Skoči na vsebino

[multi] Diablo serija al neki


Priporočeni prispevki

Igrica je ql. 

Pac stara stvar malo spimpana, ma se vedno se cuti, da je neki starega v osnovi. Ampak meni je tako RPG element kot igralnost oz tezqvnost ql. Malo je zastarelo ampak ql. Edino na k mi gre ko umres da mores it pobrat robo tam kjer si cepnu 😑

 

Ampak tko je za igrat, preden spipmpas build in obrnes na vseh tezavnostoh in naredis nek relativno OP build bo za igrat kaksen mesec majmanj, do Hali Infinite, IMO bo

 

Mislim gameplay uno je malo prevec pocasen. Meni je boljse v D3 ampak je se vedno ok diablo pac, se vidi da sp d3 dosti kopirali od tega sam  da so pohitrili vse slupaj ajde

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Ne vem,..sicer zelo na začetku,.. in mi zgleda dosti stabilno,..Tudi nekih frame dropov nisem še zaznal Ne v 60fps ne v reso modu,..Seveda prvi act cirka 1 uro,.., barbar,.. Sta mi Pa Disco Elesyium in Hades crashnila neštetokrat,.. verjetno ker toliko igram,,.. zlasti Hades kjer je za nafarmat svašta,....bi si mislil da po letu ali dveh,.. da bodo te porti bolj stabilni,..

 

Za D2R morate pa vedeti v kaj greste,.. da gre za zelo star in počasen  špil. Mislim da morajo impacte malo dodelati,.. ker ni nikakršnega feedbacka,.. vdarjaš po zraku,..

 

-- PS: Na konzoli se mi zdi da ne moreš zoomat,.. kar je precej prfuknjeno ker izgleda fenomenalno. Vsekakor svetujem da špilate na PCju,.. ker online je kar neki v tej beti.

Povezava do prispevka
foker reče pred 8 urami:

Mislim da morajo impacte malo dodelati,.. ker ni nikakršnega feedbacka,.. vdarjaš po zraku,..

 

Menda je nekje toggle.

 

Another feature is enabling miss text. According to McCrory, the team was finding that players “weren’t getting the right level of feedback for when they were missing enemies in melee”. In response, they added an option to enable miss text for visual feedback. “It’s a small thing,” McCrory says, “Purists don’t need it, but what it does is provide a level of feedback to the players who don’t know how all the inner systems are working and reinforces the RPG element of our game.”

Povezava do prispevka

Ne mislim to,.. mislim vizuelno,.. Vem pa da sem zelo razvajen,.. Skatka je zelo specifičen old school špil z zelo arhaičnimo sistemi,..  Vglavnem je Remaster,.. Mislim da bi vsaj ene stvari lahko veliko  izboljšali/dodali. Za D2 fene je pa precej cool.

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka

desync misls, da nabijas monsterje pa sele eno sekundo za tem spil registrira hit/miss? al misls to, da obcasno kaka skala na mapi nardi pop-in, ker je prej ni blo tam in se zabijes vanjo? al misls to, da se vcasih mobi kar teleportirajo po mapi?

 

na konjzoli je vse to manj opazno ker je samo button mashing, na pcju, kjer mors se sam targetirat je pa to precej bolj nadlezno.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...