Skoči na vsebino

Potovanje z letali


Arbenowskee

Priporočeni prispevki

Flaming_C reče pred 3 urami:

Sem pričakoval da bi vsaj Wizz oddal ponudbo, Ryanair mi je bil 50-50

po pravilih razpisa ne morš subvencij uporabljat za obstoječe linije (poletni vozni redi so bili postavljeni že olalala cajta prej), prav tako je trenutni razpis pisan na kožo družbam z manjšimi letali sej subvencija velja za letališke pristojbine, ki se plačajo za zasedene sedeže - za prazne tega denarja ni.

 

Povezava do prispevka
ana reče pred 1 uro:

150 Boeing 757 max 

 

737

 

 

Navedek

 

Ryanair has agreed a $40bn deal with Boeing that will see it purchase up to 300 new aircraft over the next decade.

Half of the 737-MAX-10 order has been described as firm, with the remaining being options.

 

Holy moly 

uredilo bitje Flaming_C
Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Nekaj statistike

 

V državah bivše Juge je Brnik EDINO letališče ki je imelo v prvem četrtletju letos manj potnikov na relaciji Lj-London (Luton,Gatwick in Heathrow) kot pred pandemijo 

 

londonpax.png

 

Nevem no, nekaj dni pred novim letom in letos marca sem letel gor in dol, pa je blo letalo zmer zelo zelo polno, ne 100%, samo zelo blizu. 

 

easy leti 5x na teden

wizz 3x

BA 2x 

Povezava do prispevka

Sem prepričan, če bi Brnik imel železnico, bi imel dosti več prometa. Tudi Slovenija bi imela dosti več turistov, ker bi bil tranzit dosti bolj enostaven. Tako se pa moreš jebat s taksiji in nevem kaj še vse. Ampak ker smo balkanci je pomembna samo avtocesta in 20 let star BMW pred bajto

Povezava do prispevka
bainit reče pred 8 urami:

saj se zdaj nekaj pogovarjajo, da jo bodo začeli delati https://n1info.si/novice/slovenija/kdaj-do-brnika-z-vlakom-zacenja-se-prva-faza-umescanja-zeleznice/

 

also kakšne kufre mate, a hodite na krajše izlete sam s carry-on prtljago, pa kere znamke so dobre?

Sem slišal ja, samo če se zdej komaj pogovarjajo bo trajalo še dolgo, preden jo bodo začeli gradit.

 

Samsonite, American tourister so pomoje med boljšimi.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 14 urami:

saj se zdaj nekaj pogovarjajo, da jo bodo začeli delati https://n1info.si/novice/slovenija/kdaj-do-brnika-z-vlakom-zacenja-se-prva-faza-umescanja-zeleznice/

 

also kakšne kufre mate, a hodite na krajše izlete sam s carry-on prtljago, pa kere znamke so dobre?

Carry on, ce se le da, ker si veliko hitreje ven iz letalisca. Se da presenetljivo veliko spakirat v carry on, samo zvijaj oblacila in ne zlagaj. So potem tudi manj zmeckana.

 

Samsonite je boljsi kot American Tourister, sta pa oba ok (imam oba). Ce hoces res nametat denar imas TUMI in podobne. 

uredilo bitje ana
Povezava do prispevka
ana reče pred 7 urami:

Carry on, ce se le da, ker si veliko hitreje ven iz letalisca. Se da presenetljivo veliko spakirat v carry on, samo zvijaj oblacila in ne zlagaj. So potem tudi manj zmeckana.

 

Samsonite je boljsi kot American Tourister, sta pa oba ok (imam oba). Ce hoces res nametat denar imas TUMI in podobne. 

Tudi dražji :D Imam dva njihova, so super, samo cene so absurdne

Povezava do prispevka

Carry on always, samo prvič sem mel un tavelik ruzak v Kanadi in nikoli več :D

 

Imam tega za 95% potovanj, Tortuga Air, žal jih ne delajo več

1200x0.jpg

 

 

 

Teh videov kako potovat z carry on prtljago, zlaganje cunj, ... je pa ogromno 

 

 

Povezava do prispevka
Flaming_C reče Dne, 19. 5. 2023 at 19:15:

Carry on always, samo prvič sem mel un tavelik ruzak v Kanadi in nikoli več :D

zakaj pa ne? pri CO si kar dost bolj omejen z dimenzijami (55x40x20), res pa je, da maš lahko še kakšen manjši ruzak s sabo včasih.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 19 urami:

Najboljše, da bom še video gledal, kako me nekdo uči pakirat :lol:

Ko za deset dni pakiras v carry on, je kar precej razlike. Oblacila so tudi manj pomeckana. 

 

Mi sicer vcasih dajemo v check in, samo, ko imas tako situacijo kot lani, ko se je ogromno prtljage izgubilo zaradi pomanjkanja ljudi na letaliscih, je carry on veliko boljsa moznost. 

uredilo bitje ana
Povezava do prispevka

Tudi jaz. Imam dechatlon escape 50 ruzak ki gre direkt v baggage hold ce imam carry on kupljeno ter dechatlon nh500 20l ki je sicer malo vecji od predpisane dimenzije za pod sedez ampak ga se vedno lahko stlacis v testni box ce ni povsem poln. Preletel tako 50+ letov brez problema.

 

Pristanes in spizdis, ne pa da se prtljago cakas (ce jo sploh docakas ker jo zgubijo)

Povezava do prispevka

Ma ja, check in je dobrodosel, ko gres z mulci in imas se kak vozicek, ki ga moras vozit naokoli. Za ostalo pa carry on. Prav tako je pa sploh za v tople kraje najbolj brez veze pakirat ogromno zadev, ker itak rabis samo nekaj oblek/kratkih hlac, majic in sandale. 

