Skoči na vsebino

Trenutno igram [01/2021]


Priporočeni prispevki

Vanquish

2/10

Vanquish_2017_05_27_17_17_35_586.jpg

 

Neverjetno kako slabe so lahko nekatere relativno high production igre zaradi totalno smešnih odločitev.

 

Grafika zelo slaba in monotona. Voice acting je tako komično slab, da ga še najhujša parodije ne bi morala posnemati. Kao se z glasom trudijo bit macho mani na način kot si ga predstavljajo 8 letniki. Kao ono posiljeno globok glas (ampak tbh, je to zlo značilno za japonsko sceno, developerji pa so japonci).

Zgodba je tisti najnižji domiselni nivo, ki ga lahko imaš. Kao mi smo američani, we the best, we freedom, tukaj najs pa neki rusi grdi zajebavajo, ki imajo zelo grde karakterje z rdečimi očmi, ker so zlobni.

 

Za zjokat. Gameplay neverjetno ponovljiv in brez vsakega balansa. Par potez ponavljaš v nedogled in zmagaš. Če po nesreči prideš za vogal najbolj preprostega sovraga, takoj skoči vate v mikrosekundi in te one shota iz full healtha na 0. Totalne balancing problem, ki jasno pokaže koliko truda je šlo v igro.

Igra je tako narejena, da upgrejdaš orožja, če pobereš isto orožje še enkrat, ko ga že imaš. To pomeni, da je strategija da vedno uporabljaš samo ista 3 orožja, ker drugače izgubiš na buffih.

 

Na koncu seveda moraš ubiti nekoga. Ko ga pa premagaš ga pa nočeš pustit da bi umrl, čeprav je pobil tisoče ljudi, samo zato, ker more junak pokazat mladini kak se je treba vesti v civilizaciji. Pol pridejo rusi zlobci, ki ti seveda morejo razložit kaj vse se je zgodilo z grdim nasmeškom na obrazu, če slučajno še kateri retard ni zastopil neverjetno enostavne zgodbe. Pol pa ko ga premagaš pa aktivira bombo in se zmagoslovno smeji. Ampak itak. Vsi vemo, da bombe brez 5 minutnega digitalnega števca ni mogoče naredit, tako da ga prelisičiš in počasi odkorakaš stran preden le ta eksplodira.

 

CLAP CLAP

  • Račka +1 1
  • Groot, ki sir je 1
  • Solzice 3
Povezava do prispevka

Začel Dark Souls Remastered. Hahaha, tako faking grda igra, da je zaradi tega še boljša. :avadodo::avadodo::avadodo:

 

Sem tepu tutorial šefa z zlomljeno sabljo pol ure in mu zbil 20 procentov energije, pol sem pa vidu vrata na levi. Že vidim, da bova s to igrico kmal ratala bestiča. :wub:

 

@bigboss82Vzamem nazaj tisto kar sem zadnjič reku o FROMSOFT in recikliranju idej. Da ki recikliranje lol. Dark Souls Remstered = Demon's Souls Remastered Remastered :D

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Ajde zdaj hitro špilaj, da se najdemo pa komentiramo, jaz itak mam pavzo do sobote :D

 

Humanity uporabljaš kot reverse hollowing pol pa kindle bonfire, da prideš na 10 estusov. Pa več jih maš je posledicno defense boljsi. Ne vem ce je še kaj, jaz jih uporabljam samo za bonfire :D

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Humanity do 10  MORA :D vsak imet.  Zvišuje item discovery rate, resistance  in seveda najpomebnejše BONUS v Chaos enchantana orožja/spelle.

Humanity ti dviguje tudi Curse resist, tam do 30 nekje.  Tako da te žabe z jointi ne zakadijo do smrti takoj ko jih vidiš. :D

 

Je pa tudi res, da če uporabiš Humanity in se daš nazaj v Human mode je to dejansko online mode, torej takoj coop kot invazije.  S coopom in ubijanje red phantonom tudi lahko služiš humanity.

 

... zdaj se spomnim vseh farming spotov, ko smo milijone podgan in miniskeletonov ubili za farmanje. 

Povezava do prispevka
Chamir reče pred 8 urami:

Drugače Vanquish carska igrica, ti sam ne recognizaš, ker si verjetno igral na prenizki težavnosti + želel neko jako zgodbo. Ampak dejansko pa boljša igra od 99,9 % iger, ki jih prezentiraš v teh temah

Dej nehi. Še kontrol niso uspeli porihtat. Če prehitr določene gibe nardiš, ti pogled čist za 90 stopinj obrne. dokler ne spustiš ipd. Igral sem na normal težavnosti, ker piše, da je za to igra nareta.

