Skoči na vsebino

[triggered] snowflake support group


Priporočeni prispevki

ke_kit reče pred 47 minutami:

A to si tudi ti nasedel na un izsek intervjuja z igralko od Accolyte, ki ni bil o Accolyte? Al je to kak drug intervju?

 

Pa tudi nisem vedel, da so programerji in artisti odgovorni za pr in marketing. The more you know. 

Pač teh intervjujev je bilo veliko do R2D2 is gay pa do Force is female in izjav, da SW ni dovolj raznolika.

Glede programerjev in artistov se sekirat pa je podobno kot, da bi jamral glede delavcev za trakom, ko se kakšna fabrka zapre. Žalostne zgodbe, ki jih piše življenje.

Mogoče se moti, ampak občutek imam, da so te velike firme itak podobne fabrkam. Če se motim pa naj me en popravi.

uredilo bitje fric
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 15 minutami:


OW je imel velike probleme zaradi ljudi zaradi katerih je Soldier76 postal gay. 

Ti ljudje so rak, ki uničuje entertainment.

pol bi tud Last of Us Part 2 bil zanič pa ni

 

preveč generaliziraš, so drugi problemi da so carski devi zapustil Blizzard, med drugim Kotick, gonja za denarjem namesto gonja za kvaliteto, sexualna nadlegovanja, nekateri v mid-managementu so bli bolj enforcerji namesto da bi pač bli šefi oddelkov, itd itd

če so po teh odhodih potem postali bolj woke je to vseeno tudi deloma krivda debilčkov od prej

 

Into the Spiderverse ima ogromno woke elementov, pa je top tier animiranka + drugi del isto. Kadar je kvalitetno narejeno, wokeness ni problem, naj bo to za filme ali igriceigračkevideo.

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 11 minutami:

pol bi tud Last of Us Part 2 bil zanič pa ni

 

preveč generaliziraš, so drugi problemi da so carski devi zapustil Blizzard, med drugim Kotick, gonja za denarjem namesto gonja za kvaliteto, sexualna nadlegovanja, nekateri v mid-managementu so bli bolj enforcerji namesto da bi pač bli šefi oddelkov, itd itd

če so po teh odhodih potem postali bolj woke je to vseeno tudi deloma krivda debilčkov od prej

 

Into the Spiderverse ima ogromno woke elementov, pa je top tier animiranka + drugi del isto. Kadar je kvalitetno narejeno, wokeness ni problem, naj bo to za filme ali igriceigračkevideo.

muff muncher ellie ni bil randomly stlacen v igrico, je bil "naravno" vpeljan del zgodbe

 

isto celoten spodervorse "wokeness"

 

concord si dobil igrico in je pisalo zravn lika it/it's

 

overwatch je bil status homicevilstva patch note

s76 is now gay - +5% penetration

Povezava do prispevka

buzzkill ignorira še druge stvari, ki so se dogajale v Blizzardu

 

navsezadnje je en del ekipe zapustil že med razvojem Diabla 3 (lahko nalimam vse videje, ki govorijo o temu), ko je bilo jasno, da gredo napolno v lupljenje publike

 

kot je omenil, tam za čase Diabla 3 je ena ekipa delala na Titan - ki je postal OW, druga ekipa na Starcraft 2, potem pa še ostali na Hearthstone

 

sej po SC2 so nekateri šli, ampak dejansko je bil največji exodus po Diablu 3

pa pred tem po Warcraft 3, ko se je postavil Flagship Studios in so dost hitr tud zaprl studio :(

Povezava do prispevka

Tudi, ko bo stota taka igra propadla, bojo posamezniki trdili, da ni zaradi visljenih woke elementov in iskali vse drugo... 

 

Med tem pa se smejem v brk. Bojo letele glave pri Sonyu? Odgovorni bi kazensko moral pokupiti vse special edition Dual Sense iz lastnega žepa. 

 

Deve zapret v nek prostor in organizirat hunger games, da se nadomesti izguba. 

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 6 minutami:

Tudi, ko bo stota taka igra propadla, bojo posamezniki trdili, da ni zaradi visljenih woke elementov in iskali vse drugo... 

