Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Chris reče pred 54 minutami:

Pozna kdo kakega zanesljivega uvoznika vozil (po možnosti iz Italije, ampak lahko tudi iz drugod)?

Od štrudle bratu so pri Naroči avto uvozili tega lepotca  letnik 1985 M635CSi , iz Francije, in je bil z njimi zadovoljen.

Screenshot_20230307_154915_com.instagram.android_edit_151784175977879.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
Pastir_Matic reče pred 10 urami:

Pa se el manuel, lazji avto pa celo vozen na navadni cesti.

Itak, samo pri takih blaznih track monsterjih je res bolj smiselno met avtomatika. Manual rata overwhelming :innocent:

 

Najbolj zabavno mi je, ko je Dario Franchitti, T.50 test driver, ki je jasno ex dirkac, rekel Gordonu po prvi voznji, da je T.50 pri downshift rev matchanju kar hud, tko ene 3 do 4x vec kot bi si on zelel:D

uredilo bitje GTA
Povezava do prispevka

Hvala vsem, zlati ste, se bom pozanimal pri njih. Sej ne rabim nevem kako ohranjen primerek avta. Enega Trafica 3 (passeneger) iščem za spodoben denar, ne pa za nategunske cene na avto.net (letnik 2015 + 150k km = 25k€) .

 

Also. me zanima če kdo ve, če se pri traficu 3 passenger druga vrsta sedežev lahko komplet zvrne, ali so sedeži fiksni.

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka

ta manual sem tudi jaz gledal. Sem celo šel k lokalnemu prodajalcu renojev, me je gledal postrani, češ zakaj rabim to vedet in mi ni znal povedat če so fiksi ali ne. Pizda če so res fiksni je žalostno da za 40k€ ne morejo enega mehanizma dat not. 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
bainit reče pred 11 minutami:

najbrž se jih da tudi odstraniti, sam boš rabil kakšen ključ...

odstraniti se jih da zagotovo, mene zanima če se jih za zvrniti, ali so fiksni. gre se za to, da bi ob nakupu vozila rad napravil posteljo, ki gre čez položene sedeže. 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 28 minutami:

a ti ni lažje sedeže odmontirat, pa naredit leseno konstrukcijo za posteljo s par muralčki pa bosanko na vrh?

 

Je pa res, da ko delaš tehnični moreš to dat nazaj notri, al pa dat kej € v prometno :D 

ni v tem fora, fora je da gledam na long term, ker čez kako leto bodo froci na zadnjih sedežih na vikend potovanjih itd. 

Povezava do prispevka
bainit reče pred 59 minutami:

dajem še ime, da ne bo odšlo v pozabo, ko bo ta link zgoraj šel

GP AVTO Gregor Pajek s.p.

 

upam, da ne boš tega traffica uporabljal kot daily, ker je to ogromen avto.

Bo daily in vikendaški "avtodom". tak je plan. 
Trafica 3 imajo že doma moji starši, vendar tistega potniško tovornega, kjer je druga vrsta sedežev na pregradi.

Me je zelo presenetil ko sva šla z mojo v albanijo in grčijo. Kljub ogromnosti je zelo normalno vozilo in nisem imel težav s manevriranjem. 

 

Tko da ja, če kdo tudi pozna koga ki bi prodajal ugodno Trafica 3 passenger  (od 2015 naprej) naj me kontaktira. 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
GTA reče pred 9 urami:

 

ta motor je legendaren v svoji m88/2 varijanti

M88/2[edit]

For Group 5 racing, the M88 engine was turbocharged and became known as the M88/2. It was downsleeved and had a shorter stroke to displace 3,191 cc (3.2 L), which with the 1.4 turbo factor placed it in the 4.5-liter class. This race engine produced up to 670 kW (900 hp).[13]

 

kot sem napisal zgoraj tak motor ima od štrudle brat m88/1 je u tem M1

za m6 / m635 (isti avto oznake so drugačne glede na to kje se je avto prodajal) pa je m88/3

in je nadgradnja od motorja m1.

 

zvok te mašine je faking epski, to je stroj brez katalizatorjev, ko zalaufa se cela bajta trese :)

ko sva ga šla iskati me je prehitel in sem šel za njim in sem ga koooomaj držal z meganom, po ravnem jasno, ko je šaltal je usekalo metrski ogenj iz auspuhov :)

ko je šel mimo mojega  avta nisem slišal megana sploh kljub zaprtim šipam samo bmwja ;)  

še danes imam kurjo polt, epski zvok epski performace... ne znam si predstavljati kakšna pošast je bila to leta 1985 ko je bil narejen pravi autobahn bomber, čisti GT

 

M88/3[edit]

220px-BMW_M88_3_Auspuffseite.JPG
 
M88/3 iteration used in the E24 M635CSi and E28 M5.

