Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Avril Lavigne reče Pravkar:

Ja cena je totalno blesava. Nikol nism verjel, da če kupš prek toyote, je cena taka, dokler ni blo treba ene feltne zamenjat, ker je skoz pršla ena špica, ki je luknjo v feltno nardila.

Komplet feltn 16k, wtf.

A to pomeni pol, da je Yaris GRMN tko drag, ker je polovica cene avta 4 feltne? :D A ga lahko brez felten naročim za 16k manj ? :lol:

Povezava do prispevka
doz reče pred 15 urami:

no poglejta za izpuh, bremze, odbijace in kompresor, ne pozabi na feltne 😁

 

Screenshot_20221213_150456_com.facebook.katana.jpg

 

No Toyota ima izgleda nek fetiš na feltne, za GR race izvedbo so tud > 3000 EUR na en sam kos, ampak to pretiravajo zaradi zavarovalnic. Dobiš za jurja vse štiri enako dobre - kovane in lahke, misli da se dobi celo originalne BBS (brez Toyota znaka). Platišča so še najmanjši problem. Kompresor ti ne bo crknil kar tako, se dobi kit za obnovo lamel (po 200.000km). Bremze pa dobiš v aftermarketu tak isto.

 

Jah ni za dailya, samo kaj je potem fora da trajbljaš vsakodnevno dizla Passata, bolj zabaven avto maš pa za 1000km/leto.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 47 minutami:

A to pomeni pol, da je Yaris GRMN tko drag, ker je polovica cene avta 4 feltne? :D A ga lahko brez felten naročim za 16k manj ? :lol:

kakor sem nekje prebral je toyoto vsak GRMN stal cca 70k, primarni namen yarisa GRMN je bil kot HALO avto za znamko GR. Ampak je failal, to je dosegla GR yaris.,enostavno zunanjost ni bila dovolj posebna. Poglej za dva avta, ki sta bila namenjena v Slovenijo sem dobil 2 knjigici user manual, samo za GRMN notri vse slikce od Lotusovega motorja in točno te yariske. Si predstavljaš koliko to stane, in to knjiga z 450 stranmi  prevedena v Slovenščino 🤣 V GRMN klubi jih je ene par, ki imajo GRMN in GR, GR je hitrejši ampak vsi pravijo da je GRMN precej bolj drivers car. Ampak kot smo že obdelali predrag. Deli enostavno ne obstojajo, sprednji diski v dimenziji  275x28 ne obstojajo. Zato smo potem kupovali od EBC 275x26 in take fore. Avto ima celo goro hladilnikov, za motor, potem klimo, potem oil cooler, pa še 2 za kompresor.  

Povezava do prispevka
doz reče pred 11 minutami:

kakor sem nekje prebral je toyoto vsak GRMN stal cca 70k, primarni namen yarisa GRMN je bil kot HALO avto za znamko GR. Ampak je failal, to je dosegla GR yaris.,enostavno zunanjost ni bila dovolj posebna. Poglej za dva avta, ki sta bila namenjena v Slovenijo sem dobil 2 knjigici user manual, samo za GRMN notri vse slikce od Lotusovega motorja in točno te yariske. Si predstavljaš koliko to stane, in to knjiga z 450 stranmi  prevedena v Slovenščino 🤣 V GRMN klubi jih je ene par, ki imajo GRMN in GR, GR je hitrejši ampak vsi pravijo da je GRMN precej bolj drivers car. Ampak kot smo že obdelali predrag. Deli enostavno ne obstojajo, sprednji diski v dimenziji  275x28 ne obstojajo. Zato smo potem kupovali od EBC 275x26 in take fore. Avto ima celo goro hladilnikov, za motor, potem klimo, potem oil cooler, pa še 2 za kompresor.  

Čaki, torej avto kateri se je prodajal za +-30k je njih stal 70k? What?

Povezava do prispevka
AtÍka reče pred 20 minutami:

Skratka, če nisi zamenjal GRMN za GR, pol je blo škoda dat avta iz rok. :D

 

Kupil si novega, za kakšen minus je pa šel (% od novega) po koliko kilometrih?

nov je bil okoli 32k, jaz sem kupil 2 leti starega z 10kilometri od pooblaščenca ker je bil predrag za naše razmere in ga ni nihče kupil in jim je stal v salonu. zanj sem dal 21.800e, prodal sem ga za 24k.  mislim da sem naredil okoli 30k?

zamenjal sem ga z meganom 4 rs 280 ročni, ker je bolj miren avto in me ne sili v hitro vožnjo.

Skynetz reče pred 10 minutami:

Čaki, torej avto kateri se je prodajal za +-30k je njih stal 70k? What?

tako je. ni bil namen tega avta zaslužek ampak predstavitev GR značke, v evropo kar pa GRMNju ni uspelo. Yariski GR pa je.

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
doz reče pred 9 minutami:

nov je bil okoli 32k, jaz sem kupil 2 leti starega z 10kilometri od pooblaščenca ker je bil predrag za naše razmere in ga ni nihče kupil in jim je stal v salonu. zanj sem dal 21.800e, prodal sem ga za 24k.  mislim da sem naredil okoli 30k?

zamenjal sem ga z meganom 4 rs 280 ročni, ker je bolj miren avto in me ne sili v hitro vožnjo.