 

sej ne rabiš iskat, če vidiš, da je špil ZANIČ zarad vsega drugega

če bi bil dober kot špil, bi ga vsaj igrale te NESKONČNE TRUME WOKESTERJEV :D

a misliš, da tko k Buzzkill noče politike in ideologije v svojih špilih (pustimo ob strani to, da samo ne vidi "večinske ideologije", ki je prisotna + vzdrževanje statusa quo)

da pa "zaimkarji" nočemo dobrih špilov o nas, za nas (a so pa od nas, je pa vsaj zame popolnoma nepomembno, tako kot v glasbi tudi tu ločim art in artista)

 

ej, ampak vsaj controller dobr zgleda :D

uredilo bitje Berbasecks
Povezava do prispevka

ne gre se samo za kvaliteto oz. manjko nje

 

gre se tudi zato da je preveč takih špilov (mehanično takih špilov, ne to da imajo zaimke) in je kul da umirajo že ob izidu

 

zanimivo kok enga hejta na Elden Ring iz strani FromSoft hejterjev, samo špil se še vedno redno igra po dveh letih in pol od izida - zakaj? ker je špil evolucija Dark Souls formule + ker je najbolj milosten FromSoft špil do sedaj, hkrati pa tudi nekaj posebnega, enkratnega

 

Concord ni mel nikoli šans. Že prvi Overwatch je imel Battleborn za rivala ob izidu, pa je tudi ta dost hitro crknil, ker je OW le bil nekaj več. Isto kot Valorant. 

Tudi poplava Battle Royale špilov je usahnila, še Fortnite baje ni več moneymaker

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 24 minutami:

ne gre se samo za kvaliteto oz. manjko nje

 

gre se tudi zato da je preveč takih špilov (mehanično takih špilov, ne to da imajo zaimke) in je kul da umirajo že ob izidu

 

zanimivo kok enga hejta na Elden Ring iz strani FromSoft hejterjev, samo špil se še vedno redno igra po dveh letih in pol od izida - zakaj? ker je špil evolucija Dark Souls formule + ker je najbolj milosten FromSoft špil do sedaj, hkrati pa tudi nekaj posebnega, enkratnega

 

Concord ni mel nikoli šans. Že prvi Overwatch je imel Battleborn za rivala ob izidu, pa je tudi ta dost hitro crknil, ker je OW le bil nekaj več. Isto kot Valorant. 

Tudi poplava Battle Royale špilov je usahnila, še Fortnite baje ni več moneymaker

IMO Edini Sonyjev GaaS projekt, ki bi bil na dolgi rok lahko uspešen je Last of Us Factions. Že ustaljen znan IP ampak ja kot je rekel šefe ND, da bi Factions bil uspešen, bi morali cel studio podrediti temu, da bi delali non-stop na novem contentu za Factions. Nič več SP špilov.

 

Ti ko so pa manjši studiji pa tak noben nima šans. Niti ne morejo dovolj hitro delati nov content, da bi konkurirali že ustraljenim igram in obdržali player base na dolgi rok. Še posebej, če hočeš kasirati za špil. Sej tudi Helldivers 2 je šel v pol leta iz 500k dnevnih igralcev na 20k dnevnih igralcev.

Povezava do prispevka

Točno to je bila osnovna ideja in zasnova okrog katere se je gradilo :D Skup pa itak ne bomo prišli. Glavno, da crkuje... ostalo je postranskega pomena. Grejo s progresivnostjo delat buisness in ker je to cela poanta, je vse ostalo bedno, ker se ostalemu ne posveča pozornosti in zadeva crkne. Clap, clap...

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 59 minutami:

buzzkill ignorira še druge stvari, ki so se dogajale v Blizzardu


Ne ignoriram, le nima smisla pisat cel backstory. Point je, da je Overwatch team bil tops of the tops, iz Titan faila so uspeli salvagat megauspešnico, ki je bila sprva legit dobra igra. Pol s časom so zaradi sto razlogov začeli bleedat kvaliteten kader, ter ga menjat z manj kvalitetnim. Hkrati so se zgodili veliki shifti v middlemanagementu in HR, ki so bili samo še zadnja kaplja čez rob, da so vsi zaslužni za prvi uspeh lepo odjebausali. Igra je pa začela postajati izredno woke šele ko so ti novi wokesterji in nova biznis politika uleteli na sceno. 

 

Berbasecks reče pred 54 minutami:

a misliš, da tko k Buzzkill noče politike in ideologije v svojih špilih (pustimo ob strani to, da samo ne vidi "večinske ideologije", ki je prisotna + vzdrževanje statusa quo)

da pa "zaimkarji" nočemo dobrih špilov o nas, za nas (a so pa od nas, je pa vsaj zame popolnoma nepomembno, tako kot v glasbi tudi tu ločim art in artista)


Status quo dela tako v družbi, kot umetnosti push and pull konzerv in progerjev. Oboje je nujno. In eni ter drugo se da narediti okusno. Kolikokrat je treba rečt, da je tak overwhelming občutek, da ko igro delajo ekstremni wokerji, da je izdelek prej kot ne zanič. In to ne zato ker ima LGBT elemente ali karkoli. Lol itak da ne. Temveč zato, ker te igre s to tematiko ponavadi delajo ljudje ki niso za to primerni. Simple as. Obsidian back in the day bi lahk naredu najbolj obnoxious woke igro in bi bila dobra. O čak, saj obstaja BG3. 


