Krinđa Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 (urejano) Leto 2018 nam je postreglo s posiljeno interpretacijo pesmi "Baby it's, Cold Outside". Na kratko, SJWji so klasični božični hit, v kontekstu katerega dva zaljubljenca skupaj iščeta izgovor za konsensualni secks, uspeli interpretirati kot posilstvo, kar je privedlo k skorajšnji cenzuri. John Legend je situacijo izkoristil za remake brez "referenc na posilstvo".https://www.theguardian.com/music/2019/oct/29/baby-its-cold-outside-rewritten-by-john-legend-to-remove-date-rape-lyric Zgodba se v letu 2020 ponavlja, tokrat je na udaru druga božična klasika, Fairytale of New York. Več si lahko preberete v članku. Tokrat nam bo s SJW-friendly remakeom postregla Kristy MacColl.https://www.rtvslo.si/svet-zabave/glasba/bbc-po-33-letih-cenzurira-bozicno-klasiko-fairytale-of-new-york/542881 Izgleda, kot da določene elite želijo prepisati zgodovino v stilu Orwellovega ministrstva resnice. Na to kaže na primer cenzura Tom & Jerrya, ali pa Disneyevih risank zaradi rasizma. Res je, precej prizorov skozi današnje oči izpade rasistično. Ravno zato morajo IMO ti prizori ostati. Otroci se morajo naučiti, da je svet spremenljiv in da lahko danes nekaj povsem vsakdanjega, jutri sproži zgražanje in obsojanje. Razumevanje duha časa razvija empatijo, ki lajša razumevanje sveta okrog nas. Eden večjih absurdov, ki so jih supeli sproducirati kampusi v ZDA, je po mojem mnenju vprašanje kulturne apropriacije. Sam ne uspem najti načina kako videti katerokoli kulturo mimo apropriacije elementov drugih kultur, zato bi morda razlago tega pojava prepustil komu drugemu. Na tem mestu bi se dotaknil tudi vprašanja rasizma. Je blackface kulturna apropriacija ali rasizem? Bi bilo po vašem mnenju zaradi blackfacea bilo upravičeno prepovedati oz. spreminjati ljudsko folkloro, kot je na primer trikraljevsko koledovanje? Tretji problem, ki bi ga izpostavil je pojav Orwellovskega novoreka. Nekaj, kar danes lahko javno izjavim, me lahko jutri stane službe in dobrega imena. Kako gledate ne pojav zahtev po cenzuri in kaznovanju ljudi zaradi nenamerne razžalitve z besedami? Je imel Pererson prav, ko se je zoperstavil pravilom univerze? Je uporaba besede Rom dobra rešitev za problem stereotipizacije, ali je sam izraz postal del stereotipa? Zakaj nenadoma potreba po "nespolnem pisanju", v smislu "mn3njalničarke_ji". Kdo lahko uporablja izraz "nigga"? Zakaj pride do situacije, ko afroameričan napiše rap skladbo, ki temelji na tem izrazu, nakar javno sramoti svetlopolto oboževalko, ki mu na odru pomaga pri izvajanju njegovega lastnega besedila? Zakaj je prišlo do preobrata, ko je moralna spodobnost, ki je bila dolgo časa domena konzervativne in klerikalne desnice, nenadoma postala eden glavnih ciljev neo-levice? Kdo je razsodnik o novi morali in do kam seže svoboda govora? Kje se prične sovražni govor in ali bi moral biti sankcioniran po uradni poti? Nekaj mnenj sem že vključil v iztočnice, nekaj drugih pa bom podal med debato. Veselo debatiranje, probajmo držat nivo, ker nismo na gnoju. 20. november 2020 uredilo bitje Ninđa 4 4 Navedek Povezava do prispevka
cin der Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 5 Navedek Povezava do prispevka
Sleipnir Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 Miks želje po oblasti in tega, da je preprosto določenemu številu ljudi prelepo na svetu, posledično dolgčas in nima realnih problemov. Opogumljeni z družbenimi omrežji kjer v svojem mehurčku sprejemajo samo ista mnenja, podkrepljeni z namišljenimi nazivi in novimi diplomami (kaj je bolj učinkovito kot to, da manj sposobnemu daš funkcijo in naziv) in tega, da se jim ni nikoli reklo ne. Vedno bolj potiskajo meje, vedno na preži za naslednjo tarčo. Vedno je tam naslednja stvar zaradi katere so ogorčeni. En dan so spomeniki, drugi dan nekdo, ki ga ne marajo, sedaj je že kultna pesem iz pop kulture. Dokler ne bo svet dolgočasen blend vsega kar je 100% njihovo, potem se bodo mogli med sabo zmenit kdo je bolj radikalen. V zadnjih letih Konstantinopla