Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Več je razlogov. 

 

* ni kardana tko da je vseeno kje je. Mogoče so tako tud lažje maso razporedili.  Motor je toliko velik, da gre v ruzak. 

* bo tudi dual motor, tako da bo tudi na sprednji pogon. Nekako RWD da eno novo vozno dinamiko. BEV ima najvišji navor in moč že tudi takoj pri speljevanju. Vemo, da se masa prestavi na zadnja kolesa. Verjetno je bolje, da je potem pogon na zadnja kolesa. 

* kolesa so lahko bolj naprej. Tako, da je obračalni krog smešen. 

 

Za običajnega userja je tudi Tesla 3 preko 400KM mišji prdec za vozit. 

 

 

Povezava do prispevka

Lep je, morm priznat. Ni Tesla, ni pa klasicen VW. Par stvari me je sicer konkretno zmotilo v zgornjem videu, ampak nic takega, da bi bilo treba koga na vislice dat. 

 

Samo iskreno, ko vidim ceno, vedoc koliko stane baterija...fakoff VW, vec kot jasno je, da hocejo s tem ID razredom zakrpati luknjo od Dieselgate-a. 

 

Jaz iskreno mislim, da ni vreden svojega denarja, ampak that's just me. 

 

Povezava do prispevka

Fantje jaz ne vem kaj se to dogaja, ampak mi scijemo kri dobesedno, v lijaku je tok e-projektov, da glava pece. 

 

Zgleda kot da OEMi samo se e-avte razvijajo jebemumast. Koncept na koncept na koncept na koncept. Ponudbe sibajo ven tak da fax komi folga pozirat. 

 

Pa cifre tut vedno lepse zgledajo, kar se lifetime volume zadev tice. Niso to se ICE serije, ampak se malo pa bo milijon baterij standard.

 

Nic kaj, vi samo kupujte e-avte, pa bo, to sem hotu rect. Ajde. 

Povezava do prispevka
Matej24 reče Dne, 27. 8. 2020 at 14:36:

Fantje jaz ne vem kaj se to dogaja, ampak mi scijemo kri dobesedno, v lijaku je tok e-projektov, da glava pece. 

 

Zgleda kot da OEMi samo se e-avte razvijajo jebemumast. Koncept na koncept na koncept na koncept. Ponudbe sibajo ven tak da fax komi folga pozirat. 

a za hibride (ala audi z 48v systemi) al EV?

Povezava do prispevka

Vse je šlo v luft, še najmanj za 48V, največ (razumljivo) za PHEV in neki srednjega za EV. :wacko:

 

Ravno dobili nov projekt za LKW platformo (PHEV), iščem podatek o teži baterije...ampak če vam povem, da je število celic notri >100.000 vam bo verjetno jasno, da je baterija zverinska.

Zanimivost: Zahteva kupca je, da je zadeva modularna in se da baterijo po delih odstraniti in zamenjati,  1 modul sestavlja 1/5 baterije in je zamenljiv. In kar je najbolj hecno, sploh ne gre za BIG TRUCK, ampak za nek komunalni tovornjaček.

 

Sploh nočem vedet kak obi zadeva zgledala za enga spodobnega vlačilca, ki mora tregat 24t na prikolici. :huh:

Povezava do prispevka
Morski reče pred 23 urami:

Vodokotlič: daj pojdi malo primerjat notranjost med id3 (majo v aleji sicer najcenejši model) in model3

 

En k ga poznam je dobro opisal:

Danes odpeljal testni krog z ID-3. Avto me ni prepričal.

Če primerjam avto kot celoto z e.golfom s katerim sem se pripeljal na test in neposredno po vožnji z ID-3 odpeljal nazaj domov, mi je e.golf osebno bolj všeč.

Plusi ID-3:
- doseg je ob napolnjeni bateriji kazal 344km (dolgoročno povprečje avta je bilo nekaj čez 21, povprečje moje 20km testne vožnje 19.8)
- uravnoteženo podvozje, udobno a hkrati dovolj trdo tudi za dinamično vožnjo (precej trši kot e.golf)
- pospešek do cca 60km/h je boljši kot e.golf

Minusi testnega vozila (osnovna verzija 1st):
- zatemnitev notranjega vzratnega ogledala je mehanska (pa sej se hecajo pri avtu za 40k eur)
- naslon zadnje klopi je deljiv 1/3 - 2/3, ni odprtine za daljše predmete (smuči)
- sedeži so slabi, prekratek sedalni del (sedeži so pri vseh stopnjah opreme enaki)
- plastika na vratih, okviru vetrobranskega stekla je cenena
- informacijski zaslon za volanom ima omejene informacije in nudi bistveno manj podatkov kot npr. aktivni zaslon pri golfu
- toplotne črpalke pri 1st ni pri nobeni stopnji opreme
- ni ogrevanega vetrobranskega stekla
- ni vzratne kamere
- pri višjih hitrostih pospešuje enako kot e.golf, kje je 150 kW moči ne vem, občutiti jih ni
- ob zadnjem pogonu bi v sport mode pričakoval možnost odklopa sistema proti spodrsavanju koles in s tem vsaj malo vožnje "na počez" pa odklop ni možen
- poraba je visoka, e.golf bi ta testni krog ob enaki dinamiki z lahkoto odpeljal s cca 15 kWh/100km, 19,8 je preveč
- regeneracija ima samo "avto mode" v D načinu in burst mode v B, v D naj bi avtomatika sama prilagajala moč regeneracije, sam kakšne razlike v regeneraciji v D nisem opazil, v B dela enako kot v e.golfu
- celotna notranjost ni primerljiva z golfom, v salonu je golf 8 in ko se iz ID-3 presedeš vanj, je občutek v golfu bistveno drugačen, boljši
- notranjost naj bi bila primerljiva s passatom. V lasti imam tudi passata l. 2016 in ID-3 niti približno ni enako prostoren kot passat, je čisto primerljiv z golfom (prostora je sicer dovolj)
- prtljažnik nima dvojnega dna, ima pa eno manjšo "vdrtino" kamor bi verjetno lahko pospravil kabel ali prvo pomoč

Moja ocena je da 40k EUR avto s takšno opremo ni vreden.

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...