Skoči na vsebino

[GOTG] Nominacije za igro generacije – 1. del


Slinch

Priporočeni prispevki

da dodam še razširjen tekst, preden grem štet nominacije

 

Best Indie

– Celeste

Pred igranjem nisem niti točno vedel, kam igra spada, niti se nisem zavedal, da sem lahko tolikšen fan žanra. Saj sem vedno imel afiniteto do platformerjev, ampak ne bi znal z glave našteti pet najljubših. To jih verjetno tudi zdaj ne, vem samo, da je na prvem mestu Celeste. Pognal sem jo, ker je ćamir pisal neke hvale in sem nucal nekaj za zafilat čas na šihtu (lih en tak projekt, da je bilo ful viška časa). Zelo hitro sem poštekal, da sem priča (wink wink ć) nečemu več, igri, ki je žanr izpilila do absolutne perfekcije. Pozneje sem se vrnil podobnim hc/ twitch platformerjem, ki sem jih že kdaj prej pokusil, s tem da sem zdaj imel novo razumevanje žanra in zaznal bisere tudi tam, kjer mi prej niso bili očitni. Sama igralnost sicer ne bi bila dovolj, da bi me igra zaznamovala, k sreči je zlita s hudo atmosfero, soundtrackom, ki ni samo res dober, ampak tudi genijalno sledi vsebini in dogajanju, ter pripovedno rdečo nitjo, ki se jako fino sklada z izkušnjo igranja in jo na trenutke res ful začutim. Zelo posebna igrica.

– Hellblade

Spet igra, ki je nisem lih posebej pričakoval (čeprav sem za razliko od Celeste vsaj že vnaprej vedel za njen obstoj). Ne spomnim se točno kaj me je pritegnilo, mislim da me ni niti nič prav zares, le dovolj da sem jo pač probal. Po parih minutah sem bil hooked. V igrah, sploh takšnih, kjer je osrednji cilj pripoved, me zelo redko zanima sama igralnost. Medij mi zadnja leta predstavlja predvsem (zaenkrat totalno neizkoriščen) poligon novih narativnih pristopov. Največ mi pomeni izkušnja. Ne kaj se zgodi, kako se zgodi, kaj mehansko počnem, ampak kako vse skupaj izkusim, doživim. Hellblade nudi izjemno, intenzivno doživetje. Nudi razumevanje konceptov, kot ga drugi mediji ne morejo ponuditi, vsaj ne približno tako učinkovito. Mehanike uporabi za okrepitev tega razumevanja, zvok za okrepitev čutenja. Kompaktna pripoved, mojstrsko realizirana.

– The Witness

Kul vibe, kul art, zelo kul način vodenja igralca, zelo zelo kul simulacija občutka uvida. Kul puzzler, kjer med igranjem čutim, da igram nekaj več, čeprav je na ekranu samo puzzler.

– Thumper

Žanr, ki ga nikoli nisem maral. V preobleki (po izgledu in mehanikah), ki mi je zelo zadogajala. Fokus, adrenalin, v VR transcendenca.

– Distance

Mešanica dveh žanrdov, ki jih ful maram (arkadna dirkačina + platformer), carski setting (tron / blade runner -esque sci fi), vrhunski vibe (prejšnji oklepaj + synth/ambient/house OST). Še celo kul abstraktno pripoved ufura, čeprav bi gladko fukcioniral tudi brez nje.

 

vredno omeniti: Journey (bi bil višje, samo roko na srce gre le za HD port), Sayonara Wild Hearts, Inside, Baba is You, A Hat in Time, Bound, Gorogoa, Katana Zero, Manifold Garden. Pa FEZ. Čeprav je 2012. Ampak FEZ.


Best Soundtrack

– Sayonara Wild Hearts

Ne preseneča, saj je igra zasnovana bolj kot interaktivni album, samo vseeno nima pravice bit tako carska glasba. Sicer stil, ki sigurno ne bo dogajal vsem, samo meni dogaja ful.

– Celeste

– The Last of Us Part II

– The Last Guardian

– Hotline Miami 2

 

vredno omeniti: Horizon Zero Dawn, Tetris Effect, Furi, Doom 2016, RDR2, Nier Automata, Gris, No Man's Sky, 198x, River City Girls, FF7 Remastered, God of War, Shadow of the Tomb Raider, Uncharted Lost Legacy, Uncharted 4

 

Best Art / Design

– Gris

Vsak frejm je zrisal Conrad Roset in v vsakem frejmu se pozna, da ga je zrisal mojster svojega medija. 

