Skoči na vsebino

[multi] Diablo serija al neki


Priporočeni prispevki

Dungeoni se prevec ponavljajo po istem kopitu.. najdi 2-3 stvari da odpres bossroom..gg.. Sicer mi je hecno ko Llama hejta na to, a v d2 je blo isto (act2 staff, act 3 mace)..

 

Storija je kul.. kampanja bo deifinitvno kul za preigrat... Pomembno bo najbol late game, kaj bo tam za pocet.. Tut UI ce zgleda kisel in druge stvari so zelo sekondarnega pomena. Ce ni late game-a, drugo ni pomembno.

Legendary-ji spet padajo k po tekocem traku.. upam da je to zarad bete.. ceprov tut te posebne moci so mi "meh". Vem da bojo tut "unique", kjer bos pol cel build okol itma naredil (saj tko oglasujejo), sam glede na videno si nebi obetal nevem kaksnega drugacnega dozivetja.

Ful nekih procentualnih fetišov -> maš 5% lucky hit -> ob tem imas 30% verjetnost da bo X skill naredil 40% vec dmg-a (WTF?!) 

Razumem da se hocjo izognt enostavnim -> skill X dela 30% vec dmga.. ampak to se mi ne zdi nic bolje..

Skilli so dost dolgocasni. Od trenutnih 3 klas je soso dalec najboljsa.. mogoce se v late game-u kej spremeni, sam mislm da je tuki problem vecina ARPG-jev , kjer so melee chari sadge. Na koncu morjo "melee" chare zmalicit, da dejansko postanejo range.. kot je tisto z vrtinci od whirlwinda.

 

V primerjavi s predhodniki mam obcutek da gre tle velik vec casa preden karkoli uspes nardit. U d2 si lahko recimo naredil nevem kok mefirunov, pa po pol ure koncal.. U d3 lahko delas rifte, pa nardis par griftov pa tut v pol ure reces da mas dost... 

Sicer pol delas mefirune/grifte par ur.. ampak imas na koncu vsakega moznost nehat.

Tuki se mi zdi da v manj k 2 ure se ne bo dal nic nardit.

Isti princip sicer kot pri filmih serijah -> ne da se ti 3 urnega filma gledat, pa raj gledas 30 minutno serijo... na koncu sicer bingas celo serijo al pa gledas 5 ur..

To razumem da gre z roko v roki, ker je svet faking ogromen in imas nesteto moznih kotickov za raziskovanje in to je super zadeva.

Casi so drugi, pa tut jaz (in vsi mi predvidevam) smo starejsi.. Ni vec tok casa, druge stvari so v lajfu.. Ne predstavlam si da bi tok casa not fuknu k za d2... al pa d3 provzaprov..

 

 

 

Povezava do prispevka

ma ne za farmat na hitro ni problema, bo podobno kot pri immortal

bos imel posebne dungeone, kjer se bo folk zbiral za matchmaking in ti bo vsak dungeon metal specificen set item ipd

razlicne tezavnosti.. naredis run v 10 15 min odvisno od levela.. mot kaksni strajki pri destiny 2

 

je pa res da bo cel kup stvari ne bo samo to za end game.. vrjetno bo pvp, pol imas posebne boss fajte, rifte in cel kup mmo eventov, guilde ipd

sam ne vem, ce bo vse takoj na zacetku vse, zna bit da bodo prisparali stvari za dlc.. bomo vidli.. sam endgame mene ne skrbi ker sem vidu pri immortal da znajo, mislim je velik potencijal imas dosti stvari in lahko igras kar ti pase, odvisno od casa in okusov

 

 

Povezava do prispevka

Za kak mesec/dva gameplaya bo, pol se bo pa vidl, kolk majo kej postiman endgame in kako mislijo razvijat spil naprej.

 

Mal sem Roguea spilal, in so mi vsi skili do zdej meh in dolgocasni. Upam, da se kasneje kej popravijo. Itak pa cakam druida oz. necrota, ker bi raje neki od teh dveh igral.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 6 urami:

Pizda Diablo 2 in 3 sta mi bila ko jebena droga. Diablo 4 me pa tako nič ne zanima da nisem pogledal niti en fucking gameplay video/analizo te bete... Definitivno ne bom zraven day1.

