Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Kaj pa pravte na ID3 1st v izvedi Basis za enih 32k s subvencijo?

200 konjičev (kasneje bodo na voljo tudi dosti šibkejši motorji), 58kwh baterija, meni izredno dopadljiv zunanji design s precej cool feltnami in žal zelo povprečna notranjost (design na nekaj mestih spominja na poor mans bmw i3ko) - notri je tudi izbira materialov precej češka baje. 

 

Meni se zdi Basis precej huda zadeva za to ceno, kar se električarjev tiče, sploh če vzamemo v zakup še zelo zelo ugoden kredit. Ostala dva paketa pa že preveč posegata v domeno Tesla Model 3. 

 

Tuki mate več info:

https://www.porscheinterauto.net/zanimivosti/volkswagen-ID.3/

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 3 urami:

Nemčija ima korist od tega. Spodbuja domače gospodarstvo. Lahko bi pri nas dali vsaj za twingota, ki bo itak predrag.

 

larifari, če mene vprašaš.

 

če bi hotli spodbujat gospodarstvo bi generalno še za umazane afte znižal davek za določen cajt, ker so vsi žrtve zdej. dejansko se mi zdi ta poteza neobdavčenosti bolj to, da se približajo nekemu normativu električnih avtomobilov do ne vem katerega leta, ker jim (je) izredno slabo kazalo drugače (ne vem kje sem to bral, ne najdem več linka). No fakin wonder, če so še lansko leto predstavljali samo neke nove polglomazne umazane SUVe. in ker so zaspali, zdaj država dela take drastične poteze, kar je kul za rajo.

Povezava do prispevka

Ena zanimiva anekdota izpred par let, ko sem bil na Bavarskem, v samem osrcju BMW pokrajine je bavarska vlada dala ven razpis za javna podjetja in ustanove za subvencije za E-vozila. Itak, jasno, z velikim poudarkom na BMW i3 modelu, ampak tudi vse ostalo je bilo "sprejemljivo", recimo takrat je bil precej zanimiv model Renault Kangoo ZE.

 

Ciljali so predvsem na razne davcne urade, mestne svete, obcinske uprave itd.

 

Mislim, da je bilo govora o okoli milijon € subvencij, razpis je trajal cele 3 mesece, preden so ga, neslavno, predcasno zakljucili. Zakaj? Ker so dobili, reci in pisi, s cele bavarske manj kot 5 prijav na razpis.

 

To je bila takrat kar zanimiva tema v novicah in na radio postajah par dni in ko sem kakega sodelavca gor vprasal kaj si misli o tem je ponavadi samo odmahnil z roko in zasikal kaj v smislu to je babji avto, neuporabno, zanic, ce nima 250KM ni avto itd.

 

Ampak, ko nekaj casa zivis gor in jih mal spoznas vidis in razumes ta njihov pogled. Ker za Nemca avto z 200km dosega ni nic. Moji sodelavci so se vozili tok samo v eno smer na siht. In to konstantno po AC z brzino 200+. Gor je to pac standard. Jaz tukaj rabim za 80km 1h15min, gor Bavarci to naredijo v 30min. 

uredilo bitje Matej24
Povezava do prispevka
Matej24 reče Dne, 30. 7. 2020 at 7:59:

Ampak, ko nekaj casa zivis gor in jih mal spoznas vidis in razumes ta njihov pogled. Ker za Nemca avto z 200km dosega ni nic. Moji sodelavci so se vozili tok samo v eno smer na siht. In to konstantno po AC z brzino 200+. Gor je to pac standard. Jaz tukaj rabim za 80km 1h15min, gor Bavarci to naredijo v 30min. 

carji :worship: 

 

bi znala biti tudi kakšna priprava vozila itd. ja.

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

Na eni izmed prvih strani je bilo malo posmeha na mojo idejo, da bi električni avti morali imeti swap statione, ki bi zamenjali prazno bazerijo in bi dali novo not pa bi se pelal naprej..

očitno ideja ni tako neumna in ni tako nerealna. ker NIO to očitno že dela. Zelo znana e-avto firma na kitajskem. dejansko je točno to že dosegljivo. menjava baterije v 3min.

na posnetku postopek prikažejo ob 6.50. na koncu še pokažejo van, ki se on-demand pripelje na remote stran mesta in ti avto nafila. 
 

 

Povezava do prispevka
T7ank reče pred 14 urami:

Na eni izmed prvih strani je bilo malo posmeha na mojo idejo, da bi električni avti morali imeti swap statione, ki bi zamenjali prazno bazerijo in bi dali novo not pa bi se pelal naprej..

očitno ideja ni tako neumna in ni tako nerealna. ker NIO to očitno že dela. Zelo znana e-avto firma na kitajskem. dejansko je točno to že dosegljivo. menjava baterije v 3min.

 

Ne vem kdo se je posmehoval, ampak to je dejansko dobra ideja. Druga se bolj radikalna pa je polnjenje baterije med voznjo, ampak tu so zadeve se res precej dalec od koncne realizacije.

 

Kar se pa baterij tice je trenutno bolj "in" modularnost in gredo koncepti v smeri menjave posameznih modulov/sklopov in cim enostavnejsega servisiranja baterij, ter zagotavljanja daljse zivljenske dobe baterij, tudi ce kaka celica "crkne".

 

In ce mene vprasas bi moral bit koncni cilj (ceprav realno gledano tezko izvedljiv), da rata menjava baterije izvedljiva "on-the-go". Ne 3 min, ampak 1 min - kot smo vcasih menjali baterije v Waklmanih...

uredilo bitje Matej24
Slovnicne napace :)
Povezava do prispevka

če ne drugo bo standard bo določil nekdo, ki bo dovolj močen na trgu. zraven tega pa je avtomobilska industrija tako zelo prepletena s temi lastništvi en čez drugega, da več kot 5 različnih rešitev ne bo obstajalo, če vzamemo, da bi v najslabšem primeru vsak koncern imel svojo rešitev.

če pogledamo ducatija in njegovo lastništvo -> ducati-> lamborghini -> audi -> VW. ziher ne bodo razvijali nekih novih priklopov, za posamezen brand, če imajo lahko univerzalno in za vse enako, ker je vse "ista firma"

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...