Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Mene pri teh menjavah baterij zanima predvsem, ob predpostavki da se takšni swap-stationi uveljavijo, ali boš z nakupom avta kupil tudi novo baterijo. Ker to bi bilo nesmiselno če boš že ob prvem swapu lahko dobil čisti krš. Kako bo torej poskrbljeno za ta quality in ownership. Načeloma bi to lahko precej pocenilo avtomobile, ker edino smiselno se mi zdi, da baterije ne kupiš skupaj z avtom. 

 

 

Povezava do prispevka

A to pišeš o tem swapu, ki je v NIO videu?
Tam pove notri, da plačaš samo razliko kWh. Torej če si pripeljal avto na swap z 25kWh od skupno 80kWh potem plačaš samo 55kWh. Če dobiš manj napolnjeno baterijo, potem plačaš še manj, ker je razlika še manjša.

Upam, da je cena "tvoje" baterije že v  ceni avta.

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 4 urami:

Sam mislim, da bo kombinacija baterij in gorivnih celic na vodik na daljši rok.  Ladje ne bodo več an mazut, za avtobuse bi bilo majka itd...

To testirajo ze v vlakih in tovornjakih in se kaze kot legit -> recimo Nikola so se kar konkretno lotili tega. Drugace vozilo na gorivno celico samo po itak sebi implicira tud prisotnost baterije, majo pa proizvajalci kaj za pocet pri dimenzioniranju obeh :) Bi pa tudi jaz stavil na neko taksno prihodnost, vsaj za te vecje zadeve. Za nek city car je pomojem BEV the way to go.

Mam pa eno drugo vprasanje; trenutno sem v tocki svojega lajfa ko delam z avtom cca 5k km letno (tako da bi mi za 99% poti bil en mali BEV cisto dovolj) in imam stanovanje v bloku. Je ze kdo sel skozi proceduro vzpostavitve chargerja na skupnem dvoriscu? Ali slisal kaksno izkusnjo?

uredilo bitje kola
Povezava do prispevka

Enofazni strom je wank ja, sem ze ob prenovi razmisljal o menjavi na trifaznega in bi bilo cisto predrago in predolgo trajalo. Zgleda bom moral kupit kako novogradnjo, ki ima to ze predvideno, ce bom zelel bit komot, zdaj se cuje kot cisto prevec komplikacij, ampak sem upal, da ima kdo kako vredu izkusnjo. Carsharing moram rect da uporabljem, ampak mi je cesto malo mucno. Nikoli ne ves na kak avto bos nabasal (hoces peljat kaj vecjega in trofis Zoe), dostikrat se mi tudi zgodi da ko hocem avto vrnit na najblizjem parkingu je gor capac z BMW e60 in se pol vozim po MB labirintu enosmernih do drugega, placam evro ali dva vec in hodim 10 minut dlje. Naceloma je OK izkusnja, ampak ne bi rad bil prikrajsan za to udobje parkinga pred vhodom :D Je pa cisto kul za drugi avto, ce slucajno en odpelje primarnega.

Povezava do prispevka

No recimo kar se novogradnje tice, lahko povem mojo izkusnjo...ko smo zaceli zadevo projektirat in sem arhitektki (renomiran arh.biro) rekel, da mora hisa imeti dve stvari, poleg velike povrsine oken in to sta predpriprava za fotocelice na strehi in polnilno postajo za EV, me je zenska samo pisano pogledala...no pa smo potem nasli z strojnikom in elektro inzenirjem skupni jezik. Njima se to pa sploh ni zdelo bav bav in sta bila takoj za in sta zadevo spisala in sprojektirala tako kot sem zelel.

 

In ko zdaj tako gledam novogradnje v nasih koncih ugotavljam, da je se vseeno veliko investitorjem/graditeljev, ki ne razmislja tako. 

 

Elektrarna na strehi je ze marsikomu sumljiva, ker "so ze dolgo na trgu in ce bi bile tako kul, bi jih ze vsak imel", za EV mi je pa zadnjic sosed pribil "ce bom imel kdaj EV ga bom itak zastonj pri kulturnemu domu na uni novi polnilnici filal"...

 

Jp, takle mamo. :rofl:

Povezava do prispevka

Dobro, to so pac village idiots. Sicer trenutno je nacin obracuna za soncno elektrarno ok, ce se slucajno kaj spremeni morda vec ne bo ekonomicno, kdo bi vedel. Vseeno se imo splaca naredit predpripravo, ce ze delas hiso. Kar se pa chargerjev tice, kolikor sicer gledam stanovanjske komplekse, ki se te dni gradijo po nasem koncu jih ima vecina vsaj predpripravo za charger. Mislim tudi, da se bo v roku par let lastnistvo EVjev med premoznejso rajo kar razsirilo, tako da bo to za takozvane nadstandardne objekte pomojem kar obvezno. :)

Povezava do prispevka

Mene zanima kdaj bodo avtokampi na Hrvaškem poštekal, da rabijo polnilnice. Čeprov ne vem, najbrž te neki fancy 5* kampi majo. Ampak vseeno je vedno več e-vozil tudi med ne hoch gosti ki obiskujejo običajne kampe za rajo, naprimer jaz. Letos na dopustu, na srečo imam Ampero, ki ima samo 10kW, sem polnil na kamp elektriko, ampak je vsake pol ure fuknl vn varovalko in sem potreboval 3 dni da sem avto napolnil, ker sem pač skušal polnit ponoči, ko je obremenitev najmanj. Smešnice.

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče Dne, 12. 8. 2020 at 11:48:

Jaz zdaj ne bi kupoval novogradnje brez predpriprave za sončne celice, toplotne črpalke, prostor za inverter ter prostor za predvideno postavitev električne polnilnice.

mogoče še tiste sončne kolektorje za gretje vode, če so še v modi

polnilnica tut ni tak problem, samo trofazni štrom rabiš

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

Vidijo iz placilne liste, ki jo moras predlozit za pridobitev kredita. In menda je pogoj, da je kreditojemalec zaposlen v RS.

 

Ne vem ce to drzi, nisem se uspel preverit, mi je pa sodelavec o tem pojamral, ker je imel namen kupit avto in je dobil ta info nekje...

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...