Skoči na vsebino

Gume


Vodokotlič

Priporočeni prispevki

Skynetz reče Dne, 22. 11. 2023 at 15:48:

Če so ble pravilno skladiščene in dejansko niso ble rabljene 8let so čisto ok.

bla sem 3. lastnica avta in nimam najmanjšega pojma kaj se je dogajal z njimi

tko da štejem njihovo uporabnost za bolj čudež kot neki na kar bi se človek lahko zanesel - sploh ob tem, da to ni bil moj prvi avto in ne prve gume, imela sem že kakšno izkušnjo s tem kako lahko začnejo drset po nekaj letih

če bi bla ob nakupu tolk prisebna, da bi jih v redu pogledala, bi jih tko peljala najprej zamenjat

Povezava do prispevka
Lord Baltimore reče pred 19 urami:

Še eno vprašanje. Tam kjer bi morala bit DOT številka o datumu izdelave je prazen okvirček.. pač okvirček je, ni pa nič noter napisan. To mi je neki shady. 

 

si pogledal na drugo stran gume?

 

ponavad je DOT odtisnjen samo na eni strani gume, majo pa kksne gume "okvircek" za DOT na obeh straneh pa je pol prazen na eni strani

Povezava do prispevka

zdaj pa da jaz vas vprasam

 

kako shranjujete gume? obrnjene na bok zlozene eno na drugo? pokoncno eno zraven druge? a je razlika ce je guma napumpana in na felgi al pa ce je samo guma?

 

jaz sem jih vedno vrgel na bok in eno gor na drugo. pri vecih avtih full prisparas plac. letos mi je pa mtka rekla, da so ji pri vulkanizerju rekli da mora guma (nima je na felgi) bit pokoncno in naj ji zlozim letne v klet pokoncno eno zraven druge.

Povezava do prispevka
drevored reče pred 2 urama:

zdaj pa da jaz vas vprasam

 

kako shranjujete gume? obrnjene na bok zlozene eno na drugo? pokoncno eno zraven druge? a je razlika ce je guma napumpana in na felgi al pa ce je samo guma?

 

jaz sem jih vedno vrgel na bok in eno gor na drugo. pri vecih avtih full prisparas plac. letos mi je pa mtka rekla, da so ji pri vulkanizerju rekli da mora guma (nima je na felgi) bit pokoncno in naj ji zlozim letne v klet pokoncno eno zraven druge.

Če je guma na feltnah more bit ležeče, lahko ena na drugi. Je pa priporočljivo, da pred shrambo malo zraka ven spustiš.

 

Če shranjuješ samo gume pa pokončno, ne sme bit ena na drugi.

Povezava do prispevka
Flamingo reče pred 24 minutami:

@drevored

 

Ko nismo meli dvojnih felten, smo samo gume shranjevali bočno ena na drugo in ni bilo nikoli problema, niti vulkanizer ni nikoli omenil, da bi bilo karkoli čudnega. Pa tudi pri vulkanizerjih sem večkrat videl, da imajo nove gume zložene tako v skladišču

Lahko si ti tako imel, ampak to ni pravilno shranjevanje. Guma se na tak način lahko dolgoročno deformira.

 

https://www.petrol.si/znanje-in-podpora/2019/clanki/veste-kako-pravilno-shraniti-pnevmatike.html

 

https://www.michelin.si/auto/nasveti/vodnik-za-zimske-gume/shranjevanje-pnevmatik

 

Še slika iz Michelin strani:

 

image.thumb.png.dab66bc61a2254559e1a3c5e8822015f.png

 

Pa še goodyear:

image.thumb.png.5370395ecac23e3c71a5d3605e68815c.png

 

https://goodyear-slovenija.si/kako-pravilno-shranjevati-pnevmatike/

 

Po temu lahko vidimo da eni pravijo da lahko tudi gume s platišči daš pokončno, drugi ne, vsi pa se strinjajo da brez platišč morejo bit pokončno.

