Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Arey reče pred 1 uro:

A se ne da omejit moči s katero se avto polni? Idealno bi bilo da privzeto samo porabi odvečno, če je, energijo sončne elektrarne. Če rabiš več, sure, pač stisneš knof.

Se da pri boljših polnilnicah

bainit reče pred 1 uro:

tanajcenejšo batko kup pa je.

Najcenejša je še vedno nekih 7k, samo kaj ti pomaga? Tiste baterije so majhne proti temu, kolikor je velika v avtu.

atomic reče pred 1 uro:

Ah kje pa?

Tesla 3 je 42k€ oziroma 38 s subvencijo. Kaj pa dobiš za ta denar od ICE?

Tesla 3 za 42k je zame slabša opcija kot Clio. Ker bi se moral na svojih poteh prevečkrat ustavit za filat, s Cliotom pa se ne rabim. Torej realna opcija je LR, ki je 50+k. Kaj dobiš za 50k? Veliko avtov. Realno pridem ceneje skozi, da vzamem Octavio, Corollo, za 37-40k, mi še 12k ostane za gorivo, prišparam še neki na zavarovanju in se ne rabim jebat s polnilnicami. Pa še servise imaš povsod in si ne rabiš dopusta jemat za vozit avto v Ljubljano vsakič.

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

mislim manjšo batko kot je kao predpisano, da jo rabiš. za 3 dni porabe al kako že.

lohk tut sam par akkujev (svinčenih), sam da je

Veš kakšno baterijo bi rabil za 3 dni porabe?

 

Če smo imeli januarja porabo 1700kWh je to 54kWh na dan. Torej 164kWh baterija. Brez da imaš EV. Če bi imel še EV bi rabil vsaj 220kWh. Tesla powerwall ima kapaciteto 13.5kWh. Torej bi rabil 12 takih baterij. Ena baterija pa stane 10k. Zdej vidiš kakšen nonsense so baterije?

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka

Imam Superba 2 in novi Model 3. @Skynetz sem imel podobno mišljenje glede tega, kateri model izbrati in sem rekel, da je LR mus. Na koncu sem vzel SR, ker ima dovolj dometa oz. v praksi okvirno efektivnih 80 km manj kot LR model. Za 8k € manj je to meni čisto sprejemljivo. 4x4 pogona ne rabim, 8 zvočnikov več bi bilo ok ampak trenutnih 9 je vrh glave, alkantara na oblogah vrat, pač ja, ok.

 

Raje Clio kot M3, tudi ok, vsakemu svoje ampak tu ni neke primerjave. Iskal sem avto do 40k. Toyota Corolla/Corolla Cross Style oprema okoli 36k €, VW T-Roc R-Line 1.5 TSI DSG z recimo primerljivo opremo Tesli in Toyoti, 38k €, Model 3 SR po subvenciji pa 39.5k €. Aja, še Facelift ID.3 z dobro opremo in mastnim popustom dobrih 42k €. Za mene je bila izbira jasna. Novi M3 se pelje veliko mehkeje kot Y ali stari M3. Pa še veliko drugih izboljšav je, jaz sem z odločitvijo zadovoljen, sploh za naše potrebe. 

 

Če si se odločil, da EV ni zate, ker si veliko bral, po večini negativne komentarje, pač ok ampak to ni ti. Probaš in vidiš, brez testa težko rečeš, da nekaj ni zate v takšnem primeru. Jaz sem imel dvome in še ostale oteževalne okoliščine pa sem si rekel, enkrat se živi, probam pa bom videl. In ni mi žal... 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 4 urami:

Veš kakšno baterijo bi rabil za 3 dni porabe?

 

Če smo imeli januarja porabo 1700kWh je to 54kWh na dan. Torej 164kWh baterija. Brez da imaš EV. Če bi imel še EV bi rabil vsaj 220kWh. Tesla powerwall ima kapaciteto 13.5kWh. Torej bi rabil 12 takih baterij. Ena baterija pa stane 10k. Zdej vidiš kakšen nonsense so baterije?

to je nekam veliko slišat, a si zih, da maš toliko?

