Skoči na vsebino

Trenutno igram [10/2020]


Priporočeni prispevki

Končal Hollow Knight. Kle bi bil na mestu zdaj en dolg, ćamir style esejski opis igre v kontekstu prostora in časa, nagovor Galkotu z objektivno argumentacijo, osebno noto in LGBT šalo kako je žanr napredoval skozi čas, kako se votli vitez primerja s Samus, kje lahko pozorni bralec igralec opazi vzporednice in drobcene poklone igri, ki je žanru dala ime itd. Pa sem prelen in preglup za to.

 

Ful dobra igra, dokončal sem jo na slabih 90%, odlično ujame občutek osamljenosti in izgubljenosti v sovražnem okolju, fuuul dobr dodatek je ta dark soul vibe podajanja zgodbe v retroprespektivi skozi random drobce, dialoge in sam dizajn plat, pa kaznovanja smrti itd. Tko top, Ori sem igral samo prvega, ampak je Hollow Knight enostavno druga liga. Se pa ne strinjam, da so metrodiščine ful neki napredovale, so valda v tehnološkem smislu, tud taki twisti v atmosferi in kakšni dobri mehaniki (notchi in charmi) so kul, ampak pod črto je Nintendo (imho) več al manj pokazal kako naj bi taka igra zgledala tam v 90h, potem pa tud sami nikol več niso zares uspel it čez to.

 

Začel NieR:Automato, na PCju, z xbox padom. Port je kar bedn in mi je žal, da nisem začel na PS4, samo jebi ga, kar mamo zdaj mamo, so shekovali userji sami in popravili najbolj tečne gluposti (recimo kurzor od miške sredi zaslona ves čas, če slučajno igraš na pad ). Kljub vsemu sem odigral prvo uro v kosu (do tam, kjer se dejansko lahko posnameš), grafika je ko černobil, zgodba pojma nimam kam jo vtaknit, igraš žensko, vseeno uživam na polno. Se ful veselim, kaj bo dostavil Platinum.

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 8 urami:

Končal Hollow Knight. Kle bi bil na mestu zdaj en dolg, ćamir style esejski opis igre v kontekstu prostora in časa, nagovor Galkotu z objektivno argumentacijo, osebno noto in LGBT šalo kako je žanr napredoval skozi čas, kako se votli vitez primerja s Samus, kje lahko pozorni bralec igralec opazi vzporednice in drobcene poklone igri, ki je žanru dala ime itd. Pa sem prelen in preglup za to.

 

Ful dobra igra, dokončal sem jo na slabih 90%, odlično ujame občutek osamljenosti in izgubljenosti v sovražnem okolju, fuuul dobr dodatek je ta dark soul vibe podajanja zgodbe v retroprespektivi skozi random drobce, dialoge in sam dizajn plat, pa kaznovanja smrti itd. Tko top, Ori sem igral samo prvega, ampak je Hollow Knight enostavno druga liga. Se pa ne strinjam, da so metrodiščine ful neki napredovale, so valda v tehnološkem smislu, tud taki twisti v atmosferi in kakšni dobri mehaniki (notchi in charmi) so kul, ampak pod črto je Nintendo (imho) več al manj pokazal kako naj bi taka igra zgledala tam v 90h, potem pa tud sami nikol več niso zares uspel it čez to.

 

Prvega Orija nisem igral. Trenutno igram drugega in se popolnoma strinjam s tabo. Ori je lep (svet je res noro barvit in stilsko neki najlepšega kar sem videl v igrah), OST je vrhunski, zgodba je cmerava (in a good way, i cri errry time), ploščadenje je zanimivo in ne pretežko, ampak na koncu k potegnem črto je HK čisto druga liga, saj ploščadenja oz nekih ugank kot takih ni je pa nonstop akcija in mobi uletavajo levo desno, če se zgodi crkot gremo via klopca, medtem k pr oriju cepneš pa te postavi nazaj na isti scren/sobo, tko da mi malce manjka izziva, kot je to recimo pri Fromu ali pri HK.

Na koncu k potegnem črto pa je ORI res zanimiva casual platformščina z izjemnimi elementi. 

