Skoči na vsebino

Game Development Testing Area


sadhu sequencer

Priporočeni prispevki

Tukaj dajemo svoje stvaritve na testiranje. Včeraj sem malo testiral touch funkcionalnosti svoje igre Carrom Strike na tablici iPad, čeprav je desktop oriented. Nekaj me še vedno moti in bom to popravil. Ker bi rad povečal število testerjev, bi se z veseljem naposlušal kritik še na pravem gejmerskem forumu.

 

Carrom Strike:

http://www.dinaridivisual.com/includes/carrom_strike.php

 

Kontrole na mobilni napravi:

Vlačiš prst, da pozicioniraš striker, pritisk 1 za zaklep strikerja, pritisk 2 za frcanje strikerja.

 

Kontrole na desktopu/laptopu:

Sploh ni karkoli za pojasnjevat.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Pozabil sem omeniti, da je igra za 2 igralca. Single playerja oz. umetne pameti nisem vdelal.

 

Se pravi ko udariš, se tabla obrne. Spodaj se zamenja napis iz Player 1 v Player 2 oz. iz Player 2 v Player 1.

 

Cilj igre je podoben kot pri biljardu. Moraš pospraviti vse svoje žetone noter v luknje, medtem ko rdeči žeton moraš potopiti noter preden potopiš svoj zadnji žeton. Najlažje je ko rdeči žeton potopiš v isti zadnji rundi, ker če rdečega potopiš nekje na začetku, moraš v isti rundi potopiti vse svoje žetone.

 

 

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Ne vem, kam točno cikaš s tem. Oziroma na koga. Da bi kdorkoli to igral, ne vidim aboslutno nobene možnosti. Če pa želiš postat kak legendaren videogame trasher developer a la Jazzuo, Meshoff, MDickie --- pol pa bi si vseeno želel več drznosti in inovativnosti. 

Povezava do prispevka

vrtenje table je prehitro, predlagal bi da dodas animacijo vrtenja/ oz. nekako oznacis strani z barvami, ali pa enostavno pustis tablo v enem polozaju

dokler nisem v tej temi prebral, da gre dejansko za obrat pozicij, mi ni bilo pol k jasno kaj se dogaja in zakaj mi je razmetalo zetone

 

kar se zetonov samih tice... max. dovoljena hitrost je previsoka, tukaj bi mogoce lahko dodal nekaj v stilu (barvnega) indikatorja moci, nikakor namrec ni ocistno, da daljsa kot je crta, bolj bos nabil

 

also ne vem ali gre za bug ali je del pravil... ko sem nabil zeton nekam v  bozje roze, mi ni obrnilo table oz. zacetna pozicija je bila na vrhu

 

 

Povezava do prispevka

Okej, to ni slaba ideja z animiranim obračanjem table, to se da naredit.

 

Hitrost je previsoka ja. Testerji, ki so profesionalni igralci carroma so vztrajali, da je tako visoka hitrost in se sedaj bunijo, da je prenizka. Nekaj je treba naredit, nek kompromis.

 

Glede zadnjega: mogoče nisi premaknil miške čez tablo in se ti striker ni postavil na pravilno mesto. Dejansko si striker premikal po zgornjem traku in lahko streljal žetone z njim od zgoraj? Če slednje drži, potem je bug.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče Dne, 16. 9. 2020 at 21:03:

 Dejansko si striker premikal po zgornjem traku in lahko streljal žetone z njim od zgoraj? Če slednje drži, potem je bug.

evo ti ga, tko kot pise, premikam lahko po gornjem traku in od zgoraj streljam
image.png.ba6dcbf45f2a83b5429ba4016a335364.png

sem probal najt ponovljivost, sam brez uspeha

Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...