Skoči na vsebino

Trenutno igram [10/2020]


Priporočeni prispevki

DaCapo reče Dne, 27. 10. 2020 at 16:57:

Dejstvo pa vseeno ostaja, da je Full Throttle ena od "slabših" LucasArts avantur. Sicer vsakomur svoje, ampak povprečno gledano je pač tako in nič drugače.

Ah kje, The Dig je stokrat slabši. Čeprav The Dig ima meni kul vzdušje, sam ki mi je vse ostalo krneki. 


Also Layers of fear 2 je zastonj, a je za kej, je kdo igral?

uredilo bitje Heretik
Povezava do prispevka

Začel igrat MGS:phantom pain, sem ga že konkretno igral na začetku in vse skupaj nehal, sedaj sem se odločil da grem znova iz nule in lahko mirno rečem, zares carska igra, sam če bi Hideo malo smiril doživljaj na raznih demonih itd... sam ja potem to ne bi bil mgs :D Je pa to prvi špil, odkar sem spucal cel ps4 in namazal novo pasto, ki spremeni moj ps4 v poormans jet engine... <3

 

Hades - Nadaljujem kjer sem ostal, nekdo je napisal, da ko 10x prideš ven da zarolajo creditsi in bom grindal do tja. Bi verjetno že zdavnaj to naredil. če ne bi bil frajer in bi si dvigoval punishment pact po vsakem runu :D 

Povezava do prispevka

Ma punishment pact je bv na začetku, najlazje/hitrejše je da postopoma dvigujes pakt na vsak weapon

Že zato ker vsakič ko na novo zaključis en level pakta dobiš pri bossih material za nadgradnjo (titan blood, ambrosia), kar pomeni da prej upgrejdas weapone in posledično si precej olajšaš višje pakte (recimo z chiron bowom in chaos shiledom lepo šibaš čez) 

Povezava do prispevka
Me3do reče pred 16 minutami:

Ma punishment pact je bv na začetku, najlazje/hitrejše je da postopoma dvigujes pakt na vsak weapon

Že zato ker vsakič ko na novo zaključis en level pakta dobiš pri bossih material za nadgradnjo (titan blood, ambrosia), kar pomeni da prej upgrejdas weapone in posledično si precej olajšaš višje pakte (recimo z chiron bowom in chaos shiledom lepo šibaš čez) 

Ma ni brezveze, dejansko je tako, da ko enkrat obrneš je vsakič lažje, jaz praktično igram s tisto "puško" ves čas in sem čist overpowered že, punishment pact 19 sem včeraj naredil brez da mi vzamejo "life" tako da če nočem spat zraven si moram mal umetno zakomplicirat življenje :D

Povezava do prispevka

Jst sem pa precej razdvojen glede FF 7 R. Po eni strani je špil še vedno kul ko svinja, borbe so hude, grafika je na momente res lepa (sploh bolj detajlirani deli / cutsceni), čiza je več ko v Top Gunu pa Tiffo bi tako pofukal da bi še pravnikinjo bolel materični vrat. Ampak po drugi strani je pa worldbuilding tak jeben skok nazaj v primerjavi s top zahodnimi RPG-ji da boli glava. Svet se čuti ful prazen, kot nekaka kulisa je. NPC-ji so tam samo zato, da ne gledaš (brez domišlije narejenih in v low res izrisanih) praznih hiš. Raziskovanja in interakcij praktično ni. Jeben H:ZD ima boljša mesta ffs. Prov uno jaw dropping slabo je narejeno, ko da je bil ta del rushan / ni bilo dovolj budžeta al neki. Pa summoni te ne stisnejo več tako za jajca kot so te v originalu :D  

 

Ne vem. Teško je.

Povezava do prispevka
Galko reče pred 10 minutami:

Jst sem pa precej razdvojen glede FF 7 R. Po eni strani je špil še vedno kul ko svinja, borbe so hude, grafika je na momente res lepa (sploh bolj detajlirani deli / cutsceni), čiza je več ko v Top Gunu pa Tiffo bi tako pofukal da bi še pravnikinjo bolel materični vrat. Ampak po drugi strani je pa worldbuilding tak jeben skok nazaj v primerjavi s top zahodnimi RPG-ji da boli glava. Svet se čuti ful prazen, kot nekaka kulisa je. NPC-ji so tam samo zato, da ne gledaš (brez domišlije narejenih in v low res izrisanih) praznih hiš. Raziskovanja in interakcij praktično ni. Jeben H:ZD ima boljša mesta ffs. Prov uno jaw dropping slabo je narejeno, ko da je bil ta del rushan / ni bilo dovolj budžeta al neki. Pa summoni te ne stisnejo več tako za jajca kot so te v originalu :D  

 

Ne vem. Teško je.

Čeprav se povsem strinjam s sintezo, da je teško, sam ne bi rekel, da gre tukaj za rush ali pa budžet. Tak je preprosto stil JRPG-jev od takrat do danes. Sem igral enega najviše ocenjenih JRPG-jev te generacije, Dragon Quest 11 (86 na meti), pa ima povsem identičen problem. Hiše so prazne, morda s stavkom ali dvema na prebivalca, interakcije in raziskovanje omejeno na minimum, čeprav se igra kiti s kao open world pristopom. Vse izpade kot nekakšna kulisa. Moram reči, da je edina opcija, da boš pogojno užival v tem, da pač sprejmeš ta pravila igre — sprejmeš, da je tak očitno stil nekega klasičnega JRPG-ja (saj vsi vemo, da ta žanr napredek doživlja po polžje), pa da japanezerji za tem kulisastim pristopom vidijo nek zen, ki ga zahodnjaki ne štekamo, ker bi divje fukali in pobijali prebivalce fiktivnih mest :D.

