Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Ti. Si. Bedak.

 

Developerji pri delu ne rabijo mnogo efektov, ki so glavni razlog zakaj so nam novodobni špili všeč vizualno. Dej stran efekte pri Rift Apart pa bo isto izgledalo. Also stari posnetki so. Ni šans da bi visokoprofilni Rockstar špil izgledal slabo. RDR2 je še vedno top5 najlepši špil

 

Kaj še?

 

Aja, ti. Si. Bedak. Ki. Se. Ne. Spozna. Na. Development. Iger.

Povezava do prispevka

Savage :D

 

Drugače se strinjam, da je RDR2 poslastica in že samo taka grafika bi mi v GTA6 bila nora, če bi jo nabili na stable 60FPS.

Sam tle mislim, da bo ista pesem kot vedno pri R* in bo vse skupaj slabo optimizirano. RTX 46090 Ti here I come al neki. XD

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 2 urama:

Ti. Si. Bedak.

 

Developerji pri delu ne rabijo mnogo efektov, ki so glavni razlog zakaj so nam novodobni špili všeč vizualno. Dej stran efekte pri Rift Apart pa bo isto izgledalo. Also stari posnetki so. Ni šans da bi visokoprofilni Rockstar špil izgledal slabo. RDR2 je še vedno top5 najlepši špil

 

Kaj še?

 

Aja, ti. Si. Bedak. Ki. Se. Ne. Spozna. Na. Development. Iger.


nvm no..grafa zgleda ful bogo..pa zaj so pokazali da so ostali res zadi..upam

da  ne pride to decembra ven

Povezava do prispevka

še enkrat preber obe zadnji dve strani, sploh vse tweete, mogoče ti bo odprlo oči kak je proces

 

to ni blizu finalni verziji in tudi ne mormo vedt od kdaj je to leak, nekateri pravijo da je to od pet let nazaj

 

tako da zadihaj 3x, še enkrat preberi pa boš videl, da se nimaš ničesar za bati

 

GTA V, Max Payne 3, RDR 2 - kater od teh špilov ni imel "dobre grafe"? Vsi so dobro izgledali. 

Povezava do prispevka

A job listing for a scriptwriter on the upcoming Splinter Cell Remake at Ubisoft has indicated the development team are revamping the story for modern audiences.

Here’s a description of the job:

 

Navedek

Using the first Splinter Cell game as our foundation we are rewriting and updating the story for a modern-day audience. We want to keep the spirit and themes of the original game while exploring our characters and the world to make them more authentic and believable.
As a Scriptwriter at Ubisoft Toronto, you will join the Narrative team and help create a cohesive and compelling narrative experience for a new audience of Splinter Cell fans.

 

nice, lahko kar crtam s seznama pricakovanih iger

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...