Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

  • 3 tedne kasneje...

Mercedes EQS (menda S klasa), precej dolgočasna zadeva navzven. Vsaj napram obliki koncepta (vision EQS). Čudi me zapečatenost oziroma neodprljivost spredka. Glede na elektromotor zadaj in baterije spodaj bi si mislil, da je spredaj prostor za torbe.

 

Poleg tega, da s 108 kWh baterijo zmore 700+ kilometrov navajajo osem jeder in 24 GB rama :) 

 

mercedes-benz_eqs_08.jpg

mercedes-benz_eqs_06.jpg

mercedes-benz_eqs_02.jpg

mercedes-benz_eqs_03.jpg

2020-11-28_image_20c0714-024.jpg

Povezava do prispevka
Shadow reče Dne, 17. 4. 2021 at 20:07:

je najbol aerodinamicen. Pa notr mi je par stopenj nad teslo. 

 

 

 

Men je tole insane. Res lepe linije. Design je tak, da veš, da gre za električen avto. Barve. Notri pa da sploh ne omenjam. Notri je proti tesli barvna televizija. Men trenutno najboljši elektirčen avto na trgu. Spredaj mi je preveč zaobljen za S classo. Premalo nakazuje svoj razred.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

eno vprašanje, če želiš tisti ekosklad kredit za električni avto ali phev, kako se zmeniš s trgovcem, daš aro in te čaka dokler ekosklad ne zmelje dokumentacije in banka potem še odobri?

 

je kdo že dal to skozi, koliko dolgo to lahko traja?

Povezava do prispevka
bendeho reče pred 1 uro:

eno vprašanje, če želiš tisti ekosklad kredit za električni avto ali phev, kako se zmeniš s trgovcem, daš aro in te čaka dokler ekosklad ne zmelje dokumentacije in banka potem še odobri?

 

je kdo že dal to skozi, koliko dolgo to lahko traja?

 

Tako sem naredil jaz, trajalo je malo več kot en teden.

Povezava do prispevka

Če potrdijo bo cool za podjetja (copy/paste)

 

Predlagano davčno reformo oziroma predlagane spremembe 3 zakonov (o dohodnini, davku od dohodkov pravnih oseb in davku na dodano vrednost) mora sicer potrditi še državni zbor preden bodo spremenjeni zakoni prešli v veljavo. Ampak glede na to, da so na ministrstvu za finance danes praktično priredili novinarsko konferenco, so očitno prepričani, da bodo spremembe zakonov sprejete.
 

kavka napisal/-a: ↑Kaj to pomeni? Nedolgo nazaj je bila 0,3%.

Po novem bo boniteta za električna vozila dobesedno 0, torej bodo lahko zaposleni uporabljali električne službene avtomobile za privatne namene popolnoma zastonj. Recimo pri uporabi klasičnega vozila za 30.000 eur znaša 1,5% boniteta za zasebno uporabo nad 500 km mesečno 450 eur, od česar zaposleni mesečno plača okrog 150-200 eur dodatnega davka. Pri električnem vozilu po novem 0 eur.

V istem sklopu predlaganih sprememb zakonov se skriva še ena zanimiva sprememba: po 1.7.2021 naj bi lahko podjetja pri nakupu vozil brez izpusta CO2 do vrednosti 80.000 EUR odbijala DDV, brez omejitev pri sami uporabi vozila. Do zdaj so lahko podjetja namreč odbijala DDV le pri tovornih vozilih ali vozilih za nadaljno oddajo (rent-a-car) itd.

Če tema dvema spodbudama dodamo še davčno olajšavo za nakup električnega vozila (kjer podjetje v prvem letu lastništva zniža obdavčljivi dobiček za dodatnih 40% nabavne vrednosti vozila), subvencijo Eko sklada za pravne osebe 4.500 EUR, cenejše gorivo in vzdrževanje... je trenutno odločitev podjetja za nakup električnega vozila res no-brainer.

Po moji kalkulaciji je za podjetje električno vozilo za 55.000 eur za obdobje 5 let in 150.000 km stroškovno približno primerljivo s klasičnim vozilom za 20.000 eur.

Je pa trenutno zoprno, ker naj bi tole odbijanje DDV prišlo v veljavo šele s 1.7.2021... Moje podjetje ima recimo ravno naročeno Teslo, ki naj bi prišla v naslednjih nekaj tednih, ampak bi jo morali v tem primeru nekako zamaknit na julij. Bomo videli. 

