Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 4 tedne kasneje...
bainit reče Dne, 23. 7. 2022 at 11:36:

https://www.theautopian.com/the-stunning-hyundai-n-vision-74-goes-fast-as-hell-by-augmenting-battery-power-with-hydrogen/

luči zgledajo kot od enega amera, mogoče mustanga, ne vem na pamet

pa od spredi spominja na enega starega športnika (mogoče res deloreana)

Takoj pomislil enako. Kopiran Dodge Challenger.

Povezava do prispevka
HellAngel reče Dne, 30. 8. 2022 at 10:12:

Pa ne sam z doplačili.. pizda kerkol kokr tok normalen avto, sam da je priključni hibrid ga z neko normalno opremo ne dobiš po 40k. Me zanima kok cajta bo to še trajal.

 

Ja ker so cene baterij visoke, ko bodo pa nižje bo pa elektrika tako draga, da spet ne bo nekega prihranka. Vsaj tako kaže 

Povezava do prispevka

Nekaj bi te vprašal, glede na to, da imaš že dlje električni avto.

 

Pri hiši imamo 2 hibrida, enega od teh pa nameravamo menjati za električno vozilo, nekaj bolj dostopnega z dosegom nekje 200-300km za krajše vožnje, za daljše itak ostane drugi hibrid.

 

Se splača it v nakup električnega vozila izključno iz vidika nižjih stroškov (servisi, gorivo) v sorazmerju z višjo nakupno ceno? Hibrid je sicer bolj varčen od klasičnega vozila, ni menjalnika, sklopke in povezanih stroškov, ampak še vedno je tukaj servisiranje termičnega motorja in pa bencin.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 1 uro:

Nekaj bi te vprašal, glede na to, da imaš že dlje električni avto.

 

Pri hiši imamo 2 hibrida, enega od teh pa nameravamo menjati za električno vozilo, nekaj bolj dostopnega z dosegom nekje 200-300km za krajše vožnje, za daljše itak ostane drugi hibrid.

 

Se splača it v nakup električnega vozila izključno iz vidika nižjih stroškov (servisi, gorivo) v sorazmerju z višjo nakupno ceno? Hibrid je sicer bolj varčen od klasičnega vozila, ni menjalnika, sklopke in povezanih stroškov, ampak še vedno je tukaj servisiranje termičnega motorja in pa bencin.

 

Odvisno koliko kilometrov misliš narediti, cena avta in od proizvajalca je odvisno glede servisnih intervalov. Tesla jih praktično nima. Hyundi je tukaj bolj nategunski itd. Si moral menjat hladilno tekočino za baterije dost pogosto. In je to naneslo. Definitivno so mi tekoči stroški smešni v primerjavi z navadnim avtom. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...