Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Babica Zima reče pred 1 uro:

 

Kako so Gremo na Elektriko zastonj, če so ufural že kako leto nazaj 0.5€ priključnine in plačilo po minutah? Jaz od takrat polnim na Petrolovih, me pa zanima a ima kdo podatek, kdaj bo Petrol začel zaračunavat? Še vedno se mi bo sicer splačalo, ker z Ampero se praktično izplača polniti samo, če je zaračunano na kwH in ne na minute, ker je pač max polnjenje 3.2kW.

 

Se opravičujem. Gremo na elektriko so "zastonj" z Geni kartico.  Po tanovem je to zdaj samo še 3h.   Petrol že zaračunava po kW.  Po 180min filanja se vklopi dodatna tarifa 0,07 € / min (moči do 22kW).  Drugače je drek, ker zdaj vsi ti plug in hybridi se priklapljajo na javne polnilnice zaradi free 3h. A napolnijo za en kurac. 

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka
Vodokotlič reče Dne, 10. 3. 2021 at 13:24:

 

Se opravičujem. Gremo na elektriko so "zastonj" z Geni kartico.  Po tanovem je to zdaj samo še 3h.   Petrol že zaračunava po kW.  Po 180min filanja se vklopi dodatna tarifa 0,07 € / min (moči do 22kW).  Drugače je drek, ker zdaj vsi ti plug in hybridi se priklapljajo na javne polnilnice zaradi free 3h. A napolnijo za en kurac. 

A če pol kupim Superb iV ne boš več moj prijatelj :( 

 

Sej jo bom dal filat sam ko grem v Qlandio v Kranju  po nakupih... pa to max 1h :)

 

Sam zakaj so te plugin hibridi tok švoh? 50km ranga? Zakaj ne dajo 100km?

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 36 minutami:

A če pol kupim Superb iV ne boš več moj prijatelj :( 

 

Sej jo bom dal filat sam ko grem v Qlandio v Kranju  po nakupih... pa to max 1h :)

 

Sam zakaj so te plugin hibridi tok švoh? 50km ranga? Zakaj ne dajo 100km?

 

Ma ti kar nafili. :DShoping centri so drugo. Pač ga priklopiš, ko je ravno free. Tudi če ga boš 3h nafilal boš bolj malo (ponavadi mah 2kW ima moč filanja).  

 

Baterija ima ene določene dimenzije. Verjetno bi izgubi preveč prtljažnika.  Imaš zdaj Suzuki izvedbo RAV4 z do 75km dometom in 300 konjičev ;)

Povezava do prispevka
Tadey reče Dne, 15. 3. 2021 at 9:15:

Sam zakaj so te plugin hibridi tok švoh? 50km ranga? Zakaj ne dajo 100km?

 

PHEV generacija 1 - 20 km (2016)

PHEV generacija 1.5 - 50 km (2019)

PHEV generacija 2 - 100 km (coming 2023)

 

Tko to gre recimo pri AUDIju (letnice so zgolj okvirne, za obcutek)...in ja, kot je rekel kotlic, problem je velikost/volumen baterije predvsem. 

Povezava do prispevka
Tadey reče Dne, 15. 3. 2021 at 9:15:

A če pol kupim Superb iV ne boš več moj prijatelj :( 

 

Sej jo bom dal filat sam ko grem v Qlandio v Kranju  po nakupih... pa to max 1h :)

 

Sam zakaj so te plugin hibridi tok švoh? 50km ranga? Zakaj ne dajo 100km?

plugini tudi zelo počasi filajo, tako da ne vem, koliko se ti bo v tej eni uri poznalo

Povezava do prispevka
Matej24 reče pred 3 urami:

 

PHEV generacija 1 - 20 km (2016)

PHEV generacija 1.5 - 50 km (2019)

PHEV generacija 2 - 100 km (coming 2023)

 

Tko to gre recimo pri AUDIju (letnice so zgolj okvirne, za obcutek)...in ja, kot je rekel kotlic, problem je velikost/volumen baterije predvsem. 

 

Kot jaz razumem sta pri PHEV težavi dve, kot že sam ugotavljaš volumen baterije in pa teža. PHEV ima že tako klasičen motor na notranje izgorevanje in vse ostalo samo pridoda teži, tako da je zaenkrat težko izvedljivo imeti PHEV, ki bi imel poleg navadnega motorja še elektro motor z dovolj zmogljivo baterijo z veliko avtonomijo. Tak avto bi bil zelo težek in velik in vse skupaj potem ne bi imelo vec smisla. Ima pa vsaka naslednja generacija večji doseg na elektriko zaradi razvoja baterij.