Povezava do prispevka

https://cleantechnica.com/2021/05/13/tesla-model-s-plaid-sets-a-new-1-4-mile-record-9-23-seconds

 

 

The following list covers the top three fastest cars by 1/4 mile or 400-meter times (11 seconds or less), according to Wikipedia, as well as the new Model S Plaid’s record:

2021 Tesla Model S Plaid — 9.23 seconds.

2018 Bugatti Chiron Sport — 9.4 seconds.

2015 Porsche 918 Spyder — 9.7 seconds.

2015 McLaren P1 — 9.8 seconds.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
Navedek

Jaz bi rekel, da je daljša življenjska doba hibrida (razen baterije, ampak je itak 10 let garancije, nova je pa nekje 2400€ za Aurisa hibrid, če jim tam pustiš staro).

 

Tukaj je treba upoštevati, da se cene baterij nižajo, vprašanje je, kakšen bo strošek menjave čez par let. Poleg tega je vedno več shopov, ki ti menjajo samo posamezne uničene celice.

 

Računati moraš, da je hibrid v Corolli 1.8 oz 2.0 Atkinson, zelo nenavit in neobremenjen, še posebej zaradi CVT menjalnika, zaradi katerega motor vedno dela v idealnem režimu in ni nikdar neprimerno obremenjen (kar pri klasičnem menjalniku je, ker je njegov režim delovanja vedno omejen z dolžinami prestav). Nadalje nimaš nobenih glede okvar kritičnih delov, ni sklopke, zaganjača, vztrajnika, menjalnika. Iz vsega tega sklepam, da je manj možnosti okvar. Zdaj kar se elektronike tiče pa nikdar ne veš, lahko še pri vsakem avtu pokvari. Poleg tega ima avto verigo, torej odpade menjava jermenov. Zavore se ne trošijo skoraj nič, ker je veliko zaviranja z rekuperacijo, pri meni so diski in ploščice pri 105.000 km praktično novi, pa ne vozim počasi.

 

Cene servisov imaš točno določene, majhen servis me pride na uradnem servisu točno 182€, vsak drugi servis, ki je "večji", je 240€, velik na vsakih 75.000km pa 370€. To je to. Za primerjavo, za Škodo TDI 1.4 je bil mali servis 300€, velik z menjavo jermenov pa 850€, tukaj ni računice v prid dizlu. Pa še menjave sklopke in vztrajnika ni v tej ceni, kar je slej ko prej neizogibno.

 

Poraba (realna) na nekje 50% ac in 50% regionalke malo pod 5l poleti in 5.5l pozimi (velika razlika glede na temperaturo okolja, ker se pozimi bencinski motor dlje ogreva in mraz vpliva na performance baterije, zimske gume imajo večji upor). Same regionalke poleti prideš komot na 3.5 do 4l. Polno naložen pozimi za na smučanje, truga na strehi in pes v kletki plus vsa prtljaga, hitrost po avtocesti 130-140 po števcu, relacija KP - Livigno je poraba 6l. Več kot toliko nisem nikdar imel.

 

Minus je, da je avto zelo dolgočasen, prevozno sredstvo od A do B, nobenega užitka v vožnji, čeprav je lega v redu zaradi 50-50 razporeditve teže, ker zadaj kompenzira teža baterije. Pač učinkovita zanesljiva sterilna japonska tehnologija 😁 nova Corolla je dosti boljša za peljat od mojega, na splošno so novejše Toyote dosti bolj dinamične.

 

Za enkrat v 105.000 km nisem imel niti enega samega problema, razen, da se nekje zadaj levo sliši nek piš vetra, ma nisem siguren, kaj bi bilo, možno da se sliši upor vetra v pokrovčku od rezervoarja, ker je avto drugače zelo tih.

 

Doma imamo tudi Yarisa hibrida, tudi nikdar nobenega problema, edino ena silikonska podložka je počila na pantu prtljažnika. Strošek celega panta, barvanja in menjave na uradnem servisu je bil 25€.

 

 

 

Iz avtoteme so nas spodili. Zgoraj navedek @MorskaGlistaA lahko o hibridnih vozilih debatiramo v tej temi?

Kdo izmed vas že ima hibridno vozilo? Kakšne izkušnje imate? 

 

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...