Škoda. Meni je bla 2ka droga, trojka malo manj. D2 ressurected mi je bil preveč lesen in ga je povozil čas. D4 je men najboljši od diablotov. Vsaj probaj ;)

Povezava do prispevka

igrca je full podobna immortalu, gear system je so far zelo podoben, ce ne celo isti

tej legendary droppajo full, pol jih extractas in lahko infjuzas v rare z boljsimi statsi inpostanejo legendary

pol set itemi bodo vrjetno se boljsi za farmat za kaksne builde

unique itemi pa vprasanje kaksni bodo

 

in tej legendary imajo pac ta legendary perk, ki ga lahko ekstraktas in s katerimi v kombinaciji s seti in unique, bos lahko delal builde.. min maxal pa s statsi od kaksnih hudih rare itemov, ki se bodo lahko trejdali. legendary iteme ne mores trejdat

 

 

Povezava do prispevka

kripp blast from the past

 

tale autoscaling men tudi ni vsec, ker je res neumen. ampak okej, to bo samo do 50ega levla. beta je bla do 25 tako da si predstavljam, da bo prvih 50 levlov v bistvu kot nek extended tutorial v game in bodo tapravi levli komaj paragon levli? vsekakor weird implementacija.

 

to da najdes miljonkrat en in ist item, sam z drugacnim item levelom, ki potem scala statse me je ze v d3 zmotilo. d2 je mel super sistem, ki je to zamaskiral v normal, exceptional, elite iteme. ce mene vprasas je sploh nepotrebno met normal/magical iteme v d4. z belimi itemi bi sicer lahko kaj naredili v smeri craftinga, ampak pol bi jim morali dat nek roll gor al pa da bi eni beli itemi bli dost redki (again, manjka jim d2 sistem kjer ima item nek samosvoj "base", ki doloca armor range, stevilo socketov in requiremente). magical itemi res ne vem kaj bi delal z njim v d4 (v d2 so imeli nisno uporabo kot skillerji za battle orderje recimo ipd). ce bi rare  premaknili v magic in legendaryje v rare bi s stalisca fantasyja, immersiona in razumevanja itemov blo dost boljse. legendary itemi mi imajo zelo mocno barvo in pol se tist efekt, ko droppajo k bi moral bit uporabljen za res posebne iteme, ki pa legendariji to niso.

 

dungeone pa upam, da bodo popravili, ker nebi smelo biti tezko

Povezava do prispevka

Nisem imel namena, da tole igram v beti, sploh ne, ko sem videl queue prve dneve, ki so imeli čakalne dobe par ur.

 

Nato pa v soboto ponoči sem zadevo installiral na Ps5, v nedeljo zjuraj se loginam in pridem gor brez čakanja, niti ene težave kar se tega tiče nisem imel do konca bete.

 

Presenetilo me je v pozitivnem smislu kolko je igra ''darkish''. Deluje celo bolj dark (v smilsu: vibe) kot D2, svetlobna leta od risankastega in lahkotnega D3. Štorja kar sem videl zelo všečna, sploh podajanje zgodbe.

 

Kar se gameplay feela tiče pa deluje kot mobile game z boljšo grafiko. Pa ne mislim v slabem smislu. Pač igra za casualce. In naj poudarim: to mislim striktno v dobrem smislu! Pač tisto, prideš domov po dolgem šihtu, pa namesto, da gledaš nekaj butastega na Netflixu, se vsedeš za kavč, primeš joypad in malo kolješ monsterje. Ne rabiš nekih globokih youtube videov kam it, kake builde delat, kurčevih runewordov za low level build, se ne sekiraš kam daš pike. Vzel sem sorco in vse deluje zelo enostavno, potrudli so se z UI in tistim, ko ti pojasni izraze določenih skillov. Sorca zgleda straight forward: imaš generatorje mane in spenderje mane. Zbereš kater element in hopa gasa. Oprema je tudi dokaj straight forward daš gor tisto z večjim item level in skoraj ne moreš zajebat.

Sem prepričan da tudi je neka globina in so buildi, ki bodo min maxani, ampak tako, da se vsedeš, primeš in igraš brez skrbi je sedaj super. Respeccaš tudi brez težav, ni to D2, ko si moral nardit nov lik, če si zjebal en stat na early game. Verjamem pa, da bo določen del folka to igro hejtal zaradi te enostavnosti in streamlina.

