Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Ko se ravno Dirt 5 omenja - jest pri dirkačinah opažam, da večje razhajanje med povprečno oceno kritikov in igralcev težko najdeš pri kateremkoli drugem žanru.

 

Z izjemo ene par Gran Turismov in Forz je pri praktično vseh drugih serijah (Assetto Corsa, Project Cars, NFSji, Dirt serija, Grid itd.) vedno isto - povprečen user score na Meti ali pa Steamu je redko nad 6.0, pa ni važno al je špil s strani kritikov dobil dobre ali vsaj povprečne ocene.

 

Zdaj ali so vsi dirkaški špili ful precenjeni s strani kritikov al pa so feni dirkačin najbolj zahtevni in najbolj zoprni gamerji ever, ker jih moti čisto vse. ''Beden vozni model, AI kurac, volan/fizika ne deluje tko kot jaz hočem,  avti plavajo, grozna grafika, založnik nateguje, igrica SUXXXX!!!!!!''. Pol pa jaz gledam grafiko na YT al pa sam probam malo odvozit, pa mi vse deluje čisto OK in daleč od neke katastrofe. Verjamem, da marsikateri racer na dolgi rok rata duhamoren če nima res dobre kariere in eventov, niti pod razno pa ne bi rekel, da je cel žanr taka polomija, kot bi sklepal po izpadih teh hudokurčnih review bomberjev na netu.

 

 

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka

Vsaj za Assetto Corsa in Project Cars ti lahko povem, da je mega toxic community. Če recimo fizika gume na asfalt en procent odstopa od tega, kar si nekateri predstavljajo kot "realistično", bi bilo treba developerje postrelit in zmetat v jarek

 

Ne zdaj da so vsi taki, samo ko nek community postane toxic, je težko vzdrževat proper razmerje. So mi pa te mega nadrkane skupnosti zelo lol. Se spomnim, ko sem na enem subredditu spraševal za neko japonsko serijo, če mi lahko kdo predlaga samo essential dele, da ne bom gledal 100 epizod, zanimalo pa me je zbog nostalgije. In sem dobil nazaj najbolj sovražne komentarje, da lahko samo spizdim, če ne mislim vsega pogledat, pa da je vsak del essential in da sem navadna opica in da naj niti ne gledam te serije, ker ni zame 

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 1 uro:

na enem subredditu

 

napaka, na subih so vedno hardcore fani

 

naslednjic take stvari raje sprasuj pod pretvezo, da si fan in postavi vprasanje v stilu "nastejte 5 vasih najljubsih epizod" al pa kej podobnega

 

itak so to vecinoma hive mind communityji, lahko kar hitro vidis iz komentarjev, kaj se splaca gledat 

 

 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 17 urami:

DOOM za PC

Control za PS4

 

Hvala, bom verjetno res tako naredil.

 

Doom sem nabavil pri zelenih mozicljih, pa nisem bil pozoren da gre za Bethesda net ključ...še ena navlaka več na laptopu. Upam da spil odtehta kiks.

 

Čeprav me malo skrbijo fps nihanja na ps4 (naj ne bi bila v celoti odpravljena)? Laptop z zgornjo knfiguracijo pa ne pade pod 30 (nekje med 42 in 47 drži povprečje med igro).

Mah ja, bomo videli...že tako sem preveč zapravil za takšne kaprice.

 

Lp

uredilo bitje 1309976
Povezava do prispevka

Sem slučajno prišel na idejo, ko gledam v Starinarnici omembe prastarih špilov - meni je smešno, kako cover art veliko teh starih iger iz 80ih in začetka 90ih sploh ne ustreza dejanskemu artu in/ali vsebini same igrice, velikokrat je dobesedno krneki. Ko da bi z budžetom 20 dolarjev in treh mandarin par devov al pa fantov iz marketinga kupil plastične brzostrelke pr lokalnem Kitajcu in bi šli na najbolj amaterski način probat zaigrat al pa sfotošopat nek prizor, ki naj bi približno spominjal na dejansko početje igralca v špilu...

 

Recimo Wolfenstein 3D: 

 

𝕵𝖔𝖍𝖓 𝕽𝖔𝖒𝖊𝖗𝖔 on Twitter: "Happy 28th Birthday, Wolfenstein 3D! We  just wanted to make a cooler update of 1981 megahit Castle Wolfenstein by  Silas Warner, so four of us spent six months

 

Blazkowicz  (ki deluje kot 80s wrestler z bundesliga frizuro) in oba sovraga (ki sploh ne izgledata kot nemška soldata iz 2. svetovne) vihtijo neke jurišne puške direkt iz 80ih (ironično tista na desni izgleda kot ameriški M16), tip iz nekega razloga nažiga direkt v luft... :worship:

 

Podobno imaš pri dosti drugih starih špilih cover art, ki deluje, kot da dizajner sploh ni dejansko videl igre, ker se ne ujema nič - videz likov popolnoma fali, na naslovnici so prizori in stvari, ki jih potem v igri sploh ni itd.

