Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

MorskaGlista reče pred 5 minutami:

Tega nisem pričakoval od tebe. Dobrodošel v hibrid familjo :D

Ma jaz ne dojemam tega avta kot hibrid sploh, ampak hvala. :D Sicer avto še čakam (že od junija). 

 

Pa iskreno ga niti nisem imel namena kupit, ampak sem dobil zelo dobro ceno, ko sem gledal alternative pa ugotovil da bom tle prišel najceneje skozi, tko da je to prevagalo potem. Moj avto pa je itak že v letih in je bil čas da posodobim svoj vozni park :)

 

P.S. tle imaš malo bolj opis, kako deluje sistem. https://www.volkswagen-newsroom.com/en/golf-etsi-golf-ehybrid-and-golf-gte-international-media-drive-6336/golf-etsi-the-48-v-mild-hybrid-in-detail-6338

Na testni vožnji sem šel skoraj celotno pot iz Kozine do Kopra z ugasnjenim motorjem ali vožnjo na 2 cilindra. Sem bil kar presenečen, ker ponavadi proizvajalci dosti obljubljajo, pol pa testiraš pa je realnost druga :D 

 

Kar se tiče porabe, ki si prej omenil, sem imel jaz na testni vožnji z eTSI, KP-Kozina-KP-Izola-KP porabo 5.5, tko da je preverjena. Za Corollo Karavan pa sem vzel porabo iz testa, imaš tudi primerjavo med avti tu:

 

 

 

še slika:

image.thumb.png.757c619a1b7988b8e22d962730c0298a.png

 

Mestno vožnjo ima hibrid nižjo porabo, s hitrejšo vožnjo pa se začne obračat.

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 2 urama:

 

Bolj hibrid kot tako bi težko bil, ajde je mekani hibrid, ma še zmeraj je to on.

 

Po mojem nisi nič falil s tem avtom, proti prejšnjemu se boš peljal kot direktor predvsem kar se hrupa motorja in udobja tiče.

 

Glede oblike pa tudi ne vem, zakaj bi bil zastarel, meni je lep.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
S<3NEC reče pred 17 minutami:

To se voziš 130 kmh?

 

Pri nas po AC se vozit 130 je skoraj, kot da bi zadel na Loto. Kjer je šlo, je bil nastavljen tempomat.

 

Evo to je pot za do LJ, za nazaj pa v appu še ni podatka, če se sinhronizira, naložim, ma dvomim, da se bo, če se do zdej ni. No za dol je bila poraba seveda manjša, ker je več ceste navzdol, tako, da je bila potem skupna, kot sem rekel, 4.8. 

 

V prihodnje pričakujem manj, ker je zdej avto še nov (malo čez 1000km). Pri Aurisu je poraba padla za ene pol litra po par tisoč km.

 

Screenshot_2024-11-26-19-02-47-227_com.toyota.oneapp.eu-edit.jpg

Screenshot_2024-11-26-19-03-06-732_com.toyota.oneapp.eu-edit.jpg

 

Sicer, če malo pogledaš forume, ljudje dosegajo tudi pod 3.5l po avtocesti (s hypermiling tehnikami), ampak to je potem že dobesedno cijazenje in oviranje prometa, kar ne podpiram glih pa še nevarno je.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 15 urami:

 

Bolj hibrid kot tako bi težko bil, ajde je mekani hibrid, ma še zmeraj je to on.

 

Po mojem nisi nič falil s tem avtom, proti prejšnjemu se boš peljal kot direktor predvsem kar se hrupa motorja in udobja tiče.

 

Glede oblike pa tudi ne vem, zakaj bi bil zastarel, meni je lep.

Ma jaz ne štejem da je hibrid, če se ne moreš vozit na elektriko. In pri tem se ne moreš. Je ubistvu hibridni del samo kot pomoč, da se lahko motor ugasne, elektriko v avtu pa poganja pol 48V baterija.

 

Jaz tudi mislim (upam), da nisem, ampak bomo vidli čez par let kako bo. Zaenkrat glede na svoje vožnje mi je bilo to najbolj smiselno, ker mestne vožnje nimam skoraj nič, verjetno imam okoli 90% avtoceste. Glede na to da imam sončno elektrarno na strehi pa ne izključujem, da nekoč vzamem EV, ko (če) se bodo pocenili in bo kaj več izbire. Recimo od VW in Škode karavanski modeli (mislim, da naj bi konec leta 2026 prišli ven). 

 

Kar se tiče oblike je pa pač karavan, limuzine znajo bit lepše, ampak so useless kar se tiče prostora. Octavia karavan mi je tudi lepša od Golf karavan, ampak je bila cca. 3k dražja, ne moreš verjet.

MorskaGlista reče pred 15 urami:

 

Pri nas po AC se vozit 130 je skoraj, kot da bi zadel na Loto. Kjer je šlo, je bil nastavljen tempomat.