 

Kar se gameplaya tiče je enostavnost tukaj tudi neke sorte dvorezni meč: zadeva mi je bila po nekaj urah dokaj dolgočasna, žal, pa to povem, ko sem šel v špil sproščeno, brez hejta ali hypa, z največjo dozo objektivizma, ki jo premorem. Namreč, vse ti auto scala levele. Torej ti kot level 5 kamorkoli  (!) greš boš dovolj visok level, da nardiš cono in ne prevelik level, da ti bo vse umrlo, če slučajno prdneš. Ta sistem ima prednosti (exploring brez težav!) in prej opisano slabost, da nimaš nekega feelinga progressa, pač fightaš povsod na enak način.

 

Končal sem celo štorjo bete in kar nekaj side kontenta. Slednji proti koncu se je pošteno ponavljal, zlasti dungeoni: koncept, pojdi levo, ubij side bossa, pojdi desno ubij drugega side bossa, da lahko nato odpreš main vrata, za katerimi te čaka šefe. Tukaj morda se hitro vidi repetitivnost, ampak dajmo počakat izid celega špila, da sodimo.

 

Všeč so mi koncepti, da ko nardiš dugeon dobiš neke sorte bonus ali skill, ki je account based, kar koristi bodočim altom. Na splošno se mi zdi res DOSTI za explorat in side kontenta.

 

World boss je bil meh. Pač gankat ga morš. Če je dovolj folka v instancu/serverju ga offneš brez težav, če ga ni dovolj, pač tough luck, čas na voljo se izteče in boss despawna, ti pa ostaneš z dolgim nosom.

 

 

PS5 verzija teče res dobro, brez crashov ali zatikanj, tudi v res hudi gužvi. Na controller se igra vrhunsko.

In pa seveda največji plus ps5 verzije in Diabla 4 za moje pojme:

 

COUCH COOP! 

 

Nekdo igra na PS5, pride kolega na obisk, stisne na drugem joypadu PS button in naslednjo sekundo že igra zraven tebe v coop.

 

Vmesnik je precej napredoval od trojke. Sicer igrata hkrati lahko le največ dva, ampak nisi vezan na to, da čakaš, da tvoj kolega inspecta, kar je dobil, on odpre inventory, šara kar hoče in kolikor hoče, ti tačas kolješ dalje, tudi premikaš se izven ''robovja'', kolega bo portalo naprej skupaj s tabo. Vsak ima torej svoj ločen inventory in skill tree na UI. Moram priznat, da sem se v dvoje na couch coop dosti bolj zabaval. Tudi ni važno kje si ti po štorji ali levelu in kje je coop buddy. Igra scala vse na isti nivo, v UI lepo vidiš kateri kvesti so ''Shared'' in katere imata ločene.

 

In glede na to, da je celo crossplay tokrat implementiran, lahko igrata dva na kavču pa uleti kolega v instance iz PCja ipd.

 

Vsekakor je štirka v bistveno boljšem stanju ob izidu, ko je bila trojka. So far so good in sem vesel, da ne rabim 15 videov in 10 build guidov za tole igrat.

Povezava do prispevka

UX je gnil do amena. Kripp gor v videju dobr izpostavi par zadev glede tega, ki tud men grejo na kurac. Pa nasploh se mi zdi, da je vse faking scale-ano v 3pm in narejeno za konzole, kjer moras vidt na kocler 55 zoll TVju iz dveh/treh metrov.

 

To da so vrgl stran tisto prosojno mapo, jim ne odpustim.

 

Scalanje je bedno in nezbalansirano (isti kurac kot v WoW), ampak takle mamo, spil je pac narejen za endgame. Cimprej pridt do lvl50 in potem grindat paragon lvle, da si lahko zacnes filat paragon board-e.

 

Jaz samo upam, da ne bo treba vsako sezono grindat tistih Lilith kipov in podobnih zadev, ki so account-wide.

uredilo bitje Pastir_Matic
Povezava do prispevka

Fak se spomnim ob izidu Burning Crusade dodatka za WoW kaka gužva je bla pred portalom in kako nas ful časa ni spustilo skozi :rofl: S tem da takrat še ni blo digitalne verzije in si itak načeloma težko sploh imel dodatek že takoj ob polnoči ker so jih uradno takrat šele začel prodajat v igričarskih štacunah. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...