 

Navedek

 

Po njihovem okvirnem izračunu za eno gospodinjstvo je v letu 2019 najnižja letna poraba energije (oziroma stroški energije) za osnovne električne naprave, brez gretja ali hlajenja, v povprečju znašala:

1.472 kWh ali 236 evrov za 1- in 2-članska gospodinjstva,

1.822 kWh ali 291 evrov za 3- in 4-članska gospodinjstva,

2.272 kWh ali 364 evrov za 5- ali veččlanska gospodinjstva.

https://www.e3.si/koristno/izracun-porabe-elektrike-gospodinjskih-aparatov-2020-09-24

 

 

Navedek

Dejstvo je, se povprečna poraba električne energije v gospodinjstvu lahko zelo razlikuje od ene lokacije do druge. V Evropski uniji je na primer povprečna letna poraba električne energije na gospodinjstvo leta 2019 znašala od 2797 kWh v Estoniji do 6132 kWh na Finskem. Povprečje celotne EU je bilo okoli 3800 kWh.

https://elektricna-prihodnost.si/povprecna-poraba-elektrike/

 

razen če toplotna črpalka kuri toliko.

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

to je nekam veliko slišat, a si zih, da maš toliko?

 

https://www.e3.si/koristno/izracun-porabe-elektrike-gospodinjskih-aparatov-2020-09-24

 

 

https://elektricna-prihodnost.si/povprecna-poraba-elektrike/

 

razen če toplotna črpalka kuri toliko.

 

Če je stara hiša je toplotna črpalka tko zko. Zdaj ne vemo vseh zadev. A je senčna lega. Koliko ljudi je v gospodinjstvu? A je tolplotna črplka prava. Imaš več vrst in in moči. Miljon je enih parametrov.

Povezava do prispevka
reaper reče pred 1 uro:

Imam Superba 2 in novi Model 3. @Skynetz sem imel podobno mišljenje glede tega, kateri model izbrati in sem rekel, da je LR mus. Na koncu sem vzel SR, ker ima dovolj dometa oz. v praksi okvirno efektivnih 80 km manj kot LR model. Za 8k € manj je to meni čisto sprejemljivo. 4x4 pogona ne rabim, 8 zvočnikov več bi bilo ok ampak trenutnih 9 je vrh glave, alkantara na oblogah vrat, pač ja, ok.

 

Raje Clio kot M3, tudi ok, vsakemu svoje ampak tu ni neke primerjave. Iskal sem avto do 40k. Toyota Corolla/Corolla Cross Style oprema okoli 36k €, VW T-Roc R-Line 1.5 TSI DSG z recimo primerljivo opremo Tesli in Toyoti, 38k €, Model 3 SR po subvenciji pa 39.5k €. Aja, še Facelift ID.3 z dobro opremo in mastnim popustom dobrih 42k €. Za mene je bila izbira jasna. Novi M3 se pelje veliko mehkeje kot Y ali stari M3. Pa še veliko drugih izboljšav je, jaz sem z odločitvijo zadovoljen, sploh za naše potrebe. 

 

Če si se odločil, da EV ni zate, ker si veliko bral, po večini negativne komentarje, pač ok ampak to ni ti. Probaš in vidiš, brez testa težko rečeš, da nekaj ni zate v takšnem primeru. Jaz sem imel dvome in še ostale oteževalne okoliščine pa sem si rekel, enkrat se živi, probam pa bom videl. In ni mi žal... 

 

Jaz se ne trudim razlagat nobenemu. Razen če me kdo kaj vpraša. Pač rečem na koncu, če bi se moral še enkrat odločit bi se enako.

Povezava do prispevka
reaper reče pred 3 urami:

Imam Superba 2 in novi Model 3. @Skynetz sem imel podobno mišljenje glede tega, kateri model izbrati in sem rekel, da je LR mus. Na koncu sem vzel SR, ker ima dovolj dometa oz. v praksi okvirno efektivnih 80 km manj kot LR model. Za 8k € manj je to meni čisto sprejemljivo. 4x4 pogona ne rabim, 8 zvočnikov več bi bilo ok ampak trenutnih 9 je vrh glave, alkantara na oblogah vrat, pač ja, ok.

 

Raje Clio kot M3, tudi ok, vsakemu svoje ampak tu ni neke primerjave. Iskal sem avto do 40k. Toyota Corolla/Corolla Cross Style oprema okoli 36k €, VW T-Roc R-Line 1.5 TSI DSG z recimo primerljivo opremo Tesli in Toyoti, 38k €, Model 3 SR po subvenciji pa 39.5k €. Aja, še Facelift ID.3 z dobro opremo in mastnim popustom dobrih 42k €. Za mene je bila izbira jasna. Novi M3 se pelje veliko mehkeje kot Y ali stari M3. Pa še veliko drugih izboljšav je, jaz sem z odločitvijo zadovoljen, sploh za naše potrebe. 