 

Evo to je pot za do LJ, za nazaj pa v appu še ni podatka, če se sinhronizira, naložim, ma dvomim, da se bo, če se do zdej ni. No za dol je bila poraba seveda manjša, ker je več ceste navzdol, tako, da je bila potem skupna, kot sem rekel, 4.8. 

 

V prihodnje pričakujem manj, ker je zdej avto še nov (malo čez 1000km). Pri Aurisu je poraba padla za ene pol litra po par tisoč km.

 

Screenshot_2024-11-26-19-02-47-227_com.toyota.oneapp.eu-edit.jpg

Screenshot_2024-11-26-19-03-06-732_com.toyota.oneapp.eu-edit.jpg

 

Sicer, če malo pogledaš forume, ljudje dosegajo tudi pod 3.5l po avtocesti (s hypermiling tehnikami), ampak to je potem že dobesedno cijazenje in oviranje prometa, kar ne podpiram glih pa še nevarno je.

Ni tko švoh :) Kako pa da nisi 2.0 vzel? Sem bral, da je 1.8 motor malo len in je večina ljudi priporočala 2.0 ko sem se sam odločal.

 

Poraba pod 4 na AC je pa itak bullshit. To se za kamjoni 100kmh voziš. Že pod 5 verjetno ne prideš če nimaš povprečne hitrosti pod 100.

MorskaGlista reče pred 15 urami:

Evo pa za primer še ena lokalna vožnja po regionalnih in nekaj naselij

 

Screenshot_2024-11-26-19-13-35-951_com.toyota.oneapp.eu-edit.jpg

 

Pozabil omeniti, to je karjola 1.8 140PS

Za po regionalkah izgleda super :D 

Povezava do prispevka

Ta nova generacija hibridov 1.8 je po poskočnosti že precej blizu 2.0. Glavni razlog pa je bil, da sem dobil 1.8 Executive model iz zaloge za 7.500€ ceneje, če bi hotel Executive 2.0 bi me torej stal 9.5k več, to pa nima smisla. Manj opreme pa tudi nisem hotel v zameno za 2.0 motor, ker ga v bistvu ne rabim.

 

Sem gledal tudi Corollo cross ampak ima majhen prtljažnik (fuj SUVi neuporabni) in bi me spet stala 8k več (2.0 4wd) s precej manj opreme.

Povezava do prispevka

jaz sem tud vzel 1.8.

 

IMO je len samo menjalnik, ki je res naštiman na eco pospeševanje, tudi ko si v normal načinu. če šaltneš v sport način, potem se odziva bolj direktno (ma obviously ni kot ročni menjalnik). ampak za navadno pospeševanje iz ovinka do 90 je normal način čist OK, če nisi dirkač. ko rabiš skočit je pa itak vseeno v katerem načinu si, ker ko nabiješ v poden skoči elektriki primerno.

 

se pa reees pozna koliko v tem mrazu motor lavfa samo zato, da sam sebe drži pri neki temperaturi in se ne ohladi preveč.

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 45 minutami:

Ta nova generacija hibridov 1.8 je po poskočnosti že precej blizu 2.0. Glavni razlog pa je bil, da sem dobil 1.8 Executive model iz zaloge za 7.500€ ceneje, če bi hotel Executive 2.0 bi me torej stal 9.5k več, to pa nima smisla. Manj opreme pa tudi nisem hotel v zameno za 2.0 motor, ker ga v bistvu ne rabim.

 

Sem gledal tudi Corollo cross ampak ima majhen prtljažnik (fuj SUVi neuporabni) in bi me spet stala 8k več (2.0 4wd) s precej manj opreme.

Aja ok, makes sense potem. Sej zdej se mi zdi še posebej tak čas, da je za lovit popuste in se odločat bolj na podlagi tega, kot karkoli drugega. Kolko pa te je prišlo na koncu?

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 14 minutami:

31.200

 

sam to si najbž vzel 2023 letnik?

 

MorskaGlista reče pred 13 minutami:

 

Kako to misliš, da je len? Sej sploh nič ne dela :nicjasno:

 

Cvt%252B-%252BContinuously%252Bvariable%

 

po defaultu leno premika jermenice sem in tja se prestavno razmerje spreminja (pre)počasi, kar ti daje filing da se nič ne dogaja čeprav pritiskaš plin. ko je v sport načinu se to dogaja mal hitreje in je tud vse skupaj bolj odzivno.

Povezava do prispevka

ne motiš se. sej princip je na koncu isti. če je namesto jermena elektromotor tisti, ki ti diktira output speed je po defaultu očitno naštimano tako, da gre več energije v regeneracijo česar posledica je len občutek, kar pa se spremeni če zamenjaš drive mode v sport, kjer je potem EM bolj v stiku z obrati bencinskega motorja oz. namesto da "krade" večino energije, ti pomaga pri vrtenju in rezultat je večji output obrati na kolesih. če si jst to prav predstavljam.