Povezava do prispevka

E ko smo ravno pri tem kaj stlačit v carry on ruzak

 

Majice iz merino volne, naj bi bile fenomenalne, tople/hladne, ni da ni; sam cena je pa tud huda, 80-90 € +

Je res top šit? Sam mam ponavad "švic" majce, opereš v lijaku al pa pod tušem in je do zjutraj suho 

Povezava do prispevka
Flaming_C reče pred 3 urami:

E ko smo ravno pri tem kaj stlačit v carry on ruzak

 

Majice iz merino volne, naj bi bile fenomenalne, tople/hladne, ni da ni; sam cena je pa tud huda, 80-90 € +

Je res top šit? Sam mam ponavad "švic" majce, opereš v lijaku al pa pod tušem in je do zjutraj suho 

probaj v decathlonu eno vzet, maš s kratkimi rokavi za 35€ https://www.decathlon.si/p/331113-116441_potiskana-moska-pohodniska-majica-s-kratkimi-rokavi-iz-merino-volne-mt500.html?objectID=4549669&queryID=0506e984d9709df0b5bff2cfb2780951

po mojih izkušnjah se merino malo počasneje suši kot plastika, hitreje pa kot bombaž

prednost merino je da je boljši občutek met oblečeno in načeloma manj smrdi

Povezava do prispevka
DannySmit reče pred 13 urami:

probaj v decathlonu eno vzet, maš s kratkimi rokavi za 35€ https://www.decathlon.si/p/331113-116441_potiskana-moska-pohodniska-majica-s-kratkimi-rokavi-iz-merino-volne-mt500.html?objectID=4549669&queryID=0506e984d9709df0b5bff2cfb2780951

po mojih izkušnjah se merino malo počasneje suši kot plastika, hitreje pa kot bombaž

prednost merino je da je boljši občutek met oblečeno in načeloma manj smrdi

Hvala za to. Sicer bolj za pozimi za pod oblacila. 

 

Kar se pa ostalih zadev tice pa jaz skoraj vedno najdem kje kak pralni stroj in susilec in operem, ce je treba. Poleti ponavadi samo namecem notri bombazne zadeve, ki jih lahko mesam med sabo. 

Povezava do prispevka
pumpahhh reče Dne, 26. 5. 2023 at 16:56:

Tudi jaz. Imam dechatlon escape 50 ruzak ki gre direkt v baggage hold ce imam carry on kupljeno ter dechatlon nh500 20l ki je sicer malo vecji od predpisane dimenzije za pod sedez ampak ga se vedno lahko stlacis v testni box ce ni povsem poln. Preletel tako 50+ letov brez problema.

 

Pristanes in spizdis, ne pa da se prtljago cakas (ce jo sploh docakas ker jo zgubijo)

to je res, lansko leto je bilo s tem FUL problemov

https://www.theguardian.com/travel/2022/jul/20/global-lost-luggage-crisis-mounts

https://www.theguardian.com/world/2022/jul/22/german-tourists-told-to-take-colourful-luggage-to-avoid-airport-delays

Povezava do prispevka

Ja lani je bilo se posebej obup. Sploh tisti, ki so imeli povezavo v Londonu, so pogosto ostali brez prtljage. 

 

Se pa spomnim, da so bili poleti 2018 tudi precej problemi in je bilo cel kup zamud zaradi procesiranja prtljage. Takrat smo tudi na Stanstedu ob polnoci skoraj eno uro cakali na prtljago. Otroka sta bila manjsa in smo morali dajati v check in. 

Povezava do prispevka

Ministrstvo je naročilo študiji o smiselnosti ustanovitve novega letalskega prevoznika, in jasno študiji sta ZA, zanimiva imena avtorjev teh študij tudi ampak pustimo to 

 

Prevoznik naj bi imel 3 letala (v igri je več tipov), 11 do 12 linij in 60 tedenskih letov, Bruselj jasno da 11x na teden

 

Break even v sedmih letih, po velikih vložkih vlade in zunanjega partnerja 

 

Če bi kdo rad prebral več

https://www.exyuaviation.com/2023/06/network-fleet-and-funding-strategy-for.html

https://www.sierra5.net/novice-novo/novice/item/4225-leta-izgubljenih-priloznosti

 

 

Povezava do prispevka

Mene načeloma ne moti, da bi ustanovili novega prevoznika, država meče dobesedno miljarde v smeti na različnih projektih, miljarda al kok letno ponikne še zaradi korupcije, ki se je nihče resno ne loti (male ribe FURS še lovi, večjih pač ne) in se mi par 10 miljonov zato da smo vsaj približno dobro povezani s svetom sploh ne zdi ne vem kaj.

 

Je pa verjetno vsem jasno da je bila prodaja Adrije Nemškim jastrebom velika napaka, kot tudi to da se jo je na koncu pustilo da propade, ko bi se jo morda še lahko rešilo. In bi zato nekdo moral odgovorjat(čeprav ne bo).

 

Adrijo bi morali prekonstruirati, zmanjšat floto, jo poenotit, prečistit kader in predvsem nehat nastavljat vodilne može iz politike, ampak pripeljat (in ga pač dobro plačat) kakšnega mojstra iz tujine, ki je že imel izkušnje s reševanjem airlinov. Tako pa smo zgubili kar nekaj kvalitetnega kadra, odlične slote na velikih letališčih, brand, medsebojne pogodbe z drugimi airlini, članstvo v Star Alliance, infrastrukturo... Tudi če se ustanovi nov prevoznik bo trajaaaalo (in koštalo) da se vsaj nekaj tega dobi nazaj, večino pa verjetno nikoli (npr. dober in drag jutranji slot na Frankfurtu,...).

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...