Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Mene je @MorskaGlista iz razmišljanja o rabljenem 2.0 TDI dizlu, preusmeril na hibride. Nekako mi je najbolj vsec Toyota Corolla TS. 

Plusi, ki jih vidim pri nakupu so:

Nizka poraba.

Toyotina zanesljivost.

Cenejse vzdrzevanje kot pri dizlu.

 

Moti me, ker sem pregledal ze kar nekaj jutub kanalov, ampak se vedno nisem dobil odgovora koliksna je poraba na AC. Poraba med razlicnimi posnetki nenormalno varira. 

Ker vecino poti naredim na AC, mi je ta podatek kljucen. Zanimiv mi je tudi podatek, da je Toyotin 1.8 hibridni motor ugoden za vzdrzevanje in zlahka naredi 350.000 km. Ravno tu sem mislil, da je dizel najmocnejsi. 

 

Interesira me tudi nakup rabljenega Aurisa, samo mi je izgled nove Korole res seksi. 

 

 

 

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 3 minutami:

Jaz sem imel 6l pri 130km/h. Poleti tudi 5l.  Prius 1.8 2009.  Prpdal pri 210k km prevoženih. Brez težav. Toyotini hybridi so najbolj zanesljivi. Glede tega nimaš kaj falit.

Bi mi priporocal 1.8 ali 2.0 motor? Ti imas trenutno elektricno vozilo?

V rl je ful tezko dobit informacije, ker mi za relacijo, ki jo dnevno vozim(20 km regionalke, 60 km ac) vsi ponujajo dizelske avtomobile. Kao najbolj varcni, najbolj zanesljivi. Meni pa ze trenutni fordov 1.0 ecoboost bencinar kuri cca 6,5 l. Samo je pa nezanesljiv, na 240k je sla masina v maloro.😁

 

@Kinetic ta dva pripopana sta prikljucna hibrida. Lepa. 

 

 

Povezava do prispevka

Jp. Jaz imam zdaj Teslo 3. Jaz sem se večinoma vozil po AC. Na dan po 150km. Nobenih problemov. Vozil sem Novega Priusa 1.8 (Navden in ne plug in). Lepo je vozil in ima lahkoten občutek v primerjavi s starim Priusom.  Definitivno na višjem nivoju glede vožnje s primerjavo s starim. No avto je bil kar lažji in na novi platformi. Za 2.0 motor ne vem kot tudi Corolle. Nisem ga še sprobal. Če se ti gre za porabo za moje pojme bo dovolj 1.8 .Mogoče vidim prednost pri 2.0 motorju, da omogoča mogoče vleko prikolice z višjo obremenjenostjo in ima baje večjo baterijo. Recimo, to pride prav, ko se spuščaš po dolgem klancu in ti ne napolni takoj baterije. (Pomeni ne uporabljaš toliko bremz) . 

 

Če si 100% daj eno aro Toyoti (tko bodo resni) in naj ti dajo oba na testno za en dan. Razen če bo rabljen. 

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka
obstek reče pred 2 urama:

Mene je @MorskaGlista iz razmišljanja o rabljenem 2.0 TDI dizlu, preusmeril na hibride. Nekako mi je najbolj vsec Toyota Corolla TS. 

Plusi, ki jih vidim pri nakupu so:

Nizka poraba.

Toyotina zanesljivost.

Cenejse vzdrzevanje kot pri dizlu.

 

Moti me, ker sem pregledal ze kar nekaj jutub kanalov, ampak se vedno nisem dobil odgovora koliksna je poraba na AC. Poraba med razlicnimi posnetki nenormalno varira. 

Ker vecino poti naredim na AC, mi je ta podatek kljucen. Zanimiv mi je tudi podatek, da je Toyotin 1.8 hibridni motor ugoden za vzdrzevanje in zlahka naredi 350.000 km. Ravno tu sem mislil, da je dizel najmocnejsi. 

 

Interesira me tudi nakup rabljenega Aurisa, samo mi je izgled nove Korole res seksi. 

 

 

 

 

Ma jaz ti vsekakor svetujem novo Corollo, ker je nova platforma in nova generacija hibridnega pogona, med generacijami so pa ogromne razlike, ampak res ogromne. Z novo Corollo sem se regionalno zlahka peljal vec kot 50% na elektriko, kar se ogromno pozna pri porabi.

 

Glede AC pa mislim, da poraba varira, ker je hibrid zelo občutljiv na način vožnje. Če boš vozil tako, da boš veliko zaviral z elektromotorjem, ki postane v tem primeru generator, boš polnil baterijo in bo avto posledično več kilometrov opravil v elektro načinu, kar se pozna na porabi. Ne pretiravam, če rečem, da lahko s pametno vožnjo z dosti rekuperacije privarčuješ tudi do 1,5 litra na 100 km v primerjavi z bolj divjo vožnjo. Opazil sem tudi, da se pri hibridu precej pozna poraba glede na hitrost, dosti več kot pri običajno gnanih avtih, ker v tem primeru bolj obremeniš bencinski motor.