Povezava do prispevka
Me3do reče pred 19 minutami:

@Kastor

ja ok, to maš prav, enkrat ko maš en S tier weapon tku odklenjen in nabildan je easy :D

 

railgun lucifer je pa itak odfuk

 

tbh so meni usi weaponi kr zanimivi, še najslabši mi je spear potem pa meč

Ubistvu me je najbolj šokiralo dejstvo, da se lahk z bouldyem pogovarjaš tko da zdaj še to procesiram :D:D

Povezava do prispevka
Bessie reče pred 53 minutami:

Igram prvi Watchdogs, pa se ne morem zares odločit a mi dogaja al ne, osrednja zgodba je kul, mesto je kul, obstranske dejavnosti se mi pa zdijo bolj kot mašilo, da ne bo prehitro konec. 

 

Prvi Watchdogs meni ni bil všeč. Zelo suhoparen copy paste koncept prav povsod, vožnja je bila obup.

 

Drugi Watchdogs je bil meni precej bolj uživanstki, tudi zato, ker sem malo pričakoval, pa je bil dokaj podcenjen, resda je imel tečne like in meh glavno zgodbo, ampak opravila ter puzzli s gadgeti so bili zelo dobri.

Povezava do prispevka

POKEMON SWORD DLC 2

 

Togeneracijski Pokemoni so mi bili v osnovni različici res slabi in preživeti. Kupil sem si jih za službeno potovanje, ker mi pač prinesejo dovolj dober nostalgia blast, da jih enega za drugim preigram. Ker sem kupil neko jako verzijo, sem zraven dobil expansion pass, v katerem je sedaj izšel še drugi DLC. In vse kar lahko rečem o tem expansion passu je: ZELO DOBRO. Imam občutek, da so developerji v obeh DLC-jih šli all out in dejansko prvič deliverali to, kar želijo deliverat, ne samo nesmiselno nadaljevali tradicijo. Kot prvo sta oba expansion passa postavljena v open world, kjer prosto prehajaš med zasneženimi pokrajinami, jamami, gozdovi, travniki ... Oba otoka, oziroma južni del sveta v primeru drugega DLC-ja, sta zelo raznoliko zasnovana in imata estetsko fine POI-je. Nadalje so v igro dodali collectable po vzoru drugih open world iger, predvsem pa čuda nekega dodatnega dogajanja. V drugem DLC-ju imaš recimo dungeon rune, kjer si izbereš enega pokemona od treh in z njim opravljaš battle, in ko premagaš kakšnega pokiča, ga lahko nadomestiš s svojim izvirnim. Po cirka petih battlih pa te čaka battle z legendary pokemonom, ki je 5 levelov nad tvojim in ga lahko na koncu ujameš. Zraven tega so ful boljše razdelani main in side questi, dejansko imaš filing raziskovanja in da ni vse položeno pred tebe. Močno upam, da je to vaja v slogu in stilu in da bodo naslednji main pokemoni v celoti takšni kot ta expansion pass, ker se nam dejansko obeta dobra igrica! 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Heretik reče pred 34 minutami:

A ni bil dig tudi tko objektivno pripoznan kot slabši? Vsi itemi so isti recimo.

 

uradno kao ne spada med najboljse ever, meni je pac najljubsa avantura vseh casov

 

pa ne razumem, kaj mislis z "Vsi itemi so isti recimo."

 

 

Povezava do prispevka
amnesia reče pred 11 urami:

uradno kao ne spada med najboljse ever, meni je pac najljubsa avantura vseh casov


The Dig je tudi meni fenomenalna avantura. Ne najboljša ever, ampak visoko visoko na osebni lestvici. Tista atmosfera, občutek tujega planeta, postopno spoznavanje zgodovine planeta (tujske rase) in jezika uhhh... Še vedno jo vsake toliko preigram in vedno uživam, čeprav vem že vse na pamet. :) 

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 2 urama:


The Dig je tudi meni fenomenalna avantura. Ne najboljša ever, ampak visoko visoko na osebni lestvici. Tista atmosfera, občutek tujega planeta, postopno spoznavanje zgodovine planeta (tujske rase) in jezika uhhh... Še vedno jo vsake toliko preigram in vedno uživam, čeprav vem že vse na pamet. :) 

Ej a ti si igral I have no mouth and I must scream, kaka ti je ta? Jaz sem jo probal začet igrat sam mi je tok čudaška da je prav ne morem, neki unsettling mi je na njej.

Povezava do prispevka
Heretik reče pred 41 minutami:

Ej a ti si igral I have no mouth and I must scream, kaka ti je ta? Jaz sem jo probal začet igrat sam mi je tok čudaška da je prav ne morem, neki unsettling mi je na njej.


Yes. Igral sem že pred leti in se strinjam glede čudaškosti. Kljub odličnim kritikam je tudi meni nekako "unsettling", v bistvu nikoli nisem "čisto not padel". Je pa tako, da sem jo letos spet igral in mi je (vsaj glede na prejšnje spomine) precej bolj všeč. Očitno z leti dobimo nekakšne druge poglede :) 
V vsakem primeru gre za eno od bolj cenjenih avantur, ki pa vsakomur seveda ne sede. Ta cyberpunk moraš pač dejansko sprejet in se nekoliko bolj poglobit v zadevo. Zgodbovno je v bistvu "višji rang" med avanturami, itak, saj je povzeta po dokaj cenjeni knjigi https://en.wikipedia.org/wiki/I_Have_No_Mouth,_and_I_Must_Scream. Hočem pač reči,  da ni kar na easy in malce za sprostitev ...

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...