 

Če si se odločil, da EV ni zate, ker si veliko bral, po večini negativne komentarje, pač ok ampak to ni ti. Probaš in vidiš, brez testa težko rečeš, da nekaj ni zate v takšnem primeru. Jaz sem imel dvome in še ostale oteževalne okoliščine pa sem si rekel, enkrat se živi, probam pa bom videl. In ni mi žal... 

¸Pač nimamo vsi enakih potreb, nevem kaj je tle tko čudno. Dnevno delam ali 0 km, ali 240, ali pa 600. Vse to lahko delam brez se ustavljat, iskat polnilnice in čakat 40min da se napolni z avtom ki sem ga kupil pred 10leti za 7k. Če ti je sprejemljivo dat za avto 42k in se potem vsak vikend ustavljat in polnit prav, meni pač ni. Za 4x4 in zvočnike me boli kurac. Za alkantaro še bolj. Mi pa smeta da je Model 3 sedan recimo. Torej kot vidiš ne dam nič na "luksuz" ampak izključno na uporabnost.

 

Kot pravim vsakemu svoje, jaz pač raje karavana za 37k s katerim vem kaj dobim in oblike kakršno želim. Za razne SUV smeti kot so T-Roc in podobni pa jih niti ne povoham. Najbolj useless avti ever. Ne rečem da nov Model 3 ni boljši od prejšnjega, ampak za 52k ima pač preveč neumnosti in ceno zelo previsoko.

 

Nisem se odločil samo po temu kar sem prebral, ampak po svojih testiranjih, svojih izkušnjah in temu, kar so mi povedali kolegi, ki imajo EV. En ima Kono, en nov Model 3, en pa Model Y (pred tem je tudi ta imel Kono). Ti si očitno tak, ki si imel dvome brez probat, potem pa si probal in kupil in si zadovoljen, prav super zate. Jaz sem jih probal več in sicer Kono, Megana, ID. 3 in nov Model 3. Ne govorim na pamet. Ljudje smo različni in imamo različna pričakovanja in potrebe. Osebno vem da če bi dal 52k za avto in mi bi tolko stvari šlo pol na kurac, kot mi je šlo že po pol ure testa bi popizdil.

bainit reče pred 3 urami:

to je nekam veliko slišat, a si zih, da maš toliko?

 

https://www.e3.si/koristno/izracun-porabe-elektrike-gospodinjskih-aparatov-2020-09-24

 

 

https://elektricna-prihodnost.si/povprecna-poraba-elektrike/

 

razen če toplotna črpalka kuri toliko.

Ziher ja, račun ne laže.

Vodokotlič reče pred 1 uro:

 

Če je stara hiša je toplotna črpalka tko zko. Zdaj ne vemo vseh zadev. A je senčna lega. Koliko ljudi je v gospodinjstvu? A je tolplotna črplka prava. Imaš več vrst in in moči. Miljon je enih parametrov.

Sej je plan izolirat, samo imamo še druga gradbena dela za opravit prej in ni glih pametno delat fasade prej, da ti pol okoli s kopačem kopljejo in ti ruknejo kam in sfukajo novo fasado :D Senčna lega, 4 živimo v bajti, toplotna je prava. 

reaper reče pred 1 uro:

Ma saj, res nima smisla, je neka čudna uperjenost kontra EV in škoda energije. Važno, da se mi vozimo in smo zadovoljni. :)

A ti si spet eden izmed tistih, ki če nekomu pač ni ker je predrago, ne ustreza nekomu je pol uperjenost proti :D Jaz se strinjam s tabo, naj vsak kupi in vozi kar hoče, jaz nisem proti ničemur oz. kontra, sem za EV, ampak to ne pomeni da je zdej EV za vsakega. Ni in nikoli ne bo, sploh pa po teh cenah. Jaz bi takoj kupil Teslo 3 SW, z realnim avtocestnim dosegom 400-500km za 40k. Ampak take Tesle ni, oz. ne samo tesle, nobenega EVja. In ga verjetno tudi nikoli ne bo. Žal.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 9 urami:

Sej je plan izolirat, samo imamo še druga gradbena dela za opravit prej in ni glih pametno delat fasade prej, da ti pol okoli s kopačem kopljejo in ti ruknejo kam in sfukajo novo fasado :D Senčna lega, 4 živimo v bajti, toplotna je prava. 

kuk mate pa računa čez poletje? pa ugibam, da mate to ogrevanje na radiatorje.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

kuk mate pa računa čez poletje? pa ugibam, da mate to ogrevanje na radiatorje.