Ločevanje artista in arta meni sploh ni problem - konec koncev sem od srednje šole poslušal med drugim tudi RATM, pa se mi ideološko gnusijo že 30 let. Dobri artisti so lahko budale in delajo dober art. Slabi artisti ne morejo delat dobrega arta, in jaz imam občutek, da igre, katere so imele te pretirane woke elemente narejene s strani slabih artistov - devov - karkoli. 

 

Berbasecks reče pred 19 minutami:

o sej, ni k da je kak špil SPLOH zasnovan sam okol tega, vključno s tem porazom od Concorda. 


Dustborn je od prvega promo materiala pa do creditsov woke'o'rama na četrto. In se vidi. 
 

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 4 minutami:

niti o enem dobrem, ki bi bil zasnovan samo okol tega (ideologije) se nismo :D

 

no sej, ni k da je kak špil SPLOH zasnovan sam okol tega, vključno s tem porazom od Concorda. 

Ja pač ful je pretiravanje, da je Concord zasnovan okrog tega. Meni sploh ni deloval kot nek posebej woke špil, pač to klasično zoomersko estetiko ima, polovica mobile igric zgleda tako

 

Drgač pa saj imaš primer, dve na zunaj praktično enaki igri, izšli v podobnem času

 

Concord: dolgočasni inclusive liki -> igrica faila kot hudič

Deadlock: dolgočasni inclusive liki -> igrica je hit

 

Fora je, da Deadlock devi so zmiksali več žanrov in konkretno aplicirali tudi fore iz podobnih indie iger (a la Risk of Rain), Concord pa sicer baje igrica z zelo malo bugi, torej izčiščena, ampak popolnoma bland

 

Skratka, jaz sem v teamu, da je igrica failala zaradi:

- price taga (največji razlog)

- slabe reklame

- povprečnosti in neinovativnosti v žanru, kjer je že kar nekaj iger hudo failalo

- neprivlačnosti vizualnega dizajna, kamor spadajo tudi "woke" liki

 

Snežna kepa je valda zajela tudi woke tematike, ampak dvomim, da je to bil uno res prvi odločilen faktor

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 3 minutami:

Status quo dela tako v družbi, kot umetnosti push and pull konzerv in progerjev. Oboje je nujno. In eni ter drugo se da narediti okusno. Kolikokrat je treba rečt, da je tak overwhelming občutek, da ko igro delajo ekstremni wokerji, da je izdelek prej kot ne zanič. In to ne zato ker ima LGBT elemente ali karkoli. Lol itak da ne. Temveč zato, ker te igre s to tematiko ponavadi delajo ljudje ki niso za to primerni. Simple as.

 

ampak spet potem not vlačiš "ekstremne wokerje"

medtem, ko bi lahko preprosto ostal pri podjetja s slabim vodstvom, slabo organizacijo in slabimi zaposlenimi (art, razvijalci, whatever) delajo slabe igre :D 

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 9 minutami:

Ja pač ful je pretiravanje, da je Concord zasnovan okrog tega. Meni sploh ni deloval kot nek posebej woke špil, pač to klasično zoomersko estetiko ima, polovica mobile igric zgleda tako

Ne ni pretiravanje. Dva dni nazaj so dali to novico ven.

https://www.thepinknews.com/2024/09/02/mila-jam-concord-game/

Kot vidim bi lahko isto, dali že za Watch dogs 2 ven, sam niso.

To, da dajo ven, da je nek karakter trans ima samo en namen. To je razjezit določen spekter ljudi, ki ti nato nabijajo klike. Ogabna praksa.

Povezava do prispevka
Berbasecks reče Pravkar:

 

ampak spet potem not vlačiš "ekstremne wokerje"

medtem, ko bi lahko preprosto ostal pri podjetja s slabim vodstvom, slabo organizacijo in slabimi zaposlenimi (art, razvijalci, whatever) delajo slabe igre :D 

 

Podjetja s slabim vodstvom, ki se odločijo dajat overtno politiko v kos zabave za mase po pravilu zaposluje ljudi, ki so z njimi v ideološkem syncu. Po mojih profesionalnih in fan izkušnjah, so ljudje, kateri so obsedeni s to (bilokero) ideologijo slabši, kot ljudje katerim je samo pomembno narediti dober job oz dober piece of art. 

