Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Skynetz reče Dne, 4. 4. 2025 at 14:14:

 

Tako ja + enkrat so še ploščice al diske zraven menjali, se ne spomnim točno, in je bilo like 1000€.

Ja, na OEM delih sluzijo :D

 

Za sebe vem da diske vzamem od spodobne alternativne firme (v mojem primeru ATE), zadnje ploscice pa OG, ker je nekaj s fedram al neki, pa jih ni dovolj narazen sirilo in mi je na desni strani pozrlo ploscice v enem letu :) 

Pol mi je vseen ce dam tistih 20% vec za ploscice pa jih ne rabim vsako leto (in pol) menjat :D 

Diski so pa komot... zadnji ~300€, ploscice 100€, tekocina, delo itd...

Povezava do prispevka
DaMachk reče pred 2 minutama:

Ja, na OEM delih sluzijo :D

 

Za sebe vem da diske vzamem od spodobne alternativne firme (v mojem primeru ATE), zadnje ploscice pa OG, ker je nekaj s fedram al neki, pa jih ni dovolj narazen sirilo in mi je na desni strani pozrlo ploscice v enem letu :) 

Pol mi je vseen ce dam tistih 20% vec za ploscice pa jih ne rabim vsako leto (in pol) menjat :D 

Diski so pa komot... zadnji ~300€, ploscice 100€, tekocina, delo itd...

Mah, itak OEM vgradnja pri vah je večinoma ATE recimo, tako da če daš ATE, imaš itak enake. Drugače pe je zdej lih v petek foter peljal k enemu lokalnemu mehaniku, ki ga poznamo, pa je računal za ploščice + diske pa mislim da še ležišča amortizerjev 300€. Pri uradnem bi sigurno blo vsaj 1200€, lol.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 3 urami:

Mah, itak OEM vgradnja pri vah je večinoma ATE recimo, tako da če daš ATE, imaš itak enake.

Sej zato glih :D

Sam pac ne pise RENAULT OEM na skatli, vsej kar se tice diskov in ostalih stvari. In pol ti ne velja vec garancija ce jo imas itd...

 

Edin pr zadnjih zavornih ploscicah sem imel res ta problem, sam kot pravim... raj dam tistih 30% al kolk je vec... pa jih dvakrat manj pogosto menjam :D 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

js sm pa sel v nio house frankfurt:

 

avti luštni, cene nekonkurenčne imo, sploh glede na učinkovitost teh mlinčkov, vsi majo ful visoko porabo. najbol se mi je dopadel et5 touring (srednje velik karavan):

 

PXL-20250419-150626612.jpg
PXL-20250419-150651097.jpg
PXL-20250419-145548319.jpg
PXL-20250419-145857860.jpg
PXL-20250419-145948773.jpg

 

ttttt.png

 

 

 

47500 brez batke, 12k več z..... lmao

 

 

uredilo bitje PuskA
Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).

 

Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.

 

V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici). 

 

In kaj naj rečem.

 

Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.

 

Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa. 

 

Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.

 

Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.

 

Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni. 

 

Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.

 

Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season. 

 

Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.

 

Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +

 

Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.

 

Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.

 

Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!! 

 

Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR 

中国将统治世界!

5931462007893116537.jpg

5931462007893116541.jpg

5931462007893116538.jpg

Povezava do prispevka

prodajalec mi je rekel da so imeli vpoklice in da Kitajci aktivno in proaktivno rešujejo probleme (za razliko od EU znamk).

 

To z rjavenjem sem videl, sem povprašal, 8 let garancije je tudi na karoserijo.

 

No sej pravim se mi ne mudi, čez pol leta bo vse jasno, ali je to ok škatla ali pač samo škatla.

Povezava do prispevka
mr.killer reče pred 10 minutami:

PRODAJALEC mi je rekel da so imeli vpoklice in da Kitajci aktivno in proaktivno rešujejo probleme (za razliko od EU znamk).

 

ololol dej bod resn, to je najcenejs najvecji ev shitbox k ga lahk kupis, ka pa bo drugega za pricakvat :D to bojo kupval avantogoji za kako leto al pa dve pol pa direkt v prešo. pedj probat raj renault 5

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...