Skoči na vsebino

Trenutno igram [11/2020]


MaDrung

Priporočeni prispevki

Raz reče pred 3 urami:

DLC (Melody of Mystery) za Trine 4: luštno, u izi platformanje in fizikalno puzzlanje; Trine igrice majo res en tak nezatežen feel good vibe v fantazijskem pravljičnem okolju s krasno grafiko. Dober in dolg DLC (šest nivojev) za razumno ceno 8 eur. 


Hvala za info (in opomnik). Trine serija mi je bila res kul, štirice pa še sploh nisem začel igrati (+ za DLC). Finofajn, ker je res točno to kar praviš: nezatežen good vibe v res pravljičnem okolju. Nice, nice.

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 12 urami:

Kako ti je Horizon Chase Turbo? Mam na listi: wish, sam še nisem utegnil sprobat 

 

Jaz sem to veliko špilal na telefonu. Maš free na androidu. Igra na ps4 je zelo podobna, po moje skoraj ista?

 

Predvsem mi je všeč res nora hitrost, lepo avto letijo in upravljanje je kul. Se pa zna začet ponavljat. Reto vibe in muzika mi je všeč. 

 

Drugače sem pa danes končno končal Last of us 2. Ne razumem zakaj tolko pizdenja zarad zgodbe. Morem topic prebrat. Me je pa presenetilo koliko krvava in nasilna je igra. 

 

Začel sem igrat God of War, moj prvi špil iz te serije. Prvi chapter sem prešel, res wau. Vidim da mi bo zakon igra. 

 

 

Povezava do prispevka

V zadnjem tednu sem preigral Half Life: Alyx. Absolutno super izkušnja, sicer imam bolj malo prostora in sem parkrat butnil v omaro, ampak je bilo vredno bolečin. Sprobal pa sem še Star Wars Squadrons, ki je bil prav tako jaw dropping (EA Play for 1 month FTW :D) in pa elitno verzijo Asgard's Wrath. Imamo še ravno dovolj časa, da se malo poigram v VR Lab, pa v libraryu imam še Republique VR in Adrift. Sedaj bolj resno razmišljam o nakupu Indexa :D

Povezava do prispevka

Lonely Mountains: Downhill. Sicer nima tko totalno nič povezave s pravim MTBjanjem in prvinam, potrebnim tam (da bi se voznik in kolo obnašal neodvisno in bi to vplivalo na oprijem, zavoje, skoke, fedri itd., mmm kera igrica bi bila to), je pa zelo cute grafika in ful zabavn in razgiban teren, kjer klestiš sekunde in iščeš bližnjice. Uživam na polno :D

 

Glede Thumperja pa, teli procenti pomoje ne padajo s težavnostjo plat ampak voljo do igranja :P

 

thumper_achivment.thumb.png.0fbccd9d2fb56f38d8bb54e1cc44fc05.png

 

Povezava do prispevka

Nadaljujem BB. Tole je vse skupaj čisto odfukano. Prav čutiš kako lik vedno bolj tone v norost. Lovecraft horror at its best, res. :avadodo:

 

Najprej sem natamanil še zadnja dva hunterja od trojice, ki se pojavi v katedrali v Unseen Village (tale dva sta mi do sedaj bila daleč najtežja "bossa", najprej sem unga s cannonom in ognjem delal 6 krat, pol pa še tistega z bičem 5krat), pol pa še One Reborna. Spet precej lahek boss fight. Držiš razdaljo, se izmikaš fireballom, počakaš, da se malo odpre in imaš window za par heavy udarcev, rinse and repeat. Padu v drugem poskusu.

 

Počistil sem Lecture building, ter prižgal par lamp v Nightmare Headstone. Res fenomenalen setting v peklu :avadodo: Zdaj sem umrl tam kjer ti šopa hkrati frenzy in slow poisoning. Faking multitasking. Vzdušje ratuje vedno bolj tesnobno in napeto. Ta igra je nora. :avadodo:

uredilo bitje KE RIT
  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

untitled goose game - razumem šarm takih iger, sam ni ravno moja zvrst, je fun malo pizdarije delat, sam vseeno noz my cup of tea

astrologaster - emmm pričakoval sem veliko bolj monty pythonovsko zadevo, dobil pa... hja kaj pa vem, middle ages wannabe doctor simulacijo? :D

Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 7 urami:

Nadaljujem BB. Tole je vse skupaj čisto odfukano. Prav čutiš kako lik vedno bolj tone v norost. Lovecraft horror at its best, res. :avadodo:

 

Najprej sem natamanil še zadnja dva hunterja od trojice, ki se pojavi v katedrali v Unseen Village (tale dva sta mi do sedaj bila daleč najtežja "bossa", najprej sem unga s cannonom in ognjem delal 6 krat, pol pa še tistega z bičem 5krat), pol pa še One Reborna. Spet precej lahek boss fight. Držiš razdaljo, se izmikaš fireballom, počakaš, da se malo odpre in imaš window za par heavy udarcev, rinse and repeat. Padu v drugem poskusu.

 

Počistil sem Lecture building, ter prižgal par lamp v Nightmare Headstone. Res fenomenalen setting v peklu :avadodo: Zdaj sem umrl tam kjer ti šopa hkrati frenzy in slow poisoning. Faking multitasking. Vzdušje ratuje vedno bolj tesnobno in napeto. Ta igra je nora. :avadodo:

 

Čakam na naslednjo epizodo :avadodo:

 

(... or some say Kosm :D

Povezava do prispevka

Glede na ta hype 10 let stari igrice lahko povzamem samo kdo rabi next gen, ko pa ima še ta generacija toliko norih špilov:D

 

Jaz igram Danganronpa trilogijo - vrhunski špili, po krivico svinjsko prezrti na forumu mn3njalnik. Enko sem obrnil, zdaj na polno uživam v dvojki. Če so vam cool murder mystery school life (kot ga ima Persona) detektivščine je to tole as good as it gets.


Upam da naredijo še četrti del.  

Povezava do prispevka

Fak kaj mi dela ta Bloodborne. Un nightmare frontier je tak labirint, da boli glava lol. Muči me predvsem to, da imam samo 8 sedatives in ne vem kje naj bi jih farmal. Kupit se jih ne da. Zato sem si rekel, da bom zaenkrat pustil tisto pri miru :D

 

Aja, drugače sem DEFINITIVNO overlevelan, ker zdaj skoraj vse nove mobe, ki jih srečam one shotam z light attack lol. Za foro sem se vrnil v katedralo od Amelie in me je tam pričakala neka hunterka. Padla v prvo (na splošno se mi zdi, da ful bossov lahko delam na isti način, držim razdaljo in naštudiram patterne, ter mal probam evadat vse zadnji trenutek. Čim je boss malo odprt, pa sekira po faci. Na isti način sem pol potamanil še una dva hunterja (en električen, drugi s šibrovko), ki se džita skupaj dol desno od katedrale. Prvič, ko sem ju srečal sem samo spizdil. Sedaj sta padla ko papka. No pol sem uletel še v Hemwick Charnel Lane (res carska okolica), preiskal vse in na koncu nabil čarovnici, ki sta bili res ful ful lahki lol.

No, pol sem se želel vrniti v to območje, ker nisem preiskal enga dvigala, ki gre v podzemlje. Lutam mimo in kosim mobe, in iznenada mi uleti kočija, ki me popelje k nekemu gradu na snegu. Valjda takoj uletijo neke orjaške bolhe, ki končno ponudijo mal izziva. Si mislim, mega, zdaj bom spet ves presran, pol pa ni blo ne. Notranjost gradu je bil faking walk in the park (z izjemo malih grbavcec z rapierji :avadodo: res carski mobi). Je pa vzdušje notri res fenomenalno. Jokajoče ženske, z lastno glavo v naročju in ogromne sobane. Res kapo dol za ta dizajn. :avadodo:

Pridem do vrha in moram nadaljevat po zasneženi strehi, ne se jebat, kjer carski setting. Vedu sem, da bo zihr kmalu nek boss fajt. In res, uleti faking kralj s koso. Spet skušam naštudirat patterne in pri backdashanju valjda padem s strehe XD. Pustim mu 120.000 blood echoes FML. Sem si mislu, zdej me bojo valjda une bolhe pred gradom ubile in bom izgubil vse. Pa sem samo teku mimo YOLO style in pol ostali del poti nazaj do kralja isto. 2 minuti in sem bil spet pri njemu. Dobim nazaj keš. Sweet. Tokrat pridem do druge faze in me one shota, ravno ko se healam. Ajde, ni panike. Zdaj imam pot skozi grad naštudiran. Hladen sem kot pokrajina. Spet pri kralju, spet retrievam denar in tokrat se ne pustim zajebat. V drugi fazi napada non stop, ampak vseke toliko naredi nek air dive. Aha, okno za heavy attack. Sicer je trajalo ene 15 minut , ker sem ga res cheesal na polno, sam glavno, da je v tretje padu. Pa vsega skupaj sem med fajtom porabil samo 2 heala. :mafija:

Tole mi je do zdaj bil res daleč najbolj vzdušen boss fight. Res nora lokacija, muzika in carski boss kralj. :avadodo:

 

Pred tem sem ustvaril tudi Chalice Dungeon, ampak bossi not so bili precej lahki. Na koncu je uletel nek lava pes, ki ni imel za burek. Upam, da bodo drugi dungeoni nudili večji izziv.

 

Če sem na začetku igranja bil on the fence, sem sedaj povsem prepričan, da je tole najboljša igra za PS4 in verjetno tudi igra generacije. :avadodo::avadodo::avadodo:

uredilo bitje KE RIT
  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Uncharted 4: zgodba vleče, malo me edino moti manjko globine pri gameplayu. Uganke so prelahke oz. vsaj tistih par, ki jih je bilo, vsaj sneakanje in tamanjenje iz trave je zanimivo. Tombi iz zadnjih Tomb Raiderjev so nekaj kar bi mi sedlo zraven, samo to je pač linearna zadeva. Sem na polovici, pa se mi zdi, da bo dolžina ravno prava in ni razvlečeno brez potrebe.

 

FIFA 21 je spet arkadno sranje, vendar mi sede za par tekem po letu premora. Če ne jemlješ resno in se ne sekiraš zaradi ekipe je precej nestresno vse skupaj, malo se nasmejiš ob bullshitu in greš naprej. 

uredilo bitje shure
Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 5 minutami:

Fak kaj mi dela ta Bloodborne. Un nightmare frontier je tak labirint, da boli glava lol. Muči me predvsem to, da imam samo 8 sedatives in ne vem kje naj bi jih farmal. Kupit se jih ne da. Zato sem si rekel, da bom zaenkrat pustil tisto pri miru :D

 

Aja, drugače sem DEFINITIVNO overlevelan, ker zdaj skoraj vse nove mobe, ki jih srečam one shotam z light attack lol. Za foro sem se vrnil v katedralo od Amelie in me je tam pričakala neka hunterka. Padla v prvo (na splošno se mi zdi, da ful bossov lahko delam na isti način, držim razdaljo in naštudiram patterne, ter mal probam evadat vse zadnji trenutek. Čim je boss malo odprt, pa sekira po faci. Na isti način sem pol potamanil še una dva hunterja (en električen, drugi s šibrovko), ki se džita skupaj dol desno od katedrale. Prvič, ko sem ju srečal sem samo spizdil. Sedaj sta padla ko papka. No pol sem uletel še v Hemwick Charnel Lane (res carska okolica), preiskal vse in na koncu nabil čarovnici, ki sta bili res ful ful lahki lol.

No, pol sem se želel vrniti v to območje, ker nisem preiskal enga dvigala, ki gre v podzemlje. Lutam mimo in kosim mobe, in iznenada mi uleti kočija, ki me popelje k nekemu gradu na snegu. Valjda takoj uletijo neke orjaške bolhe, ki končno ponudijo mal izziva. Si mislim, mega, zdaj bom spet ves presran, pol pa ni blo ne. Notranjost gradu je bil faking walk in the park (z izjemo malih grbavcec z rapierji :avadodo: res carski mobi). Je pa vzdušje not, res fenomenalno. Jokajoče ženske, z lastno glavo v naročju in ogromne sobane. Res kapo dol za ta dizajn. :avadodo:

Pridem do vrha in moram nadaljevat po zasneženi strehi, ne se jebat, kjer carski setting. Vedu sem, da bo zihr kmalu nek boss fajt. In res, uleti faking kralj s koso. Spet skušam naštudirat patterne in pri backdashanju valjda padem s strehe XD. Pustim mu 120.000 blood echoes FML. Sem si mislu, zdej me bojo valjda une bolhe pred gradom ubile in bom izgubil vse. Pa sem samo teku mimo YOLO style in pol ostali del poti nazaj do kralja isto. 2 minuti in sem bil spet pri njemu. Dobim nazaj keš. Sweet. Tokrat pridem do druge faze in me one shota, ravno ko se healam. Ajde, ni panike. Zdaj imam pot skozi grad naštudiran. Hladen sem kot pokrajina. Spet pri kralju, spet retrievam denar in tokrat se ne pustim zajebat. V drugi fazi napada non stop, ampak vseke toliko naredi nek air dive. Aha, okno za heavy attack. Sicer je trajalo ene 15 minut , ker sem ga res cheesal na polno, sam glavno, da je v tretje padu. Pa vsega skupaj sem med fajtom porabil samo 2 heala. :mafija:

Tole mi je do zdaj bil res daleč najbolj vzdušen boss fight. Res nora lokacija, muzika in carski boss kralj. :avadodo:

 

Pred tem sem ustvaril tudi Chalice Dungeon, ampak bossi not so bili precej lahki. Na koncu je uletel nek lava pes, ki ni imel za burek. Upam, da bodo drugi dungeoni nudili večji izziv.

 

Če sem na začetku igranja bil on the fence, sem sedaj povsem prepričan, da je tole najboljša igra za PS4 in verjetno tudi igra generacije. :avadodo::avadodo::avadodo:

 

Chalice moraš delat sprot da predstavljajo izziv. Se jih pa splača delat ker imaš not nekaj unikatnih šefov ter najboljše geme v igri. Sam da jih lahko odpiraš moraš obvezno lootat vse da dobiš matse za nove odpirat. Aja pa zdej je spet DLC znižan na 10€ tak da obvezno nabavi!

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 2 minutama:

Chalice moraš delat sprot da predstavljajo izziv. Se jih pa splača delat ker imaš not nekaj unikatnih šefov ter najboljše geme v igri. Sam da jih lahko odpiraš moraš obvezno lootat vse da dobiš matse za nove odpirat. Aja pa zdej je spet DLC znižan na 10€ tak da obvezno nabavi!

Mam GOTY verzijo.

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče Dne, 29. 11. 2020 at 22:43:

Glede Thumperja pa, teli procenti pomoje ne padajo s težavnostjo plat ampak voljo do igranja :P

 

thumper_achivment.thumb.png.0fbccd9d2fb56f38d8bb54e1cc44fc05.png

Thumper ni dirkačina in ni glasbena igrica per-se, se mi zdi, da jo preveč ocenjuješ skozi ti dve optiki*. Je bolj nek spust v norost. Poskus podajanja občutja tesnobe preko igralne forme brez posredništva oziroma zavijanja v širšo zgodbo kot pri Hellblade. Skratka: tesnoba v faco - brez darilnega ovoja. Tako si jaz interpretiram to igro. Že to da "igramo v vlogi" majhnega hroščka, ki je zelo omejen v smislu tega, kar lahko stori, na nasprotni strani pa stoji neka nerazumljiva in nedoločljiva grozota, ki deluje kot miks kozmičnega horrorja in neke znanstveno-fantastične estetike. Kljub temu ta hrošček drvi naprej nonstop. Ko ga kozmična grozota zaustavi in vrne na začetek cikla, ima ta cikel možnost ponoviti, ga premagati. Skratka. Jaz sem imel ob tej igri zelo neprijetne filinge in sem jo začel interpretirati kot neko neposredno reprezentacijo anxietyja. Zanimiva igrica

 

*Zavedam se, da jo tudi jaz ocenjujem skozi čisto specifično optiko. Nočem delovat vzvišen, itak je tvoj pogled legitimen. Ampak vseeno se mi zdi, da glasbene igrice v večini temeljijo na neki ideji power fantasyja, torej obvladanja nekega inštrumenta/DJ mize/petja do te mere, da ti digitalno občinstvo na ekranu ploska in vpije in daje respect, ti pa ufuraš še zadnji solo na plastični kitarci. Thumper pa je nasprotje power fantasyja, je bolj način za preživetje v svetu brez vsakega upanja

Povezava do prispevka

Thumper je odličen,.. v PPSVRju še posebej,..Bom danes spet mal sprobal (mislim da sem do ene 3-4 pesmi prišel),..zdajle se mal zajebavam v Dreamsu ,..(ene par prav neverjetnih PSVR špilčićev tukaj notri),.. Mogoče dejansko preigram Dreams SP,.. in mogoče platinumiram stvar končno sploh zdaj ko mam dildote in PSVR se moram oblikovanja naučit,.. mislim da bo veliko lažje v prostoru.