Težko zdej na pamet povem, ker lani smo imeli še dva števca in nimam skupnega računa, bi moral it seštevat, pa nimam zdej vseh računov pri roki. Lahko pa ti povem da od junija do oktobra porabi toplotna črpalka mesečno od 25 do 30kWh. Toliko kot pozimi dnevno recimo.

 

Če nam je januarja porabila toplotna 1100kWh in smo imeli skupni račun elektrike 1700kWh, bi to bilo maja, junija ko se še ni treba hladit 600kWh. Verjetno ko dela klima na polno bo kej več.

 

Ogrevanje je mix, eno nadstropje radiatorji, drugo talno.

Povezava do prispevka

@Skynetz

 

Navedek

Pač nimamo vsi enakih potreb, nevem kaj je tle tko čudno. Dnevno delam ali 0 km, ali 240, ali pa 600. Vse to lahko delam brez se ustavljat, iskat polnilnice in čakat 40min da se napolni z avtom ki sem ga kupil pred 10leti za 7k. Če ti je sprejemljivo dat za avto 42k in se potem vsak vikend ustavljat in polnit prav, meni pač ni. Za 4x4 in zvočnike me boli kurac. Za alkantaro še bolj. Mi pa smeta da je Model 3 sedan recimo. Torej kot vidiš ne dam nič na "luksuz" ampak izključno na uporabnost.

 

Kot pravim vsakemu svoje, jaz pač raje karavana za 37k s katerim vem kaj dobim in oblike kakršno želim. Za razne SUV smeti kot so T-Roc in podobni pa jih niti ne povoham. Najbolj useless avti ever. Ne rečem da nov Model 3 ni boljši od prejšnjega, ampak za 52k ima pač preveč neumnosti in ceno zelo previsoko.

 

Nisem se odločil samo po temu kar sem prebral, ampak po svojih testiranjih, svojih izkušnjah in temu, kar so mi povedali kolegi, ki imajo EV. En ima Kono, en nov Model 3, en pa Model Y (pred tem je tudi ta imel Kono). Ti si očitno tak, ki si imel dvome brez probat, potem pa si probal in kupil in si zadovoljen, prav super zate. Jaz sem jih probal več in sicer Kono, Megana, ID. 3 in nov Model 3. Ne govorim na pamet. Ljudje smo različni in imamo različna pričakovanja in potrebe. Osebno vem da če bi dal 52k za avto in mi bi tolko stvari šlo pol na kurac, kot mi je šlo že po pol ure testa bi popizdil.

 

Nisem rekel, da bi moral kupiti bilo kateri EV. Ampak še vedno vztrajaš da je uporabni model 3 samo LR za 52k €, tisti za 42k € je pa brez veze, kar seveda ne drži. 

 

Tudi jaz imam še vedno dizel karavana, s katerim sem šel na smučanje, pa bom šel z njim na morje itd. 90 % ostalih voženj pa delam s Teslo, ker je boljši avto za vozit, 12 let razlike v tehniki se seveda pozna. 

 

Vsak ima svoje potrebe in ne pride vsakemu prav EV, tako kot nekaterim ne pride v poštev dizel. Kar mene moti je da se tu delajo poli, tisti, ki ima dizla pljuva čez EV. Tisti ki ima EV pljuva čez ICE. Jaz imam oboje, s tem pokrijem vse možne potrebe, rabim pa pač 2 avta. Nekdo jih ne in mora izbrati en ali drugi pol.

 

Nekega pametnega, uporabnega EV karavana ni oz. ga ni bilo. Kakšen ID.7 Tourer je zdaj takšna uporabna zadeva, samo je cena previsoka + ni Superchargerja. Drugače ga zelo pohvalijo. 

 

Kaj te je pa na testu M3 motilo? Mene do zdaj najbolj moti, da moram po vsaki menjavi voznega pasu na AC ponovno vklopiti Avtopilota na roke. Pa avtomatski brisalci so na momente neuporabni. Drugih pripomb zaenkrat nimam.