– Uncharted 4

Naughty God.

– Hyper Light Drifter

Pixel perfekcija.

– Horizon Zero Dawn

Mislim da so pristop poimenovali superrealizem? Hud dizajn robotkov, brutalno lepa osvetlitev v praktično vseh trenutkih dneva (sfuka edino slabo vreme, ki ga je čist preveč), risankasta, ampak estetska flora. Večna podoba.

– Celeste

Celeste.

 

vredno omeniti: TLOU2, RDR2, Monument Valley, The Witness, Bound, GTA V


Best Remake / Remaster

– Tony Hawk's Pro Skater 1+2

It has to start somewhere, it has to start sometime. What better place than here, what better time than now?

– Wipeout Omega Collection

Verjetno vizualno, tehnično in igralno vrh žanra. Pol pa dodaš še VR, odlom.

– Resident Evil 2

Če delaš rimejk, ga nardiš takole. Lp

– Shadow of the Colossus

Če delaš remaster, ga narediš takole. Lp

- Burnout Paradise: Remastered

Če želiš igrati burnout, igraš tole. Lp


Best MP

– COD Black Ops 3

Sem imel res hude spomine že na kak COD pred tem (žal na nobenega pozneje), ampak BO3 je pa igralno presegel vse, kar je serija kdaj dostavila. GOAT

– Tekken 7

Res hud tekken, jebiga

– Gran Turismo Sport

– Fall Guys


Best Story

– The Last Guardian

Nisem dovolj vešč, da bi znal ubesediti občutke in čustva, v katerih sem plaval med igranjem. The Last Guardian preprosto uspe izkoristiti pripovedni potencial medija. Skozi lastna dejanja zgradimo odnos in ga ponotranjimo. Sicer nam igra tudi klasično pripoveduje, vendar doseže nivo navezanosti, ki samo s klasično naracijo ne bi bil možen. Pokaže, v čem je lahko ta medij izkustveno več od vseh ostalih.

– The Last of Us Part II

Tale pa izbere bolj tradicionalno pot,  ampak to stori na nivoju, ki presega vse, kar je obstajalo prej. V igralnosti in zgodbovni strukturi posega po izjemno drznih, v takšni produkciji doslej nevidenih prijemih. Iz indie sfere prenese pristope, za katere sem že leta upal, da jih bomo deležni v večjem naslovu. Dobili smo jih v največjem. Močna, kompleksna, subtilna pripoved, pospremljena z mojstrsko podobo in nič manj impresivnim soundtrackom.

– Celeste

Zgodbica, ki zares zablesti v interakciji s samo igralnostjo. Ni malo igric, ki ideje podajajo skozi gameplay, jih pa tudi ni dosti, ki to storijo tako imenitno. Dobra igrica.

– Uncharted 4

Popkorn avantura v najboljšem pomenu. Vrhunska produkcija, dovolj zanimiva zgodba in predvsem najboljši občutek odkrivanja pozabljenega. Indiana Jones simulator par excellence.

– Hellblade

Predstavi duševno stanje, kot ga lahko samo skozi element interaktivnosti. Ni mi carska zaradi teme, ki jo izbere, ampak ker to temo tako temeljito razdela, vkomponira v toliko mehanik in poda skozi tako vrhunsko režijo.

 

dodatno omenim HZD, kot je že marsikdo opisal, se pod klišejsko površinsko zgodbico skriva bogat lore, sicer ni izstopajoče predstavljen, je pa osrednja ideja noro kulska.

uredilo bitje Slinch
Povezava do prispevka

Nisem hotu nič nominirat, ker vas je večina že vse pokrila, sam bi pa rad popravu krivico v eni od kategorij

Best MP

– Ranbow Six Siege

Za mene top multi špil, kar sm ga kdaj igral. V nobenem špilu prej al poznej še nisem naletel na tok zahtevno in tok engaging timsko igro.

Res škoda, da mn3njalo slabo pozna

Povezava do prispevka
kid666 reče pred 42 minutami:

Ranbow Six Siege

Za mene top multi špil, kar sm ga kdaj igral. V nobenem špilu prej al poznej še nisem naletel na tok zahtevno in tok engaging timsko igro.

Res škoda, da mn3njalo slabo pozna

 

Ha, moj pubec igra kak mesec dni in je čisto not padel. Seveda s kolegi, ker mora bit team. Odkar je prvič pognal Siege ni več vklopil npr. Fortnite ali CoD, ki sta bili prej redno na sporedu. In kolikor jaz spremljam dogajanje je igra res presneto kul. :)

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...