 

Pri meni je z normalno vožnjo povprečna poraba na AC 5l, z bolj hitro vožnjo (tam do 160 km/h) sem malo pod 6l.

 

Glede nove Corolle 2.0 sem ravno vprašal znanca, ki avto uporablja službeno in ga ne špara. Povprečno porabo (precej AC) ima 6,7L. Moraš pa računati, da ima ta avto 180KM in pospešek 8 sekund do 100, kar ni tako slabo. Če hočeš pa bolj šparovno zadevo kupiš 1.8, samo zakaj bi, saj lahko tudi z 2.0 voziš počasi. Jaz sem z enako vožnjo kot z mojim Aurisom 1.8 (136KM) imel s Corollo 2.0 (180KM) porabo cca 7dl višjo.

 

Kakor koli že, pojdi na testno vožnjo, jaz sem dobil brez težav že vse, od Aurisa, Yarisa, Corolle do RAV4, celo Lexusa NX so mi dali za cel dan, pa boš takoj videl, če ti odgovarja ali ne.

 

Svetujem ti tudi, da se ne ustrašiš takoj CVT menjalnika (ker gre na obrate), ampak mu daš priložnost. Zelo mikavno je na testni vožnji dajati po gasu, potem se pa človek ustraši, ker motor stalno vrešči. Tudi klasično gnan avto na obratih tuli. Poskusi se voziti tako, kot bi se vsak dan in boš videl, da je zadeva zelo mirna in tiha.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 1 uro:

V petek in soboto sem fural po Sloveniji. V soboto smo se člani dobili in odfurali od Lendave in do Kopra.  En realen test z močnim dežjem, zmernimi temperaturami in kolonami. https://dems.si/od-lendava-do-kopra-v-letu-2021/

Najdu na sliki :D

 

Mr. Famus :D 

 

Tko kot so ti gor rekl pejt na testno vožnjo.

Kolega je tud šel... Pripeljal se je z BMW 335i pa so ga vprašal če resno misli :D

Pa je reku da ja, da poskusi... Kaj je delal ne vem povprečna je bla čez 15l :D Verjetno samo žgal na polno. 

 

Če si umirjen voznik se boš verjetno imel čisto fino in boš prihranil. Zdj je itak bencin cenejši.

 

Ps. ena Facebookova:

Kje ma Tesla auspuh? 

Spoiler

V Šoštanju :P

 

uredilo bitje Tadey
Povezava do prispevka
obstek reče pred 23 urami:

Bi mi priporocal 1.8 ali 2.0 motor? Ti imas trenutno elektricno vozilo?

V rl je ful tezko dobit informacije, ker mi za relacijo, ki jo dnevno vozim(20 km regionalke, 60 km ac) vsi ponujajo dizelske avtomobile. Kao najbolj varcni, najbolj zanesljivi. Meni pa ze trenutni fordov 1.0 ecoboost bencinar kuri cca 6,5 l. Samo je pa nezanesljiv, na 240k je sla masina v maloro.😁

 

 

 

se ti pridružujem obstek, tudi meni je @MorskaGlista s tistim postom na prejšnji strani totalno zjebal plane. namen sem imel nekje do konca leta vzet novo Pumo (1.5 dizel), zdaj sem se pa (izgleda :D) premislil.

 

sicer me najbolj mika C-HR, ampak verjetno bi bila Corolla HB čisto OK zame. :D

 

btw, mi lahko poveš, koliko te je prišel reden servis za Fordov 1.0 Ecoboost? meni je mehanik rekel, da je izreden motor, samo da naj se pripravim, ker je zgolj olje 150,00€+. :D

 

Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 5 minutami:

 

se ti pridružujem obstek, tudi meni je @MorskaGlista s tistim postom na prejšnji strani totalno zjebal plane. namen sem imel nekje do konca leta vzet novo Pumo (1.5 dizel), zdaj sem se pa (izgleda :D) premislil.

 

sicer me najbolj mika C-HR, ampak verjetno bi bila Corolla HB čisto OK zame. :D

 

btw, mi lahko poveš, koliko te je prišel reden servis za Fordov 1.0 Ecoboost? meni je mehanik rekel, da je izreden motor, samo da naj se pripravim, ker je zgolj olje 150,00€+. :D

 

Mtka ma 1.0 ecoboost v bmaxu pa sem skoraj 100% da ni 150€ olje.  Skoraj. Bom jutri vprašal kolko daje za redne servise.