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 8 urami:

Končal Hollow Knight. Kle bi bil na mestu zdaj en dolg, ćamir style esejski opis igre v kontekstu prostora in časa, nagovor Galkotu z objektivno argumentacijo, osebno noto in LGBT šalo kako je žanr napredoval skozi čas, kako se votli vitez primerja s Samus, kje lahko pozorni bralec igralec opazi vzporednice in drobcene poklone igri, ki je žanru dala ime itd. Pa sem prelen in preglup za to.

 

Ful dobra igra, dokončal sem jo na slabih 90%, odlično ujame občutek osamljenosti in izgubljenosti v sovražnem okolju, fuuul dobr dodatek je ta dark soul vibe podajanja zgodbe v retroprespektivi skozi random drobce, dialoge in sam dizajn plat, pa kaznovanja smrti itd. Tko top, Ori sem igral samo prvega, ampak je Hollow Knight enostavno druga liga. Se pa ne strinjam, da so metrodiščine ful neki napredovale, so valda v tehnološkem smislu, tud taki twisti v atmosferi in kakšni dobri mehaniki (notchi in charmi) so kul, ampak pod črto je Nintendo (imho) več al manj pokazal kako naj bi taka igra zgledala tam v 90h, potem pa tud sami nikol več niso zares uspel it čez to.

Ne da niso toliko napredovale kolikor je Hollow Knight po svoje hommage žanru kot takemu. Z vidika eksperimentiranja je dosti bolj zanimivih naslovov: Guacamelee s svojim izpopolnjenim fighting sistemom, Yoku's Island Express z miksom pinballa in metroidvanie, La-Mulana 2 z FEZ-like hardcore puzzlanjem, pol una 1-button metroidvania k sem pozabil naslov itd. Atribut Hollow Knighta ke je pomoje ravno to, da je v bistvu res metroidvania iz 1994 — nasploh je dosti hommaga na (Super) Metroid not, tako da se igrica sama po sebi zaveda tega. Pa da je pač bolano dobro narejena in ji je težko karkoli resnega očitat sploh. 

Povezava do prispevka

Hollow Knight ma tud bolano contenta, velik več kot kerakoli druga metroidvania, kamoli kakšna stara. Na 90% nisi še niti začel endgama :D Bolano contenta, miljon playstylov (sicer ok, optimalnih je sam ene par), odlična zgodba, nori bossi, fantastična grafika, vzdušje, ki trga gate. Men je res presežek na vseh področjih, zdej metroid mi je itak bedna serija, zame je default najboljša metroidvania Castelvania: Symphony of the Night in Hollow Knight proti tej ponuja dost več, boljši endgame, več shita na splošno. Super Metroid pa žal in brez zamere, vem da si velik ventilator serije je v tem oziru zelo dated :D Maš tud moderne klone Super Metroida k so kr fun, predvsem Axiom Verge pa ESA.

 

Drugač ma pa fakin FEZ LA MULANA like puzzlanje, ne obratno, kera jebena blasfemija.

Povezava do prispevka

Ma valda je dated, kontrole so za današnje razmere lesene, animacije in vse z grafiko je iz časa, ko so bili superračunalniki po univerzah mal močnejši ko od maksija PC, audio je omejen s SNES piskalnikom, end game contenta praktično ni itd. Je pa padel v ful večji vakuum kot vse te igrice, ki se zdej naštevajo in so imele na čem zganjat evolucijo in peglat robove. Development Symphony of the night se je šele začel, ko je bil Super Metroid že na TVjih. In kljub vsem temu ima še vedno bolano atmosfero, dobr tempo, OST je čisti presežek, lik Samus je bolj kot ne po zaslugi SM postal kultni, pač igrica je absolutna klasika in en od osnovnih gradnikov žanra. Ne vem pa kako bi ga doživel, če bi bil Galko in bi ga prvič igral danes.

 

Na metorid TODO mam (vsaj še) Axiom Verge in Blasphemous.