 

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 17 urami:

Samo glede na test v oddaji Volan naj bi ta Škoda se nafilala v 3h. Tko da 1h pomeni tretjino baterije. Pomeni np Kr-Lj-Kr zelo nizko porabo. 

Jah jest sm računal da bi mel baterijo Kr-Kamnik-Kr (22km v eno smer)

Sam ne vem kok bi na šihtu to gledal, da bi to tam filal vsak dan...

 

Pa zakaj ne kombinirajo dizl/štrom... Pr citrojenu in pižoju to dela :O

 

Pomoje bom kr dizla vzel... Edin če bodo polnilnico kje okrog bloka naredl. 

 

Sej bi teslo vzel sam smo spet pri filanju. 

 

 

Povezava do prispevka
Tadey reče Dne, 17. 3. 2021 at 6:38:

Pa zakaj ne kombinirajo dizl/štrom... Pr citrojenu in pižoju to dela :O

 Ker ni toliko smiselno kot bencin-elektrika.

 

Prvo je tukaj problem v ceni, ker dizelski motorji so načeloma dražji (proizvodni stroški). Drugo je onesnaževanje, ker dizelski motorji težje dosegajo emisijske omejitve. Tretje pa je neskladnosti dizla in elektrike v smislu navora, oba sistema imata navor na nizkih obratih, na visokih pa ne. Ko vse sešteješ je bencinski hibrid bolj racionalna rešitev.

 

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 2 urama:

 Ker ni toliko smiselno kot bencin-elektrika.

 

Prvo je tukaj problem v ceni, ker dizelski motorji so načeloma dražji (proizvodni stroški). Drugo je onesnaževanje, ker dizelski motorji težje dosegajo emisijske omejitve. Tretje pa je neskladnosti dizla in elektrike v smislu navora, oba sistema imata navor na nizkih obratih, na visokih pa ne. Ko vse sešteješ je bencinski hibrid bolj racionalna rešitev.

 

nevem lih dizel je bolj smiselen če furaš več regionalk ali avtocest kot benzinar in ravno elektrika bi lahko bil preporod dizla v smislu znižanja emisij ampak se to enostavno ne zgodi in meni ni jasno zakaj, nenazadnje je dizel lokomotiva samo generator za elektriko?

Povezava do prispevka
Kunta Kinte reče pred 22 minutami:

nevem lih dizel je bolj smiselen če furaš več regionalk ali avtocest kot benzinar in ravno elektrika bi lahko bil preporod dizla v smislu znižanja emisij ampak se to enostavno ne zgodi in meni ni jasno zakaj, nenazadnje je dizel lokomotiva samo generator za elektriko?

 

Ja ampak samo glede porabe goriva, pri vsem drugem pa ne. Na primer ta Citroenov DS5 (če se ne motim, je to ta dizel hibrid) tehta skoraj 2 toni. Vprašanje koliko je vse skupaj smiselno, razen z vidika marketinga.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
Kunta Kinte reče Dne, 18. 3. 2021 at 20:33:

nevem lih dizel je bolj smiselen če furaš več regionalk ali avtocest kot benzinar in ravno elektrika bi lahko bil preporod dizla v smislu znižanja emisij ampak se to enostavno ne zgodi in meni ni jasno zakaj, nenazadnje je dizel lokomotiva samo generator za elektriko?

 

dizel je pri enaki moči kot bencin večji in težji motor. oboje šteje oz. oboje je v napoto, ko morš tlačit še E pogon zraven. hrup motorja tud najbrž ne pomaga, neko splošno prepričanje oz. naravnanost držav proti dizlom tudi ne. = prodajni flop.

Povezava do prispevka
TrippinBalls reče pred 40 minutami:

 

dizel je pri enaki moči kot bencin večji in težji motor. oboje šteje oz. oboje je v napoto, ko morš tlačit še E pogon zraven. hrup motorja tud najbrž ne pomaga, neko splošno prepričanje oz. naravnanost držav proti dizlom tudi ne. = prodajni flop.

ampak nikoli ni prišel noben serijski avto diesel-elektrika na trg, al se motim?

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...