Skoči na vsebino

neuradna tema o kolesarjenju


Priporočeni prispevki

gorann reče pred 17 urami:

@erted45, namesto manjsih zobnikov spredaj, sem danes dal zadaj 11-40 mtb kaseto od slx :D dela z ultegrinim menjalnikom bp

zdaj je 34/40 razmerje, menja ok, ketne nisem druge dajal ker ne krizam velki prednji zobnik z velkim zadaj, bom pa naslednjic daljso dal zarad tega, ce se kdaj zajebem, da ne bo odtrgal menjalnika

 

 

 

 

Zanimivo, sploh nisem vedel, da so take kombinacije možne s cestnim hardware-om :)

 

Sem pa prejšnji dan govoril s Fondo. Me je povprašal kako se mi obnesejo ovale. Mu odgovorim, da sem opazil izrazito nižjo zadihanost in srčni utrip za isti tempo in ga vprašam če je res možno, da je to zaradi oval. Pravi da ja, to so ovale in da če ne verjamem, naj dam nazaj gor originalne zobnike. Je pa rekel, da je razlika še toliko bolj izrazita, če si fizično bolj slabo pripravljen oz. da pri pro-jih ni tako hude razlike (5-10 %).

 

Tako da jaz sem sold. Zdaj gledam, da bi dal še na gorca 32 (ali pa mogoče 30) ovalo spredaj.

Povezava do prispevka
Boris reče pred 1 uro:

ce mas misice ne rabs zascite :D

 

obstajajo kosti, ki niso prekrite  z misicami. kolena, shins, komolci, podlahtnica, zapestje, kljucnica.

 

zdaj mam ze drugic na bedri nagravzno vijolicno modrico. sam tam ni problema k misice zascitijo kost in ni panike.

 

pomoje bom alpinestars vzel, ker so lazje za dat gor in dol. mogoce malo bolj zascitijo. so pa fox res zelo fajn za pod obleko. majo pa na zalost tak sistem oblacenja, ki ni prijazen velikemu tricepsu/bicepsu.

Povezava do prispevka
S<3NEC reče pred 8 urami:

@gorann dobro si stisnil Vršič, čestitke. Jaz med tako turo niti hrane ne prenašam več in me začne pobirat. Koliko si imel pa skupen čas s počitki ("Elapsed Time" na Stravi)?

8 uric voznje je blo, ampak res tak na izi tempo, vse skup pa ene 12 ur ker sem bil na koncu se ene dve uri na obisku pri sestri, sva tam pol tud jedla s tem frendom pa pogovor pa se zavlece pol. Samih postankov nisva mela veliko, prvi na jesenicah pol kr gora pri jezeru na pivu, na vrsicu sva jedla pa spila nekj. Nazaj dol spet  mal ustavla pri jezeru. Nato do zirovnice na pivo, potem pa naslednji postanek obisk familije, sam to je blo ze skor konc poti, edino kar sva mela se 12km do kranja se

Povezava do prispevka
erted45 reče pred 3 urami:

Zanimivo, sploh nisem vedel, da so take kombinacije možne s cestnim hardware-om :)

 

Sem pa prejšnji dan govoril s Fondo. Me je povprašal kako se mi obnesejo ovale. Mu odgovorim, da sem opazil izrazito nižjo zadihanost in srčni utrip za isti tempo in ga vprašam če je res možno, da je to zaradi oval. Pravi da ja, to so ovale in da če ne verjamem, naj dam nazaj gor originalne zobnike. Je pa rekel, da je razlika še toliko bolj izrazita, če si fizično bolj slabo pripravljen oz. da pri pro-jih ni tako hude razlike (5-10 %).

 

Tako da jaz sem sold. Zdaj gledam, da bi dal še na gorca 32 (ali pa mogoče 30) ovalo spredaj.

Mozno je marsikaj skombinirat, samo shimano glumi in tega ne pove. 

Ja men je predvsem ceneje s kaseto dobit tako razmerje, ki bi ga drugace s 46-30 gonilko, ni pa to idealno s kaseto, ker je prevec razlike vmes med prestavami potem. Bom videl kako se obnese za hribe, ze zdaj sem imel 36 zadaj pa je blo kar ok za 15% klance. 

Povezava do prispevka
gorann reče pred 1 uro:

8 uric voznje je blo, ampak res tak na izi tempo, vse skup pa ene 12 ur ker sem bil na koncu se ene dve uri na obisku pri sestri, sva tam pol tud jedla s tem frendom pa pogovor pa se zavlece pol. Samih postankov nisva mela veliko, prvi na jesenicah pol kr gora pri jezeru na pivu, na vrsicu sva jedla pa spila nekj. Nazaj dol spet  mal ustavla pri jezeru. Nato do zirovnice na pivo, potem pa naslednji postanek obisk familije, sam to je blo ze skor konc poti, edino kar sva mela se 12km do kranja se

Ajd, sedaj razumem, zakaj ti je bilo "izi".

Povezava do prispevka

Tale GCN video je tko krneki, govori o temu kok so ql aero kolesa in pol naredi primerjalni test, v katerem voz en in ist kolo v različnih cunjah :D S tega lahko sam to zaklučš, kok je važn, da maš tight cunje na seb, pa da je v bistvu pozicija na kolesu zlo pomembna (itak ma sam telo tok večjo površino, s katerim te štopa med vožno kot sam kolo). Res škoda, ko ni kakšnih bolj konkretnih testov, kjer bi vsaj recimo naredil solidn test med aero in resno lightweight kolesi (lahko tud od iste firme) al pa primerjava ist model z različno opremo pa recmo različn level carbon. 

 

Lepo si zrihtu kolo @Boris props :)

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...