Kot sem rekel, če prideš blizu sovražniku te one shota iz full healtha, drugače se pa nič ne zgodi. Če mu prideš blizu (kar se zgodi po nesreči ker se skirva za vogalom) ko se pojavi na monitorju, ne moreš več zbežati. Sploh ne vem zakaj imaš melee funkcijo če je ne moreš uporabit xD

 

Jako zgodbo? Če bi se trudil narediti tako slabo zgodbo je ne bi moral. Občutek imam, da je igra narejena za 8 letnike (tako zaradi voice actinga, gameplaya in zgodbe).

 

Ampak lej, sej nekater odrasel folk tut risanke za otroke gleda. Smo si različni. Od igre pa nisem nič pričakoval, ampak me je šokantno presenetila kako slaba je. Easy ena najslabših iger kar sem jih letos igral. Pa ne moreš trditi, da nimam kilometrine.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Mislim, kilometrina sama po sebi še ničesar ne garantira. Poznam veliko ljudi, ki pokonzumira ogromno reči (al knjig al iger al filmov) pa jih še vedno zelo pomanjkljivo postavljajo v kontekst. Ne pravim pa, da je to situacija pri tebi.

 

Tudi ne vem, kakšna je zadeva na PC-ju, ampak na konzolah je bila izredno dobra, meni res definicija hidden gema in ena boljših akcijad PS3 generacije. Saj drgač ti povsem legitimno ni všeč, pardon za moj odziv v prejšnjem postu. 

 

Se pa strinjam, da je zgodba kar ena in to ti resno lahko zamori vse skupaj, če v igre primarno prihajaš po neke dobre klasične linearne zgodbe. Ne bo to nek middle rang ala roman Toma Clancyja, ampak je kar una scena, ko uleti četrto nadaljevanje akcijskega filma iz osemdesetih, smeti pač :D. Jaz sem predvsem užival v res izjemnem gameplayju. To ni igra, ki bi jo obrnil enkrat in bi pretežno tičal v coverju, Vanquish je treba igrat kot proper score attack arkado ali pa celo Devil May Cry — ajde kakšnega bossa kdaj poshootaš iz razdalje, isto kot pri DMC 3 pocheesaš koga in 1000x pritisneš na gumb za strel, ampak point je v agresivnem nastopu. Igra mi ima akcijo kot ples, skratka res dobro. 8/10 zame. Da so PlatinumGames v dveh letih izdali Bayonetto in Vanquish mi je noro. Dobra, dobra leta. 

Povezava do prispevka

Sem mislil omenit to, da si verjetno igro igral na konzoli, saj sem tekom celotne igre si predstavljal kako bi zadeva laufala tam. Ker so konzole dosti inferiorne za first person shooter igre (izvrsten primer tukaj je Titanfall na PCju vs na konzoli, kjer je večina akrobacij, ki so core gameplay nemogočih in je kot, da bi bistvo igre odstranil). V konzolah kjer je težje merit ipd zna biti drugačna izkušnja in tudi kar se tiče premikanja (ful me je motilo to naključno "snepanje" karakterja v razne pozicije).

 

Pač na PCju je headshotanje tako enostavno, da vse ostale mehanike postanejo kar nekaj.

 

Potem pa ko že primerjaš DMC. Ko sem igral igro mi je v glavo padla MGR: Revengeance, ki sem ga igral na kontrolerju. Neprimerljiva kvaliteta gameplaya. Če še nisi igral, se pa kar veselim za tebe. Probaj! :)

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Ma da imaš rad Vanquish moraš najprej razumet kaj Vanquish sploh je. Je arkada, kjer se gre za highscore. Pač ni sidescroller niti updown scroller, ampak je v 3D.  Zgodba je namerno šund, ker se gre samo da delaš najbolj odpuljene akcije, ki jih lahko. in sovražniki so robotki do samega konca. zato pa je špil samo 4 ur dolg, ker če tisti za katere je ta špil namenjen smo ponavljali in pilili stopnje v nedogled.

 

Je pa špil iz leta 2010 in PC port ni tak dober kot bi lahko bil.

Povezava do prispevka

Ah Vanquish. Še danes imam PTSD nad 5. challenge stopnjo. Končaš main špil na god hard al kaj je že najtežja težavnost, misliš, da si badass, nakar ti rukne Platinum games prst v ta zadnjo s challenge modom. Nasploh zadnji 2 stopnji so nekaj najbolj brutalnega, ki sem kdaj doživel. Resda sem tole igral na obupnem ps3 joypadu in sem bil še zelenc z merjenjem, ampak vseeno... me mika, da bi si jo nabavil, ker še danes me jezi, da imam 91% na trophy listi :/

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Sem igral Dark Souls Remastered ves popoldan in sem prišel do bonfire pred valley of Drakes.