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 16 minutami:

Thumper ni dirkačina in ni glasbena igrica per-se, se mi zdi, da jo preveč ocenjuješ skozi ti dve optiki*. Je bolj nek spust v norost. Poskus podajanja občutja tesnobe preko igralne forme brez posredništva oziroma zavijanja v širšo zgodbo kot pri Hellblade. Skratka: tesnoba v faco - brez darilnega ovoja. Tako si jaz interpretiram to igro. Že to da "igramo v vlogi" majhnega hroščka, ki je zelo omejen v smislu tega, kar lahko stori, na nasprotni strani pa stoji neka nerazumljiva in nedoločljiva grozota, ki deluje kot miks kozmičnega horrorja in neke znanstveno-fantastične estetike. Kljub temu ta hrošček drvi naprej nonstop. Ko ga kozmična grozota zaustavi in vrne na začetek cikla, ima ta cikel možnost ponoviti, ga premagati. Skratka. Jaz sem imel ob tej igri zelo neprijetne filinge in sem jo začel interpretirati kot neko neposredno reprezentacijo anxietyja. Zanimiva igrica

 

*Zavedam se, da jo tudi jaz ocenjujem skozi čisto specifično optiko. Nočem delovat vzvišen, itak je tvoj pogled legitimen. Ampak vseeno se mi zdi, da glasbene igrice v večini temeljijo na neki ideji power fantasyja, torej obvladanja nekega inštrumenta/DJ mize/petja do te mere, da ti digitalno občinstvo na ekranu ploska in vpije in daje respect, ti pa ufuraš še zadnji solo na plastični kitarci. Thumper pa je nasprotje power fantasyja, je bolj način za preživetje v svetu brez vsakega upanja

 

Mnja veš kako je s tem. Igrica IMO premalo delivera da bi bila karkoli, kar ti omenjaš. Kot rythm game (kot sem jo dojemal jaz, Šimša in verjetno večina igralcev) ga faila, ker je sinhronizacija ukazov totalno mimo ritma in zelo slabo sledi logiki "pritiskaj po posluhu", tudi zvočna kulisa, ki bi nenazadnje morala nositi špil, mi ni neki baš, nekih deep gameplay ritmičnih mehanik ni - pa itak ne bi funkcionirale, ker ima špil gnilo implementirano igranje po ritmu, kot že rečeno.

 

Kot "spust v norost" oz poskus podajanja občutka tesnobe ga pa tudi ne delivera, vsaj meni ne. Prvič zato, ker ima preveč weak in slabo narejene gameplay elemente, da bi zares padel noter v neko zen stanje, ki bi ti omogočilo, da se potopiš v filing. Kot drugo pa zato, ker nima narative, ki bi te nadalje usmerila v nek proper anxiety, visuali/glasba pa tudi niso dovolj močni samo po sebi, da bi te dovolj sfukali ob odsotnosti dobrega gameplaya in narative. Hellblade ima tudi zelo weak gameplay, ampak ga reši brutalno dober zvok, karakter, narativa in vizuali. Hrošč... nima nič od tega.

 

Kar se mene tiče, je špil sicer probal biti točno to, kar ti pišeš - horror / anxiety rythem game. Ampak je failal zaradi slabo narejenga glavnega elementa, torej dobrega rythem gampelaya. Ki bi ga dvignil tako kot klasičen ritem špil pa še ful FUL bi pomagal igralcu, da pade v zen horror / anxiety stanje. Tko je pa bolj samo whatever vseskup, vsaj men :) 

 

 

 

KE RIT reče pred 11 minutami:

Aja, skoraj pozabil. Izlet v grad je bil res kul, ker sem nabral ogromno nove opreme.

 

unknown.png

 

hahahahaha jaz sem fural isti imidž po Cainhurstu :D:D:D IMO to stori vsak pravi straight moški, ko zagusti -> sredi največje norosti in bojev med pobesnelimi lovci, volkodlaki in vesoljci se napraviš v žensko in lomiš folk v kikli :D 

 

Navedek

Za foro sem se vrnil v katedralo od Amelie in me je tam pričakala neka hunterka. Padla v prvo (na splošno se mi zdi, da ful bossov lahko delam na isti način, držim razdaljo in naštudiram patterne, ter mal probam evadat vse zadnji trenutek.