 

edit: čeprov jebemti Vevče ugotavljam, da mi je zmerom bolj muka gledat neke low res pixle :|

uredilo bitje Šimšalamima Huhu
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 12 minutami:

Ma valda je dated, kontrole so za današnje razmere lesene, animacije in vse z grafiko je iz časa, ko so bili superračunalniki po univerzah mal močnejši ko od maksija PC, audio je omejen s SNES piskalnikom, end game contenta praktično ni itd. Je pa padel v ful večji vakuum kot vse te igrice, ki se zdej naštevajo in so imele na čem zganjat evolucijo in peglat robove. Development Symphony of the night se je šele začel, ko je bil Super Metroid že na TVjih. In kljub vsem temu ima še vedno bolano atmosfero, dobr tempo, OST je čisti presežek, lik Samus je bolj kot ne po zaslugi SM postal kultni, pač igrica je absolutna klasika in en od osnovnih gradnikov žanra. Ne vem pa kako bi ga doživel, če bi bil Galko in bi ga prvič igral danes.

 

Na metorid TODO mam (vsaj še) Axiom Verge in Blasphemous.

 

edit: čeprov jebemti Vevče ugotavljam, da mi je zmerom bolj muka gledat neke low res pixle :|

 

Sej se itak strinjam. Absolutna klasika. Drugač ma Super Metroid pač dost debilnih for (sm ga glih letos še enkrat preigral). Bedn combat, dost slab nadzor, obskurni shiti (ala bombi random zid), pol se lahk zajebeš in se hardlockas tik pred bossom. Na splošno je pač dated pa bedn mehanično. Ma pa bolano vzdušje, design, leveli so sick, edino kar ni na nivoju so bossi. Pa pol k še enkrat igraš je itak špil džabe.

 

SOTN je itak tud sick, na drug način sicer. Endgame je lažji in zarad xpjev je velik več grindanja. Sam je pa combat velik bolj fun in na splošno je špil near perfect (ne na način super metroida, ki je tight in dodelan, bolj un, da ga lahk vsak let še enkrat igraš in bo še zmer fun, ker je velik stvari za delat). Itak sta kle dve filozofiji, ki se jih razvijalci, kot si sam opazu, itak še zmer držijo. Maš Metroid vejo pa SOTN vejo metroidvanij. Environmental Station Alpha pa Axiom Verge sta najboljša predstavnika Metroid smeri, medtem ko je Hollow Knight nek fusion plus valda še te Dark Souls elementi (al karkoli itak je tud Dark Soul metroidvania :D)

Povezava do prispevka

Jaz še kar letam po vesolju v No Man's Sky; ta sedanji playthrough je tudi uradno moj najbolj poglobljen in uspešen. Od nakupa pred dvema letoma sem sicer že vsaj 1x prišel v drugo galaksijo, samo nisem se pa še lotil tako načrtno delat stvari kot sedaj in moram reči, da me igra čedalje bolj veseli.

 

Špilam na Survival, da je večji izziv; kljub temu pa sem trenutno že bolj kot ne na konju. Ko si namreč v NMS do neke mere porihtaš opremo in več prostora v inventarju, tudi vse ostalo načeloma postane precej lažje. Pol, ko si pa postaviš bazo s par sobami za farmanje, pa itak še dobivaš orenk solde in si lahko nabaviš in porihtaš še več stvari.

 

Zelo me je razveselilo, da so v enem izmed prejšnjih updatov (Synthesis) omogočili prehod med galaksijami tudi nazaj, tako da imam zdaj postavljeni dve main bazi, eno v Euclid in eno v Eissentam (ki jo te dni izgrajujem); pred tem je namreč bilo narejeno tako, da ko si šel v drugo galaksijo, ti je izbrisalo vse, kar si imel postavljeno v prejšnji. Zdaj jih pa imaš lahko neomejeno število vsepovsod :)

 