 

jp

 

ponavad so avtomobili tisti k kr silijo nas voznike da hitr vozmo pa bežimo pred providami

 

tko k pištole k same strelajo če jih maš v roki

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 16 minutami:

Čaki, torej avto kateri se je prodajal za +-30k je njih stal 70k? What?

za 400 avtov če zračunas koliko inženirskega časa je šlo, ipd potem homologacija...

to res ni navadna yariska z večjim motorjem notri, bila je proper komplet prenova zato se je peljal superca, še 1x naštejem:

 

-školjka je od 1.5 hibrida ker je v osnovi močnejša, ta šasija ima še dodatne spot welde in dodan strut bar v motornem prostoru, kot tudi cel kup nekih prečk in rok privijačenih v šasijo odspodaj

 minus je potem majhen tank za gorivo ker hibrid ne pokuri veliko tale pa.

-unikatne bremze, čeljusti so od ADVICS, diski levih dimenzij

-BBS lahka kovana platišča 17x7

-popolnoma unikatna sprednji in zadnji odbijač

-Toyotin motor identičen kot se ga najde v lotusu elise, 1.8l 2zr-fe kompresor (rahlo drugačnih dimenzij supercharger)

-Popolna unikata sprednja sedeža narejena od toyotine in-house firme, ki jih delajo za Lexus LFA

-Izpuh je popoln unikat, 2.75inča, katalizator je od lexusa LFA, ostalo unikat.

-intake od land cruserja

-motorna elektronika Lotus

-Eibach vzmeti -3cm

-Sachs performance blažilniki

-1x močnejši sway bar

-bencinska pumpa od toyote v8 :)

 

in potem vse stestirati da deluje skupaj... cene gredo v nebo

 

https://mag.toyota.co.uk/yaris-grmn-forensic-parts-examination/

 

Povezava do prispevka

zato se raje pogovarjam v živo :) ker noro uživam v vožnji sem na skoraj vseh meetih po sloveniji, ne toliko zaradi scene, ampak zaradi poti tja in nazaj...  če me kje vidis me z lahkoto pocukaj za rokav se rad pogovarjam ;) 

Povezava do prispevka
doz reče pred 19 minutami:

za 400 avtov če zračunas koliko inženirskega časa je šlo, ipd potem homologacija...

to res ni navadna yariska z večjim motorjem notri, bila je proper komplet prenova zato se je peljal superca, še 1x naštejem:

 

-školjka je od 1.5 hibrida ker je v osnovi močnejša, ta šasija ima še dodatne spot welde in dodan strut bar v motornem prostoru, kot tudi cel kup nekih prečk in rok privijačenih v šasijo odspodaj

 minus je potem majhen tank za gorivo ker hibrid ne pokuri veliko tale pa.

-unikatne bremze, čeljusti so od ADVICS, diski levih dimenzij

-BBS lahka kovana platišča 17x7

-popolnoma unikatna sprednji in zadnji odbijač

-Toyotin motor identičen kot se ga najde v lotusu elise, 1.8l 2zr-fe kompresor (rahlo drugačnih dimenzij supercharger)

-Popolna unikata sprednja sedeža narejena od toyotine in-house firme, ki jih delajo za Lexus LFA

-Izpuh je popoln unikat, 2.75inča, katalizator je od lexusa LFA, ostalo unikat.

-intake od land cruserja

-motorna elektronika Lotus

-Eibach vzmeti -3cm

-Sachs performance blažilniki

-1x močnejši sway bar

-bencinska pumpa od toyote v8 :)

 

in potem vse stestirati da deluje skupaj... cene gredo v nebo

 

https://mag.toyota.co.uk/yaris-grmn-forensic-parts-examination/

 

Torej so sestavili 3 avte v enega :D 

 

No zdej vemo zakaj je blo samo 400 primerkov haha

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 10 urami:

Če se ne motim je bil glih menjalnik deležen največ kritik pri tem avtu

ni bil slab, ni bil pa nič posebnega predolgi hodi za tak avto. Kot zanimivost daleč najboljši ročni kar sem kdaj vozil, če odmislimo dolge hode je ravno v štrudlinem aurisu. to je pa perfekcija.

od megana je tudi precej slab in zatikajoč...

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 11 urami:

Če se ne motim je bil glih menjalnik deležen največ kritik pri tem avtu

Sekvencni je ponavad cca 100kg lazji od dveh sklop.

 

Also, ob prestavljanju se cel avto zatrese, faaaak feelsi:wub:

 

Me prav zanima kaj bodo sele za T.50 engine rekli, ce so ze zarad tega 6.5L Cosworth-a cist zblazneli :panika:

Povezava do prispevka
doz reče pred 2 urama:

ni bil slab, ni bil pa nič posebnega predolgi hodi za tak avto. Kot zanimivost daleč najboljši ročni kar sem kdaj vozil, če odmislimo dolge hode je ravno v štrudlinem aurisu. to je pa perfekcija.

od megana je tudi precej slab in zatikajoč...

Meni je v novi Mazdi 3 vrhunski 

Povezava do prispevka
GTA reče pred 1 uro:

Sekvencni je ponavad cca 100kg lazji od dveh sklop.

 

Also, ob prestavljanju se cel avto zatrese, faaaak feelsi:wub:

 

Me prav zanima kaj bodo sele za T.50 engine rekli, ce so ze zarad tega 6.5L Cosworth-a cist zblazneli :panika:

Pa se el manuel, lazji avto pa celo vozen na navadni cesti.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...