sta se razvili dve močni struji henotikoi in anthenotikoi, v osnovi unionisti in antiunionisti. Ta močan ponos grško-rimske civilizacije, ena izmed zibelk kulture, ki stala stoletja je počasi umiral na obroke. Kaj so naredile elite? Zaviti v svoje mehurčke so se posvetili dekadenci, materializmu in filozofskim ter teološkim debatam. Zaprti v luksuzne sobane, daleč stran od realnosti so uživali, debatirali o nepomembnih stvareh, jih vsiljevali ljudem, jim govorili kako naj živijo ter povsem pozabili na zdrav razum. Megas Doux je postala politična in ne več vojaška funkcija, dobili so jo šibki filozofi ali teologi brez znanj in sposobnosti preživetja in eden izmed njih je celo izjavil, da ga nič ne moti, če sredi Konstantinopla zavladajo Turki. Bmk, če zmaga sovražna sila, bmk, če bo Turek vladar, samo, da ni naš politični nasprotnik znotraj zidov. Zveni znano? No Turki so prišli in vrla intelektualna elita in uporabni idioti so se zaprli v sobane ter debatirali o barvah, o tem kakšnega spola so angeli, kdo lahko sodeluje pri njihovih verskih obredih in podobno. Mesto je padlo, kultura je padla Zveni znano? Včasih je bila ena pesmica (tisti, ki gledate nogomet jo verjetno poznate). Avanti ragazzi di Buda, Avanti Ragazzi di Pest Studenti, braccianti, operai il sole non sorge piu ad Est Tole zadnjo besedico je treba prečrtat pa spremenit v Ovest, degeneriran anglosaški in germanski zahod - v ta usta škrbava 6 1 Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 Ascender reče pred 3 urami: Pogledal tole.... Prej me niti ni toliko skrbelo.... Sedaj me... ornk... Da tak folk obstaja... Prou socijalna zavrtost z namenskim nepriznavanjem zgodovine. Sej ne vem kaj naj naredim da se mi taki ljudje približajo in mi vsiljujejo neko "mišljenje" . U glavnm zato ker sem belec sem priviligiran in zato bi se moral počutiti manjvrednega Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ lynx Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 Nisem kaj dosti razmišljal o tem, a opažam, da gre vedno na slabše. V zadnjem letu ali dveh so začeli uspešno problematizirati še čisto tehnične pojme: - master / slave kot relacija IDE trdih diskov; linux je že opustil to poimenovanje - master kot privzeta razvojna veja v git (za razumet kot master copy, matrica); github klonil https://www.bbc.com/news/technology-53050955 - blacklist (spam in druge zlorabe); linux https://beebom.com/linux-master-slave-blacklist-whitelist/ Dva od teh nimata prav nobene veze z zgodovino zatiranja ali rasizma. Pri prvi bi še dopustil konotacijo, ampak res ne razumem, kaj hočejo doseči. Saj se ne pritožujejo sužnji ... Pa hkrati izgleda, da si črnci povsem prisvajajo suženjsko zgodovino — kot da nobena druga rasa ni tega doživela in izvajala. Samo čakam, da bodo preimenovali še magisterije in ne boš več Master of X, ampak nekaj drugega posiljenega. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 lynx reče pred 23 minutami: Samo čakam, da bodo preimenovali še magisterije in ne boš več Master of X, ampak nekaj drugega posiljenega. tu pomeni mojster, ne gospodar Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ lynx Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 V "master branch" tudi nima nobene veze z gospodarji. Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 blacklist > blocklist whitelist > allowlist cuz racist Navedek Povezava do prispevka
BumbleBee Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 (urejano) Bog daj da bi lahko ziveli v svetu kjer bi najvecji problem in krivica bila to kaj pise v +30 let starih racunalniskih prirocnikih. Pa tudi na sploh outrage seekerji delajo vecjo skodo marginaliziranim skupinam s svojimi izpadi in povrh tega ironicno pozivajo k resitvi problemov s segregacijo, npr. X skupnost ne sme uzivati kulture skupine Y ali hrane znacilne za kuhinjo skupine Z, ker drugace je to kulturna apropriacija in podobni umotvori. Sicer anekdotno, LGBT folk, ki ga poznam se ob raznih Tumblr keyboard warriorjih za pravice bolj drzi za glavo, ker s taksnimi izpadi mecejo slabo luc na celotno skupnost in samo dolivajo olje na ogenj raznih alt-right fanatikov. 20. november 2020 uredilo bitje BumbleBee 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 20. november 2020 Share Objavljeno 20. november 2020 tole sem videl dons v mojem Facebook feedu in sem se takoj na Netflix spomnil 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Krinđa Objavljeno 20. november 2020 Avtor Share Objavljeno 20. november 2020 Joan Cornella Velik fan. Navedek Povezava do prispevka
