Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Car reče Dne, 24. 1. 2021 at 0:25:

Herbert Diess že izvaja prijetnje prek Twitterja Elonu Musku, češ ID.3 in e-tron že režejo trg v Evropi Tesli.

https://siol.net/avtomoto/novice/predsednik-vw-prisel-na-twitter-in-ze-razkril-prve-skrivnosti-544103

eh saj e-tron ga (je) res

je pa fajn, da se bo avto industrija malo zbudila, ker so v softveru zelo zelo slabi

Povezava do prispevka

Sem sedel vceraj v novem Tusconu, hibrid, sicer ni bil najdrazji nivo opreme, ampak vseeno, men seje avto zdel kot faking vesoljska ladja. 

 

Ne morem se odlocit, a je to kul, kar delajo s to digitalizacijo in vsem tem IT junkom v avtih) al ne. 

 

Ampk vedno bolj se nagibam k ne. Je pares da sem tut vsak dan starejsi in ne mlajsi.

 

Oh ja, lajf.

Povezava do prispevka

https://www.thedrive.com/news/38969/the-refreshed-tesla-model-s-has-a-goofy-kitt-style-steering-wheel

tesla S refresh ima tudi nov interier, screeni imajo baje 10tflops grafične moči in so pripravljeni na gayming

 

teli pravijo sicer, da je yoke steering wheel slaba ideja. sploh v evropi, ko maš nonstop ene ovinke.

https://www.thedrive.com/news/38970/yoke-steering-wheels-suck-but-you-dont-need-a-tesla-to-get-one

Povezava do prispevka

Kaj 50% na štrom? Misliš 50km na štrom?

 

Toyotini hybrid je daleč najbolj zanesljiv avto.  Poznam enega, ki ima porabo 1l (Zadnji prius plug-in), ker se vsak dan vozi lokalno na štrom v službo in nazaj.  

 

Pa Corolla ni blagi hibrid. Je čisto pravi. Pač samo ni plug in (ne moreš ga dofilavat doma). Več ti lahko pove @VonGriffin ki ga ima.

Povezava do prispevka
Shenkey reče Dne, 29. 1. 2021 at 3:49:

tele 0-60 cifre na Tesli so le to, cifre.

 

Deluje enkrat, dvakrat potem se pa zelo upocasni

 

Menim, da je tvoja trditev ravno v primeru Tesle oziroma vsakega električnega avtomobila najbolj zgrešena. Pri fosilarju moraš za najjači pospešek finomehanično nadzorovat več okončin in biti pri tem res spreten, pri čemer kaj hitro zjebeš elemente kompleksnega prenosa. Pri električnem avtomobilu zgolj pritisneš nožno tipko do konca in se bo v vsakem od stotih primerov zgodilo popolnoma enako. In po mojem je zaradi vsega tega (in zgolj ene oziroma dveh prestav) tudi najmanjša razlika med 'tovarniškim' in tvojim realnim pospeškom.

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 18 urami:

Kaj 50% na štrom? Misliš 50km na štrom?

 

Toyotini hybrid je daleč najbolj zanesljiv avto.  Poznam enega, ki ima porabo 1l (Zadnji prius plug-in), ker se vsak dan vozi lokalno na štrom v službo in nazaj.  

 

Pa Corolla ni blagi hibrid. Je čisto pravi. Pač samo ni plug in (ne moreš ga dofilavat doma). Več ti lahko pove @VonGriffin ki ga ima.

 

Ne, govorim o tem, da sta Yaris in Corolla na testih sodec sposobna prevoziti 50% razdalje na strom. In me zanima ali to drzi in kako jim to uspeva?

 

Navedek

Po slabih 100 kilometrih sem dosegel porabo 3,7 litra na 100 prevoženih kilometrov, 54 odstotkov poti pa prevozil na elektriko. Ta delež je predvsem pri nekoliko daljših vožnjah boljši kot pri priključnem hibridu. Ta ima v praksi okrog 30 kilometrov dosega, nato pa se baterija med vožnjo le počasi polni.

 

Ce je to zgoraj res, potem zabrisem vse ponudbe za plug-in hibride v kos in grem do prvega Toyotinega trgovca po Corollo. Zgornjih stevilk namrec jaz osebno z mojim nacinom voznje in na razdalji, ki jo vozim z prikljucnim hibridom ne dosezem nikoli.

 

@VonGriffin prosim za tvoje mnjenje in izkusnje iz prve roke, thx.

