Skoči na vsebino

[multi] Clair Obscur: Expedition 33


Priporočeni prispevki

ke_kit reče pred 24 minutami:

Kot da bi igral persono v realistični podobi. Mene je zadeva čisto prevzela. :avadodo:


Ne vem, če bo igra dobra, ali mogoče kak goty, vem pa, da bo OST za hall of fame. Zdej sem prišel v act 1, in ta zadeva je produkcijsko AAA, pa 30 folka kao nardilo. 

Ambientalni piece v prvi coni je godly.

Povezava do prispevka

Ja, res je. Pozabil omeniti najboljši del. Kjera nora glasba z vokali. Še en element, ki je zelo podobno kvaliteten kakor v persona igrah. :avadodo:

 

Aja, vem da si se neki spogledoval z woke (ni tako hudo kakor izgleda lol) igrico South of Midnight. Tam imaš tudi noro muziko. Južni črnski blues raztura na polno. Zaradi tega in res kul overall stila (stop motion lutkast design) ti jo ful ful priporočam. Za razliko od Clair Obscur je tam Combat čisto govno though.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Aja, še en element, ki ga velja izpostaviti in ful ful ful, ampak res ful, manjka igram modernih zahodnih studiev je simpatičnost protagonistov in NPCjev. Clair Obscur šprica (sex)appeal iz vseh por, pa ne na kak cenen seksualiziran način. Je bolj romantično vse skupaj.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
zasledovalec reče pred 1 minuto:

Kasni so pa ta QTE mechanicsi, a sede v spil? To je edino kar me se mal odvraca od nakupa :D

Ma sploh težko jim je reči QTE. V bistvu moraš ob pravih trenutkih dodgeati, parryjati ali napadati, da si buildaš (de)buffe med bojem. Je bolj ogransko refleksni odziv, kakor izumetničeni QTEji, katerih smo vajeni iz raznih GOW, Shenmue, Resident Evil 4, etc.

Mene sploh ne motijo, ravno obratno, dobrodošli so mi, ker naredijo bolj spektakularno bojevanje.

Povezava do prispevka
fric reče pred 2 urama:

To pa zveni tako, kot da dobivamo že leta 100h+ špil vsak drug mesec.:lol:

Bolj se gre za to, da smo se nekaj časa nazaj pritoževali, da špile po nepotrebnem delajo dolge. Efekt tega je viden, studiji se zapirajo, manpower gre v daljšanje špila namesto da bi se spoliralo al pa probalo narest da je špil fun.

 

Sej ko je špil res bomba dolžina ne moti tok (BG3, Elden Ring, KCD), samo večina studijev ne zmore tega, tako da brezveze, da sploh sprobavajo.

Povezava do prispevka

Men je hudo zaenkat, sm na koncu prologa. Pr JRPGjih me zmer odbijajo te anime dialogi pa prezentacija + dost raj mam overload francoskih kjutik. Persone pa FF mi nikol ni ratal koncat, to mi je pa perfect combo.

 

Edino kar me je zaenkat zmotil je blo pri tem festivalu na zacetku, ker so bli tko copy paste npcji (dobesedno isti videz in obleka) znotraj grup ljudi s 5 folka. Nevem a sm mel nek doppleganger bug al je pa  bil to odraz budgeta :D

Povezava do prispevka

Fak, kako mi ima tale igra dober lore in prezentacijo sveta. Ves prologue je gutwrenching pričakovanje neizbežnega in delivera kar dvakrat. Men se bo spipalo od vsega dobrega no. :avadodo:

Z vsem srcem sovražim turn based bojevanje, sam tole je narejeno točno tko kot mora bit, da mi je dobro. Na refleks v prvo parryjati napad novega nasprotnika, čigar moveset še ne poznaš je ena najbolj uživantskih stvari ever. Noro koliko pridoda izkušnji. :wub:

 

Khazan, Indy, KCD2 who? Tole gre direkt na vrh priority lestvice. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 15 minutami:

Fak, kako mi ima tale igra dober lore in prezentacijo sveta. Ves prologue je gutwrenching pričakovanje neizbežnega in delivera kar dvakrat. Men se bo spipalo od vsega dobrega no. :avadodo:

Z vsem srcem sovražim turn based bojevanje, sam tole je narejeno točno tko kot mora bit, da mi je dobro. Na refleks v prvo parryjati napad novega nasprotnika, čigar moveset še ne poznaš je ena najbolj uživantskih stvari ever. Noro koliko pridoda izkušnji. :wub:

 

Khazan, Indy, KCD2 who? Tole gre direkt na vrh priority lestvice. :D

Ej isto glede parry in dodge. Jaz preziram turn based, ampak tole cisto spremeni izkusnjo. 

Povezava do prispevka

Ja sm zej 4 ure igral.

 

Combat mi je kul, sicer se mi zdi, da bi mogoce lah tut na hard dal, ker sm cist premal punished, glede na to kok parryev/dodgev mi rata zajebat :D Buildov se nism neki raziskoval, k hocm prvo mal odklent in sprobat stvari, ampak mi zgleda, kot da je dost opcij za prilagajanje, ter raznih synergyev. Itak tut dropa dost teh itemov za respec, tko da nimam neki fomo kaj kliknt. (na sploh je tut kul, da se ti refreshajo usi combat itemi, ko restas)

 

Zaenkat je vse skp dost linearno, sam deuje tut, kot da bo/je ful side contenta (takoj na zacetku uletu v nek side dungeon k me je vse one shotal :D). Raziskovanja ni neki, razn, da gres uno eno potko, ki ni glavna pogledat vsake tok (splaca se v vse hodt, k dobis tut te relice, oz. kakorkol so ze poimenovani).

 

Narrative ma lih prou ekspozicije, da ohranja nek misterij, hkrati pa ni nek bullshit in vlece naprej. Tut sami dialogi so mi dobri. Pa tut na sploh ma spil nek karakter in ma polno nekih malih for/zabavnih mehanik. Prezentacija je pa itak vrhunska, sploh art direction in soundtrack.

 

Par stvari k me moti:

- Meniji so dost leseni na kontroler

- Ksne stvari bi lah ble boljs razlozene/razvidne ze tekom gameplaya oz. znotraj sveta. Mal je overwhelming, ce nisi igral neki ful takih iger, sploh kar se tice itemov (npr. dropajo ti od zacetka stvari, k jih sploh ne mors uporabt se). Sicer je v menijih dost vse bolse razlozeno.

- Level design mi je mal cuden ucas (ni minimapa), ampak na sreco lah sam svetlobi sledis za glavno pot

 

Vglavnem spil ga seka.

uredilo bitje zasledovalec
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 14 minutami:

Haha, zdaj sem enga minibossa ponavljal ene 10x, ker sem ga moral premagati perfect, saj me je vse one shotalo.

Ni mi bilo jasno čemu tak spike v težavnosti, pol sem pa opazil, da je glavna pot tekla drugod lol.

  Skrij vsebine

Jep, mene je 3x ubil, pridem pol nazaj, ne igram Khazana😁

Povezava do prispevka

A sem kaj falil al nikjer ni opcije, da bi videl element weaknesse/resistance za sovrage s katerimi si se ze boril in uporabil element proti njim? Al pa kaka beastopedia...

To mi je blo v Persona 3 Reload ful fajn, k si lahko vedno med combatom pocekiral za vsakega sovraznika.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...