The M88/1 engine was modified for use in the E24 M635CSi and E28 M5 and was known as the M88/3.[14] The Kugelfischer fuel injection was replaced with Bosch Motronic producing 210 kW (286 PS; 282 hp) at 6,500 rpm and 340 N⋅m (251 lbf⋅ft) at 4,500 rpm.[15] It has a compression ratio of 10.5:1.

The M88/3 was also fitted to the South African BMW 745i, due to packaging problems with the turbocharged M102 engine which was used in other markets.[16]

art-mg-bmwe24m635csi06.jpg?format=1000w

 

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
bainit reče pred 17 urami:

kakšna ti je pa bila alibanija, kaj vse so ti ukradli?

Po blogih je albanija ful nahajpana kot nek skrit nerazvit biser, vendar iz osebnih izkusenj je zgornji del albanije samo nerazvito cigansko naselje v mocvirju, od prelaza Panorama Llogara pa je solidno in primerljivo s recimo obalo pod velebitom. turizem je zaenkrat se vedno zelo nerazvit (npr ladjic za ogled bliznjih nedostopnih plaz ni nikjer). glavne ceste so ok, stranske so katastrofa z luknjami za odtrgat kolo. prometna signalizacija je neobstojeca, v celi albaniji smo videli dva semaforja. imas folk na avtocesti s porscheji za 200k in ob strani konjske vprege, vmes pa se sprehajajo tudi ljudje. 

kar se pa varnosti tice smo divje kampirali ampak smo se vedno pocutili varno, ukradli mi niso nic. Beracov ni. Veliko divjih psov je ampak so harmless. 

Je pa kar sok k prides iz crne gore v prvo albansko vecje mesto (shkoder), saj dobis obcutek kot da si v evropski indiji. Smeti povsod, folk k prodaja kokosi ob cesti,..

Kot destinacije za ogled predlagam Valbono, Panoramo Llogaro, Butrint in Divjake, ajde mogoce kruje ce ti je ok se laziti po ozkih zjebanih cestah. Tirana je porazna. 

 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
bainit reče pred 2 urama:

:avadodo: a si probal kokos?

pa a si šel v tiste bunkerje kaj gledat?

kaj dafaq je kokos? 

ja, bunkart 1 smo sli pogledat, samo je imo dokaj brezveze, ce ti ni prav pri srcu zgodovina. pac s mojo sva taka tipa da ne hodiva prav po muzejih in cerkvah. 

zal nisem slikal nic poti, cene bi postal v frotirko.

Povezava do prispevka
bainit reče Dne, 11. 3. 2023 at 22:24:

aja kokoši, sem mislil, da si se zatipkal

nisem mislil bunkart 1, ampak tiste bunkerje, ki so razpršeni po celi državi https://en.wikipedia.org/wiki/Bunkers_in_Albania

 

1920px-Shkod%C3%ABr-apartmentwithbunker-

aja ups, ja pisem na telefonu, ki nima sumnikov. 

v bunkerje nisva prav sla, sva jih pa vidla ob poti kar nekaj, samo vedno tako bolj v daljavi na kaksnem hribu. tbh nam ni padlo na pamet da bi si jih sla blizje pogledat, tudi zato ker sva se zelo izogibala stranskih cest.

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka

Avtomobilske znamke in povprečni Inteligenčni kvocient lastnikov:

1. Škoda: 99,00

2. Suzuki: 98,09

3. Peugeot: 97,79

4. Mini: 97,41

5. Mazda: 95,91

6. Toyota: 95,76

7. Opel: 95,11

8. Mercedes-Benz: 94,74

9. Nissan: 94,71

10. Seat: 94,71

11. Citroen: 94,29

12. Hyundai: 93,52

13. Renault: 93,41

14. Audi: 93,25

15. Kia: 93,01

16. Honda: 92,88

17. Ford: 92,75

18. Volvo: 92,40

19. Volkswagen: 92,25

20. BMW: 91,68

21. Fiat: 90,14

22. Land Rover: 88,58

 

https://www.moskisvet.com/visoki_obrati/lastniki-teh-avtomobilov-so-najbolj-inteligenti-bmw-pri-dnu.html

 

Mi alfisti smo tolk glupi, da se še na lestvico nismo uvrstili.. :(

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...