Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

ke_kit reče pred 48 minutami:

Meni tako "izkrivljanje" zgodovine ne gane. Če tebe ne bi brigalo za art v igri,

 

Ja, kao primerjavo pa ugibal da tebe kot artista take stvari mogoce triggerajo ker hitreje opazis nepravilnosti.. kot npr un bash John tetovazerja, ko je en napisal pojasnilo pa cez tatuje risal proporcije in meni neznalcu so vsi decent (ne mislim glih tematsko no :D) tatuji v sekundi ratal "ofak bruke""ubil bi se od sramote da bi s tem setal po javnosti" :D

 

Mogoce je bil medenincek to.. ne vem, je pa on takrat dantejrve pixne na isto foro skritiziral :D

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Jaz pa imam s takimi pizdarijami serious shit. Večkrat, ko kje zasledim nek podatek, ki se mi zdi čuden/neverjeten, grem googlat in mi ubije immersion, če je napačno. Par dni nazaj preberem v knjigi informacijo, da je nek ilegalni prebeznik iz Irana omenil, da živi ob reki kjer edino še živijo tigri v Iranu in sem šel seveda googlat. V 50 letih prejšnjega stoletja bi naj v Iranu ubili zadnjega tigra. Še najmanj 50x sem potem pomislil na to in me je motilo :)

 

Tudi, če je zgodba v igri, filmu, seriji, knjigi popolnoma izmišljena ampak umeščena v nek svet, me odstopanja motijo.

 

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Jaz štekam neganjenost ob izkrivljanju zgodovine, osebno probam (zlasti) do iger pristopati tako, da jih jemljem kot neke vrste vase zaprte univerzume. Se mi zdi, da je v igrah res nujno sprejeti ta sense of disbelief, da so zdržne, ker je v njih toliko, rečeno grdo, bullshita. Se spomnim, ko sem bral dnevnike od enega sovjetskega režiserja, ki je bil obseden z idejo, da bi enega človeka snemal od rojstva do smrti, da bi posnel popolnoma avtentičen film. Ampak je potem po premisleku prišel do tega, da bi še ta film bil izumetničen, da je resničnost treba zajet na druge načine, ne s poskušanjem popolnega repliciranja. Všeč pa mi je, da so igre v svojem fokusu konsistentne. Da se zavedajo svojega scalanja. V GTA 5 mi je ubilo immersion, ko je tista misija, da se z redneckom prvič pelješ do mesta in pribije, da si se vozil par ur, čeprav je v resnici minilo 5 minut. Raje bi imel, da bi izpustili ta line, kot pa da so skušali s tem simbolično vsiliti, kako velika mapa naj bi bila (torej da je 5 minut ingame vožnje bilo recimo 5 minut RL vožnje).

Po drugi strani pa mi je tudi zasledovanje avtentičnosti res dober dosežek, ki ga izjemno cenim. Ampak mi je to na nek način bonus, ne zares pogoj za kvaliteto.

Povezava do prispevka

kjutsi fartsi art style, stricki so animirani kot simsi (to res noro sede v alien fransizo)

 

igra sama izbere clana ekipe in mu doloci, kaj bo delal

 

torej dobesedno samo drkas en knof pa malo gobice drkas levo desno

 

pricakujem same 9.9/10 ocene

Povezava do prispevka

Men še vedno te hiše/bloki karkoli zgledajo kot kulise, ne vem, ko da so iz kartona narejene. Enemiji se mi zdijo precej dolgocasni, combat je osnovni, ne čutim pa neke epskosti, ki bi zakrila pomanjkanje combata, kot je to primer v souls igrah.

 

Seveda, to je samo 11 minut, in ne bom nekaj pametoval o igri. Nisem pa zdaj nekaj nahajpan.

Povezava do prispevka

Vse skup zgleda leseno in cheapersko, ampak ej, malo whiffa Bloodborna boljše ko nič.

 

V najboljšem primeru doživi Lies of P nek moderate uspeh in FROM reče ajde plebsi, dost ste se mučili, tle je nov trailer za BB2 in oh, našli smo un 60fps toggle v enki.

Povezava do prispevka
Navedek

Final Fantasy XVI Impressions

 

After playing the game, we had the chance to speak with three of the key figures in the development of Final Fantasy XVI: Naoki Yoshida (producer), Hiroshi Takai (director) and Ryota Suzuki (combat manager). The interview left us very interesting answers full of details that were unknown, so we invite you to take a look at it.

 

Curiously, it was just after finishing the interview when they revealed the information contained in this news story. “If you have noticed any slowdown today, don’t worry, everything will be corrected for the launch,” those responsible told us through the interpreter. «Final Fantasy XVI will have two graphics modes: fidelity and performance».

 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 uro:

Next gen only igra ki je baje tako zelo optimizirana za PS5 da ne more laufat na ničemer drugem pol pa tole... :rofl:

Čez leto dni bo pa tako zelo optimizirana za Epic Games Store, da na Steamu nekaj časa nebo morala lavfat :D  

Povezava do prispevka

Realno off the books ziher že uporabljajo, tako da pomoje imaš pravi filing. Pa AI ghostwriting bo pomoje v igračkah zelo prisoten, ker je kvaliteta writinga itak že apriori dosti nizka in niti ne bo posebne razlike, če AI nakuca neke bedne dialoge namesto slabega človeškega writerja :D 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...