Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Weraziel reče pred 34 minutami:

Men gre predvsem na kurac kok malo dajo developerji FF iger na gamerjev čas, samo zato ker niso bli sposobni delat bolj zanimiv content.

 

FFVII se mi je zdel super tempiran, še zdej se spomnim nekaterih delov v zgodbi, Shinra mansion al pa kake Sephiroth scene, - uglavnem špil je vlekel, da ga nisem nehal igrati, ni pa bil predolg, splačalo se je vsak plac pregledat... potem pa vsaka igra vedno slabše, FFX je bil že totalen linearni grindfest (mi je pa bil kul tree za vlagat točke), FFXV pa poln enih bednih sidestvari, da me je hitro minilo.

 

Prvo kot prvo, nujno rabijo ene boljše pisce za dialoge in boljše quest developerje, da ne bo 66% contenta fetch questi & ubij določeno število teh pošasti.

 

Pa sej ti je že pri FF 7 R jasno, da so popolnoma izgubili filing za tempo in kako morajo dozirat content. Pizda špil rata iz potencialno 10/10 robe samo še eden checklist špil, kjer na koncu delaš po pol ure sekcije s skakanjem po tramovih in gujsanjem na štangah - pred temo ko si že zabil 20 ur za totalno brezvezne in duhamorne stranske misije.

 

Gonite se u kurac s to obsesijo delat 60 urne špile za vsako ceno, res

Povezava do prispevka

Final Fantasy VII je še iz unih ne-mainstream časov, ko nisi rabil za razne nore OCD forumaše nabasat za 50 ur raidanja sovražnikovih baz, da ni folk na Redditu popizdil, ker prazen RPG :D 

 

Zelo tight igra, CD 1 nasploh je masterpiece in med najboljšimi contenti v zgodovini iger

 

Tudi FF 6 je bil vrhunski, sem retroaktivno preigral remake na NDS. Res huda postapokaliptična scena, mechi, ZELO dark vibe, ni da ni

 

FF VIII je bil moj prvi. Sem prvič v lajfu videl takšne vmesne filmčke, tako da mi je noro dober spomin, čeprav vem, da danes ni tako cenjen

 

FF IX mi je bil isto zelo všeč. Dosti bolj pravljičen vibe

 

FF X sem hejtal, ampak zdaj za nazaj mi je v bistvu kar dobra igra, sem bil pred leti krivičen. Dobra glasba, epic boss, velik čez pol sveta ... Žal pa še vedno vztrajam, da je preveč linearna in da je par glavnih likov mega jadnikov

 

FF XII, XIII nisem igral, MMO delov tudi ne

 

FF XV pa žal nisem padel not, čeprav mi je zanimiv koncept :hmm:

Povezava do prispevka

Tu so japonci, ki primarno delajo RPGje imajo res več miss kukr hit.

 

FromSoft itak skorajda skrivajo svoj additional content :D pa je boljše kot to, Nier Automata ma kul additional content, Yakuza špili kukr kje pa še tam so neke fore, kjer čist ubijejo tempo s počasnimi dialogi, kjer bi lah blo vsaj pol ven rezano.

 

Final Fantasy mi je pa tok dosadil s temi forami, rad bi igral in se zabaval, ne pa večino časa zabil na bednih questih in bednih dialogih. God of War Ragnarok mi je kljub svojimi očitnimi težavami dogajal od začetka do konca, še Odinove ptiče mislim, da mi je vse razen enega ratalo najdt... ker so res dobr nardili, da imaš neki cilj in da je vredno to počet.

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 1 minuto:

Final Fantasy mi je pa tok dosadil s temi forami, rad bi igral in se zabaval, ne pa večino časa zabil na bednih questih in bednih dialogih.

Jaz ti povem, da takoj ko se mi v open world igri odpre megla in se razkrije 30 bandit campov, 10 stolpov za splezat, 40 random ZlOčInOv, ki se ravno tisti trenutek dogajajo, 62 chestov (ki jih boš lahko odklenil šele na lvl. 7, ker prej ne znaš dovolj dobro picklockat) in podobne bedarije, da me kar mine do igranja

 

In pač sem res izredno proti argumentu, da kaj nas to moti, saj je opcijski content. Ma v usta ta škrbava opcijski content, če je v igri, potem se ga ocenjuje. Če je slab, niža vrednost celotne igrice, tudi če je glavni content odličen. Ko bodo začele za neke Assassin's Creede in Spider-Mane padat 6/10 na Metacriticu, ker je v bistvu 75 % špila izven glavne zgodbe duhamornega, bodo se malo zamislili 

Povezava do prispevka

"Dober dan. Moje ime je Mirmir iz nove aktulne open world igrice. V svet sem skril 82 kamnov rumene barve. Če jih najdeš vsaj 63, ti dam v zameno tale odličen meč. Če najdeš vse, dobiš tudi achievement v svoj profil. Upam, da sem pomagal na tvoji pustolovščini reševanja sveta."

uredilo bitje Chenier
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 minuto:

Japonci tripajo na 4 urno ekspozicijo za vsako najmanjšo stvar in postane hitro tečno.

