Skoči na vsebino

Mn3 NBA Fantasy League


Jurus

Priporočeni prispevki

-------------------------------------------------------------------------------

LEAGUE HISTORY

-------------------------------------------------------------------------------

- 2020/2021

finale 2021.png

- 2021/2022

2022 finale.jpg

- 2022/2023

2023 finale.jpg

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da ne smetimo teme o dejanskem NBA in da lahko govor poteka tekoče tudi med sezono rajši spet odprem temo posebej za to. Kar tukaj, glede na to da gnoja nima vsak. Če ne naj šerif premakne kam bolj primerno.

 

Skratka jaz sem za to, da ponovno zaženemo ligo s povratniki in novimi vendar v malo spremenjeni različici. V izboru možnosti je pa prav, da sodelujemo vsi.

 

Zadnjič je bilo samo na točke in zmagovalec je bil kdor jih je med sezono nabral največ, kar je v praksi pomenilo, da je pol ekip že dokaj hitro ostalo brez šans in posledično so zgubili interes. Kar uniči izkušnjo tudi tistim, ki ostanemo. Zato je najboljši sistem H2H s končnico. To pomeni, da vsak teden se "spopadeta" dve ekipi v določenih kategorijah (standardni 9cat so pts, trojke, reb, ass, stl, blk, FG%, FT% in TO) na konci pa zmagovalca določi končnica na izpadanje.

 

Zdaj, možnosti so 3. Osebno sem močno za eno od prvih dveh, ker ne arbitrarno favorizira določenih kategorij.

H2H each - K statistiki posamezne ekipe se prištejejo vse zmage, porazi in izenačenja iz vseh posameznih kategorij. Tako da vodilne na lestvici so ekipe, ki so overall najboljše v čim več kategorijah.

H2H most - Kot bi rekel Dom Toretto, it doesn't matter if you win by an inch or a mile, winning's winning. Po tem sistemu ni važno če vsak teden premagaš ekipo 9-0 ali 5-4. Končni rezultat je isti. Dobiš eno zmago ali en poraz.

H2H pts - Hibrid med points sistemom od zadnjič in drugo opcijo tle. Vsak atribut ima določeno število točk, samo da se ne akumulirajo skozi sezono ampak se vsak teden po končanem spopadu izbrišejo in dobiš zmago ali poraz.

 

Razlike so pa zgolj med redno sezono. Končnica je ista v vsakem primeru, ker je napredovanje odvisno samo od rezultata v enem tednu, zato ni važno za koliko zmagaš.

 

Drugo je vprašanje drafta. Snake ali auction. Snake verjetno ni potrebno posebej razlagat, auction je pa licitacija. Ponavadi ima team 200$ budgeta in bida potem na igralce. Prvi način požre precej živcev, kar ima svoj šarm in je nasploh bolj dostopen vsakemu, drugi je pa bolj pravičen saj so vse ekipe v popolnoma enakem položaju in imajo možnost dobit vsakega igralca. Traja pa dlje.

 

Tretje, sicer manj pomembno ampak vseeno, pa je tedenska postava ali dnevna. Oboje ima svoje prednosti in slabosti. Osebno imam raje dnevno, tako da ni samo kdo ima največ tekem in te ne zajebejo poškodbe. Ob temu se lahko tudi malo zmanjša postavo. Tako da dneve, ko imaš precej tekem moreš dejansko izbirat kdo bo tvoj PG.

 

To je zaenkrat to. Časa je en mesec. Sicer nisem zadnjič ustvaril lige jaz, lahko pa jo tokrat. ESPN ali Yahoo.

 

Rabi se nekje 12-14 igralcev.

 

 

 

 

uredilo bitje Jurus
Povezava do prispevka

Auction je simpl - dobiš 200 na začetku in na draftu je določen random vrstni red, kdo prvi nominira enega igralca, za katerega ima potem vsak možnost dati ponudbo (in potem drugi nominira svojega in tretji in tako naprej, dokler ne preidemo spet do prvega itd. dokler nimajo vsi zapolnjenega rosterja); ne moreš povsem pokuriti denarja, dokler nimaš zafilanega rosterja; če gre za ekipe z 12 roster spoti, lahko prvega igralca sicer kupiš za 189 $, ampak potem lahko roster zapolniš sam s šit igralci za 1 $.

 

 

Povezava do prispevka

_GOD, naj na tem mestu podam izjavo še pred začetkom sezone: zaradi raznih ad hominem izjav ki si jih kot GM podal o GMu moje franšize, sem primoran razglasiti uradno rivalstvo najvišje narave. resursi so že bili namenjeni v idejni razvoj rivalstva. še predobro znan nam je tvoj okus po igralcih in mačkom v žakljih ... tudi v primeru auction drafta ti napovedujem oster pristop do tvojih potez, v duhu rivalskega spodkopavanja in nadvlade ... lep dan sicer vseeno želim

Povezava do prispevka
WoreH reče pred 4 urami:

_GOD, naj na tem mestu podam izjavo še pred začetkom sezone: zaradi raznih ad hominem izjav ki si jih kot GM podal o GMu moje franšize, sem primoran razglasiti uradno rivalstvo najvišje narave. resursi so že bili namenjeni v idejni razvoj rivalstva. še predobro znan nam je tvoj okus po igralcih in mačkom v žakljih ... tudi v primeru auction drafta ti napovedujem oster pristop do tvojih potez, v duhu rivalskega spodkopavanja in nadvlade ... lep dan sicer vseeno želim

Se že v naprej zahvaljujem ker boš lepo skrbel za moje poškodovane igralce.