Povezava do prispevka
amnesia reče pred 15 urami:

 

to je bilo dejansko res

 

obvezno poglej ta video

 

 

 

Sej to, da so imeli takrat developerji mizeren budžet mi je jasno (tudi te Doomove cheap plastične igračke in gumijaste figurice, ki so jih ponucali za modeliranje orožij in pošasti), mi je pa vseeno čudno, da velikokrat cover art prikazuje stvari, ki jih potem v sami igri sploh ni. Dizajnerji naslovnic očitno dostikrat sploh niso videli špila od blizu.

Povezava do prispevka
Raz reče pred 15 urami:

Sem slučajno prišel na idejo, ko gledam v Starinarnici omembe prastarih špilov - meni je smešno, kako cover art veliko teh starih iger iz 80ih in začetka 90ih sploh ne ustreza dejanskemu artu in/ali vsebini same igrice, velikokrat je dobesedno krneki. Ko da bi z budžetom 20 dolarjev in treh mandarin par devov al pa fantov iz marketinga kupil plastične brzostrelke pr lokalnem Kitajcu in bi šli na najbolj amaterski način probat zaigrat al pa sfotošopat nek prizor, ki naj bi približno spominjal na dejansko početje igralca v špilu...

 

Recimo Wolfenstein 3D: 

 

𝕵𝖔𝖍𝖓 𝕽𝖔𝖒𝖊𝖗𝖔 on Twitter: "Happy 28th Birthday, Wolfenstein 3D! We  just wanted to make a cooler update of 1981 megahit Castle Wolfenstein by  Silas Warner, so four of us spent six months

 

Blazkowicz  (ki deluje kot 80s wrestler z bundesliga frizuro) in oba sovraga (ki sploh ne izgledata kot nemška soldata iz 2. svetovne) vihtijo neke jurišne puške direkt iz 80ih (ironično tista na desni izgleda kot ameriški M16), tip iz nekega razloga nažiga direkt v luft... :worship:

 

Podobno imaš pri dosti drugih starih špilih cover art, ki deluje, kot da dizajner sploh ni dejansko videl igre, ker se ne ujema nič - videz likov popolnoma fali, na naslovnici so prizori in stvari, ki jih potem v igri sploh ni itd.

Drugače --- ne da je ontopic s tabo, ampak si mi sprožil asociacijo --- mi je Wolfenstein 3D mega fascinantna igrica. Se mi zdi, da jo tej youtube-esejisti ponavadi porabijo za bolj vmesni enominutni segment, preden grejo analizirat Doom / Doom 2. Sam kok ma Wolfi 3D enih norih skrivnosti in genialnosti v dizajnu mi je čisto bizarno. Res masterful work, mi je prav škoda, da se ga noben ne spravi res celostno analizirat v video formi 

 

 

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 14 minutami:

Drugače --- ne da je ontopic s tabo, ampak si mi sprožil asociacijo --- mi je Wolfenstein 3D mega fascinantna igrica. Se mi zdi, da jo tej youtube-esejisti ponavadi porabijo za bolj vmesni enominutni segment, preden grejo analizirat Doom / Doom 2. Sam kok ma Wolfi 3D enih norih skrivnosti in genialnosti v dizajnu mi je čisto bizarno. Res masterful work, mi je prav škoda, da se ga noben ne spravi res celostno analizirat v video formi 

 

 

Mah, iskreno mi je Wolf 3D v retrospektivi res en tak proto-Doom, ker lahko v neposredni primerjavi prav vidiš, kakšen korak naprej je bil slednji. 

 

Predvsem ta ujetost celotnega dizajna v 2D, medtem ko je Doom kljub sprajtom dejansko imel stopnje z različnimi višinskimi nivoji, stopnice, sovražnike nad in pod igralcem, kao 'skakanje' (zalaufaš dol s police in pristaneš nižje)...

 

Dost pomenljivo je, da se Doom in ne Wolf 3D večinoma slavi kot pravega ateja modernih FPSjev (vsaj tak občutek sem dobil), Wolf 3D je pa bolj nek prototip FPSja, ki še ni bil zares izpopolnjen in se ni losal ujetosti v 2D dungeon crawler pristop.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...