dvojno sklopko rabijo neka bolano draga olja ($55 na liter).

Povezava do prispevka

ja sej ga je blo -2.7  sedaj je na -1.1, ne vidim razloga da bi imel 2cm gume v zraku razen izgleda ne vem kakšna bi bila korist od tega avto se sigurno ne drži bolje, kot sem že napisal nekako iz trackday folk pravi da so nekako idealne nastavitve za to hondo -1.7 spredaj in nekako -0.8 do -1,5 zadaj  zadaj sem ga imel preveč spredaj pa ni nastavljiv dokler ne kupin novih coiloverjev ki imajo camber plate zgoraj... spredaj je na -0.5  ker vozim 97% normalno je obraba gum precej enakomerna, razen zadaj kjer so se na notranji strani obrabljale bolj, tudi po kakšni bolj hitri vožnji je bila guma na notranji strani topla na zunanji mrzla ;)

 

tukaj se lepo vidi kako je na -2.7 (zimske gume)

 

75073714_2816009555075826_69189704272555

Povezava do prispevka

late stage capitalism (early stage neo-fevdalizem) coming through:

tudi avtomobislka industrija bo sledila igričarjem in za dodatno doplačilo ponujala odklep že dodanih lastnosti avtomobila:

 

Navedek

In July, BMW will roll out a sweeping software update that includes digital personalization and on-demand functions. The automaker envisions a future where people will subscribe to existing features on their cars, such as a heated steering wheel or adaptive cruise control. The software will be compatible with BMWs with the automaker's latest Operating System 7, as well as the 2021 BMW 5 Series.


"In the near future, we will not only be able to add more functions here, but we will also be able to add even more flexibility for our customers with temporary bookings so booking of options for three years, for one year, or even shorter periods of time, like a few months," the spokesperson continued.

https://www.businessinsider.com/bmw-subscription-model-for-features-2020-7

uredilo bitje MihaKihot
Povezava do prispevka
T7ank reče Dne, 5. 7. 2020 at 21:03:

Da ne grem gledat prvo celega neta, vprašam tukaj. Ima kdo kakšne informacije o tem zadnjem ford focus st, če ima folk z njimi kakšne težave? So prisotne kakšne večje porodne težave (ker je čisto nova serija) ali je bolje počakat še nekaj mesecev, da se ti problemi potencialno porihtajo z novem letniku (če so seveda sploh obstajali)?
Ne vem, če je že v Slo dobavljiv, ampak nekatere države so dobile še automatik verzijo. sam bi sicer vzel manual.

2020-ford-focus-st-wagon-costs-more-than-skoda-octavia-rs-looks-sporty_1.jpg

poglej si mogoče še, kaj ponujata golf R variant ali cupra leon ST za tako ceno.

oba imata 4wd, kar je imo bolje pri taki konjušnici. velja pa za avtomatski menjač, da je dost "jerky" pri počasnem manevriranju.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...