Povezava do prispevka
trpotec65387628363 reče pred 3 minutami:

Mtka ma 1.0 ecoboost v bmaxu pa sem skoraj 100% da ni 150€ olje.  Skoraj. Bom jutri vprašal kolko daje za redne servise.

 

daj, lepo prosim. :) jaz sem nedeljski voznik, uživam v vožnji in nikoli ne pritiskam na gas. s tega stališča bi mi bil 1.0 čisto OK. res pa ne bi dajal po 350,00€+ za reden servis takega ubogega avtomobilčka. :D

Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 1 minuto:

 

daj, lepo prosim. :) jaz sem nedeljski voznik, uživam v vožnji in nikoli ne pritiskam na gas. s tega stališča bi mi bil 1.0 čisto OK. res pa ne bi dajal po 350,00€+ za reden servis takega ubogega avtomobilčka. :D

Ja saj ona tut. Šiht pa nazaj, tu pa tam kakšen izlet malo dlje. 

 

Dvomim da daje 350€ na leto. Saj pravim, se bom jutri pozanimal. Ne me pa drzat za besedo, sam kolikor jo poznam bi ob taki ceni tut ona ze pojamrala 😁

Povezava do prispevka
trpotec65387628363 reče pred 6 minutami:

Ja saj ona tut. Šiht pa nazaj, tu pa tam kakšen izlet malo dlje. 

 

Dvomim da daje 350€ na leto. Saj pravim, se bom jutri pozanimal. Ne me pa drzat za besedo, sam kolikor jo poznam bi ob taki ceni tut ona ze pojamrala 😁

 

hvala prjatu. :)

 

pa ful mi je čudno, da je @obsteku riknila mašina; ta motor je prejel ne vem koliko nagrad in priznanj. ah, kdo bi vedel.

Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 12 minutami:

 

hvala prjatu. :)

 

pa ful mi je čudno, da je @obsteku riknila mašina; ta motor je prejel ne vem koliko nagrad in priznanj. ah, kdo bi vedel.

 

Oj. Fotr in mat imata 1.0 ecoboost(125KM) motorje že od začetka. Imela sta enega Focusa in dva C-maxa. Vedno sta avtomobil prodala po petih ali šestih letih, ko je imel prevoženih od 200.000-250.000 km.

Servisirala sta na 20.000 km in bila izredno zadovoljna. Nobenih problemov, servisi cca 200-250 eur. Jaz sem ga dobil v last, ko je imel 200.000 km, prvi uradni servis me je prišel 180 eur. Pri ta drugem pa se je že odlomil bat in sem dal obnoviti mašino. Sedaj servisiram pri lokalnem mešetarju.

V glavnem onadva nista imela nobenih problemov, vozila sta relacijo cca 140 km na dan, brez avtoceste. Nizka poraba, vse super. Jaz sem vozil vsak dan cca 180 km, od tega 140 km avtoceste. Poznam še en primer tu v bližini, ko se mu je bat odlomil na 100.000 km prevoženih.

 

Povezava do prispevka
obstek reče Dne, 30. 5. 2021 at 20:19:

Bi mi priporocal 1.8 ali 2.0 motor? Ti imas trenutno elektricno vozilo?

V rl je ful tezko dobit informacije, ker mi za relacijo, ki jo dnevno vozim(20 km regionalke, 60 km ac) vsi ponujajo dizelske avtomobile. Kao najbolj varcni, najbolj zanesljivi. Meni pa ze trenutni fordov 1.0 ecoboost bencinar kuri cca 6,5 l. Samo je pa nezanesljiv, na 240k je sla masina v maloro.😁

 

@Kinetic ta dva pripopana sta prikljucna hibrida. Lepa. 

 

 

 

Mi imamo službeno Corollo 2.0 letnik 2019 in je poraba s tempomatom pri 130kmh na avtocesti 7,5 l/100km. Glede zanesljivosti pa je nebi hvalil, do danes je bila sigurno 2 meseca na servisu. Pa med zaprtjem zaradi Covida se je parkrat zgodilo, da če je stala cca 14 dni, ni vzgala in so jo samo naložili in odpeljali.

Ima pa zelo dobro porabo po mestu in na krajših relacijah med mesti.

Moti me še gretje/klima, ki sta bolj boga. Pa sistem, ki drži avto znotraj črt je tudi zelo nezanesljiv. Včasih sem ga vklopil, da sem kak mail prebral, pa sem bil na avtocesti hitro na sosednjem pasu, brez kakršnihkoli opozoril.

 

 

Povezava do prispevka
Peon reče pred 11 urami:

 

Mi imamo službeno Corollo 2.0 letnik 2019 in je poraba s tempomatom pri 130kmh na avtocesti 7,5 l/100km. Glede zanesljivosti pa je nebi hvalil, do danes je bila sigurno 2 meseca na servisu. Pa med zaprtjem zaradi Covida se je parkrat zgodilo, da če je stala cca 14 dni, ni vzgala in so jo samo naložili in odpeljali.

