Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Kljuka verjetno ene 250€ + instalacija (kabli cca 100€) in homologacija... mogoče okol 400€?

 

Na Touranu imam skrito pa mi gre na k... ker jo brez kladiva ne morem dat gor.

Fotr ima tako in konkretno lažja za uporabo. Je pa res da ni skrita. Hernec mu je računal cca 350/400€ za komplet izvedbo.

 vlecna-kljuka-hernec.jpg

Povezava do prispevka
StaraSablja reče Dne, 22. 5. 2023 at 20:30:

Zakaj ima Toyota GR86 spredaj camber samo 0.00?   Igra vlogu tukaj zadnji pogon?

 

podobno sranje od optike je bilo na yarisu grmn :) saj sem o tem napisal ogromno, zadaj cca -0.5 kar je bilo roko na srce dovolj vsaj po obrabi gum in oprijemu sodeč, itak avto je bil težak 1100 kil in če računamo nekje 62/38 to zadaj potem znese okoli 400 kil pomoje kaj dosti več camberja niti ne rabi... ampak ne vem katera budala je dal zeleno luč za optiko spredaj :)  pazi to -0.3 na FWD, avtu, katerega večina teže je spredaj haha, odtisi asfalta so bili na polovici sidewalla...  osebno mislim da so tako naredili namenoma da je bil avto podkrmarjen glede na to da ga je vozilo ogromno novinarjev in so šli bolj na safe varijanto...  no v glavnem nabavil sem camber bolts in prvo rundo nastavil na -3.2 in nekaj steka v plus za boljšo stabilnost pri hitrostih naravnost, ker avto je še vedno imel precej visoko težišče... nikako ne morem opisati kako dramatična je bila ta nadgradnja za 80 euro.... kasneje sem ugotovil da je 3.2 preveč za dailija, in sem zmanjšal na -2.3 kar je bilo pa dokaj perfect. Seveda sem o tem poročal v yaris klub in nekaj folka je naredilo modifikacijo in se je poznalo faking sekunde na krog po raznih dirkališčih.  Nič ne rečem skrbelo me je da če bom izboljšal oprijem spredaj da bom potem ustvaril prekrmarjen avto kar me je pa totalna groza. Na srečo ni bilo tako, zadnji konec tega avta je bil dobesedno pribit na cesto, kljub temu smešnemu arhaičnemu vzmetenju ala torzija, ampak ej bil nastavljen perfektno (eibach vzmeti, mislim da 3.5kg/mm in sachs performance amortizerji. res ne razumem tega da so izpustili tako pomemben del kot je optika... Če bi dali vsaj -1 bi že bilo mnogo bolje... kljub konkretnemu camberju naprimer -3 ali več ni bilo problema z raznimi pospeševanji ker je avto imel torsen diff, nastavljen izjemno agresivno, na začetku bi enkrat kmalu zletel na notranjo stran ovinka haha...

 

itak megana nisem mogel pustiti stock in sem menjal vzmeti za tistih 25mm nižje in se malo poigral tudi z optiko, spredaj nima za nastavljati camberja, camber bolts ni možno ker ima neko čudno geometrijo spredaj kao za torque steer, ampak je bolj švoh, megane RS izjemno rad sledi camberju ceste mogoče zaradi 245 gum, yaris ga tukaj totalno pelje scat...

no u glavnem spredaj sem mehaniku, ki je menjal fedre rekel naj "strut towerje" porine maximalno notri (zgoraj kjer so 3 vijaki so podolgovate luknje, ki omogočajo nastavitev nekaj camberja v tovarni) in tako se da dobiti nekaj "free" camberja... no tako sem dobil -1.2 camberja, priznam bil sem razočaran sem upal na vsaj -1.5 in sem nekaj fantaziral da bi kupil camber plates in nastavil na -2, no kakorkoli za moj stil vožnje 99% po omejitvah in sem ter tja rakitna je -1.2 spredaj perfekcija, obraba je enakomerna kot tudi oprijem je mnogo boljši kot prej, nekje zlata sredina, itak za dirkališče je to premalo... zadaj ima možnost nastavitve in sem nastavil in pustil na -1.5 in mi ustreza, v vsakem primeru imam raje podkrmarjen avto kot prekrmarjen, ja vem raje sem safe, ali pa sem usran ;) verjetno taka razlika med toyoto in meganom ker je teža avta popolnoma drugačna, kot tudi gume, od toyote se mnogo bolj zvijajo in so višje, kot tudi šasija ima višje težišče, zato verjetno več camberja, čeprav je yaris imel 3x močnejši sway bar od navadnega 1.5 hibrida tako da se v ovinkih ni nekaj nagibal...   gume yaris 205/40/17, megane 245/35/19...

 

nikoli si ne bi mislil da je optika tako neverjento pomembna dokler nisem tega izkusil sam...

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
doz reče Dne, 13. 12. 2022 at 9:17:

aja nisem vedel da je namenjen meni, ja saj megane rs4 pa ni športni avto?  je vse kar sem si kdajkoli želel, lep, 280 konjev več kot lahko izkoristim, ročni menjalnik, normalna poraba z lahkoto pod 8 lepe vožnje, normalni stroški zavarovanje in podobno... gt86 je preživet in predrag, miata mi ni všeč, kar sem izkusil z yarisko GRMN je to v bistvu perfect drivers car, redek, zanimiv, čez glavo hiter, lotusov motor je poslastica, ampak kot sem napisal zgoraj, zelo agresiven avto, ter zeli visoki stroški...  kasko takega avta je 2300e naprimer, za megana 1300e in tako naprej. 

 

Povezava do prispevka

Počakal je in kasneje obrnil. Druge runde je peljal običajno 😉 kasneje sem šel višje proti cilju, kjer je nekoliko bolj odprta proga in moram reči, da glede na to da so to amaterski šoferji so konkretne brzine, nekaj jih je šlo precej na limit, jaz ne bi upal tako... 

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 3 urami:

Hello avto znanci mnenjala, zanima me če ima kdo tle izkušnje z 3x otroški stolček na zadnje zice. Na kakih avtih se to sploh da, ker tej zici ratavajo vedno večji...

touran, audi q7 recimo

na enih karavanih maš lahko tut dva zadi, enega spredi, kačo pa na sredi zadaj, če je plac.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...