 

Pa če kdo rabi nove letne gume za M3 se lahko javi pod ZS. :D

Povezava do prispevka
reaper reče pred 2 urama:

@Skynetz

 

 

Nisem rekel, da bi moral kupiti bilo kateri EV. Ampak še vedno vztrajaš da je uporabni model 3 samo LR za 52k €, tisti za 42k € je pa brez veze, kar seveda ne drži. 

 

Tudi jaz imam še vedno dizel karavana, s katerim sem šel na smučanje, pa bom šel z njim na morje itd. 90 % ostalih voženj pa delam s Teslo, ker je boljši avto za vozit, 12 let razlike v tehniki se seveda pozna. 

 

Vsak ima svoje potrebe in ne pride vsakemu prav EV, tako kot nekaterim ne pride v poštev dizel. Kar mene moti je da se tu delajo poli, tisti, ki ima dizla pljuva čez EV. Tisti ki ima EV pljuva čez ICE. Jaz imam oboje, s tem pokrijem vse možne potrebe, rabim pa pač 2 avta. Nekdo jih ne in mora izbrati en ali drugi pol.

 

Nekega pametnega, uporabnega EV karavana ni oz. ga ni bilo. Kakšen ID.7 Tourer je zdaj takšna uporabna zadeva, samo je cena previsoka + ni Superchargerja. Drugače ga zelo pohvalijo. 

 

Kaj te je pa na testu M3 motilo? Mene do zdaj najbolj moti, da moram po vsaki menjavi voznega pasu na AC ponovno vklopiti Avtopilota na roke. Pa avtomatski brisalci so na momente neuporabni. Drugih pripomb zaenkrat nimam.

 

Pa če kdo rabi nove letne gume za M3 se lahko javi pod ZS. :D

Dobro pa kaj mi zdej predlagaš, naj kupim Teslo, pa pol še en avto za it na dopust oz. izlete? :D Nimam denarja za dva avta, zato mora bit eden, ki pokrije vse potrebe in to Model 3 za 42k pač ni. Žal.

 

ID. 7 bi bil ok recimo, ampak je 57k, raje vzamem rabljen ICE in dam 20k na stran za gorivo v takem primeru. Ni ekonomske logike.

 

Kaj me je zmotilo? Sej sem napisal par strani nazaj že. Brisalci, žmigavci, smer vožnje, ni USS, spredaj niti kamere. To pri avtu, ki bi bil zame ok samo v primeru LR, torej 52k pač ni ok. Že žmigavci so deal breaker.

Povezava do prispevka

Itak, 2 kar v paketu, da maš pokrite vse opcije. Šalo na stran, takšnega EV-ja, ki ga nekateri pričakujete za 40k € ali pa 50k € ni in ga najbrž še kar nekaj časa ne bo. Da bo imel dometa 800 km, premium materiale pa še kaj.

 

ID.7 bi ti rešil zgolj aspekt prostornosti, vse ostalo je standard EV, tudi to da danes narediš 0 km, jutri pa 400 km. :whistle:

 

Žmigavci dealbreaker, ok, potem kar zaključiva tu. :D

Povezava do prispevka
reaper reče pred 1 minuto:

Itak, 2 kar v paketu, da maš pokrite vse opcije. Šalo na stran, takšnega EV-ja, ki ga nekateri pričakujete za 40k € ali pa 50k € ni in ga najbrž še kar nekaj časa ne bo. Da bo imel dometa 800 km, premium materiale pa še kaj.

 

ID.7 bi ti rešil zgolj aspekt prostornosti, vse ostalo je standard EV, tudi to da danes narediš 0 km, jutri pa 400 km. :whistle:

 

Žmigavci dealbreaker, ok, potem kar zaključiva tu. :D

Škoda pravi da 2026 pride ven Octavia EV, tako da če ne prej bo takrat. Ne rabim 800km dometa, 400 je vrh glave. Ampak realnih, ne namišljenih na papirju.

 

ID. 7 je čisto dovolj oz. meni še prevelik, je pa overpriced as fuck.

 

Žmigavci pa niso samo meni dealbreaker, ampak očitno dovolj tudi za Euro NCAP ;) 

Povezava do prispevka

Bomo videli kaj bodo dali vn, ko bodo dali. Napovedanih je veliko EV-jev, več izbire, kar ni bilo nikoli slabo. Vsi VW EV-ji imajo pretirane cene, najbolj seka vn ID.3 z boljšo opremo, ki pred popusti pride konkretno več kot 50k.