Povezava do prispevka
Matej24 reče pred 1 uro:

 

Ne, govorim o tem, da sta Yaris in Corolla na testih sodec sposobna prevoziti 50% razdalje na strom. In me zanima ali to drzi in kako jim to uspeva?

 

 

Ce je to zgoraj res, potem zabrisem vse ponudbe za plug-in hibride v kos in grem do prvega Toyotinega trgovca po Corollo. Zgornjih stevilk namrec jaz osebno z mojim nacinom voznje in na razdalji, ki jo vozim z prikljucnim hibridom ne dosezem nikoli.

 

@VonGriffin prosim za tvoje mnjenje in izkusnje iz prve roke, thx.

 

50% razdalje na strom je kvecjemu z mestno voznjo. Cisto verjamem da nek ki se fijaka le po mestu z Yarisom dosega izredno majhno porabo

 

Problem je da ljudje ne razumejo kaj hibrid je. To NI alternativa elektricnim ampak so alternativa dizlasom ! Po domace gre za bencinarje z porabo ki ga ponavadi dosega varcen dizel. Potem pa gredo na avtocesto , po moznosti z 1.8 , tisijo nato pa sledi sok pri porabi

 

Corola Hybrid = Prius, 1,8 ima isti ma izboljsan motor

 

Sam imam 2.0, lokalna cesta, obcasno avtocesta, realna poraba nekje 4,2l, zdaj ko je mraz malo vec. Ce vozim ko penzic ga spravim na ene 3,8l. Poleg tega moj hibrid deluje malo drugace kot tvoj plug in, temu zmedenost:

Tebi prvo sprazni baterijo in nato uporabi bencin. Pri Toyoti pa je tako da baterija deluje med voznjo in se sproti polni. Sam edrive  mislim da drzi maks le par kilometrov.

 

Baterija se vklopi v tockah kjer je poraba pri voznji najvisja, recimo ob startu in mrzlem motorju, v kolonah, pod 70km/h, ob pospesevanju....skratka kar Toyota pocne je da z epogonom pridobi boljsi izkoristek

 

uredilo bitje VonGriffin
Povezava do prispevka
Shenkey reče pred 8 urami:

Govorim o tem da se baterija Model S segreje kar zelo vpliva na performance

 

https://www.taycanevforum.com/threads/taycan-vs-model-s-repeated-0-60-1-4-mile-runs.1370/

 

Seveda tega ne bos zasledil v promo materialu. Tesla kot firma vedno zapise najboljse mozno na papirju, ceprav se to v resnici redko zgodi.

Enako je z dometom, razlike med Taycanom in Model S so v resnici veliko manjse kot na papirju.

 

Aja, sem mislil, da si cikal na slabšanje performans skozi leta. No, baterije se grejejo pri vseh in vse firme zapišejo najboljše rezultate in, ako sem piker, Nemci celo potvorjene. (Mimogrede, nisem nikakršen Teslin fan.) Tale diagram je vsekakor zanimiv, ampak kot vidim, obstaja tudi novejši od taistega medija, ki govori drugače. Gotovo pa je taycan celokupno boljši avto.

 

 

 

Povezava do prispevka
VonGriffin reče pred 58 minutami:

 

50% razdalje na strom je kvecjemu z mestno voznjo. Cisto verjamem da nek ki se fijaka le po mestu z Yarisom dosega izredno majhno porabo

 

Problem je da ljudje ne razumejo kaj hibrid je. To NI alternativa elektricnim ampak so alternativa dizlasom ! Po domace gre za bencinarje z porabo ki ga ponavadi dosega varcen dizel. Potem pa gredo na avtocesto , po moznosti z 1.8 , tisijo nato pa sledi sok pri porabi

 

Corola Hybrid = Prius, 1,8 ima isti ma izboljsan motor

 

Sam imam 2.0, lokalna cesta, obcasno avtocesta, realna poraba nekje 4,2l, zdaj ko je mraz malo vec. Ce vozim ko penzic ga spravim na ene 3,8l. Poleg tega moj hibrid deluje malo drugace kot tvoj plug in, temu zmedenost:

Tebi prvo sprazni baterijo in nato uporabi bencin. Pri Toyoti pa je tako da baterija deluje med voznjo in se sproti polni. Sam edrive  mislim da drzi maks le par kilometrov.

 

Baterija se vklopi v tockah kjer je poraba pri voznji najvisja, recimo ob startu in mrzlem motorju, v kolonah, pod 70km/h, ob pospesevanju....skratka kar Toyota pocne je da z epogonom pridobi boljsi izkoristek

 

 

Tenkju, to sem hotel slisat. Koncept me je zanimal. Mas plus.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...