Enterprise Objavljeno 21. november 2020 Share Objavljeno 21. november 2020 kanada na nivoju kalifornije, restavracije belcev se zapirajo ce si slucajno drznejo prodajati azijsko hrano "making superfood dumplings for profit" - ce restavracija dela hrano za profit je slabo, se slabse pa ce se rasna sestava lastnikov ne ujema z rasno sestavo originalnih avtorjev jedi also "sexualizing", lol, to da das omaki ime "jerk me" je verjetno dobesedno posilstvo, v SJW komunisticnem sodiscu bi za tak zlocin padel zapor Navedek Povezava do prispevka
Krinđa Objavljeno 22. november 2020 Avtor Share Objavljeno 22. november 2020 Jenna Marbles se je skenslala z jutube Navedek Povezava do prispevka
To je priljubljen prispevek. Krinđa Objavljeno 22. november 2020 Avtor To je priljubljen prispevek. Share Objavljeno 22. november 2020 (urejano) Upam, da ni floodanje, samo naj bo Jenna posebej.@Ascender, fajn video. Dogodke iz videa na kampusih lepo analizira tudi Douglas Murray v knjigi The Madness of Crowds: Gender, Race and Identity. Priporočam, se lepo bere. Ena zanimiva ugototitev, ki jo izpostavi, je to, kako neorganizirana in nepremišljena je "levica" v svojem pristopu k vprašanjem o spremembah. Geji so npr. porabili 30+ let, da so javnost prepričali, o prirojenosti in neodtujljivosti svojih spolnih preferenc, nakar uletijo nove teorije spolov in samo vprašanje spola izpostavijo kot družbeno pogojeno in stvar izbire, kar je direkten pljunek v skledo povprečnega geja ali lezbijke. Podobno je npr. s feminizmom, kjer se mnenja včasih razlikujejo še bolj kot med feministkami in nefeministkami. Tisto žaljivo verbalno napadanje profesorja na začetku videa se je zgodilo zaradi tega, ker se profesorica (njgova žena) ni želela javno deklarirat proti kostumom za noč čarovnic, ki naj bi bili kulturna apropriacija. Doesedno rekla je, da so študentje sami dovolj stari, da sprejemajo odločitve kaj bodo na maškaradi in zaradi tega izgubila službo. Naslednji zapisi so moje iz riti potegnjene teorije, da malo razgibamo debato. Sam vidim pojav SJW invizicije kot kombinacijo romantičnih želja po revolucionarnem udejstvovanju in mladostniški potrebi po identiteti. Realno gre večinoma za mlade ljudi, predvsem študente. Prvo se mi zdi popolnoma normalno za malo bolj praktično naravnane študente družboslovja, ki si hkrati želijo še malo AWjat in izpast carčine pred kolegi. Konec koncev na faksu kar naenkrat dobijo ogromno enih informacij o "nepravičnem" svetu in mladostniška zagnanost naredi svoje. Tudi na UL smo imeli en moment lastnega mini Che Guevaro, ki danes dela revolucijo v parlamentu. Takrat so si zbrali Filofaks, verjetno ker so vedeli, da jih ne bodo preganjali. Mislim, da so jih vrgli iz elektro faksa ter na ta način hitro končali revolucijo pri njih. Realno je bilo vse skupaj eno igračkanje. Kot je na nek način igračkanje tole SJW udejstvovanje, samo da s potencialno hujšimi posledicami, kjer lahko nedolžno prižiganje vžigalic hitro pripelje do požara. Kar se tiče potrebe po identiteti, že od časov gimnazije opažam zaton subkultur. Takrat je praktično vsak nekam spadal, večinoma smo se identificirali z glasbo, ki nam je bila všeč oz. s kakšnim specialnim skillom, kot je bilo skejtanje. Nekatere subkulture so bile sicer politične, kot so bili čefurji/čapci ali pa skinheadi, vendar je povsod zraven spadala še specifična moda, okus za glasbo in načini preživljanja prostega časa. Če si videl Yellow Cab čevlje, ti je bilo takoj jasno koliko je ura. Bistveno je bilo to, da si si status znotraj subkulture