Fight z gargoylami je bil do sedaj highlight igre. Res carski multitasking. V prvo sem valjda rolal s strehe XD. Pol sem se vrnu in ju naredu my little bitches. (Fight končal z 0 estus flašami in 20% energije :D, kjer stres na koncu za zadnji udarec haha).

Pa tej rooftop fajti so mi res na polno vzdušni. Isto je bilo v BB. Faking kapo dol FROMu. :avadodo:

Na splošno so mi do zdaj bili vsi bossi bolj zanimivi od tistih iz Demon's Souls.

Zaenkrat mi ni neki ful zajebana igra. V bistvu mi mori bolj vzdušje kakor težavnost. Podobno kakor Demon's Souls.

 

Ko enkrat preigraš BB in DS Remake, je izgled res obupen, sam ta igralnost je res timeless. :wub:

uredilo bitje KE RIT
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 1 uro:

Sem igral Dark Souls Remastered ves popoldan in sem prišel do bonfire pred valley of Drakes.

Fight z gargoylami je bil do sedaj highlight igre. Res carski multitasking. V prvo sem valjda rolal s strehe XD. Pol sem se vrnu in ju naredu my little bitches. (Fight končal z 0 estus flašami in 20% energije :D, kjer stres na koncu za zadnji udarec haha).

Pa tej rooftop fajti so mi res na polno vzdušni. Isto je bilo v BB. Faking kapo dol FROMu. :avadodo:

Na splošno so mi do zdaj bili vsi bossi bolj zanimivi od tistih iz Demon's Souls.

Zaenkrat mi ni neki ful zajebana igra. V bistvu mi mori bolj vzdušje kakor težavnost. Podobno kakor Demon's Souls.

 

Ko enkrat preigraš BB in DS Remake, je izgled res obupen, sam ta igralnost je res timeless. :wub:

Čak čak. Valley of drakes? Zanimivo.

Povezava do prispevka

Maja sej soulsi niso neki zajebani ce si naredis proper build.. znaci.. za zacetek nek wapon, da ne scalira z attributi ampak samo materijali... soulse cimprej v vitality minimum 30.. endurance kolko rabi kaksen level tu pa tam sproti..

 

In predvsem, da ne zalutas prevec iz "prave poti" na nekega high level bossa ali obmocje

 

Pol ce je res frka gres se malo pofa(fa..)rmat za kaksen level vec in to je to

 

 

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Ne, saj vem kako si prišel tja. Zanimivo mi je, da si sploh šel tja.    Al si samo tako dolgo igral, da si našel en bonfire? :D in upam, da si našel Grass Crest Shield, če že  tavaš tam okoli.

 

 

uredilo bitje Majek
Povezava do prispevka

Najprej sem šel naravnost do nekega gozda z ruševinami, ampak sem naletel na dva kamnita orjaka. Če bi se zbudil samo en, bi najbrž probal teps, sam 2 na 1 sem se usral :D

No pol sem se vrnil nazaj in zavil na tisto pot dol v dolino. Vmes sem naletel na enga velikega viteza in ga s težavo le odlomil. Pol naprej pa je bil bonefire.

 

Tole random lutanje in raziskovanje mi je verjetno najboljši aspekt souls iger takoj po bojevanju. :avadodo:

Povezava do prispevka

Ja in v Dark Souls so vsi še bolj padli not, ker ni portanja toliko kot je blo v Demon's souls, ampak je svet bolj povezan in moraš prve 2/3 špila vse peš prehodit.

 

Drugače pa je meni najboljši reveal v tej okolici, kjer si zdaj, bilo tisto v ribniku. :D

Povezava do prispevka

Točno tam. 

 

In ja, saj ni jasno začrtane poti kam moraš it, tako da pač tavaš okoli. Le tu pa tam ti "nežno" pove, da mogoče pa tam res nimaš kaj iskat. Problem na začetku Dark Souls je bil še to, da je bil Capra dosti bolj agresiven in nasplošno brutalen in je folk cepal ko muhe takoj ob prihodu skozi meglo.  Jaz pa sem že ob prvem igranju vzel Skeleton key in potem si šele zmeden, ker je pol vrat več odprtih zate in se res zgubiš, če čisto nič ne poznaš okolice. :D Tako da na Valley of Drakes sem uletel prej ko do samega gozda, Havla sem tudi prej srečal kot bi ga drugače, šel vzvratno v Blighttown,...

uredilo bitje Majek
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...