Ima pa zelo dobro porabo po mestu in na krajših relacijah med mesti.

Moti me še gretje/klima, ki sta bolj boga. Pa sistem, ki drži avto znotraj črt je tudi zelo nezanesljiv. Včasih sem ga vklopil, da sem kak mail prebral, pa sem bil na avtocesti hitro na sosednjem pasu, brez kakršnihkoli opozoril.

 

 

Zanimivo, Toyota Auris je recimo ful zanesljiva: http://avtonasveti.com/toyota-auris-2013-danes-napaka-okvara-tezava-problem-vpoklic/

Na internetih nekako velja splošno prepričanje, da ni fun to drive, ampak safety & reliability naj bi bila močna stran takšnega avtomobila.

 

Rabljene so dejansko dovolj ugodne: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16413772&display=Toyota Auris 1.LASTNIK. FUL OPREMA. LED. 2X PARK SENZORJI.17...

 

@Vodokotlič kakšen imaš doseg na električnem avtomobilu? Imaš doma polnilno postajo? 

 

 

 

 

Povezava do prispevka
Peon reče pred 23 urami:

Pa sistem, ki drži avto znotraj črt je tudi zelo nezanesljiv. Včasih sem ga vklopil, da sem kak mail prebral, pa sem bil na avtocesti hitro na sosednjem pasu, brez kakršnihkoli opozoril.

 

 

 

Že ki smo pri tem, naj omenim še te asistenčne sisteme.

 

Nova Corolla je proti mojemu Aurisu kot znanstvena fantastika. Radarski tempomat je v takem avtu kot naročen, pa tudi linijo je nova Corolla držala kar presenetljivo dobro celo po ovinkih od Portoroža proti Valeti. Edino, kar me je motilo je malo preveč agresivno zaviranje in pospeševanje, ko se voziš v koloni ki se pomika bolj dinamično z aktiviranim radarskim tempomatom - avto kar nekaj divja, kot da ima čefursko dušo. Pri počasni koloni je zakon v kombinaciji z elektromotorjem. Glede na to, da tudi kompresor klime poganja elektromotor je tudi poleti zadeva v koloni mirna in tiha.

 

Poleg tega ima še sistem za zaznavanje pešcev, kar je pri hibridu zelo uporabno, ker imaš pač več možnosti koga zgaziti kot z navadnim avtom (meni se je pešec na primer celo v bok od avta zadel, ker me ni slišal, pa še nekaj je pizdil potem).

 

Po drugi strani je Auris glede tega res retro. Toyota safety sense ponuja par stvari. Lane assist (brezveze, samo zapiska, ko povoziš črto) prepoznavanje znakov (dela odlično, ampak ne vem, če ima neko uporabno vrednost, ker itak ne šteka, da je neke omejitve konec po križišču in ne prepoznava tabel za naselja), zaznavanje možnosti naleta s samodejnim zaviranjem (pogojno uporabno, ampak dela samo v določenem hitrostnem režimu, pač zaletiš se tako ali tako, samo avto malo zmanjša hitrost, da se glih ne zalepiš na polno), samodejni vklop dolgih luči (Edin uporabna stvar v kombinaciji z LED žarometi, dela zelo v redu). Infotainment je za nič, nikakva povezljivost s telefonom razen obično BT klicanje in SMSji. Touch kontrole so grozovitne, jaz bi to prepovedal, ker je dobesedno muka karkoli narediti. Še faking gumb za glasnost je touch. Samodejno bočno parkiranje je začuda ZELO uporabno in ga redno uporabljam, ker parkira boljše od mene, pa znam bočno parkirati (sem hodil v šolo v Trst, tako da sem natreniran).

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 10 minutami:

 

A si se zmotil?

 

Twingota EV je kupoval kolega par tednov nazaj. Mislim, da pride končna cena nekje 16.000€, ko odstejes subvencije. Ima pa smešno majhen range, pri neki normalni vožnji pri zunanji temperaturi okoli 15 stopinj naredi jedva tistih 100km, potem je že panika.

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 11 minutami:

Ja to razumem in to ceno tudi. Kot dui domet. Mišljeno je kot mestni avto kar je zakon. Za kaj več pa je treba preračunavati. :)

 

Meni še zmerom ni jasno, ali je oglaševan range pri EV vozilih izračunan upoštevajoč 100% zmogljivost baterije ali dejansko uporabno zmogljivost (se pravi med 20% in 80%). Ker kot vem, lahko se tudi motim, naj se baterije ne bi izpraznilo pod 20% in polnilo nad 80% za zagotoviti optimalno življenjsko dobo same baterije. Razlika med temi podatki je 40% kar ni zanemarljivo.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...