moral prislužit in da si insignije potem nosil s ponosom. Metalec ni nikoli oblekel majice skupine, ki je ni poznal, panker je ponosno pil namizno rdeče vino in nosil svojo irokezo iz jajca, ker pač kein Geld, skini so imeli svoje iniciacije, reperji so se trudili freestylat, pri skejterjih so bili pomembni skillzi, ker sicer si bil pozer, kot čefur si moral vsaj malo znat futbol, imet urejeno gobico in bit neustrašen pri teženju skejterjem. Potem so uleteli hipsterji (danes so praktično vsi hipsterji), ki so bili nekakšna manifestacija potrošništva in kulture instantne gratifikacije. Kar naenkrat na longboardu ni bilo potrebno več znati trikov, da si ga "smel" furat v javnosti, vino si lahko pil iz kozarca za kumarice tudi v dragem lokalu, Nirvana majico si lahko kupil za 5€ v H&Mu in si je ni bilo več treba "prislužiti", umetnost je postala ironična, zato ni bilo več potrebno pridobit določenih skillsov za bit spoštobvan - repal si lahko o nebulozah, kupil kitaro in naslednji dan na bandcampu izdal svojo art noise plato, posnel video s telefonom, na svojemu Macu fliknil čez par filtrov, dal na jutubo in bil vizualni umetnik. Dobesedno vse je bilo moč kupiti in vsi mladi so si postali med sabo podobni vizualno in po interesih. Potem je pa tukaj še "participation trophy" vzgoja in kar naenkrat imaš kup mladih, ki potrebujejo ogromno pozornosti in iščejo načine kako bi štrleli ven in razvili lastno identiteto v svetu, kjer so vsi vrstniki enaki. In tukaj prav pride kultura žrtev, t. i. victimhood culture. Biti žrtev je zastonj, zato je v resnici precej dostopno in demokratično. Hkrati lahko vsak sam ustvarja svojo identiteto in jo instantno prilagaja situacijam. V eni situaciji si lahko ženska, v drugi azijka, v tretji lezbijka, v četrti nekaj drugega. Sam bi skoraj rekel, da niti ni tako bistvena ta želja po odpravi krivic, kolikor je v ospredju identiteta in občutek (več)vrednosti v tem svetu. Spoštovanje in tretma, ki se ga lahko zahteva in dobi, brez, da bi si ga bilo potrebno prislužit. "Aktivizem", ki se futra na narcizmu in želji po biti v središču pozornosti. Gre za moč in spoštovanje vrstnikov. IMO, nevarne igre. In ravno to se mi zdi največji problem SJWja, da realno vzema glas tistim, ki se jim res dogajajo krivice, pa se jih v hrupu množice glasov ne sliši. Vzame glas posiljeni ženski, ki je nihče ne jemlje resno, ker zraven rjuje petdeset #MeToo bork, ki jih je nekdo posilil s pogledom. Utiša afroameriško samohranilko, ki živi pod pragom revščine, pa ne dobi glasu, ker medijski prostor zaseda študentka, ki jo moti, da je bila sošolka za noč čarovnic Tina Turner. Problemov je ogromno in pomembno je, da se o njih pogovarjamo ter jih konsensualno rešujemo. Samo ti problemi se ne bodo rešili skozi samopromocijo posameznikov, temveč skozi dialog med "žrtvami" in "agresorji". 22. november 2020 uredilo bitje Ninđa 8 5 Navedek Povezava do prispevka
Galaksija Objavljeno 22. november 2020 Share Objavljeno 22. november 2020 Ninđa reče pred 33 minutami: Upam, da ni floodanje, samo naj bo Jenna posebej.@Ascender, fajn video. Dogodke iz videa na kampusih lepo analizira tudi Douglas Murray v knjigi The Madness of Crowds: Gender, Race and Identity. Priporočam, se lepo bere. Ena zanimiva ugototitev, ki jo izpostavi, je to, kako neorganizirana in nepremišljena je "levica" v svojem pristopu k vprašanjem o spremembah. Geji so npr. porabili 30+ let, da so javnost prepričali, o prirojenosti in neodtujljivosti svojih spolnih preferenc, nakar uletijo nove teorije spolov in samo vprašanje spola izpostavijo kot družbeno pogojeno in stvar izbire, kar je direkten pljunek v skledo povprečnega geja ali lezbijke. Podobno je npr. s feminizmom, kjer se mnenja včasih razlikujejo še bolj kot med feministkami in nefeministkami. Tisto žaljivo verbalno napadanje profesorja na začetku videa se je zgodilo zaradi tega, ker se profesorica (njgova žena) ni želela javno deklarirat proti kostumom za noč čarovnic, ki naj bo bili kulturna apropriacija. Doesedno rekla je, da so študentje sami