V tem preigravanju sem tudi prvič našel in kupil S-class orožje (še celo dve) ter exotic S-class ladjo; temu je botroval kulski dogodek, ko sem v vesolju razsul par piratov in mi je en izmed njih dropnil neke strojne dele, ki so bili vredni 250 miljonov enot. Najprej sem mislil, da so vredni 250k, pol pa malo bolje pogledam število ničel in sem se kar začel na glas smejat :D S toliko keša se namreč lahko v NMS komot sprostiš in greš v šoping za najboljšo opremo. Trenutno sem v fazi iskanja S-class freighterja; drugo bazo sem si postavil v sistemu, ki ima ekonomijo 3 zvezdice, kar pomeni, da se tam bolj pogosto spawnajo S-class ladje, tako da ga moram sedaj le še najt in kupit. Ko si bom na njem uredil še permanentno mobilno bazo, pa grem iskat različne tipe S-class ladjic (fighter, hauler, shuttle itd.). Aja, pa ta planet z drugo bazo ima tudi veliko morja, tako da si bom enkrat v prihodnosti tam postavil tudi podvodno bazo.

 

Na tem mestu sem sicer mislil še nalepit par fotk najlepših planetov, ki jih sedaj pogosto delam v photo mode, vendar trenutno nisem za svojo kišto, tako da jih bom dodal kasneje.

 

Šimšalamima Huhu reče Dne, 2. 10. 2020 at 0:16:

2 dni nazaj sem si pa kupil No man's sky. Po dost meh uvodu z  "oh mal manj cute minecraft z vesoljskim ladjam" vibom mi počas leze pod kožo, se bom pustil presenetit. Je pa ravno par dni nazaj dobila major update, " that effectively doubled the variation in flora and fauna and add new planetary features like binary and ternary star systems, volcanoes, and localized weather patterns and effects". Kakšna je bila pred tem ne vem :D

 

Večina drugih stvari in izboljšav je že bila prisotna, vendar pa do zdaj biomi, živali in vremenski pojavi niso bili tako raznoliki, kot so zdaj. Recimo če/ko boš naletel na kak planet z bioluminescenco, kjer ponoči vse žari in utripa, tega ni bilo prej toliko; pa vulkanski planeti, kjer gorijo ognji so novi, pa meteorne nevihte... Več variacije je tudi v terenu oz. razgibanosti le-tega; v preteklosti je bilo vse bolj položno, zdaj imaš pa tudi visoke gore ter globoke globeli.

 

Kar se začetka in vztrajanja tiče - sicer je tudi odvisno, ali igraš na normal ali survival, ampak načeloma je začetek vedno bolj počasen in grindy; pol pa bolj kot si rihtaš opremo in dodatke, lažje in hitreje gre. En namig: če oz. ko imaš dovolj keša, ima vsaka vesoljska postaja en prostor (prvi "shop" na levi strani gledano od zunaj), kjer si lahko povečaš inventar; ta je običajno na začetku največji problem. Če še nimaš baze s farmo, lahko relativno dosti keša dobiš s farmanjem alienskih jajc v zapuščenih bazah, samo pazi, da te ne ubijejo alieni ;)

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče Dne, 13. 10. 2020 at 0:06:

Začel NieR:Automato, na PCju, z xbox padom. Port je kar bedn in mi je žal, da nisem začel na PS4, samo jebi ga, kar mamo zdaj mamo, so shekovali userji sami in popravili najbolj tečne gluposti (recimo kurzor od miške sredi zaslona ves čas, če slučajno igraš na pad ). Kljub vsemu sem odigral prvo uro v kosu (do tam, kjer se dejansko lahko posnameš), grafika je ko černobil, zgodba pojma nimam kam jo vtaknit, igraš žensko, vseeno uživam na polno. Se ful veselim, kaj bo dostavil Platinum.

dobesedno v instalerju.exe sm bil k sm tole prebral

 

 

a je res tok bad k sm prpravljen odigrat raje na playki potem

Povezava do prispevka

https://github.com/Kaldaien/FAR

 

Ne vem kakšen je na ps u bistvu, pol problemov je dejansko z grafiko in fpsji, kjer na PS so pač taki ko so, master race pa dviga resolucije in noče gledat 30 fps scene med igrico. Tole s kurzorjem je bedno, pol žolča je tud, da v vseh teh letih niso popatchal nobenga buga za PC in gre folku na kurac Platinum in Square, ampak s FARom imaš pomoje zrihtan.