 

OP si as fuck, Bloody Crow je v normalnih okoliščinah svinjsko težak nasprotnik :D Me zanima, kak ti bo DLC - če ti bodo nudili fantje, punce in pošasti več odpora...

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 44 minutami:

Thumper ni dirkačina in ni glasbena igrica per-se, se mi zdi, da jo preveč ocenjuješ skozi ti dve optiki*. Je bolj nek spust v norost. Poskus podajanja občutja tesnobe preko igralne forme brez posredništva oziroma zavijanja v širšo zgodbo kot pri Hellblade. Skratka: tesnoba v faco - brez darilnega ovoja. Tako si jaz interpretiram to igro. Že to da "igramo v vlogi" majhnega hroščka, ki je zelo omejen v smislu tega, kar lahko stori, na nasprotni strani pa stoji neka nerazumljiva in nedoločljiva grozota, ki deluje kot miks kozmičnega horrorja in neke znanstveno-fantastične estetike. Kljub temu ta hrošček drvi naprej nonstop. Ko ga kozmična grozota zaustavi in vrne na začetek cikla, ima ta cikel možnost ponoviti, ga premagati. Skratka. Jaz sem imel ob tej igri zelo neprijetne filinge in sem jo začel interpretirati kot neko neposredno reprezentacijo anxietyja. Zanimiva igrica

 

*Zavedam se, da jo tudi jaz ocenjujem skozi čisto specifično optiko. Nočem delovat vzvišen, itak je tvoj pogled legitimen. Ampak vseeno se mi zdi, da glasbene igrice v večini temeljijo na neki ideji power fantasyja, torej obvladanja nekega inštrumenta/DJ mize/petja do te mere, da ti digitalno občinstvo na ekranu ploska in vpije in daje respect, ti pa ufuraš še zadnji solo na plastični kitarci. Thumper pa je nasprotje power fantasyja, je bolj način za preživetje v svetu brez vsakega upanja

 

Kle morem stisnit en +1 vevčarju. Štekam, da Thumper ni ne Taiko no tatsujin ne Wipeout, samo to ni moj problem z njo. Tudi ne pravim, da je igra čisti krš, ima par res dobrih momentov. Samo obrtniško in izrazno mi je slaba, kot igra mi deluje kot nekaj, kar naredi random low budget low experience developer team, ki ne zna ne doterat svoje ideje ub spilit dizajn (cel gampelay z vnosi, tempom pa tko naprej, grafika, zvok in glasba). Sem pa tja ji uspe sestavit celoto, ritmična podlaga in dogajanje na zaslonu se ujame, estetika uspe pokukat skoz v 80% prezasičeno in lučk polno dogajanje na zaslonu, prepreke so potempirane, samo taki momenti takoj naslednjo sekcijo izpadejo kot naklučje. Da vidiš to kar opisuješ ti se moreš dejansko matrat in sam izumljat neke vtise, ki jih igra ne dostavlja.

Povezava do prispevka

No, vse ostalo na stran, ce se ti igrica zdi mimo ritma imas

 

a) mega slabo opremo ob konzoli in dobis zvok in sliko totalno nesinhronizirano

b) mega slabo opremo v glavi in mislis da je po ritmu samo na vsako prvo

 

Obstaja tudi folk ki pravi, da birdman nima ost-ja, ker "so samo neki bobni, pa se to vse mimo"

Povezava do prispevka

Sem dejansko tud tuhtal, sploh glede legit frameov za vnose, če je kakšna čudna programerska scena v igri. V originalu je špila merila na 60 fps, PSVR je na 90, mater race pač laufa kar da grafična in monitor, ne vem a jo to dela bolj odpustljivo. Pod črto sicer pa ni neka špila, k se mi da ful vlagat v raziskovanje, zakaj mi ni tok dobra.

 

Ponoč sem si ubodu DLC otok za Lonely mountains :D Kaj je kul špila, pa tko brez glasbene podlage, samo veter, ptiči, gume na podlagi in zvok zrelega paradižnika ob stiku s steno, drevesom ali kaktusom.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...