 

 

Povezava do prispevka
TrippinBalls reče Pravkar:

a si ga slučajno vzel v toyota centru lj? tam je bil en MY23 executive beli, ki je bil prodan ampak so ga še vseeno meli v salonu za pošlatat :D.

 

mislm ja, če si dobil ta deal pol nimaš kaj razmišljat. v bistvu lahko ploskaš, ker sicer veš kake popuste daje toyota. jih praktično ni.

To ni res da jih ni, zdej dobiš pri vseh popuste. Pozabi to kar je bilo med corono, takrat tudi VW koncern ni dajal popustov, zdej pa jih lagano dobiš, če se znaš dobro spogajat.

Povezava do prispevka

Ma vsi se neki hvalijo z neki popusti ne vem kaj še vse. K prideš v salon ti noben ne da evra, kake predpražnike pa - prevoz. Ja folk se duva s popusti na redno ceno, sam to je pa itak povsod. Mene zanima, kolk lahko ceneje dobiš, kot je oglaševana najnižja cena na avtonet recimo. Takrat je odgovor NIČ!

Povezava do prispevka

toyota da tistih (trenutno) standardnih 1650e skonta na vsako vozilo, potem ti naredijo cel šov da oni priprave ne računajo. zraven ti stisnejo še par stotakov pa zastonj menjavo gum in kaj takega, potem je pa to to.

 

sicer pa tako kot atomic pravi, na oglaševane cene toyot na avtonetu dam levo jajce, da bi dobil nič ker cena itak ne vsebuje priprave in teh for. popusti so pravljica, vsaj pri toyoti.

 

najbrž je od znamke do znamke odvisno, koliko imajo posrednikov (uvoznikov) vmes.

Povezava do prispevka
TrippinBalls reče Pravkar:

toyota da tistih (trenutno) standardnih 1650e skonta na vsako vozilo, potem ti naredijo cel šov da oni priprave ne računajo. zraven ti stisnejo še par stotakov pa zastonj menjavo gum in kaj takega, potem je pa to to.

 

sicer pa tako kot atomic pravi, na oglaševane cene toyot na avtonetu dam levo jajce, da bi dobil nič ker cena itak ne vsebuje priprave in teh for. popusti so pravljica, vsaj pri toyoti.

 

najbrž je od znamke do znamke odvisno, koliko imajo posrednikov (uvoznikov) vmes.

Ma povsod je isto. Če je neka akcija, kar je skoz itak potem na to akcijsko ceno ne dobiš nič popusta.

 

Primer:

(avto poljubne znamke) po ceniku 40k€, akcija samo do konca novembra 4000€ popusta (kar so itak skoz neke akcije), je avto 36000€ - no na to ceno, je ful težko dobit karkoli kaj popusta.

Povezava do prispevka
TrippinBalls reče pred 57 minutami:

ne motiš se. sej princip je na koncu isti. če je namesto jermena elektromotor tisti, ki ti diktira output speed je po defaultu očitno naštimano tako, da gre več energije v regeneracijo česar posledica je len občutek, kar pa se spremeni če zamenjaš drive mode v sport, kjer je potem EM bolj v stiku z obrati bencinskega motorja oz. namesto da "krade" večino energije, ti pomaga pri vrtenju in rezultat je večji output obrati na kolesih. če si jst to prav predstavljam.

 

 

 

True. Razlika je da se znebiš belta, ki ga ponavadi moraš vzdrževati se mi zdi.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 22 urami:

Ma vsi se neki hvalijo z neki popusti ne vem kaj še vse. K prideš v salon ti noben ne da evra, kake predpražnike pa - prevoz. Ja folk se duva s popusti na redno ceno, sam to je pa itak povsod. Mene zanima, kolk lahko ceneje dobiš, kot je oglaševana najnižja cena na avtonet recimo. Takrat je odgovor NIČ!

Nevem, jaz sem dobil precej nižjo ceno, kot so bli avti na avto.net in sem tudi poslal okoli po salonih po slo povpraševanje, in je bila moja cena cca. 2k nižja od ostalih ponudb, ki so mi jih dali. Tko da bi rekel, da se da :) 

Povezava do prispevka

mislim da ima renolt (alpa porsche inter avto) eno foro, kjer je prvo leto zavarovanje 1e (če maš lizing), drugo pa potem kakšnega jurja oz. dost več, kot bi plačal sicer pri obični zavarovalnici v dveh letih.

pa da ne govorim o ~10% obrestih na lizing. mislim, da v 3 letih to plačaš ~50% več.

 

Skynetz reče pred 12 minutami:

Keš, ampak ponudbo za keš al lizing sem imel enako.

obrestna mera?

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...