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Naj te Šimšalamim ne ustavi. Z xbox kontrolerjem se čist OK igra. Priporočam pa, da si nastaviš najvišjo prioriteto procesa ter samo eno jedro dedicataš igri (drugače ti ob prehodu iz puščave v mesto vn vrže).

Kar se tiče kurzorja, pač alt tabaš pa je pol ok.

 

Definitivno priporočam igro. Zgodba je z mano za dalj časa ostala, ni pa najbolj enostavna. Pa definitivno obrni igro 3x! Igra se konča šele po tretjem poizkusu. Ena bolj zanimivih iger, samo daj ji šanso.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Ej FEGET, a Mario Oddyssey si igral na konzolici za fegete brez televizije Switch Light???

 

Mene še čaka, prvi mehičanski svet mi je bil zakon, ampak kr ne najdem motivacije, da bi zagrizel v Mario 3D špil... Ker so po spominu vsi tako faking huge, 3D World sem igral kake 2 mesece FFS

Povezava do prispevka

Mario Odyssey = 6/10 

 

Drgač ya prvi mehičanski svet je zakon, je pa tudi eden največjih, tako da kar uizi. Pa igra je prašičje lahka, ni to 3D World :D. Bi rekel, da so najtežje Odyssey lunice nekje tam midtier 3D World leveli. To mi je dejansko največja zamera Odysseyju, ki je sam po sebi OK špil, sam da pa se praktično za nobeno lunico v osnovnem načinu nisem rabil niti malo potrudit, pa mi je kr neki. Če igram Mariota, hočem scat kri 

Povezava do prispevka

Mario Galaxy je nor špil pa če ga igraš na nagačeno glavo od merjasca, dragi kolega. Ampak itak, se ful strinjam, meni je šlo na wii-ju tudi malo na kurac mahanje s tistim drekom (mislim da bi se dalo povezati mahanje z joyconi in da se bivši takrat čudežno 2 meseca ni dalo seksat). FUCK PS5 Galaxy 1 + 2 Remaster done by BluPoint, prov mal sem se polil s kofetom zdele

 

@Chenier_, ti si znan hejter Odysseya, me zanima če bom delil mnenje... Kot rečeno, prvi vtis je bil super, kaki so pa naslednji leveli bom pa še videl. Ampak ja, če je špil res otroško lahek to kar namori, 3D World je bil meni brutalno zafukan v zadnjih / extra levelih :D 

Povezava do prispevka

Anyways

 

Igram Project Warlock. Že nekaj časa me privlačijo in zanimajo igre, ki eksperimentirajo z Wolfenstein 3d načinom igranja, skratka da so sovražniki razporejeni samo po horizontali, vertikala pa ostane neuporabljena. Izbire je bore malo, tako da sem slej ko prej prišel do pričujoče igre, ki pa je res kompetentno narejena in tudi več kot odlično razišče shooting gameplay, kjer je važna samo horizontala. Kot prvo je težavnost odlično odmerjena v kombinaciji z dolžino stopenj. Igra je težka. Zelo težka. Tako težka, da sem v prvem od kakih dvajsetih levelov po tutorialu umrl trikrat. Vendar mi v kombinaciji s kratkimi stopnjami ni bilo problematično začet ponovno. Orožja in čaranje so super izvedeni, filing streljanja odličen, grafična podoba pa se mi je izredno prikupila, čeprav mi je po screenshotih delovala zelo neprivlačna in sem v resnici kar malce odlagal igranje, ker mi je igra kot statičen izdelek bila grda. V gibanju pa dobro funkcionira. 

 

Skratka, če še koga zanimajo horizontala-based Wolf 3d-like shooterji (verjetno ne, sam bodimo optimistični), dajte probat :D

 

ss_4ef8e1fa0cacd1984580efcb6eeb51f1dcc7e2ce.600x338.jpg?t=1573161779

Povezava do prispevka

Hat in Time je res hidden gem te generacije (mislim, ni hidden, saj je dobro prepoznaven, sam ne da se mi zdaj iskat drugega izraza :D)

 

Meni precej ljubša igra od Super Mario Odyssey, pa sem mega fan 3d platformerjev 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...