 

Žmigavci na volanu, ja. Slaba rešitev, sploh ker celo večnost vozimo na ročke. Enhanced že dela na tem, da boš lahko tudi v Tesli imel nazaj ročke za žmigavce. Jaz osebno sem se navadil na njih, v rondojih sicer ergonomsko pogrnejo ampam se da z njimi živeti in shajati. Da zaradi tega ne bi kupil avta mi pa niso takšen motilni faktor. 

Povezava do prispevka
reaper reče pred 1 uro:

Bomo videli kaj bodo dali vn, ko bodo dali. Napovedanih je veliko EV-jev, več izbire, kar ni bilo nikoli slabo. Vsi VW EV-ji imajo pretirane cene, najbolj seka vn ID.3 z boljšo opremo, ki pred popusti pride konkretno več kot 50k.

 

Žmigavci na volanu, ja. Slaba rešitev, sploh ker celo večnost vozimo na ročke. Enhanced že dela na tem, da boš lahko tudi v Tesli imel nazaj ročke za žmigavce. Jaz osebno sem se navadil na njih, v rondojih sicer ergonomsko pogrnejo ampam se da z njimi živeti in shajati. Da zaradi tega ne bi kupil avta mi pa niso takšen motilni faktor. 

50k :rofl:

 če bi bil vsaj fizičen knof kot na ferrarijih, bi bilo v rondojih lažje imo. touch je pa smrt.

Povezava do prispevka

Ja, v decembru so imeli akcijo in sem šel pogledat FL ID.3 s top opremo, polna cena konkretnih 50k €, z več kot 10k € akcijskega popusta je potem stal nekaj več kot M3 SR. Izdelan je bil kvalitetno ampak napram Tesli okoren, glasen in požrešen. 

 

Gumb je ok, ga čutiš kot pravi gumb, moraš ga pritisniti in se ne aktivira samo na dotik. Glede tega nimam pripomb, haptika je ok. Manjka malo več "mej" med desnim smernikom in gumbom za dolge luči. 

Povezava do prispevka
Skynetz reče Dne, 15. 3. 2024 at 23:43:

Sej je plan izolirat, samo imamo še druga gradbena dela za opravit prej in ni glih pametno delat fasade prej

Malo offtopica ne škodi - jz gradim bajto in mam celotno fasado končano pa tut še estrihov nimamo. Nikoli se ne bi hotel vselit v hišo brez fasade, razn če razumem narobe pa izolacija je ampak stara in neučinkovita. To da ti lahko nekdo rukne fasado velja vedno, za to pa najameš ljudi ki vejo kaj delajo in jim je jasno da se poškodbe na hiši reši iz njihovega žepa.
Ne vem no, men je smešno da ne delaš fasade da se ne bo poškodovala .D 

Povezava do prispevka
reaper reče pred 15 urami:

Bomo videli kaj bodo dali vn, ko bodo dali. Napovedanih je veliko EV-jev, več izbire, kar ni bilo nikoli slabo. Vsi VW EV-ji imajo pretirane cene, najbolj seka vn ID.3 z boljšo opremo, ki pred popusti pride konkretno več kot 50k.

 

Žmigavci na volanu, ja. Slaba rešitev, sploh ker celo večnost vozimo na ročke. Enhanced že dela na tem, da boš lahko tudi v Tesli imel nazaj ročke za žmigavce. Jaz osebno sem se navadil na njih, v rondojih sicer ergonomsko pogrnejo ampam se da z njimi živeti in shajati. Da zaradi tega ne bi kupil avta mi pa niso takšen motilni faktor. 

Vem da dela enhanced na njih, ampak a pri avtu za 50k morem resno pol razmišljat še o 3rd party rešitvi, ki bo stala 400€? Ne me je...

reaper reče pred 12 urami:

Ja, v decembru so imeli akcijo in sem šel pogledat FL ID.3 s top opremo, polna cena konkretnih 50k €, z več kot 10k € akcijskega popusta je potem stal nekaj več kot M3 SR. Izdelan je bil kvalitetno ampak napram Tesli okoren, glasen in požrešen. 

 

Gumb je ok, ga čutiš kot pravi gumb, moraš ga pritisniti in se ne aktivira samo na dotik. Glede tega nimam pripomb, haptika je ok. Manjka malo več "mej" med desnim smernikom in gumbom za dolge luči. 

Imet take stvari na gladke gumbe je fail, in to je še VW spoznal.