 

FROM so se odločli delegirat ta shit youtuberjem, naj oni trošijo ure z razlagami. Tle mate sick combat, berite kriptične zapise na čeladah al pa ne, vseeno, koga boli kurac. 

soliden-dober combat

 

ne bomo pretiravali

Povezava do prispevka

Also open world igrice: tukaj je 235 ikon z banditi, stolpi, chesti in rastlinami

 

Po From igrački pa prideš na forum in ugotoviš, da si zgrešil pol špila, ker v neki jami nisi dvakrat udaril po naključni steni, da bi se ti odprlo pol mape, kar je v besedni uganki namignil nek random NPC 16 ur nazaj

uredilo bitje Chenier
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 minuto:

Najlepša cona DS1, najboljši soundtrack, boss, covenant in masa lore implikacijj izza dvojne skrite stene rando drevesa. 

 

Ker norc od executivov je to videl in reku "da, to je to"

Meanwhile Ubisoft 

 

AC-Unity-Map.jpg

 

In žal je treba priznat, da Sony open world špili precej bolj sledijo temu ...

Povezava do prispevka

Miyazaki je subverzivni element, katerega Japonska imperialna družina in CIA uporabljata za rušenje bele atomske družine confirmed.

 

Gwyndolyn je trans

Radagon / Marika 

St. Trina / Miquella da sploh ne omenjam

 

Folk se pizdi nad BLM zastavo v Moralesu, tle nam pa japonc strupi otroke in nikome ništa ker "je gameplay dober"

 

uredilo bitje Buzzkill
  • Na jagodo +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 36 minutami:

Dober combat ni samo flashy comboti ala DMC/Nioh. Pomembni so tudi nasprotniki in vzdušje, ki ga boj lahko ustvari.

Zaradi tega je meni Fromsoft  >>>>> Koei Tecmo/Capcom.

Ne bom se strinjal tukaj glede combata, niti malo. r1 r1 r1 r1 dodge r1 dodge.

 

Tole "flashy comboti" je malce pokroviteljsko izpadlo, ker niso samo flashy, ampak odlično izpeljani in implementirani, da dejansko lahko kombiniraš. Govorim za Nioh.

 

Generalno gledano, itak so tudi meni boljše From igre, zaradi vsega ostalega kar si naštel. Ampak to kar lahko počnem v Niohu glede combata, ni tu primerjave.

 

 

Povezava do prispevka

Ne rečem nič, da nimajo Niohi bolj kompleksnega in globokega boja od fromsoft iger. Žal se tle vse skupaj tudi konča. To je moj glavn problem pri teh igrah. Vse točke vložijo v bojni sistemglobino bojnih mehanik in combotov in pol ostane zelo malo česarkoli drugega.

Na drugi strani From veliko bolje zbalansira vse skupaj.

 

Drugače glede carskosti bojnega sistema mi je Sekiro še vedno najboljša single player igra ever made.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 24 minutami:

Ne rečem nič, da nimajo Niohi bolj kompleksnega in globokega boja od fromsoft iger. Žal se tle vse skupaj tudi konča. To je moj glavn problem pri teh igrah. Vse točke vložijo v bojni sistem in pol ostane zelo malo česarkoli drugega.

Na drugi strani From veliko bolje zbalansira vse skupaj.

 

Drugače glede carskosti bojnega sistema mi je Sekiro še vedno najboljša single player igra ever made.

Spreminjas pogovor kolega, ne tega delat. Jaz govorim izkljucno za combat. O tem poteka pogovor. Glede vsega ostalega se strinjam s tabo. 

Povezava do prispevka

Vse kar sem omenil po moje zelo vpliva na combat. Raznolikost sovražnikov in njihovi move seti in primis. Pol imaš pa še nianse, kot so občutek inercije, damage output (stagger, stun, etc.), koreografija itd. Meni so vsi ti aspekti boljši pri Sekiru, Bloodborne, Elden Ring, kakor pri obeh Niohih, ki jima ostane "samo" raznolikost/globina combotov.

 

Boj v Nioh meni enostavno deluje na polno kičasto. Pa lahko bitsu naredi doktorat o tem kako moraš igro igrati vsaj 300 ur do ng++++, da lahko izkusiš pravo igralnost in zares uživaš. :D

 

tl;dr

okusi d00h :D

 

Vučko3 reče pred 28 minutami:

Spreminjas pogovor kolega, ne tega delat. Jaz govorim izkljucno za combat. O tem poteka pogovor. Glede vsega ostalega se strinjam s tabo. 

Imaš prav. Zgoraj sem se slabo izrazil in sedaj popravil. My bad.

Ne mislim, da mi je boj v celoti boljši boj pri Niohu. Samo del slednjega je bolj kompleksen, kar ga pa za moje pojme ne naredi boljšega.

ke_kit reče pred 53 minutami:

Vse točke vložijo v bojni sistemglobino bojnih mehanik in combotov in pol ostane zelo malo česarkoli drugega.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...