dovolj stari, da sprejemajo odločitve kaj bodo na maškaradi in zaradi tega izgubila službo. Naslednji zapisi so moje iz riti potegnjene teorije, da malo razgibamo debato. Sam vidim pojav SJW invizicije kot kombinacijo romantičnih želja po revolucionarnem udejstvovanju in mladostniški potrebi po identiteti. Realno gre večinoma za mlade ljudi, predvsem študente. Prvo se mi zdi popolnoma normalno za malo bolj praktično naravnane študente družboslovja, ki si hkrati želijo še malo AWjat in izpast carčine pred kolegi. Konec koncev na faksu kar naenkrat dobijo ogromno enih informacij o "nepravičnem" svetu in mladostniška zagnanost naredi svoje. Tudi na UL smo imeli en moment lastnega mini Che Guevaro, ki danes dela revolucijo v parlamentu. Takrat so si zbrali Filofaks, verjetno ker so vedeli, da jih ne bodo preganjali. Mislim, da so jih vrgli iz elektro faksa ter na ta način hitro končali revolucijo pri njih. Realno je bilo vse skupaj eno igračkanje. Kot je na nek način igračkanje tole SJW udejstvovanje, samo da s potencialno hujšimi posledicami, kjer lahko nedolžno prižiganje vžigalic hitro pripelje do požara. Kar se tiče potrebe po identiteti, že od časov gimnazije opažam zaton subkultur. Takrat je praktično vsak nekam spadal, večinoma smo se identificirali z glasbo, ki nam je bila všeč oz. s kakšnim specialnim skillom, kot je bilo skejtanje. Nekatere subkulture so bile sicer politične, kot so bili čefurji/čapci ali pa skinheadi, vendar je povsod zraven spadala še specifična moda, okus za glasbo in načini preživljanja prostega časa. Če si videl Yellow Cab čevlje, ti je bilo takoj jasno koliko je ura. Bistveno je bilo to, da si si status znotraj subkulture moral prislužit in da si insignije potem nosil s ponosom. Metalec ni nikoli oblekel majice skupine, ki je ni poznal, panker je ponosno pil namizno rdeče vino in nosil svojo irokezo iz jajca, ker pač kein Geld, skini so imeli svoje iniciacije, reperji so se trudili freestylat, pri skejterjih so bili pomembni skillzi, ker sicer si bil pozer, kot čefur si moral vsaj malo znat futbol, imet urejeno gobico in bit neustrašen pri teženju skejterjem. Potem so uleteli hipsterji (danes so praktično vsi hipsterji), ki so bili nekakšna manifestacija potrošništva in kulture instantne gratifikacije. Kar naenkrat na longboardu ni bilo potrebno več znati trikov, da si ga "smel" furat v javnosti, vino si lahko pil iz kozarca za kumarice tudi v dragem lokalu, Nirvana majico si lahko kupil za 5€ v H&Mu in si je ni bilo več treba "prislužiti", umetnost je postala ironična, zato ni bilo več potrebno pridobit določenih skillsov za bit spoštobvan - repal si lahko o nebulozah, kupil kitaro in naslednji dan na bandcampu izdal svojo art noise plato, posnel video s telefonom, na svojemu Macu fliknil čez par filtrov, dal na jutubo in bil vizualni umetnik. Dobesedno vse je bilo moč kupiti in vsi mladi so si postali med sabo podobni vizualno in po interesih. Potem je pa tukaj še "participation trophy" vzgoja in kar naenkrat imaš kup mladih, ki potrebujejo ogromno pozornosti in iščejo načine kako bi štrleli ven in razvili lastno identiteto v svetu, kjer so vsi vrstniki enaki. In tukaj prav pride kultura žrtev, t. i. victimhood culture. Biti žrtev je zastonj, zato je v resnici precej dostopno in demokratično. Hkrati lahko vsak sam ustvarja svojo identiteto in jo instantno prilagaja situacijam. V eni situaciji si lahko ženska, v drugi azijka, v tretji lezbijka, v četrti nekaj drugega. Sam bi skoraj rekel, da niti ni tako bistvena ta želja po odpravi krivic, kolikor je v ospredju identiteta in občutek (več)vrednosti v tem svetu. Spoštovanje in tretma, ki se ga lahko zahteva in dobi, brez, da bi si ga bilo potrebno prislužit. "Aktivizem", ki se futra na narcizmu in želji po biti v središču pozornosti. Gre za moč in spoštovanje vrstnikov. IMO, nevarne igre. In ravno to se mi zdi največji problem SJWja, da realno vzema glas tistim, ki se jim res dogajajo krivice, pa se jih v hrupu množice glasov ne sliši. Vzame glas posiljeni ženski, ki je nihče ne jemlje