Arey reče pred 1 uro:

Malo offtopica ne škodi - jz gradim bajto in mam celotno fasado končano pa tut še estrihov nimamo. Nikoli se ne bi hotel vselit v hišo brez fasade, razn če razumem narobe pa izolacija je ampak stara in neučinkovita. To da ti lahko nekdo rukne fasado velja vedno, za to pa najameš ljudi ki vejo kaj delajo in jim je jasno da se poškodbe na hiši reši iz njihovega žepa.
Ne vem no, men je smešno da ne delaš fasade da se ne bo poškodovala .D 

Mislim, živim v tej bajti že 32let brez izolacije, moji starši in še prej nona pa že mislim da čez 60let. Očitno bomo preživeli ;) 

 

Izolacije ni, na primorskem ima malo katera stara hiša izolacijo. Ker so vsi takratni arhitekti si mislili, sej tle ni snega, tega ne rabiš. Pa ni tako simple kar dat izolacijo, če ne veš še kako bodo prostori izgledali. Ker so ideje za razkopat še celotno spodnje stanovanje, garažo spremenit v kuhinjo itd. Veš kaj rata potem z izolacijo tam? Jaz je ne mislim 2x delat, ni poceni. 

 

+ to, da naj bi (če bomo dobili dovoljenje) še nadstrešek spremenili v garažo/klet in bo spet gradbišče zunaj in vse razfukano. Ne vem zakaj bi človek pri zdravi pameti šel prej delat izolacijo, preden ni jasno, al se še dela velika gradbena dela al ne. Ena ideja je bila celo za prizidek dvignit, a bomo pol dali zdej izolacijo na hišo, pol pa odstranjevali, lol. Ne moreš tako nepremišljeno delat.

Povezava do prispevka
Arey reče pred 22 minutami:

A ok ok fair enough, pol v bistvu na polno delate še na bajti, razumem. Je pa kislo pol ker vržeš kup energije (keša) v luft za gretje/hlajenje.

Ja ni se delalo nič na bajti od kar je bila zgrajena, razen prizidka pred 20leti, zdej zadnja 3 leta pa se stalno neki dela, predlani smo dali TČ, jaz sem komplet stanovanje razfukal in prenovil, okna se je menjalo, celotno vodovodno inštalacijo do hiše, kanalizacijo od hiše do ceste, letos je bila vklopljena še SE itd. Dela ne bo zmanjkalo še neki časa. Hiša pač.

 

Decembra sem kar sam rental kopača, da sem jarke kopal na dvorišču, je bilo vsaj fun :D 

 

Anyway, vseeno nas pride zdej s TČ ogrevanje pol ceneje kot prej na kurilno olje, če ne še manj. Zdej ki je pa SE pa mi je trenutno vseeno, če gre malo več energije (če bo SE proizvedla dovolj).

 

 

Povezava do prispevka

@Skynetz

 

Navedek

Vem da dela enhanced na njih, ampak a pri avtu za 50k morem resno pol razmišljat še o 3rd party rešitvi, ki bo stala 400€? Ne me je...

Ni dobro, je pa vsaj rešitev. Jih bom kupil? Ne. Zakaj ne? Ker jih ne rabim. Sem se jih že navadil, tako da v Superbu v rondoju prestavim komad, ker hočem dat smernik na volanu in ima na identični pozicijih gumba za naprej in nazaj.

 

Navedek

Imet take stvari na gladke gumbe je fail, in to je še VW spoznal.

Ma oče touch komande na volanu na VW. VWkomande != Tesla komande. Pri VW gumb oplaziš in se aktivira, pri Tesli imam lahko prst na njem in dokler gumba ne pritisnem se ne zgodi nič.

uredilo bitje reaper
Povezava do prispevka
reaper reče pred 1 uro:

@Skynetz

 

Ni dobro, je pa vsaj rešitev. Jih bom kupil? Ne. Zakaj ne? Ker jih ne rabim. Sem se jih že navadil, tako da v Superbu v rondoju prestavim komad, ker hočem dat smernik na volanu in ima na identični pozicijih gumba za naprej in nazaj.

 

Ma oče touch komande na volanu na VW. VWkomande != Tesla komande. Pri VW gumb oplaziš in se aktivira, pri Tesli imam lahko prst na njem in dokler gumba ne pritisnem se ne zgodi nič.

Gumbi niso enaki po delovanju, ampak ne pri enih ne drugih nimaš občutka kaj tikaš.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...