Povezava do prispevka

pustmo čas, oziroma na neki točki se bo treba preštet, če bi nas ne blo 12-14 ampak 8-9-10, neka opcija verjetno je v tem da bi nas par mel več ekip, nekateri mamo cajt :D ... brez direktnih trejdov, ostalo pa pomoje ne bi motl

sicer pa osebno se mi dopade h2h most, W šteje pa se ne gleda pod prste kak si ga dobil, ampak tu bi pustil da se komiš odloči ker glasoval bomo verjetn vsepoprek

Povezava do prispevka

Tudi z 10 se da. Sicer pa če so precej različne želje imamo navsezadje lahko tudi 2 ligi. BlueSan obnovi tisto na ESPNu. Jaz ustvarim novo na Yahooju. In nastavimo različne nastavitve. En da each, drugi most, Lahko tudi draft, eden auction drugi snake. Na koncu sezone pa vidimo katere nastavitve in platforma vsem v praksi najbolj ustrezajo. In imamo potem za naslednje leto lažje delo :D

Povezava do prispevka

Odigral sem zgolj par sezon, ampak yahoo stalno hitreje posodablja nove pozicije igralcev, zato ga imam raje. Kako pa sicer default poteka točkovanje mislim od katerih igralcev statse šteje? Ker sem igral ligo, v kateri smo imeli sicer 12 igralcev v rosterju, ampak za vsak dan si jih moral nastaviti 5 za prvo ekipo in samo od teh se je štelo, ostali so bili pač bench

Povezava do prispevka

Yahoo

 

Tako sem ustvaril na yahooju. Zaenkrat so nastavitve 12 ekip z daily postavo (PG, SG, SF, PF, C in 1 Util) + 6 Bencha in 2 mesta za poškodovane. Torej skupaj 12+2

Točkovanje je standardni 9cat (Points, 3’s, Reb’s, Assists’s, Stl’s, Blk’s, FG%, FT%, TO’s) in H2H Most categories oziroma One Win.

Draft je auction, datum je zaenkrat zgolj provizorični, ker je bilo treba nekaj dat. Pred 8.12. pa ni možen. Razumljivo, glede na to, da so še spremembe.

 

Prosim pa da kdor se pridruži poimenuje ekipo po nicku na forumu. Je tako bistveno lažje in pregledno, ne pa kot zadnjič, ko po pol sezone še vedno se ni vedlo kdo je kdo. Za H2H je boljše tako :D

Povezava do prispevka

Salary cap je standardni 200$. S tem moreš na auctionu sestavit celotno ekipo.

 

Bom pa verjetno malo povečal ekipo, iz skupno 12 (6 aktivnih, 6 bencha) na 13 ali 14 (dodatni v bench)  plus 2 mesta za poškodovane. To pa ker zna bit malo štala zaradi kovida, tako da so malo daljše klopi

Povezava do prispevka

Problem letošnje sezone je, da bo že tako skrajšana in fantasy playoffse je pametno dat, da se končajo vsaj dva tedna pred koncem redne sezone, ker so vsi ta glavni itak na klopi.

 

Večina re-draft lig se ponavadi drži 10-14, standardno 12, zato ker to vpliva tudi na draft zaradi števila igralcev v ligi.

Povezava do prispevka

Hočeš reči, da boš dal Playoff top 8 ekip?

Jst še zmeri mislim, da bi bilo 16 nice, tudi da se tekme ne ponavljajo tok, ker imaš več ekip. Zanimanja pa mislm, da imamo dovolj za 16 relativno aktivnih ekip. Lani je res ubil vse skupaj to, k nismo mel head to head in k si enkrat zaostal zard poškodb itd je blo over. Tuki je pa vsaka tekma relativno zanimiva 

uredilo bitje BlueSan
Povezava do prispevka

Več ekip je boljše za keeper in dynasty lige, re-draft boljše funkcionirajo z manj. 4 ekipe več, je 50 igralcev več. Ekipe postanejo precej bolj top heavy in en Harden ali AD spremenijo precej. Pri keeper/dynasty se to mitigira, ker se dela za prihodnost.

 

In tekme se ne bojo pretirano ponavljale. Pri 12ih ekipah se igra z 8imi 1x in s 4imi 2x.

 

Edit: In ne, playoffsi ostajajo 6 ekip. 6 ekip igra končnico ostalih 6 igra za razvrstitev 7-12.

uredilo bitje Jurus
Povezava do prispevka

Sem spremenil tudi nastavitve za pobiranje igralce glede na naš draft. Pri snake draftu je precej enostavno. Waiver order je obraten draftu. Mi te opcije nimamo. Najbolj pravična opcija je FAB oziroma Free Agent Budget. Default je 100$. Skratka, ko je igralec dropan, lahko ostale ekipe anonimno bidajo na njega. Višji bid ga dobi. Tie breaker določi yahoo. Če igralca dobiš, se ti odbije od budgeta. Če noben na njega ne bida, postane free agent.

 

Opcija pa je, da se to uporabi tudi za vse igralce, ki niso v rosterjih. Namesto, da je first come first serve za igralce v free agencyju, daš anonimen bid in če v dveh dneh te noben ne preseže, je tvoj. To niti ni toliko pomembno, ponavadi dobiš vsakega od teh za 1$, zna pa prit prav časih, ko se zgodi kaka reč, ki vpliva na igralce, recimo poškodbe ponoči in bo kar naenkrat nekdo imel več playtime-a. Tako so nekako vse ekipe v enakem položaju in nima prednosti uni, ki je prej kaj slišal. In ni čakanja na snajpanje, na prvo minuto, ko postane dropan igralec free agency, zato ker ti je škoda denarja za bid na njega. Mi je pa načeloma vseeno kaj tukaj damo.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...