resno, ker zraven rjuje petdeset #MeToo bork, ki jih je nekdo posilil s pogledom. Utiša afroameriško samohranilko, ki živi pod pragom revščine, pa ne dobi glasu, ker medijski prostor zaseda študentka, ki jo moti, da je bila sošolka za noč čarovnic Tina Turner. Problemov je ogromno in pomembno je, da se o njih pogovarjamo ter jih konsensualno rešujemo. Samo ti problemi se ne bodo rešili skozi samopromocijo posameznikov, temveč skozi dialog med "žrtvami" in "agresorji". Dodaten problem nastane ker dialog pogosto sploh ni mogoč. Navedek Tisto žaljivo verbalno napadanje profesorja na začetku videa se je zgodilo... Navedek Povezava do prispevka
Krinđa Objavljeno 22. november 2020 Avtor Share Objavljeno 22. november 2020 Je mogoč. Samo ne, če množica študentov napade svojega učitelja v stilu podivjanih čivav in mu ne pusti do besede. In tudi ne, če se nek opinion maker pogovarja z zagnanim SJWjem in mu da v prvem stavku vedet, da je zanj en razvajen snowflake katerega mnenje ne šteje. Kar se mene tiče, je dober v takem dialogu Rogan. Tip je dovolj samozavesten in hkrati dovolj radoveden, da ga dejansko zanima kaj imajo gostje za povedat. Pa je bogat bel heteroseksualen moški, tako da je tehnično "agresor". Navedek Povezava do prispevka
cin der Objavljeno 22. november 2020 Share Objavljeno 22. november 2020 Pa je mel Rogan kdaj SJW goste ? Navedek Povezava do prispevka
Krinđa Objavljeno 22. november 2020 Avtor Share Objavljeno 22. november 2020 V to pa nisem prepričan. Sigurno bi si jih želel pri njem. Itak je imel že vse možno. Navedek Povezava do prispevka
cin der Objavljeno 22. november 2020 Share Objavljeno 22. november 2020 Potencialno bi znal bit zelo zanimiv podcast. Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 22. november 2020 Share Objavljeno 22. november 2020 based (2).webm Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 22. november 2020 Share Objavljeno 22. november 2020 bewbs.webm /thread 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Krinđa Objavljeno 24. november 2020 Avtor Share Objavljeno 24. november 2020 (urejano) Da malo nadaljujem, kljub Sovičinemu punchlineu. Eno razmišljanje o situaciji v kateri smo se znašli in vzrokih za to. Za začetek vprašanje islamizma. Zdi se mi, da je, po razpadu Vzhodnega bloka, levica v resnici izgubila svoj fokus in zaledje. Sovjetska zveza ni več bdela nad komunističnimi strankami, hkrati pa je militantnost komunizma v 21. stoletju izpadla dodatno neapetitlich. Globalizacija je poskrbela za preko-nacionalnost, pop kultura ter potrošništvo pa sta zamenjala delitve na družbene razrede. Vse, kar je levici ostalo v politični agendi, je socialna država in skrb za globalno pravičnost. To se sicer sliši povsem super in lepo, problem je le v tem, da ne pomeni nič določenega. Ravno želja po pravičnejšem svetu je že proti koncu 20. stoletja poskrbela za drugačno retoriko v znanosti, za t. i. postkolonialnega mačka, za katerega je značilna želja po odpravi v času kolonizacije storjenih krivic, želja po nekakšnem znanstvenem aktivizmu. To je povsem pozitivno, če se zavedamo kompleksnosti nekaterih vprašanj, in če smo pozorni na težave pri vprašanjih o vsesplošni aplikaciji Boazovega kulturnega relativizma. Če poenostavim, dokler je to stvar debat med strokovnjaki, ki se zavedajo nevarnosti in ovir, se na temo zelo dobro spoznajo in znajo iskati rešitve za kompleksne probleme, je super. Ko TLDR verzija vsega skupaj pobegne iz kabinetov na socialna omrežja in v zamisli politikov, ki iščejo načine kako se ohranit na položaju brez konkretnih rešitev za konkretne probleme, zna priti do kaosa. Tu ne gre za elitizem. Gre za to, da so vprašanja preveč kompleksna za TLDR in da je včasih v politiki potrebno zavzeti stališča. Začelo se je s fobijami. Najprej se spomnim pojava homofobije in ksenofobije, ko je v diskurzu sovraštvo do nečesa zamenjal nepojasnjen strah pred nečim. Termin naj bi bil sicer mehkejši od raznih politično nabitih -izmov, hkrati pa je s svojimi medicinskimi konotacijami namigoval na psihološke težave -fobov. V smislu: "revčki", Gospod, odpusti jim, saj ne vedo kaj delajo. Prebujena levica je našla način kako desničarje spravit na nivo bolnikov, pwned. To, okrog homofobije, se mi sicer zdi precej smešno, ker sem sam del generacije, ko je bila v prvem letniku srednje šole gej še ornk žaljivka, nakar smo do četrtega letnika že skoraj vsi poznali kakega kulskega geja. Seveda so se takoj našli tisti, ki so šli malo dlje in poudarjali kako fajn geje poznajo. Meni so se vedno zdeli malce nesramni do svojih gej prijateljev, ker so dajali tak fokus na njihovo spolno usmerjenost. Nekakšni proto SJWji. Ampak ok, očitno ni bilo nič storjeno narobe, ker so danes geji nekaj tako družbeno sprejemljivega, da se o tem praktično ne pogovarjamo več in se zdijo verjetno "homofobi" glupi celo desničarjem. Potem pa ornk kiks levice. Začeli so se dogajat teroristični napadi in kar naenkrat muslimani po vseh cajtengih. So si mislili levičarji in bloggerji: "Z geji nam je ratalo, bomo vpeljali nov termin "islamofobija"". Napaka. Zdaj je bilo TLDR strokovnjakov za družboslovje že toliko, da maherji niso več prišli zraven. V bistvu jih je bilo toliko, da si maherji niso več upali nič rečt, ker so se bali, da bodo izpadli islamofobi in bodo ostali brez šihta in šans, da se ukvarjajo s svojim življenjskim poslanstvom. Desnica je vso situacijo itak na polno izkoristila za nabiranje političnih točk, zaostrovanje zakonodaje in nabavljanje orožja. Edino pametno, kar bi levica lahko naredila, je da bi lepo rekla: prosim, da ustavite svoje konje ,ker so predivji. Gospodje desničarji, potrebno je ločiti med islamom, islamizmom in terorizmom. Če ste preneumni, da bi to razumeli sami, naj vam razložimo. S tem bi sami prevzeli pobudo in definirali termine. Namesto njih je pobudo prevzela desnica, ki je vpeljala v diskurz termine kot so "muslići", "rjuharice" in "tepiharji". Svoje so dodale muslimanske organizacije, ki so se pretežno branile z molkom, desnica pa je rekla: "Kdor molči, pritrdi". Tukaj se je zamudila velikanska priložnost, da bi se jasno definiralo skrajne politično-verske ideologije (ki so v resnici bližje desnici), jih obsodilo, ter se od njih distanciralo. Vprašanje tradicionalnih oblačil? Enostavno. V Evropi imamo zakonodajo. zaradi katere mora biti obraz viden, sicer pa načeloma ne govorimo ljudem kako naj se oblačijo, ter ljudi branimo, če jim določen način oblačenja zapoveduje kdo drug, na primer fanatičen mož-islamist, ki ga za to zlorabo ustrezno kaznujemo. Problem rešen. Seveda levičarji islamizma niso znali obsodit, ker so si sami izkopali jamo islamofobije. Zaradi tega se že skoraj dvajset let debatira o religiji in ne o konzervativnih političnih skrajnežih, ter razvija razne teorije o pomanjkanju razsvetljenstva in o tem kako Bošnjaki niso PRAVI muslimani. Vzporedno se je začela desnica z zagovarjanjem "svobode govora" začela obnašat bolj liberalno kot levica, čeprav bi se morali po logiki konzervativizna z muslimani kar dobro ujeti. Lahko bi npr. skupaj volili proti gejem in splavu, za več denarja za verske skupnosti, za ban teorij spola iz javnih fakultet, ipd. Narobe svet, za katerega krivim regresivno levico. Desničarji so tukaj samo oportunisti, ki jim je šlo po nekem slučaju vse na roko in lahko zdaj zaradi levih nebuloz javno špilajo zagovornike zdrave pameti. 24. november 2020 uredilo bitje Ninđa 3 Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 25. november 2020 Share Objavljeno 25. november 2020 Ninđa reče pred 23 urami: Zdi se mi, da je, po razpadu Vzhodnega bloka, levica v resnici izgubila svoj fokus in zaledje. za razmislek samo en kontrapunkt. pri ostalem nimam kaj dodat, ker se lahko samo podpišem pod to. nisem tako zelo prepričan, da je levica za razliko od kapitalizma kadarkoli izgubila fokus v svojem ekosocialnem pomenu splošne družbe. če že kdo, potem je kapitalizem v nekaj letih po padcu komunizma ob izostanku svojega protipola izgubil ves fokus in se povampiril do današnje nevzdržnosti. levici kvečjemu z lahkoto očitamo popolno izgubo kredibilnosti, ker ni bila dovolj zgodaj sposobna prepoznat vseh svojih zablod. zares bi bilo zanimivo videti, kako bi se obnašala Jugoslavija, če bi bilo staremu dano živet nekje do 1995. jaz sem do neke mere celo prepričan (da malo podražim), da bi Jugoslavija celo že pred padcem zidu počasi začela prehajati v (državno kontrolirani) kapitalizem, torej nekaj podobnega, kar danes počne Kitajska. kar pa tudi je - če nam je všeč ali ne - dolgoročno gledano EDINI vzdržen sistem. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 26. november 2020 Share Objavljeno 26. november 2020 (urejano) hawa meyta reče pred 19 urami: zares bi bilo zanimivo videti, kako bi se obnašala Jugoslavija, če bi bilo staremu dano živet nekje do 1995. jaz sem do neke mere celo prepričan (da malo podražim), da bi Jugoslavija celo že pred padcem zidu počasi začela prehajati v (državno kontrolirani) kapitalizem, torej nekaj podobnega, kar danes počne Kitajska. kar pa tudi je - če nam je všeč ali ne - dolgoročno gledano EDINI vzdržen sistem. Zahod bi financiral "oranžno revolucijo" in bi bili pod ekonomskimi sankcijami, ni šans da bi bili nek komunističen otok sredi Evrope. 26. november 2020 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 26. november 2020 Share Objavljeno 26. november 2020 hahahah.webm Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 26. november 2020 Share Objavljeno 26. november 2020 (urejano) maksi reče pred 4 urami: Zahod bi financiral "oranžno revolucijo" in bi bili pod ekonomskimi sankcijami, ni šans da bi bili nek komunističen otok sredi Evrope. kot rečeno, sam sem mnenja, da za kaj takega niti slučajno ne bi bilo potrebe. stari je bil pač (pametni) oportunist prve vrste in bi za svojo udobno pozicijo/penzijo poskrbel že kakšno leto ali dve pred padcem zidu in zahodna Evropa bi ga verjetno nosila po rokah. mater bi spet padali ugodni krediti Jugoslaviji... samo spomni se tistega znamenitega videa ob njegovem obisku ZR Nemčije, ko je na novinarjevo vprašanje o tem, kaj bi Tito delal v Nemčiji odgovoril - bil bi največji kapitalist. 26. november 2020 uredilo bitje hawa meyta Navedek Povezava do prispevka
Tom7i Objavljeno 3. december 2020 Share Objavljeno 3. december 2020 Nisem vedel, kam naj to prilimam, pa se mi glede na vsebino (BLM + White Supremacy) zdi, da najbolje paše sem V Namibiji je na volitvah zmagal Adolf Hitler Navedek Ime Adolf je v tej nekdanji koloniji, ki se je imenovala Nemška Jugozahodna Afrika, precej pogosto. O svojem precej nenavadnem imenu politik pravi, da se mu je kot otroku zdelo popolnoma normalno. "Šele ko sem odrasel, mi je postalo jasno, da si je ta moški želel podrediti ves svet. Jaz s temi stvarmi nimam nič skupnega," pravi Uunona. V politiki je sicer že 15 let, zagotovil pa je, da nima nobenih želja po svetovni dominaciji. Navedek Povezava do prispevka
Sleipnir Objavljeno 3. december 2020 Share Objavljeno 3. december 2020 Od Egipta pa do Indije imaš precej uporabe Hitlerja in nacističnih podob v komercialne namene, bari, prodajalne, živila, .... Lokalno pač ni nekaj sporno, verjetno se lahko tudi brez skrbi sprehodiš po Ljubljani z majico Hirohita ali kakšnega japonskega vojnega zločinca pa ti ne bo nihče nič rekel, ker so te zadeve pač kulturno/iskustveno pogojene 2 Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 3. december 2020 Share Objavljeno 3. december 2020 Navedek "Šele ko sem odrasel, mi je postalo jasno, da si je ta moški želel podrediti ves svet. ???? Navedek Povezava do prispevka
Krinđa Objavljeno 4. december 2020 Avtor Share Objavljeno 4. december 2020 Sleipnir reče pred 10 urami: Od Egipta pa do Indije imaš precej uporabe Hitlerja in nacističnih podob v komercialne namene, bari, prodajalne, živila, .... Lokalno pač ni nekaj sporno, verjetno se lahko tudi brez skrbi sprehodiš po Ljubljani z majico Hirohita ali kakšnega japonskega vojnega zločinca pa ti ne bo nihče nič rekel, ker so te zadeve pač kulturno/iskustveno pogojene Gre za razmerje označevalec - označenec. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.