 

Pa spet, ne pravim da ne sme bit politike, vsak kos umetnosti ima po defaultu nek level politike noter - ampak je način da nekaj umestiš okusno ali pa neokusno. Meni gre identično na kurac, ko nek kos medija dela obratno. Gre se samo za pristop. 

 

Tako kot bi se smejal in zgražal nad Concordom, da je noter 16 arijskih mišičnjakov ki se norčujejo iz žensk, gayev in manjšin. 
 

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 8 minutami:

pri meni je Last of Us Part II narejeno super in mi nardi vse smisel, tebi pa ne


Moja glavna kritika TLOU2 nima veze s tem kolk je woke. Šur, za moj konzerva okus je mogoče malo too much on the nose, ampak videl in igral sem huje. Moj problem igre (ki sem jo 3x obrnil), je da je writing in pacing shit in da je končni nauk "rEveNGe iS bAD lOL" nivo bralne značke sedmega razreda osnovne šole. A RES, MAŠČEVANE VODI VEČ MAŠČEVANJU? Literatura od mezopotamije naprej pa res ni te teme obdelala 12.000x. Hamlet, Odiseja, Argonavti, Moby Dick, Zločin in kazen, Bratje 'mazov, Count of Monte Cristo niso dovolj obdelali teme maščevanja, rabli smo en moderen take. Klasiki niso bili dovolj, rabmo da nam Neil Druckman to zapakira v lep 60 urni slog brez repa in glave. 

 

Igra je overall odlična, iz tehničnega vidika ena best ever. Da vidimo trojko. 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Ja, in kljub temu bom rekel, da mi je konkretno proper spisano vse skupaj, ker deluje realistično. Sicer ne rabimo spet it v ta pogovor zares, ker smo zdej že vsaj 5x šli čez to, ampak dejmo še enkrat. Simpl zgodbe so itak najbolj efektivne. To, da bi špil komot se lahko končal v tisti bajtici, kjer Ellie namesto JA reče NE in se "upokoji", mi je carski ta gutwrenching moment, ko se derem v ekran "KAJ DA FAK DELAŠ???" in si misliš, "hja, js vem kot igralec igre, da je to glupo, njej je pa tok prekipel zaradi tistega dogodka, da more sfiniširat in če bi jaz bil v njenih škorncih ne vem če ne bi isto naredil"

 

Da je zgodba efektivna ne rabi bit polna Kanta in Freuda, sej Nier: Last of Us bi tud igral, samo tole je čist legit. Če kaj, za razlika od tooooook drugih iger, mi Last of Us liki delujejo believable.

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 6 minutami:

Ja, in kljub temu bom rekel, da mi je konkretno proper spisano vse skupaj, ker deluje realistično. Sicer ne rabimo spet it v ta pogovor zares, ker smo zdej že vsaj 5x šli čez to, ampak dejmo še enkrat. Simpl zgodbe so itak najbolj efektivne. To, da bi špil komot se lahko končal v tisti bajtici, kjer Ellie namesto JA reče NE in se "upokoji", mi je carski ta gutwrenching moment, ko se derem v ekran "KAJ DA FAK DELAŠ???" in si misliš, "hja, js vem kot igralec igre, da je to glupo, njej je pa tok prekipel zaradi tistega dogodka, da more sfiniširat in če bi jaz bil v njenih škorncih ne vem če ne bi isto naredil"

 

Da je zgodba efektivna ne rabi bit polna Kanta in Freuda, sej Nier: Last of Us bi tud igral, samo tole je čist legit. Če kaj, za razlika od tooooook drugih iger, mi Last of Us liki delujejo believable.


Ne strinjam se. Ellie je ubila sigurno par stotin ljudi, ki niso imeli veze z njihovim sranjem. Modelka dela pocket genocide nad lokalnim življem, samo zato ker obstajajo na njeni poti, pol pa dobi ta "o kaplja prelite krvi bo preveč" moment? GTFO LOL!

Da je igra narativni walking sim ajde. Ellie pokensla več folka kot Max Payne. 

Dober gut wrenching moment kjer se sprašuješ WTF jaz delam? Spec ops: The Generic Line. 

Dober gut wrenching moment kjer se sprašuješ WTF dela? Joel na konc enke. Model potencialno dooma svet zaradi svoje sebičnosti in izogiba bolečinje, ki jo je imel ob smrti hčerke. 

 

TLOU2 gut wrenching moment je "467 ljudi sem zaklala no biggety, 468 je pa KJE POVLEČEM ČRTO!" Adolescentno in bedno. 

 

Zdej ko je TLOU2 is good/bad over za ta mesec, kolk kaj rejtate FROM igre? Mislim da je že počasi cajt. 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...