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka
Flamingo reče pred 4 minutami:

Tukaj piše, da jih je potrebno vsak mesec obračati, če so na feltnah bočno. Se pravi tudi vi nepravilno shranjujete in lahko dolgoročno deformirate gume

Piše da jih je dobro, ne da more bit tako. Sicer pa piše malo prej, da je treba pazit, da ni več kot 1.5m v višino, v tem primeru je to logično zakaj je priporočeno tako, da ni ogromen pritisk na zadnji gumi. Če imaš eno gumo na drugi oz 4 gume v vrsti imo ne rabi tega delat, ker ne bo imelo velikega vpliva.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
erted45 reče Dne, 30. 11. 2023 at 21:58:

Ne vem če sem že kdaj videl kakšnega vulkanizerja ki ni imel vsaj 3 metre na visoko zloženih (novih) gume, eno na drugo. Pa brez platišč, itak.

 

tud že prej so v skladiščih tko (preden pridejo do vulkanizerja), med kamionskim prevozom pa itak "ribja kost", ker jih gre ful več gor.

Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...
Berbasecks reče Dne, 15. 12. 2023 at 13:41:

 

tud že prej so v skladiščih tko (preden pridejo do vulkanizerja), med kamionskim prevozom pa itak "ribja kost", ker jih gre ful več gor.

E majčken razlika je koliko časa so tako zložene. Doma jih za celo sezono. Na feltnah ena na drugo res ni problem, ce so pa sam gume bi pa max po dve tako zložil oziroma po dve ena na drugo pustim ce niso na feltnah. 

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

94Y napram 91Y se verjetno ne splača doplačevat, če vozim 90% po AC, izven pa samo par km do AC? Saj ni nekega doplačila (1€), ampak Gumax je oboje podražil za 5€ in sedaj dobim 91Y drugje ceneje.

Najprej sem raje hotel trše, ker sem že imel 205/55/16 Conti in so izgledale smešno, balonasto ter se tako tudi obnašale med ovinki. Takrat sem potem vzel Dunlop Sport Maxx RT in mi je drselo ven iz krožnih in ostrejših ovinkov že pri 105HP avtu. Ampak to je že skoraj 10-letna zgodovina.

Ampak zdaj imam pa proper dimenzijo 225/45/17, za to sploh ne verjamem da obstajajo baloni, ker je feltna že kar pri tleh. No pa že pri teh je kar harsh vožnja, ko greš enkrat iz zimskih 205/55/16.

Če bi vozil večinoma po ovinkih se pa verjetno pozna ene 10%, ampak še vedno toliko da z blind testom verjetno ne bi prepoznal katera je katera.

 

91Y sem našel najcenejše tukaj:

https://gumenadom.si/p-8422-letne-pnevmatike-continental-225-45-r17-91y

 

Drugače pa pri 6 let starih gumah še najbolj opazim razliko med pospeševanjem v drugi, spodrsavajo, ampak to ne da bi se lepo enakomerno vrtele v prazno (mogoče včasih gre lepo, avto pač samo na 50% pospešuje), ornk zabija, ali pa je to delovanje ESP, ki mi tako grobo štopa? Sploh pri otrdelih zimskih, te sem že zamenjal to sezono. Drugače tudi pri moji vožnji pogosto 170, starost do 6 let ni nek problem. Tako da jaz vsekakor ne bom nikoli menjal gum po samo 4 sezonah kolikor priporočajo tisti najbolj vestni. Je pa problem profil 3mm, lansko leto ravno preden sem jih dal dol sem že čutil malo aquaplanninga, čeprav so ravno tukaj okoli Brezij popravljali cesto 2 leti nazaj, ampak je bila na levem pasu kar luža. Včeraj ko je lilo na vso moč, sem sicer še vedno lahko šel 140, ampak sem moral kar dobro opazovati cesto.

uredilo bitje GrimReaper
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...